Den dag jeg mødte en engel.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 10.04.2018 15:31
Shinji kunne ikke lade være med at smile over hendes tålmodighed, og han overvejede kort, om han skulle udfordre hende yderligere. Han besluttede sig for at lade være, for han var selv efterhånden temmelig utålmodig.

Shinjis hjerne blev om muligt bombarderet endnu mere end tidligere med en milliard sanseindtryk, da hendes underliv kom rasende tæt på, og han mærkede lysten bølge igennem sig; han kunne ikke ligge stille, og han lå og vred sig under hende. Rebet, der holdt hans hænder bundet blev igen sat på en prøve, da han nu virkelig flåede til, og hovedgærdet rystede voldsommere end nogensinde før.

Da han lod sin tunge dansende lege med hendes underliv, var det ganske tydeligt, at han på ingen måde var nybegynder. Ved hendes forespørgsel, prøvede han også at nynne, men om dette blev til nogen reel melodi, kunne han ikke koncentrere sig om. Han havde lidt opgivet at prøve at flå rebet i stykker, men prøvede nu i stedet ihærdigt at binde knuden op med sine fingerspidser.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 10.04.2018 16:26
Livs øjne lukkede sig, og hendes hoved faldt bagover, mens hun udstødt et dybtfølt støn, da hun følte Shinjis tunge bevæge sig mellem sine ben. Endelig noget ordenlig nydelse! Hun rullede med hofterne for at gnide sig mod hans tunge og rakte ned med begge hænder for at tage to håndfulde af hans hår og holde ham, selvom det ikke virkede til, at han havde travlt med at flytte hovedet.

Det kunne bestemt ikke være første gang, Shinji gjorde det her, det kunne Liv godt mærke. Han  vidste godt, hvad han lavede dernede, og Liv udstødt endnu et højt støn, da hans tunge ramte et godt sted.

Selv igennem nydelsen kunne Liv godt fornemme, at Shinji forsøgte at få sine hænder fri, men hun var ligeglad. Hvis han fik dem fri, ville de bare kunne gå hårdere til den, og hvis ikke? Ja, kunne Liv nyde at torturere ham lidt endnu.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 11.04.2018 17:03
Hendes støn hjalp ikke ligefrem på Shinjis lyst, og selvom han lå stille nu, vibrerede hans krop svagt, som om han brugte alle kræfter på at ligge stille, hvilket egentlig også var tilfældet. Det lykkedes ham at få knuden på rebet løst nok til, med et voldsomt ryk, at trække sine hænder fri. Selvom han umiddelbart havde lyst til at tilfredsstille sig selv, tvang han sig selv til at lade være. Hun havde trods alt indirekte lovet at han ville få noget ud af det, så det valgte han at stole på. Hans ene hånd fangede derfor hendes ene bryst, hvor den begyndte at massere, men ret hurtigt lod han sin tommel- og pegefinger nulre brystvorten. Den anden hånd placerede sig på hendes ene balle, hvor denne også begyndte at massere.

Da han kunne høre, at han ramte et følsomt sted, lod han tungen fokusere på området og han bevægede den mere intenst. Hans blik kørte over kroppen, inden han lukkede øjnene.

- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 11.04.2018 17:23

Liv lagde ikke mærke til, at Shinji åbenbart havde fået sine hænder fri, og hun var også totalt ligeglad. Hun rykkede i hans hår dreads en gang til for at mase hans mund og tunge endnu hårdere mod sig, indtil hun kom få sekunder senere med et lille, åndeløst støn. Hun lænede sig frem og hvilede panden mod toppen af sengens hovedgærde, mens hun fik vejret igen. Det var ikke en specielt stor orgasme, og hun var på ingen måde færdig endnu.

Langsomt trak hun sig tilbage, lod sig glide over Shinjis pik, bare for at drille ham lidt, inden hun satte sig til rette over skrævs Shinjis knæ. Hun slikkede sig om læberne og strøg sine hænder over hans lår.

"God dreng," nynnede hun. "Nu må du selv vælge, hvad du vil have."

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 11.04.2018 17:38
Ligeså snart hun flyttede sig, trak han sin skjorte over hovedet og kastede den på gulvet. Et ryk gik gennem hans krop og et lydigt suk forlod hans læber, da han kunne mærke hende glide mod sit lem. Han dirrede nu en smule mere, og da hun snakkede til ham, viste hans blik tydeligt lysten, da han kiggede på hende. "Jeg ønsker stadig at mærke dine læber" svarede han lettere utålmodigt. Uden selv at have opdaget det, havde han grebet hårdt i lagenet med begge hænder.

"Bagefter kan vi altid finde ud af, hvad resten af natten så skal gå med" sagde han drillende. Han havde en rimelig god idé om, at det ikke ligefrem sluttede her.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 11.04.2018 17:51
Liv løftede et øjenbryn af Shinji, men hun smilede blot og lod en varm hånd glide over hans pik.

"Jeg kan se, du har fået dine hænder fri," sagde hun. "Det var meget uartigt gjort af dig. Jeg ved næsten ikke, om jeg synes, du skal belønnes nu."

Men hun kunne ikke holde sig selv tilbage lige nu. Hun føltes sig stadig varm og afslappet efter sit klimaks, og hun havde lyst til ham. Hun rystede lidt på hovedet, mens hun lænede sig ned og lod sine bløde læber glide langs skaftet, inden hun placerede et varm og vådt kys mod tippen.

"Spørg pænt," hviskede hun mod den følsomme hud. "Hvis du spørger pænt, skal jeg nok gøre det."

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 11.04.2018 18:02
Det var tydeligt, at hendes læber blot pirrede ham mere, og han begyndte igen at vride sig. Han havde på den ene side ikke lyst til at gøre sig underdanig, men på den anden side hungrede han kraftigt efter at nå et klimaks. Han bed sig let i underlæben og placerede sine hænder på hendes knæ - længere kunne han ikke nå - da det blev nævnt, at han var sluppet fri. "Du skulle have bundet en bedre knude så" svarede han med et drillende glimt i øjet.

"Søde søde Liv, vil du ikke godt lade mig mærke dine læber omkring mit lem?" spurgte han med en provokerende sukkersød stemme, men med et næsten tiggende blik på hende, og han hadede lidt sig selv for at lade hende få skovlen under ham på den måde, men han havde den største lyst til hende, og han kunne efterhånden ikke vente længere.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 11.04.2018 18:17
Et bredt smil spredte sig på Livs læber; hun  havde vundet deres lille pissekonkurrence (indtil videre), og selvom hun ikke sagde noget, så var det tydeligt på hendes blik, at hun frydede sig over hans nederlag.

"Det gør jeg da gerne," sagde hun, inden hun slikkede sig om læberne og lænede sig ned for at lade hele skaftets længde glide ind i hendes varme mund. Hun spandt nærmest som en mis omkring den, og der gik kun få sekunder, før hun begyndte at bevæge hovedet op og ned, mens hun kiggede op på Shinji med sine store, grønne øjne.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 11.04.2018 18:24
Shinji var knap så tilfreds med, at hun lige havde haft ham i sin hule hånd. Ikke at han havde noget imod at blive domineret, men det her var blevet en konkurrence, og han havde lige tabt... næsten. Han kunne stadig nå at gøre gengæld senere.

Da hun sank hovedet ned over ham, undslap et dybt suk hans læber, og han spjættede atter i kroppen. Han lukkede øjnene, og da hun begyndte at bevæge sig, blev hans suk mere eller mindre med det samme til regulære støn. Den ene hånd blev placeret på hendes baghoved og greb det korte hår, mens den anden greb endnu hårdere fat i lagnet. Han trykkede ikke med hånden, men holdt egentlig bare fast i håret på hende. Han lod hende selv styre tempoet.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 11.04.2018 18:35
Liv overvejede kort, om hun overhovedet skulle lade ham røre ved hende, som straf, men nej, det var egentlig meget rart, at han havde sin hånd ved hendes nakke. Men hvis han begyndte at skubbe til hende, så skulle hun nok skubbe tilbage!

Hun lod sine hænde glide over Shinjis hofter, klemte omkring dem, mens hun begyndte at bevæge sit hoved lidt hurtigere. Hun ville ikke have, han skulle komme endnu. Hun ville pirred ham, til han var ved at blive sindssygt, for så endelig lade ham komme i hende. Hun var jo allerede gravid, så det kunne der ikke ske noget ved så vidt hun vidste.

Med sit blik stadig rettet mod hans, lod Liv en af sine hænder bevæge sig ned mellem Shinjis lår. Hun kærtegnede hans pung et øjeblik, inden hendes talentfulde fingre bevægede sig længere ned for at gnide dovne cirkler over hans mellemkød.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 11.04.2018 18:52
Ubevidst var Shinji begyndt at bevæge sine hofter i takt med Livs bevægelser. Hans krop var svagt begynde at glinse af sved. Han åbnede øjnene og fandt hendes blik. Med et drillende smil trykkede han hende så langt ned over sig som muligt, men han slap med det samme presset. Han ønskede ikke at dominere hende... endnu.

Da hun begyndte at kærtegne hans mellemkød, spændte han kort i hele kroppen, så hans ryg stod i en omvendt bue, hvilket fortsatte i, at han igen begyndte at vride kroppen. Han var farligt tæt på et klimaks, og han kunne ikke længere holde sig stille. Han ønskede at komme. Så kunne han altid forkæle hende, til han var klar igen.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 11.04.2018 19:50
Liv lod Shinji presse hendes hoved længere ned, men selvom det ikk evar noget problem for hende at tage Shinjis pik til roden, rettede hun sig alligevel op, da han slap hende, og lod hans pik glide ud af hendes mund.

"Tsk-tsk," sagde hun og rystede på hovedet, mens hun tørrede sig om munden med den ene hånd. "Sådan gør en gentlemand ikke."

Hun kunne godt se, hvor tæt på klimaks han var, men hun havde ikke tænkt sig at lade ham komme endnu.

"Sig undskyld," hviskede hun, mens hun kravlede op og lænede sig over ham, så hendes læber gled blidt over hans. Med en ene hånd rakte hun ned og greb stramt fat om roden på Shinjis pik og klemte til. Han kunne måske godt opnå en orgasme, men hendes greb om ham ville sørge for, at han ikke fik udløsning, hvilket hun kun kunne forestille sig måtte føles frustrerende.

"Sig undskyld, og så skal jeg nok lade dig komme," hviskede hun, inden hun kyssede ham dybt og langsomt.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 11.04.2018 22:23
Shinji brugte et øjeblik på at granske sin hukommelse og åbnede så munden for at svare: "Jeg har aldrig påstået, at jeg var en gentleman, og du har aldrig bedt mig om at være en" svarede han flabet og rakte tunge ad hende.

Han nåede ikke at trykke sine læber mod hendes, da disse gled henover, men ved hendes tryk gik et jag gennem hans krop. Han nåede ikke klimaks, men det var tæt på. Da hun kyssede ham, gengældte han det og lagde armene om hende. Imponerende adræt, fik han vendte sig, så han endte ovenpå. Han håbede, at han var hurtig nok, til at hun ikke strittede imod, og han derved bare fik lagt sig på ryggen af hende, selvom dette også kunne gå. Det var blot nemmere at lege med hende, hvis hun havde fronten mod ham. Han tog fat om hendes håndled og skubbede dem over hovedet på hende, så hun havde strakte arme, og så lagde han så meget kropsvægt i som muligt, så hun ikke bare kunne tvinge sig fri. "Jeg er ikke pokkers god til at undskylde" hviskede han og nappede hende drillende i øreflippen. Dette var uanset om hun havde ryggen eller fronten mod ham.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 11.04.2018 22:52
Liv udstødte et lille, overrasket hvin, da Shinji pludselig bevægede sig, og før hun kunne gøre noget ved det, var hun endt på ryggen med ham ovenpå sig. Hun kunne nemt komme fri, hvis hun ville, men lige nu var hun mest nysgerrig på, hvad han kunne finde på.

"Det kunne være, du burde øve dig," hviskede hun tilbage med et lille grin. Det var sødt, at han troede, han kunne holde hende nede, og selvom Liv så nem som ingenting ville kkunne skubbe ham af, have hun besluttet at lade ham blive i troen lidt længere. Hun vred sig under ham og sørgede for, at hendes bløde mave gned mod hans pik.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 11.04.2018 23:05
Shinji var udmærket klar over, at hun var langt stærkere end han selv var, hvilket var grunden til, at han forsøgte at lave så meget dødvægt som muligt, så hun skulle løfte hans fulde vægt, og det ville forhåbentlig være forholdsvis svært med strakte arme. Dette var dog ikke sikkert, men han var samtidig sikker på, at rebet ikke ville holde hende. Det ville bare knække. Han havde dog tænkt sig at udfordre hende så meget som muligt.

"Jeg er ikke adelig, så giv mig en god grund til hvorfor" svarede han drillende og rakte igen tunge ad hende, så spidsen strejfede hendes læber. Han sænkede dog hovedet i takt med, at tungen trak sig tilbage og kyssede hende længe og blidt, men samtidig bestemt. Da han slap det, begyndte han at kysse hende ned ad halsen og videre ned over brystet. Han slap hendes håndled for at nå længere ned. Han lod sin tunge og sine læber lege med hendes ene brystvorte et godt stykke tid, inden han igen fortsatte sine kys ned over hendes mave. Han stoppede ved hendes underliv, og han lod igen tungen lege. Denne gang førte han dog også en finger op i hende, og hurtigt fandt han begge hendes svage punkter. Denne gang ville han dog stoppe lige inden, hun nåede et klimaks. Han rettede sig op og så hurtigt som muligt, bevægede han sig op, så han kunne lægge et skinneben på hver af hendes arme. Nu brugte han rebet fra før og bandt hende fast. Det skulle ikke holde længe. Kun længe nok til at hun blev utålmodig. Han lagde sig oven på hende, så han kunne kigge hende i øjnene, og han lod blidt sit underliv glide sig op ad hendes. "Spørg pænt" hviskede han hende med munden lige ved siden af hendes øre, inden han igen nappede hende i øreflippen, før han rettede hovedet op, så han kunne kigge hende i øjnene.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 11.04.2018 23:26
Liv nåede ikke rigtigt at følge med i alt, der skete, for hendes sind var sløret af lyst og nydelse. Shinji vidste virkelig, hvordan man brugte tungen, og Liv lod ham det vide ved at stønne højt og meget, når han rørte ved hende. Hun kunne mærke endnu et klimaks bygge sig op, da Shinji pludselig trak sig væk og fik hende til at grynte i frustration. Hendes kinder var lyserøde, og hendes lysebrune brystvorter var stive af ophidselse. Hun ville have ham, og hun ville have ham nu.

Rebet strammede sig lidt om hendes håndled, da hun trak i dem, og hun fnyste. Hun kunne ikke røre sig meget, men hun kunne da stadig røre sin underkrop, og det gjorde hun. Hun rullede med hofterne, hvorefter hun tvang sine ben fra hinanden og spredte dem, så Shinjis havnede mellem dem, og hans pik gled igennem den våde varme mellem hendes lår.

Hun sagde ikke noget, men smilede blot op til at ham, mens hun vred sig under ham.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 11.04.2018 23:36
Shinji smilede tilfreds, da det viste sig, at rebet tjente sit formål. Han havde været lidt nervøs for, om det kunne holde til presset. Han var ikke nervøs for knuden, for han havde med vilje sørget for, at denne ikke bare sådan ville gå op. Han var vel ikke sømand for ingenting. Det skulle ikke siges om ham, at han ikke kunne binde en knude!

Da han mærkede varmen og fugten, stoppede han med det samme med at bevæge sig, for at han ikke ved et tilfælde fik trukket sig op i hende. Hendes stilhed sagde mere end tusind ord, men han havde givet sin betingelse, og hun opfyldte den ikke. Med et lumsk smil trak han hovedet til siden, og han begyndte igen at kysse hende ned ad halsen. Samme procedure som før, men denne gang legede han med begge brystvorter, den ene efter den anden. Han stoppede dog denne gang, inden han nåede underlivet og satte sig overskrævs på hendes mave. Han placerede den venstre hånd på hendes ene bryst og masserede blidt, mens han med den anden begyndte at kærtegne sit lem i masserende bevægelser. Han sørgede for at holde sig så højt, så hun havde frit udsyn til det hele. Langsomt blev hans suk igen til støn, og han sendte hende et drillende blik, der tydeligt sagde "du spurgte ikke pænt."

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 12.04.2018 14:46
Liv var efterhånden godt kørt op, og selvom hun allerede var kommet én gang, så havde det ikke gjort noget for at dæmpe hendes lyst - tværtimod. Hele hendes krop summede af ophidselse, og hun kunne næsten ikke holde det ud. Hun var trodsalt ikke helt vant til ikke at få sin vilje mere eller mindre med det samme. 

"Shinji," halv-hvinede hun og vred sig under Shinjis vægt, men der var ikke noget at gøre. Hvis hun ville væk fra under ham, måtte hun bruge vold, og det ville hun ikke. Hun bed sig i underlæber og så op på ham med sine store øjne.

"Elsk med mig," hviskede hun blidt, mens hendes blik var mere eller mindre fikseret på Shinjis pik. 

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 12.04.2018 17:11
Shinji stoppede, da hun begyndte at tale til ham. Hun havde vist stadig ikke forstået princippet. Med et drillende smil lagde han sig oven på hende igen, så hans ansigt kom tæt på hendes, og han samtidig kunne glide sit underliv mod hendes. Han kyssede hende dybt og længe, men samtidig blidt. Han lod sit lem skubbe mod hendes åbning, men han trak sig med det samme væk igen. "Jeg vil gerne elske med dig" sagde han med et faretruende smil, mens han kiggede hende dybt i øjnene. "Hvis du spørger mig pænt" fortsatte han, inden han igen kyssede hende, samtidig med at han lod sine hænder kærtegne hver en tomme af hendes overkrop. Det var ganske tydeligt på ham, at han stadig havde voldsom lyst til hende, men hævnens time var i den grad kommet, og nøj hvor den føltes rar.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 12.04.2018 17:24
"Shinji," hviskede Liv og rakte en hånd op for at ae over hans kind, mens hun kiggede ham dybt i øjnene. "Vil du ikke nok elske med mig?"

Måske hvis hun tænkte over det, kunne hun godt se, at hun havde "tabt" deres lille leg, men hun tænkte slet ikke over det. Efter 6000 år kunne intet gøre hende flov eller skamfuld, og hun havde for længe siden lært, at stolthed er noget, man aldrig skal holde krampagtigt fast i, så selvom hun godt kunne se triumfen i Shinjis øjne, rørte den hende ikke. Hun havde bare lyst til ham nu, og hun ville gøre, hvad det tog for at få ham.

"Har du nogensinde elsket med en engel?" hviskede hun og løftede hovedet for at kysse ham, før han kunne svare.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Leviathan
Lige nu: 1 | I dag: 4