Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 16.01.2012 20:46
Hun skriger højt da han hiver hende i vandet, men begynder derefter at grine, rimlig voldsomt, hun stritter imod, og prøver desperat at komme fri, ''ARRGH!!! SLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP'' hulker hun næsten af grin, tårene begynder at trille ned af hendes kinder, men denne gang er det heldigvis positivt.. Hun griner mere og vrider sig for at komme fri.. hun kæmper for at holde op med at grine, og få Levon til at lade være med at kilde hende.. ''IUUUUUUUh...'' hun skriger højere og griner en sød lille pige latter.. ''Åhh Leeeevooooon...'' Hun tuder af grin..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.01.2012 20:52
Han fortsætter med at kilde hende, mens han regner kys ned over hendes ansigt. Kun langsomt holder kilderiet inde og bliver til kyssen i stedet, og små, bløde kys regner ned over hendes øjenlåg, kinder, hage og pande på tur, kommende tæt på, men aldrig helt op på læberne.
"Er jeg stadig kær?" spørger han varmt og holder truende en kroget hånd op over hendes mave, som om han vil til at kilde hende igen.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 16.01.2012 20:56
'''uuuuwuut'' Hun kommer med en masse underlige lyde, og griner samtidig.. Da han endelig holder op med at kilde hende, sidder hun forpustet og hiver efter vejret.. ''NEJ!! Du er OND!! meget meget ond!!!!!'' hun sidder stille og forsøger at få vejret.. Hun griner af hans kys på hendes hovede, og tager derefter blidt fat i hans truende hånd.. ''Nu skal du være sød ved mig!'' siger hun og smiler..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.01.2012 21:01
"Åh, jeg er altid sød ved dig, min smukke, nogen gange bekymrer det mig endda om jeg er for sød ved dig!" Han fanger hendes mund i et kys, der er en smule hårdt, men er lidenskabeligt og ømt på samme tid. Han strøg hende ned langs ryggen, mens han lagde hende bedre til rette i sine arme og snoede den hånd, der holdt om hans håndled, rundt om sin nakke.
"Et lille kys til den onde mand?" spurge han drillende mod hendes læber med et lille smil. "Han vil nemlig meget gerne kysses af dig!" Han sukkede let og trak hende tættere ind til sig, mens han følte kulden og udmattelsen forsvinde ved den simple berøring fra hende.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 17.01.2012 21:52
''Du er aldrig sød..'' sagde hun drillende og kiggede kærligt på ham.. ''For sød!? Pff... tror jeg ikke på!'' hun grinede lidt og gengældte hans helt fantastiske kys, med så meget følelse og kærlighed.. Hun flytter hovedet en smule fra ham.. ''Fortjener du det!?'' spurgte hun med en kærligt smil.. ''Det tror jeg nemlig ikke du gør.'' Hun grinede lidt før hun igen trykkede læberne mod hans, den følelse der bredte sig i hendes krop, var en følelse af kærlighed og tryghed.. Noget hun udelukkende følte når hun var sammen med Levon.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 17.01.2012 21:56
"Åh jo," drillede han kærligt, "Jeg er altid sød, når det kommer til dig. Du trækker al mins ødme ud af mig, så du får den for dig selv, din lumske lille lemur," smilede han og strøg hende over kinden.
"Åh ja, du kan tro, jeg fortjener det!" Han lagde en hånd om hendes baghoved og holdt hendes hoved ind mod sit, mens hans læber udøvede magi mod hendes.
Han følte sig selv ganske elsket og veltilpas sammen med hende; den første en følelse han sjældent følte til fuldkommenhed, når han ikke var sammen med hende, lige meget hvem han så ellers var sammen med. De fleste elskede ham for hans charme eller hans udseende, en del for hans penge, men ingen havde før elsket ham bare for den, han var.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 23.01.2012 15:15
''Åh nej.. du har gennemskuet mig..'' grinede hun og tog blidt fat om hans hoved, og nussede hans hår.
Hun gengældte hans helt fantastiske kys lidenskabeligt.. og følte alt hendes kærlighed til ham, varme hendes krop. Hun puttede sig lidt mere ind til ham.. Hun flyttede hovedet få centimeter fra ham, og kiggede ham kærligt i øjnene.. ''Levon, du er virkelig sød..'' sagde hun og kyssede ham igen..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 23.01.2012 15:25
Han nød følelsen af hendes fingre i sit hår og holdt kysset så længe hun tillod, før han trak hende helt tæt ind til sig, så hun rigtigt kunne putte sig ind til ham, og han holdt beskyttende om hende, som om han aldrig ville lade noget som helst ondt nå eller skade hende - hvilket han heller ikke ville.
Han mødte hendes blik med et mildt smil.
"Og du er virkelig enestående, Maki!" svarede han alvorligt og blev indfanget af hendes mund igen. En villig indfangning, hvor han trak hende endnu tættere og trak hånden kærtegnende over hendes ryg, mens hans tunge sneg sig ind for at lege med hendes i en lysten dans.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 23.01.2012 15:29
Hun smilede og rødmede en smule.. ''Tak..'' sagde hun blidt og lagde begge arme om ham.. ''Er du ved at ha fået varmen!?'' spurgte hun kærligt.. Hun satte sig halvt op, samtidig med hun stadig sad tæt ind til ham, hun skilte læberne en smule, og mærkede hans tunge mod hendes, hun gengældte det med en utrolig følelse a kærlighed og tryghed.. Hvad skulle hun dog gøre uden ham!? Denne helt fantastiske mand..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 23.01.2012 15:33
"Du ved hvordan, du kan varme mig yderligere," hviskede han frækt i hendes øre.
Han holdt kysset og fortsatte med at stryge hende over ryggen og med dne anden hånd kærtegnede han indersiden af hendes lår. Hun var virkelig en fantastisk kvinde at være i nærheden af, tænkte han, hun var ikke som nogen af de andre, han havde været sammen med, og hans hjerte var fyldt både med kærlighed til og stolthed over hende. At han havde vundet hende var helt fantastisk, og han følte blot, han ikke helt fortjente hendes kærlighed; en følelse han ellers aldrig havde oplevet før.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 23.01.2012 16:04
Hun trak vejret tungt.. ''Skal vi gå op!?'' spurgte hun stille, hun kiggede ham kærligt i øjnene og smilede.. ''Levon, jeg ved virkelig ikke hvad i al verden jeg skulle gøre uden dig... Du betyder så ubeskriveligt meget for mig.. Jeg er rigtig glad for at du passer på mig og tvillingerne, jeg tror ikke jeg ville havde overlevet i naturen, da det er svært at forsvare sig, når man har to livlige børn i maven..'' Hun kiggede ned i vandet og rødmede lidt.. Levon havde virkelig en kæmpe plads i hendes hjerte, om han fortjente det eller ej.. Så fyldte han en helt del.. Maki kunne slet ikke forestille sig sit liv uden ham, nu var han en del af det, og det håbede hun, at han altid ville være.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 23.01.2012 16:23
Han kunne mærke, hun ikke var meget for at være i vandet og rejste sig med hende i favnen, hvor han kort lod vandet dryppe af dem, før han trådte op på gulvet stadig med hende i favnen.
"Jeg vil altid passe på dig, min Maki," sagde han blidt og kyssede hende på halsen. "Du vil aldrig være alene i naturen igen, og slet ikke med børnene. Du kan være her, eller jeg kan skaffe dig dit eget hus, hvis du hellere vil det? Et med en prægtig have og store lyse rum, så du kan få solen ind, masser af grønne planter i dine stuer, friske blomster til at opmuntre dig året rundt og et værelse fyldt med underholdning til hver af de små, så de ikke skal komme til at kede sig. Lyder det fristende?" Han smilede varmt til hende, vidste hans eget hus ikke havde meget at tilbyde to små børn eller en der var vant til skovenes grønhed og lys. Men han kunne skaffe alt det ind i et hus til hende. Det ville ikke blive noget problem, og han ville personligt stå for at finde de bedste landskabsarkitekter, der var på markedet til at lave haven til hende, som hun gerne ville have den. Intet var for godt til Maki.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 25.01.2012 19:44
Hun lagde armene om halsen på ham, og smilede.. ''Du er virkelig helt ubeskrivelig!.. '' Hun blev stille og kiggede ham i øjnene.. ''Det er alt for meget Levon.. mine børn bliver vel halv dyr som mig, de må også lære at klare sig selv, ligesom jeg gjorder.. Skoven er det bedste sted for dyr som mig..'' sagde hun, den sidste sætning var dog mere mumlen.. Hun kunne ikke li at hænge sådan på Levon, hun følte sig til besvær, og fik en følelse af at hun nassede på ham.. Hun gjorder jo intet for ham!? Men til gengæld boede hun helt kvit og frit i hans hus, han sørgede for mad til hende, og læge til at sørger for at hendes børn havde det godt.. Hun ville umuligt kunne bede ham om mere.. Disse tanker fyldte hendes hoved, og hun var meget fraværende, da hun ikke helt brød sig om tanken.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 25.01.2012 20:11
Han brød sig ikke om, hun kaldte sig selv for et dyr, for hun var så meget mere end det, og han kunne ikke lade være med at kommentere på det:
"Måske har du nogle træk tilfælles med dyr, min smukke, men for mig vil du aldrig være såan et! Du er min kære Maki, en smuk og sexet kvinde, jeg ikke kan få nok af, og dine børn vil blive dejlige lige meget hvor, du opdrager dem!" Han kyssede hende blidt og gættede hurtigt hvor, hendes tanker gled hen, da hun blev stille. Ved gud, det var langt fra første gang han stod med en kvinde, der tænkte sådan!
"Maki, se på mig," bad han blidt, og da hun gjorde det, smilede han blidt. "Du er ikke til besvær for mig, og jeg har det godt med at tage mig af dig! Jeg har så meget at give af, og for mig betyder det mere, du har det godt og er godt tilfreds, og nu du har børnene at tænke på, må du gøre hvad, der er bedst for dem også! Jeg kan få lavet et hus til dig i din elskede skov, så du har den lige ude foran din dør, men kan gå ind og lukke fremmede og farer ude. Vil det være passende?" Han kyssede hende blidt igen. "Jeg snakker ikke om at bygge dig et slot med tårn og det hele, blot et passende sted for dig at opholde dig, hvis du hellere vil det end bo hos mig? Der er frit valg, hvad du har allermest lyst til; jeg er her for dig og for dine ønsker!"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.01.2012 19:14
''Jamen søde Levon, kig på mig, jeg er et dyr.. '' I det samme forvandlede hun sig til en lemur, hendes medfødte evne, som hun ikke bruge specielt tit... Men nu sad hun der, på gulvet, foran Levon, og der var intet menneskeligt over hende.. Hun kiggede op på ham, og blinkede et par gange. Hun forvandlede sig tilbage til halvt menneske, halvt lemur.. og kiggede derefter ned i gulvet.. ''Er vi enige om jeg er et dyr!?'' Hun træk vejret tungt og kiggede derefter på ham. ''Levon, jeg sætter pris på din gæstfrihed, men jeg føler kun jeg er til besvær.. Og det er altså ikke en særlig rar følelse.. Jeg føler mig i vejen.. '' Hun satte sig stille ned på gulvet og trak knæene op til brystet.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 27.01.2012 19:22
Han så forundret til, mens hun blev til en lille lemur og lo så blidt og smilede kærligt til hende, da hun blev sig selv igen.
"Kæreste Maki, jeg ser dig ikke som et dyr! Du taler med mig, tænker, du elsker mig. Det gør et dyr ikke på den måde, min smukke!" Han tog blidt hendes hænder og kyssede dem efter tur.
"Jeg ved, du føler dig til besvær, men tro mig, det er du ikke! Jeg nyder at have dig hos mig, og jeg tilbyder dig ikke noget af tvang, men fordi jeg elsker dig og gerne vil sørge for, du og børnene har det godt." Hun trak sig fri og satte sig på gulvet med knæene til brystet, og han betragtede hende lidt med et blødt blik.
"Dit eget lille hus i skoven? HVor du ikke er afhængig af mig eller andre, hvor du selv kan bestemme? Det er kun penge, Maki, og jeg har nok af dem. De er godt givet ud, hvis jeg ved du har det godt og er tryg med de små. JEg kan ikke tillade at lade dig vandre rundt med dem på må og få, det forstår du vel? Det er ikke godt hverken for dem eller for dig."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.01.2012 22:39
Hun lyttede stille til ham, og lukkede øjnene et kort stykke tid.. Hun svarede ikke, da hun virkelig ikke vidste hvad hun skulle svare..Hun kiggede fortabt op på ham.. ''Der er ikke trygt i skoven, hvis der er rovdyr, skal de nok få det de vil have.. '' Hun så en smule forvirret på ham.. ''Jeg skal nok klare mig med mine børn..'' sagde hun en smule bestemt, men stadig med kærlighed i stemmen. ''Jeg holder virkelig meget af dig, men kan ikke tage imod det.. Det er alt for meget.. '' Hun kiggede ned i jorden og sukkede.. Hun kunne virkelig ikke finde ud af hvad hun skulle gøre.. Hun havde mest af alt lyst til at stikke af fra Levon, men hun havde lovet både ham og Ihsan at blive, så det vidste hun godt ikke var nogen mulighed... Hun kunne ikke få lov at snakke med Banja, sådan som hun gerne ville, for det vidste hun Levon ikke tillod..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 27.01.2012 22:55
Det gjorde ham og hans stolthed meget ondt, hun ikke ville tage imod hans hjælp, og han så væk et øjeblik, så hun ikke skulle se det i hans øjne, mens han fik styr på sig selv.
"Maki," sagde han alvorligt, "Du siger selv, der ikke er trygt i skoven; er det virkelig hvad, du vil byde dine børn? JEg ved, det virker som meget at tage imod for dig, men for mig er det en dråbe i havet. JEg vil virkelig gerne give mig det, for du har givet mig mere end det tilbage igen bare ved at være dig ... Havde det været mine børn, du bar, havde jeg end ikke givet dig valget, bare installeret dig, men da det ikke er, kan jeg kun tilbyde dig det. Lad os indse det, Maki, hvor ondt det end gør, Falco vil aldrig tage sig af jer. Der er nødt til at være en, der ser til, I har det godt, og jeg stiller mig gerne til rådighed. JEg beder dig udnytte det, fordi jeg elsker dig!" Han knælede ned ved hende og kyssede hende blidt på kinden.
"Jeg kan ikke presse dig til det, Maki, men det ville knuse mit hjerte, hvis I ikke er i sikkerhed! Jer alle tre!" Han lagde hånden på hendes mave, hvor han kunne komme til den.
"Tag imod det, hvis ikke for din egen skyld, så for børnenes," bad han indtrængende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 29.02.2012 20:13
Hun trak vejret tungt et par gange og tog derefter begge hans store hænder, i mellem sine egne. ''Levon, det er virkelig ALT for meget.. Jeg kan ikke tage imod det.. Jeg ved udmærket godt at Falco ikke vil stå ved at det er hans børn.. Men jeg burde være i stand til at klare mig selv i skoven.. Det er ikke så slemt... Jeg har trods alt boet der hele mit liv.. Det er ikke noget nyt... Der er ikke noget der kan overraske mig mere..'' Hun kiggede op på ham, og smilede hendes søde ung pige smil, som kunne smelte hjerter.. ''Jeg sætter virkelig stor pris på alt det her, men jeg kan altså ikke tage imod det.. Du har allerede gjort så utrolig meget for mig..'' Hun kiggede lidt ned i jorden, hvorefter hun lagde Levon's ene hånd på hendes mave, og hendes egen hånd oven på hans.. De små bevægede sig livligt rundt derinde.. ''Åhh det er så hyggeligt..'' svarede hun og smilede med en sådan glæde, hun normalt ikke udviste.. Selvom graviditeten i starten, havde været det værste der nogensinde var sket for hende, så var hun efterhånden blevet rigtig glad for det :) Og hun nød sine små børn..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 29.02.2012 20:24
Et øjeblik fangede håbet ham, at hun måske ville tage imod trods alt, da hun tog hans hænder, men hendes udtryk fik hurtigt slukket det igen, og hans alvorlige, triste blik hvilede blot tungt på hende, mens hun talte.
"Måske er der ikke noget, der kan overraske dig mere ... Men det gælder ikke for børnene. Måske kender du det, men du kender ikke tilværelsen med to børn ..." Han holdt inde, flad for luft og lige så flad i hovedet. Hendes smil rørte ham for en gangs skyld ikke, og han bevarede det samme udtryk som hidtil. Hans hjerte var for råt lige nu til, han kunne blive påvirket af det.
Han mærkede de små liv bevæge sig inde i hende, og det trak i ham ved tanken om to små liv ude i skoven, en på hver arm af deres mor, der ville være forsvarsløs. Tanker og billeder af rovdyr og des lige fyldte hanss hoved, og han måtte se bort, da han mærkede tårer trænge sig på. Først da han var sikker på, hun ikke kunne se det, lod han sine øjne blive blanke, og han blinkede hidsigt for at få dem væk.
Han nikkede tavst til hendes ord. Ja, det var fint, hun var blevet bedre tilpas omkring det hele, men det ændrede ikke på hvor svært hun ville have ved at beskytte dem derude. Han følte lidt, han blev tvunget til at sende dem alle tre i døden. Og der var aldrig en ting, han kunne gøre ved det.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat