Ved Vandkanten, nær nogle klipper.

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 16.06.2009 18:51
(nope - det der er fint 8p)

"Øh!" Hun går et halvt skridt baglæns, da vagten truer med at spide hende. "Nej, det har jeg ikke." Hendes stemme skælver en smule, men den er stadig varm - omend lidt usikker. Hun ser nervøst ned på sværdet. "Jeg er først lige kommet... Det der er altså virkelig ikke nødvendigt," siger hun prøvende og peger med en pegefinger på sværdets klinge.
Vagten ser mistroisk på hende og trykker bare klingen endnu tættere ind mod hendes hjerte. "Og det er du helt sikker på? At lyve for mig er at lyve for min herre, og det er ikke billigt, ved du." Han ser truende på hende. Det virker næsten komisk, sådan som han kniber øjnene sammen, men lige nu synes Venus ikke det er spor morsomt.
"Og netop derfor ville jeg ikke lyve," snapper hun i et mere kontroleret tonefald. Måske nok ikke så smart, men til hendes hæld bliver det ikke værre.
"Du skal ikke svare igen!" Om det minder hende om en hvis anden. Et af de lettere absurde sammentraf, der kan få en til at smile. Men det går ikke. Igen kniber hun låberne sammen, for ikke at lave en forkert grimasse.
"Nu vel... Så lad gå, men hvis jeg finde ud af, du har løjet for mig!" Vagten forsvinder ned ad klippesiden igen og ridder af sted.
Venus vender sig mod skikkelsen i hulen. "Du skylder mig én." Så ser hun spørgende på kniven. "Hvad skulle den til for?"

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 16.06.2009 19:03
Nichols træder lidt tættere mod indgangen da vagten forsvandt.
''Kniven er for hvis han kom for tæt på....'' kom det truende fra ham, mens han hang kniven på plads inde bag vesten, ''men det gjorde han ikke....så jeg slipper da for at rense den iaften'' lød det lidt gladere fra ham.
Han var lettet over at vagten havde været dum nok til at tro på hende, men kvinder kan jo på den anden side jo også med en mindre koncentration og lidt hjerne, manipulerer med de dummeste mænd, så Nichols var ihvert fald ikke til at gøre det med.
''Jeg har ikke meget at tilbyde i øjeblikket....men en tur hen til kroen for at gi drikke varer?'' kom det spørgende da han jo ikke havde andet end det at tilbyde, men hun ville sikkert havde noget andet''Eller hvis der er andet....kan jeg måske ordne det....'' tvang han ud af sig selv, det var ikke hverdag at han følte sig nødslaget til at gi folk løfter.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 16.06.2009 19:52
"Lyder rimeligt," svare Venus smilende. Hvis hun havde vidst, at han havde overvejet at kaste den mod hende, ville hun ikke have været så munter. Ikke så mærkeligt i virkeligheden.
Hun overvejer tilbudet lidt. "Noget at drikke lyder fint... Og så måske et job på dit skib? Jeg tror godt, jeg kan tage mig af beregningerne - om ikke andet ville et job som udkikspost passe fint til mig." Rigtig fint oven i købet. Hun vil i hvert fald ikke få brug for en kikkert. at se langt er nemt klaret med en flyvetur. Hun håber bare, hun ikke har bedt om for meget.
I hendes hoved er det mere end rimeligt. Hun har lige reddet fyren fra en tur i spjeldet og sandsynligvis også hans liv - med mindre selvfølgelig, at han er dygtig til at komme ud af ubehagelige situationer. Det tvivler hun ikke et øjeblik på, at han er. Hvis det er tilfældet, er det, hun gjorde, ikke meget værd.
Pludselig går det op for hende, at hun ikke ved, hvad han hedder. "Ehm... Jeg fik vidst ikke helt fadt i dit navn?"

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 16.06.2009 20:13
''hmm...'' lød det svagt fra ham, han havde måske talt over sig da han spurgte om hun havde tænkt på at blive en pirat, ''Nichols Johnson Long....eller bare kald mig Red eye som de kaldte mig for 9 år siden'' kom det selv tilfreds fra ham da han jo ikke havde fortalt nogen hans navn i lang tid.
''og damens navn?'' kom det spøgrene fra ham, ''jeg skal da vide mit personales navn før at jeg beslutter mig ikk?'' et mildt smil tonede frem på ham, det var ikke tit at han viste venlighed over for en anden men han havde jo fanget sig selv i sit eget spind.
Det blæste op og en mindre byge nærmede sig fra havet, enkelte måger fløj ind i hulen og skrappede som sindsyge, Hvad fanden! han så irreteret hen imod den retning mågerne var fløjet men det var for mørkt til at kunne se dem.
''Skal vi vente med at gå hen til kroen? eller går vi nu?''
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 16.06.2009 20:41
Det var måske for meget forlangt... tænker hun. Eller måske ikke...
"Venus Takita Malino... Og nej ikke Milano - af en eller anden grund kan folk ikke finde ud af det," siger hun med en lidt opgivende mine, men hun smiler stadig. Det virkede som om, at hun godt kunne få arbejdet. Det er bedre end en enkelt drink... et job kan måske give mad på bordet lidt oftere.
Da Nichols spørger, om de måske skulle blive, ser hun først uforstående på ham. Så får hun øje på mågerne. Hun følger hans blik ud mod horisonten, hvor et sort bjerg af skyer sejler afsted. Der faldt ti-øren... Hun smiler lidt af sig selv.
"Jeg stemmer for kroen, for der er vil nok være rarer at være under et regnskyld... Vi kan måske lige nå det, hvis vi skynder os lidt." Hun er allerede på vej mod udgangen og regner med at tage luftvejen, da de nok er den eneste måde, hun kan følge med Nichols' tempo.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 16.06.2009 20:50
''så okay da....men jeg løber i forvejen hvis det ikke gør noget...da vagterne højst sandsyndlig vil kølhale dig hvis de ser dig med mig...'' han var ærlig i det han sagde, den sidste kvinde der fulgte ham, fik ikke nogen særlig behagelig omgang af vaterne da Nichols stak af, men hva pokker det var en luder den gang, og denne gang skyldte han jo Venus en tjeneste så han kunne jo i det mindste sørge for ikke at blive set med hende.
''nåh....Venus....jeg løber i forvejen...eller lad os bare sige skjult....ses ved kroen!''
Nichols forsvandt fra hulen, og bevægede sig lydløst og med en ekstrem fart tyve meter væk fra hulen og forsatte i løb, hvorefter han igen forsvandt og dukkede op tyve meter længere henne end før han forsvandt, og sådan blev han ved indtil han nåede havnen.

//scene skift (skal man ikke skrive det?)
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 16.06.2009 21:09
(aner det ikke men tro det ere meget praktisk)

Hun står bare måbende og følger ham blikket - eller prøver. Det går så stærkt, at selv hendes øjne, der er vandt til at kunne følge en pil i høj fart, ikke kan følje med. Hun havde regnet ud, at han måtte være mindst dobbelt så hurtig som hende, da han 'forsvandt' ind i hulen, men det her forbavser hende alligevel. Hun lukker munden og sætter af fra jorden.
Hun er faktisk lidt spændt på om hun kan nå frem til kroen før Nichols.

//out

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 12.07.2009 16:52
Beskedne skridt fører Étienne over den gennemblæste strand, en fugtig sommereftermiddag. Hans hale efterlader et spor i sandet, da han trækker den efter sig. Den er lang, og også grøn, ligesom resten af den unge mand der er på stranden et dejlig dag. En smil præger hans mund, og får ham til at se venlig og imødekommende ud, og det er han også. Selvom hans udseende kan skræmme et par stykker, måske rettere sagt de fleste, er han langt venligere end mange andre. Den opfattelse kunne man ihvertfald nemt få, med alle de kriminelle der er i landet, for tiden. Étienne afskrækker det også, faktisk har har måtte holde sig fra gaderne efter aftenstid, i frygt for at blive overfaldet. Étienne ville være et nemt offer, for sådan en skurkagtig tyvebande.

Vandet skyller ind over sandet, trækker sig tilbage igen, kun for at vænne tilbage med fornyet energi. Ude i horisonten er bølgerne kun endnu større, og leguanmanden gyser, ved tanken om at befinde sig derude. Ikke engang på en båd, kan det være særligt behageligt, tænker han. Han har altid haft en frygt for det dybe vand, dér hvor ukendte, store fisk svømmer rundt og gaber om hinanden og hverandre, og en frygt for at forsvinde i det mørke dyb. Bare tanken skræmmer ham, men han ler blot af sin egen fantasi og mærker sandet under de bare kløer. Det er nu dejligt at være inde på land.
- 27årig, kulturinteresseret leguanfyr med kronisk dårlig hukommelse
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 12.07.2009 17:06
Renatika puster dovent en uvelkommen flue af næsen og fortsætter med at lade blikket hvile på et punkt bag skyerne over hende. Hun presser fødderne ned under sandkornene i håb om, at det hvide tæppe vil afkøle den overophedede hud, til trods for at hun ligger i behagelig skygge bag klipperne. Det er varmt. Varmere end det har været længe.
Men hun vil ikke beklage sig. Det er trods alt bedre end at fryse huden af om natten.
Kortvarigt lukker hun øjnene da en solstråle blænder hende, dog kun for at åbne dem igen. Sandet brænder under hendes ryg, og hun vipper lidt med fødderne for at få luft til dem. Dette har hun savnet. At være helt alene, ene i hele verden, uden nogen til at forstyrre. Om ikke andet, bare for en dag. Bare et par timer i sommersolen, hvor en tyk murstensmur er rejst mellem hendes verden og de andres verden, og et støvtæppe af stilhed skærmer for de ubehagelige lyde, der høres fra den anden side.
Måske lever hun hele sit liv sådan? Nej. Pjat. Hun betragter dem bare på sikker afstand. Uanset hvad visse andre påstår.

Hun rømmer sig prøvende, blot for at sikre sig at hendes følelsesløse hals stadig kan give lyd fra sig, og ændrer lidt på stillingen, for at være sikker på at kroppen stadig eksisterer. Et par fugle flygter lydløst hen over himlen, og Renatika jagter dem med øjnene. Hun forsøger at fortælle sig selv, at det med at flyve er overvuderet.
Det giver et sæt i den ellers afslappede krop, da en grøn skikkelse kommer til syne længere nede af stranden, og i en fart får Renatika rettet sig op i siddende stilling. Hun troede lige hun var alene, og med en irriteret mine kniber hun øjnene sammen for at afgøre hvem - eller nærmere hvad - der kommer imod hende. Det kunne da umuligt være et menneske.

Profil :: Venstre øje grønt, højre øje lilla :: Full-size pic

Min fantasy-roman - Nyt kapitel hver anden weekend.

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 12.07.2009 17:27
Leguanfyren stopper op, for nu får han også øje på hende, som sidder længere nede af stranden. Han finder det ikke unaturligt, at finde liv hernede, og det generer ham heller ikke. Vejret er trods alt skønt, på grænsen af enestående, og man går glip af noget, hvis man ikke udnytter chancen og nyder det. Alligevel ville Étienne ikke ligge skjul på, at han har tendens til at føle som hende, og det er uden at vide, at hun deler de samme tanker. Han kender følelsen af, at ønske lidt fred og ro, og isolering for omverdenen, og måske er netop denne føleles også lige præcis grunden til, at han valgte at tage en gåtur på stranden, i dag.
Hvis Étienne var et menneske, og have hår på hovedet, var de sikkert alle blevet grå af bar sorg over, at Krystallandet er ved at briste. Måske er 'briste' at overdrive, men sådan kunne det se ud, og flere ville være enige med ham. Sådan som Mørkets Lord vælger at håndtere deres kære, elskede land er der vist ikke noget, der kan blive ved med at være som det var. Antallet af afbrændte huse i byen, på landet, alle steder er ikke til at tælle mere. Lordens sorte yngel voldtager, dræber, og smadrer. De gør børn forældreløse og forældre barnøse.

Étienne håber tavst, at Isari snart vil vise sin tilstedeværelse, og redde landet, før det falder i grøften. Alle disse tanker vrider hans humør og gør ham trist. Det får ham til at stoppe sin gang og kigge, bare for en kort stund, ud over de bølgende vande og det varme sand. Og imod solen som, trods al det mørke, står der endnu. Han tænker ved sig selv, at nu varer det nok ikke længe, før de også overtager strandene. Étienne håber og ber' til, at de vil lade solen stå.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 12.07.2009 17:36
Renatika har egentlig mest lyst til at løbe sin vej, da hun får ordentligt øje på den fremmede. Til trods for væsenets - ligefrem elagante - tøj, er Renatika fuldkommen overbevist om, at den nyankomne næppe er et intelligent væsen. Snarere et monster i stil med dem eventyr giver liv til. Fyren kunne være taget lige ud af en bog.
Alligevel bliver pigen siddende på sin plads i sandet, i tvivl om det er frygt eller nysgerrighed, der lammer hende. Det grønne dyr ser jo roligt nok ud indtil videre. Tilfreds. Måske ser det dårligt, overvejer hun og krymper sig yderligere sammen, i håb om at forsvinde fra dets synsfelt. Godt nok kunne hun kommunikere med dyrene, men det betød jo ikke, at de alle var til at tale til fornuft. Og den der så ikke ud til at være nem at stoppe - hellere være på den sikre side.

((miiikroindlæg Dx ))

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 12.07.2009 17:48
Étienne ligger sit skaldede hoved let på skrå, og studere pigen der sidder ikke så langt fra, hvor han selv står. Hun ser ikke så gammel ud, og Étienne mumler for sig selv, at sådan en ung tøs nok også kan få brug for noget fred og ro, og søge til stranden. Hende her ser ikke ud til at være velhavende, hendes påklædning hører ikke til én der bor der sidder på fine silkepuder, og spiser steg med sølvbestik, så er det sagt.
Og så igen, kan man jo altid blive overrasket. Og det vil Étienne egentlig helst blive, for at mener ikke, at én på hendes alder bør være overladt til sig selv, i dagens krystalland.

Étienne vover sig et par skridt tættere på, men stopper, da han synes at kunne fornemme at hun ikke er tryg ved situationen. Måden hun krummer sig sammen. Sådan noget der kan såre ham bare en lille smule, for så ser han åbenbart meget farligere ud, end han selv går rundt og tror.
"Undskyld mig, men undskyld, jeg gør Dem ingenting"
Får han snøvlet sammen, og vipper let på tæerne, i sandet
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 12.07.2009 17:55
"Øh." Renatika er mere overrasket end Étienne, da han henvender sig på almindeligt krystalliansk. Så var han måske ikke et dyr alligevel. I hvert fald ikke helt.
"Jaså," er det eneste hun rigtig kan få frem, og hendes blik flakker forvildet rundt, uden anelse om hvor det kan lande. At den fremmede skulle vise sig at være civilliseret, slog hende alligevel omkuld, men trods alt mærker hun, hvordan hendes krop helt ufrivilligt begynder at slappe af igen. Den grønne fyr virker venlig, trods det bizarre udseende. Hun blinker let med øjnene. Måske skulle hun ikke kaste med sten.

"Jeg gør heller ikke Dem noget. Så." Erklærer hun, men uden at være klar over hvorfor. Det føles alligevel ikke som hendes ord.

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 12.07.2009 18:03
Bare det at Renatika svarer ham, får et venligt smil til at vokse på hans grønne mund. Han var bange for at han havde skræmt livet helt, af den stakkels unge dame. Hans hale vrikker i sandet, og ophober små banker af sand. Étienne slår sine kloede hænder sammen, og kigger afventende ud imod havet. Bagefter træder han igen et skridt baglæns, og kigger på Renatika, som ikke ser nær så afskrækket ud mere.

"Jamen dog, ah, det var dog ualmindelig heldigt"
Siger han bekræftende og slipper en lille, beskeden latter ud. Så sætter han hænderne i siden og kigger ned i sandet, på de grønne fødder. Det glæder ham, at hun siger, at hun ikke vil gøre ham noget. Man ved aldrig hvem man har mødt, før man har snakket med dem, og landet er som sagt fyldt med krystere og mordere for tiden.
"Hvilket navn bærer sådan en ung dame så rundt på?"
Siger han muntert og høfligt, og gør et lille nik med hovedet, i hendes retning

Isis Valir Lutharis

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Xenix 27.04.2010 20:53
"Nuuuuu er det nooook!" snærrede Isis, der ihærdigt forsøgte at trække en hvid skjorte over hovedet, som bare sad fast i hendes store vædderhorn og blev trukket yderligere i stykker. "Hvad tænker menneskerne dog på?" knurrede hun og stoppede kort op, hun havde ikke tal på hvor mange gange hun havde sagt det efterhånden. Det havde dog lykkeds hende at få de trekvartlange posebukser på, som slet ikke matchede den blålillae hud. Hun vendte kort rundt da hun syntes at høre en lyd, og trådte et par skridt længere oppe på stranden, stadig med den forrevne skjorte siddene i de mange horn, den havde hun bare opgivet. Dog havde hun et stykke stod bundet om brysterne, som hun havde set nogle mennesker gjorde, men det med de lange trøjer, ville hun nok aldrig lære.

~*~Dybhavsfolk~*~

Life Roseliana

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 119 år

Højde / 160 cm

Illusiane 27.04.2010 21:08
lyden af hove afbryder bølgernes sagte klukken, og en tung prusten kan høres et langt stykke væk. Fallafax's ånde står ud i luften som en lille sky- der er stadig frost i vejret. hans lange sorte man bølger let op og ned, idet han sætter i et gallopspring fremad, og dundrer henover stranden, så sandet står i en sky efter ham. Life sidder på hans ryg, styrer ham blidt med benene, når de store sten går i vejen for den tunge enhjørning. hun nyder den friske luft, og får fallafax til at stoppe op, så hun kan betragte sit spejlbillede.
Hun lader fingrene glide igennem sit lyse hår, og betragter sine gyldne øjne. For mindre end et halvt år siden, havde hendes hår været gråt som en gammel kones, og hendes øjne så røde som blod. hun kunne ikke helt begribe hvordan det var gået til selv, men et kys fra den kvinde hun elskede, havde forandret hende, forvandlet hende til et skønt væsen. De store, forrevne vinger er væk, og istedet for en blodig le, har hun nu et sølvglinsende sværd ved sin side. Hun klapper hingsten, og kigger tænksomt ud over havet, der standhaftigt sender sine bølger ind over enhjørningens hove..
~Don't try to catch me, you gonna' loose me.~
LIFE ER BLEVET EN NORMAL PIGE, TAKKET VÆRE LIVE! <3

~billeder kommer~

Isis Valir Lutharis

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Xenix 27.04.2010 21:17
Isis skævede ind mellem de mange træer, men vendte sig så om, og så igen ud mod havet. Pludseligt hørte hun noget, noget der løb, hun kravlede forsigtigt op på nogle klipper der delte stranden, og skvattede med et bump ned på den anden side "Fordømt!" knurrede hun og viftede den ødelagte skjorte væk fra de store gule øjne, der blev spærret stort op idet hun fik øje på hesten med damen på.
Et øjeblik blev hun bare siddende med åben mund og stirrede, hvilket afslørrede de spidse hjørnetænder både i over og undermund, men tog sig så sammen og rystede hovedet. "Så det er en hest?" sagde hun med en feminin blød stemme, der dog var fuld af undren og bestemt ikke overbevisning

~*~Dybhavsfolk~*~

Life Roseliana

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 119 år

Højde / 160 cm

Illusiane 27.04.2010 21:35
Fallafax pruster forskrækket, da Isis' stemme høres fra klipperne. Han tripper nysgerrigt frem, og kigger rundt om klippen, og stirrer ind i Isis øjne. Det er somom hingsten ånder lettet op, og han pruster venligt, og napper forsigtigt i Isis' fingre.
Life læner sig frem, for at se fornøjelighederne, og ler venligt, da hun hører kvindens udbrud.
"Nej, kære frøken, dette er en enhjørning. men du var ganske tæt på." Hun hopper ned fra Fallafax's ryg, og smiler venligt til kvinden.
"mit navn er Life. Og hvem er du, om jeg må spørge?" hun betragter nysgerrigt Isis' lillae skind, og de lange, krumme horn. et syn, nogle måske ville blive bange for, men ikke Life. hun havde set langt værre ting, til at lade sig slå ud af det ydre.

~billeder kommer~

Isis Valir Lutharis

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Xenix 27.04.2010 21:46
Isis trækker forskrækket fingrene til sig, og rejser sig med ryggen trygget op af klippens side, stadig med den forrevne skjorte viklet ind i de mange horn, hvilket gav hende et komisk udtryk, hvis man ikke syntes hun havde det i forvejen. Hun løftede det ene mørkeblå øjenbryn med et skæptisk blik før hun pustede enhjørningen på mulen så den ikke var så nysgerrig, tænk hvis den åd hende, ligesom en haj, eller det der var værre.
Hun trådte diskret et skridt til side og nærstuderede kvinden, under vand havde de ikke så mange hæmninger, en dårlig vane isis havde taget med sig op på land. "Jeg er Isis ...... fra havet!" sagde hun og pegede ud mod havet, for at sikre sig at damen forstod hvad hun sagde.
Isis skævede endnu engang til krikken, hun ville nok aldrig lære forskellene mellem heste og alle andre forbenede dyr på land, der var så mange, og menneskene var altid bitre, men dette her virkede faktisk vældig tilfreds og glad

~*~Dybhavsfolk~*~

Life Roseliana

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 119 år

Højde / 160 cm

Illusiane 27.04.2010 21:58
Fallafax rynker mulen, da Isis puster på ham, og vender sin opmærksomhed imod noget græs, der vokser ved klippesprækkerne. Life betragter lige så nysgerrigt Isis, som Isis betragter hende, med et skælmsk smil. Det mindede hende alt for meget om en stirrekonkurrence.

"ah. havet. ja, det er virkelig skønt. Jeg er så ked af, at jeg ikke kan svømme som en fisk dernede. ser du, mine lunger sprænges, og jeg drukner, hvis jeg er der for længe." hun sukker, og begynder at flette sit lange, lyse hår, med vante bevægelser. da hun er færdig, rækker hun ud efter et af de små skjortestykker på Isis' horn, og studerer den med et skævt smil.

"det ser ud somom du har haft lidt besvær? " siger hun forsigtigt, og samler den ødelagte skjorte op fra jorden.
"tja, det er heller ikke din farve. Vent lidt, jeg tror jeg har noget!" Life tager sin vadesæk af ryggen, hvor den møjsommeligt er surret fast, og åbner den. med en let bevægelse, trækker hun en sort, lappet kappe op af sækken, og older den frem imod Isis.
"jeg tror den her er bedre!" smiler hun, og gør en gestus med hånden.
"prøv den?"

~billeder kommer~
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Leviathan, Muri , Mong
Lige nu: 3 | I dag: 12