Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 17.03.2018 22:51
Det strømmede lynhurtigt to muligheder igennem Livs hoved, da Castien hidsede sig op og blev hysterisk; enten kunne Liv trygle og græde, som før, men det havde ikke virket særlig godt, eller også...

"Castien Chaia," tordnede hun, og hendes stemme var pludselig meget dybere, mere mere uhyggelig. På få sekunder havde hendes enorme, sorte vinger foldet sig ud bag hendes ryg, og hun voksede sig på stor, at hun måtte bøje nakken mod det høje loft. Med et brag satte hun en kæmpemæssig hånd for døren, så Castien ikke kunne komme ud.

"Sådan behandler man ikke sin mor," fortsatte hun og tog Castien om livet med sin anden hånd, så hun nemt kunne løfte ham op i luften og se ham direkte i øjnene. Hun var nu så stor, at hun måtte sidde ned, for at kunne være i rummet, og hun kunne havde slugt Castien i én mundfuld, hvis hun havde villet det. Men det ville hun ikke. Castien var hendes søn, som hun elskede meget højt, men ingen fik lov at gå fra hende på den måde, og slet ikke hendes egne børn.

"Sig undskyld," forlangte hun og stirrede rasende på ham med sine store, grønne øjne.

Castien Chaia

Castien Chaia

Kampens Vogter

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 93 år

Højde / 182 cm

Nille 17.03.2018 22:57
Castien hoppede et skridt tilbage, da Liv blokerede for døren med sin hånd. Selvfølgelig skulle det ikke være så nemt, og han virkede ikke specielt påvirket af at hun var vokset i størrelse. Inden hun havde grebet fat i ham havde han slået sin kappe tæt om sig, næsten så den var limet fast til ham. Hans øjne begyndte at virke mere dyriske, hans negle blev mere skarpe, og hans stemme blev også en anelse dybere - overraskende tæt på hvordan hans stemme havde været, da han var bæstet. Med bæstets styrke begyndte han at presse sine arme udad, for at åbne Liv's hånd lidt, i forsøget på at slippe væk.

"Sådan behandler man ikke sin søn, derfor nægter jeg at sige undskyld. Jeg har ikke gjort noget forkert - det er dig, som er urimelig og barnlig."
Falk

Falk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 166 cm

v0idwitch 17.03.2018 23:02
Falk hadede at lave mad og var ærlig talt heller ikke god til det. Hun var heller ikke sikker på om Liv kunne finde ud af det, men hun vidste, at Liv for tiden boede i et hus der havde en pige, og dén pige, hun kunne om nogen finde ud af at lave mad, så så snart Falk blev sulten, havde hun sat kursen imod Livs nuværende hjem.

Allerede inden hun kom indenfor havde hun hørt larm, men det afskrækkede hende ikke. I stedet gik hun indenfor med et nysgerrigt blik og et bredt smil - drama var det bedste hun kendte til, især hvis det var Liv og en af hendes mænd hun skændtes med.

"Mor?" spurgte hun, da hun kom ind i rummet, hvor hendes mor havde vokset sig mange gange sin normale størrelse og havde en mand i hånden. "Hvem er dét?" spurgte hun og smed nonchalant sin jakke fra sig over den nærmeste stol, uden at gøre tegn til at ville hjælpe ham overhovedet. Var det én af Livs elskere kunne han falde død om, for alt hun vidste af.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 17.03.2018 23:14
Det var, som om Falks ankomst var en nål i en ballon. Liv glemte straks alt om at være rasende, og hun slap Castien med det samme. 

"Min lille rovfugl!" jublede hun, og på få sekunder var hun sin normale størrelse igen, så hun kunne kramme Falk og kysse hendes kinder. "Hvor er det dejligt, du kom. Det er din bror, Castien, og han er en meget uartig dreng! Mor var bare ved at skælde ham lidt ud for at være så slem."

Hun kiggede på Castien med et stort smil, mens hun stadig havde en arm om Falk. "Castien, stop det der pjat, og sig pænt goddag til din lillesøster."

Castien Chaia

Castien Chaia

Kampens Vogter

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 93 år

Højde / 182 cm

Nille 17.03.2018 23:22
Og pludselig gik det hele meget hurtigt. Han kunne med det samme genkende Falk, men naturligvis anede hun ikke hvem han var, for hun kendte ham jo som bæstet fra Dunkelskoven. Liv gav også ret hurtigt slip på ham, og han landede i det mindste på benene - Lidt rovdyr var han stadig, for katte landede altid på benene. Det eneste Falk ville kunne genkende ved ham var nok kappen, der var lavet af bæstets pels. 
Vreden var stadig ikke forsvundet, og den blev kun værre af at Liv stadigvæk snakkede som om det var ham, der havde gjort noget forkert, hvilket han jo ikke mente det var. Han rettede sig op, og børstede sin kappe af, og hans klør blev til normale negle igen. Hans øjne blev også mere menneskelige, og hans stemme vendte tilbage det normale.
"Pjat? Er det pjat at spørge ind til min far?" Sagde han irriteret, inden han sukkede højlydt. Hans fokus blev rettet imod Falk. "Hej igen - ja, vi har mødtes før. Jeg var løven, bæstet, eller hvad du end mener jeg lignede, som du mødte i Dunkelskoven og malede." Castien var uden tvivl irriteret. 
Falk

Falk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 166 cm

v0idwitch 17.03.2018 23:31
Falk smilede i hele hovedet da Liv kom hen for at hilse på hende, og hendes øjne spærrede sig også op i overraskelse, da hun hørte hvem det var, der var i huset med dem. Hun vendte sit hoved imod ham og så ham an i et nyt lys. Han lignede på ingen måde sig selv, ikke engang hans stemme var den samme uhyggelige, rå lyd hun havde hørt i Dunkelskoven, men hun stolede alligevel på dem begge.

Falk så på Castien, som var han vanvittig, da han talte om sin far. Falk havde aldrig selv spurgt ind til sin far, men også kun fordi hun før havde set hvordan Liv havde taget det, når andre af hendes børn spurgte ind til deres fædre. Falk lod heller ikke Liv se, hvordan hun med sit ansigtsudtryk forsøgte at advare Castien imod at forfølge emnet.

"Du ligner slet ikke dig selv," sagde Falk så endelig, med latter i stemmen og selvom hun ikke altid havde lige meget til overs for sine søskende, slap hun sin mor for i stedet at gå hen til Castien og lægge sine arme om ham i et kram. Det var delvis for at muntre ham op - hun brød sig ikke om når en af hendes søskende og hendes mor skændtes.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 17.03.2018 23:45
Liv åbnede munden for at svare igen til Castien, men Falk kom hende (heldigvis) i forkøbet. Falk havde altid været sådan et godt barn, også selvom hun var en møgunge af den værste skuffe, men Liv tilgav hende for stort set alle de skarnstreger, hun lavede, for hun kunne slet ikke lade være.

"Nu taler vi ikke mere om det," sagde Liv, mens hun begejstret så hendes to børn omfavne hinanden. "Castien har brug for mad, og det har du også, Falk. I er begge to alt for tynde."

Liv så sig omkring i køkkenet og sukkede. Her var ikke ret festligt, så derfor besluttede hun noget andet.

"Vi går ud," sagde hun. "Vi går på byens bedste, fineste kro. Intet er for godt til mine børn."

Castien Chaia

Castien Chaia

Kampens Vogter

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 93 år

Højde / 182 cm

Nille 17.03.2018 23:52
Castien blev godt og grundig overrasket over krammet, han pludselig fik fra Falk, som om de havde kendt hinanden i lang tid. Han var ikke helt sikker på hvordan han skulle reagere, men det endte med at han gengældte krammet. Forsigtigt, som var han bange for at ødelægge hende, hvilket han nok også var. Han var stadigvæk ikke vant til sin nye krop, og derfor gik han også ofte meget forsigtigt, og langsomt, for ikke at virke truende. Det så bare underligt ud, når han jo nu havde en menneskelig krop.
"Nej, forbandelsen blev hævet." Han smilede kort ned til Falk, inden han gav slip. Han var ikke sikker på, hvordan han skulle have det med Falk - På den ene side virkede hun okay, men man vidste aldrig med hans søskende. De havde allesammen arvet nogle af Liv's personlighedstræk, derfor kunne det være en anelse tricky, at finde ud af hvad de virkelig tænkte om en. 
"..Udmærket." Hans svar til Liv's beslutning om at de skulle på kro kom en anelse tvært ud. Han var stadig vred, og deres samtale var slet ikke færdig. Han var vred på Liv, og det skulle hun ikke slippe for at kunne mærke.
Falk

Falk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 166 cm

v0idwitch 18.03.2018 00:04
"Det må man sige," svarede Falk, og da Castien slap hende, gav hun ham et kys på kinden, uden at slippe ham helt. Han var noget nemmere at se som sin bror, når han havde en menneske-krop.
Hun vendte sig smilende imod Liv, da hun inviterede dem ud at spise.

"Skønt! Jeg sulter," svarede hun grinende, og, helt af refleks, gennemsøgte hun ham for krystaller, da hun gav slip på sit tag om ham. Det var en dårlig vane hun havde fået, at stjæle fra folk, men Castien lod ikke til at have noget som helst af værdi på sig og hun skævede undrende til ham, da hun havde givet slip på ham, men hun sagde ikke noget. I stedet tog hun Livs hånd og lod sin mor om at føre vejen.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 18.03.2018 00:11
Liv smilede og havde allerede helt glemt alt om skænderiet. Hun klemte Falks hånd og tog så sit lange, hvide tørklæde, som hun lagde over sit hoved og om sine skuldre.

"Kom nu, min skat," sagde hun til Castien og rakte sin frie hånd ud mod ham. "Så får vi en hyggelig eftermiddag sammen, alle sammen."

Hendes modløshed fra tidligere var totalt forsvundet nu, og hun var tilbage til sit normale, glade jeg, der var næste umuligt at slå ud. 

"Så skal jeg nok give jer hver en fin gave," tilføjede hun muntert.

Castien Chaia

Castien Chaia

Kampens Vogter

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 93 år

Højde / 182 cm

Nille 18.03.2018 00:15
Et kys på kinden, og derefter en gennemsøgning efter eventuelle værdier? Falk ville blive svær at gøre sig klog på, det kunne han allerede sige nu. Han var derfor også meget glad for, at han intet af værdi havde - udover hans kappe, men hvis hun tog den, ville det blive værst for hende selv - søster eller ej, ingen skulle prøve at stjæle hans kappe fra ham.
"Jeg vidste ikke, at det er normalt at stjæle fra familie nu. Jeg lærer da også noget nyt hver dag." Kommenterede han skarpt, imens han holdte sit blik fokuseret på Falk.

Han fulgte efter Liv og Falk, men tog ikke imod Liv's hånd. Blandt andet fordi at han var voksen, og ikke havde et behov for at holde sin mor i hånden, og fordi han stadigvæk var vred. "Jeg kan ikke love, at jeg kan blive i alt for lang tid." Mumlede han imens han gik forbi dem og slog sin kappe tæt om sig for hundredesyttende gang.
Falk

Falk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 166 cm

v0idwitch 18.03.2018 00:27
Falk smilede, kun en smule skamfuldt, til Castien, da han kommenterede på hendes gennemsøgning af ham. Hun syntes selv at hun havde været diskret, men hun skulle have vidst at Castien ville lægge mærke til det - han virkede som typen, der var opmærksom på alt omkring sig, selv sin søster.
"Jeg vil bare gerne vide hvilken type du er," svarede hun med et skuldertræk, og fulgte med sin mor uden at kommentere det yderligere.

"Hvorfor ikke?" spurgte hun, tydeligt skuffet over at han ikke kunne blive. Hun kedede sig nemt og havde heller ikke mange venner, så at have Castien boende i nærheden ville have gjort hende lykkelig, også selvom de ikke var venner endnu. 

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 18.03.2018 00:33
Liv sukkede, da Castien nægtede at tage hendes hånd, og i stedet holdt hun Falks en smule strammere, som om Falk også kunne finde på at hive sig væk.

"Vær nu ikke sur, Castien," sagde hun, mens de forlod huset og begav sig ned ad gaden. "Det er første gang, du møder sin søster, i din normale skikkelse. Vi skal have en hyggelig dag, ikke?"

Hun stoppede op og lagde en hånd på Castiens skulder, så hun kunne læne sig ind og kysse hans kind.

"Kom nu, min skat. Vær nu lidt glad," sagde hun blidt og strøg over hans hår. "Jeg er ked af, jeg råbte af dig."

Castien Chaia

Castien Chaia

Kampens Vogter

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 93 år

Højde / 182 cm

Nille 18.03.2018 00:39
Castien troede ikke på, at det bare var for at se hvilken type han var, men han valgte ikke at sige mere om det. Han orkede ikke endnu et skænderi med en Chaia. Selvom han var selv en del af Chaia-familien kunne han godt få nok. Han savnede allerede tiden i Dunkelskoven - det havde været så simpelt, så roligt, så fredfyldt... Der havde ikke været nogle familiemedlemmer, der overgik hans grænser eller prøvede at skyde skylden på ham hele tiden. 
"Kære moder, det var ikke din råben, men din konstante forsøg på at få mig til at have skyldfølelse, og valgte at fortælle mig, de forkerte detaljer om min far." Trods de hårde ord lød han helt uskyldig, og kysset på kinden ignorerede han blot.
Falk

Falk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 166 cm

v0idwitch 18.03.2018 00:46
Falk fulgte kun halvt med i det skænderi Liv og Castien havde, for hun vidste at Liv ikke ville kunne holde ud hvis et af hendes børn var vred på hende i længere tid. Og selvom hun ikke kendte Castien, så vidste hun nu, at han ikke havde nogle krystaller på sig, så han var tvunget til at finde et sted at overnatte. Hvis ikke hos Liv, så måske hos Falk... Hun overvejede muligheden, da hun hørte Castien brokke sig over, hvilke detaljer han havde hørt om sin far.

"Mor, hvis du siger ét ord om nogen som helst penis, så kaster jeg op," advarede hun Liv, havende hørt en lignende samtale før, og som en sur teenager nægtede hun at se på hverken Castien eller Liv.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 18.03.2018 00:59
"Jeg ved virkelig ikke, hvad du taler om," svarede Liv til Castien og sank en klump. "Jeg lyver aldrig, og slet ikke for mine børn. Det ved du måske ikke, for du holdt dig væk så længe."

Liv synes virkelig, hun havde prøvet, men Castien føltes iskold og afvisende, og Liv kunne ikke forstå, hvordan han kunne opføre sig sådan. Hadede han hende nu? Det var jo præcis det, hun havde sagt. Han ville forlade hende og opsøge sit svin af en far i stedet for. Det var allerede begyndt, og Liv vidste ikke, hvad hun skulle gøre for at forhindre det.

Hun klemte Falks hånd ved hendes kommentar. "Tal ordenligt," formanede hun, men hendes stemme lød skrøbelig og ikke så varm, som den plejede, når hun talte til Falk.

Castien Chaia

Castien Chaia

Kampens Vogter

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 93 år

Højde / 182 cm

Nille 18.03.2018 01:07
Castien prisede sig lykkeligt over, at han var højere end Liv, og derfor kunne se direkte ned på hende. Det var ikke specielt respektfuldt af ham, og han brød sig heller ikke om det, men han ville ikke finde sig i det her lige nu. Han skød sig selv pænt meget i foden ved at fortsætte skænderiet, men han var bare så vred. 
"Og jeg savner den tid, hvor jeg var i Dunkelskoven for mig selv." Castien var udmærket godt klar over, at han knuste hans mors hjerte lige nu, men hun havde også knust hans ved ikke at respektere hans ønske om at ville vide mere om hans far. "Jeg ville bare vide mere om min far, så jeg kunne finde ud af om han havde noget at gøre med forbandelsen - måske en fjende, han havde, der prøvede at gøre ham ondt ved at lade det gå udover mig? Jeg ønsker ikke at have noget med ham at gøre, for jeg har ikke et behov for en far, fordi jeg er voksen nu."
Falk

Falk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 166 cm

v0idwitch 18.03.2018 01:15
Falk så op på sin mor i chok. Hun var vant til at kunne slippe af sted med vant som helst, uden at Liv syntes det var noget som helst andet end morsomt, og nu lød Liv for første gang i flere år som om hun var såret eller ligefrem ked af det. Falk ville ikke kunne acceptere det hvis det havde noget med hende selv at gøre, så hun gik straks ud fra at Castien var problemet.

"Skrid tilbage til den, hvis du savner den så meget," snerrede hun lavmælt, pludselig sur og selv skrøbelig, fordi hun kunne høre at hendes mor var. På mange måder opførte hun sig stadig som et barn, når det kom til hendes forhold til sin mor. 

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 18.03.2018 01:33
Det varmede lidt, at Falk forsvarede Liv, selvom hun ikke rigtigt vidste, hvad deres skænderi gik ud på, og Liv gned sin tommel over Falks håndryg. Hendes lille rovfugl var altid trofast, altid ved hendes side, og Liv kunne ikke lade være med at smile lidt til hende, selvom hun stadig var såret og ked af det over Castiens kulde.

"Castien, jeg har aldrig tvunget dig til noget," sagde hun med sin skrøbelige stemme. "Jeg har aldrig løjet for dig. Det håber jeg, du tror på. Din forbandelse kan ikke have noget med din far at gøre, for jeg er den eneste, der vidste, at han er din far. Hvis du selv ønsker at opsøge ham, så må du jo gøre det. Jeg kan ikke stoppe dig."

Castien Chaia

Castien Chaia

Kampens Vogter

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 93 år

Højde / 182 cm

Nille 18.03.2018 01:38
Castien havde fået nok nu. Som Falk sagde burde han jo nok bare tage tilbage til Dunkelskoven. Tydeligvis var det hans hjem nu, og han kunne ikke finde ud af at være i byen mere. Den forbandelse havde virkelig taget alt fra ham - Hvis de bare vidste hvad han havde været vidne til i Dunkelskoven, så ville de måske indse, hvorfor han så inderligt ønskede et svar på hvorfor han blev forbandet. Men de vidste det ikke, og måske var det bedst sådan. Ja, måske var allerbedst, hvis han stoppede al kontakt imellem ham og hans familie. 

"Jeg har ikke lyst til at opsøge min far, men jeg har heller ikke lyst til at opsøge dig mere." Og med de ord vendte han sig om og begyndte at gå. "Hvis du prøver at stoppe mig igen mister jeg al tillid til dig." Han skulle ikke risikere, at hun prøvede at tvinge ham til at blive igen. 
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Chibi, Mong, jack
Lige nu: 3 | I dag: 13