Samantha kunne ikke andet end lade sin stemme blande sig blidt med kaptajnens latter ved den både sande og særdeles usande bemærkning om varme kvinder i nærheden faldt. Sirenen havde i overflod af netop disse, men forventeligt holdt Amalia sig så meget fra varmen hos dem, som Samantha selv gjorde. Det var og blev noget rod at blande arbejde med fornøjelser - hvor fristende det ellers kunne være!
"Og hvis der endelig er, så er hverken tiden eller stedet der til at nyde godt af det!" Ud over synet altså... og fantasien.
"Mænd er bare bedre til at kæfte op, ja." Samtykkede hun morende uden at føle den udtalelse virkelig behøvede begrænsningerne i det næste. Det gav dog endnu en grund bag valget af besætning for hvem ønskede en der altid satte spørgsmålstegn ved alle ordre og kun fordi de fandt sig selv bedre?
En tår af rommen og de halvskurende tanker var sunket til dørken igen. Godt det samme for den tår svingede andelen fra flasken over grænsen for hvad Samantha kunne håndtere og gå lige der fra. Heldigt nok hun stadig sad sikkert på den lumske taburet!
Terningerne rullede da også atter lystigt fra bægeret og ud, sikrende kaptajnen skib med last.
"Hov hov! De gør det da glimrende for min fornøjelse her!" kom hun påtaget fortørnet og mest af alt sigende med som svar, som hun overtog de fantastiske terninger. Desværre uden Chances gunst denne gang og som slag fulgte slag var det mod dybet det gik.
"Jeg fornemmer en vending i deres medhold..." Hun sendte den anden et skævt smil, før hun bøjede sig ned, greb om hælen på den højre støvle og trak den af med et snubtag, der sendte den sejlende til siden og hende vaklende et øjeblik på taburetten.
"Skønt den trebenede endelig er kommet på min side!"
-------------------------
6-4-3-3-2
6-3-2-1
6-3-3-2
6-5-3-2
6-3-2
"She is free, as all of us are free - to sail as she wishes and to steal as she may"