Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 19.03.2012 14:52
Hun ser uforstående på ham og virker oprigtig, som om at hun ikk forstår hvorfor han hentyder til at hun er en dårlig person.
Lux smilier kort og træder igen væk fra ham. Hun vender sig og sætter sig ned i sneen og kigger op på månen og stjernerne.
Luxúria - Begærets Dæmon Engel.

Profil: | Bag skærmen:| Alle mine karaktere:| Kontakt:

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.03.2012 14:58
han ser på hende selvom hun går væk fra ham.
han vender sig om og går nogle meter væk fra hende,
han ser på en masse ned, han holder hånden frem og efter lidt danner han en is grotte hvor han så sætter sig ind.

inden i grotten har han laver en is seng han kunne ligge i men det var dækket af palmeblade som han havde flyttet til stedet, han lagde sig ned og lukkede øjne stille i
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 19.03.2012 15:03
Hun kigger på ham, da han "tryller" med isen og ligner en som er inponeret. Lux rejser sig op og går hen til hulens åbning, hvor hun læner sig op af kanten.
"Du ser ud til at nyde livet Gude-dreng"
Hun står og kigger rundt i hulen og virker stadig imponeret op hans værk.

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.03.2012 15:09
han åbner øjne og kigger roligt over på hende " ja man må vel bruge de evne man har " siger han og sender hende et blink.
han lænere sig over i hjørnet og sætter sig op af det imens han ser på hende
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 19.03.2012 15:16
Hun kommer til at grine en smile en smule og ligner i det øjeblik en rigtig engel.
"Du har fuldstændig ret. Man skal bruge de evner man har"
Hun trædder ind i hulen og går hen mod ham. Hun ved godt at chancen for at blive skuppet væk er der, men hun går kun hvad han siger.
Lux når hen til ham og sætter sig hen over ham, men et ben på hver side af ham. Hun sidder, så deres intime dele har kontakt. Langsmomt læner hun sig ind over ham, og kysser ham midt på munden. Ikk bare i kys, men et med lidenskab.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.03.2012 15:24
ide hun træder nærmere på ham føler han hende med øjne, og ide hun sætter sig hen over ham ser han bare mere på hende da hendes læber rører hans har han måske lyst til at gengælde, men han vidste at det bare var en del af hendes være måde overfor alle.
" havde jeg ikke sagt at du ikke skulle spilde din tid "
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 19.03.2012 15:58
Hun ligger armene om nakken på ham og ligger munden til hans øre.
"Hvem siger jeg spiller min tid?"
Hvisker hun og med rolige og selvsikre bevægelser, kysser hun ham fra øret og ned over siden af halsen på ham.
Lux er godt klar over at han har lysten til hende, men han stoler ikk på hende, det er problemet.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.03.2012 16:35
han lytter blot til hendes ord " som sagt jeg ved hvad du er for en så du kan ligeså godt stoppe med det der, du for ikke noget ud af det kun afslag. " achillius var ikke dum han vidste hvad hun prøvede på, og det var nok mest af alt det som han altid gjorde ved andre piger, lagde an på dem og skred fra dem
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 19.03.2012 16:44
Hun kysser ham endnu en gang på munden og rejser sig så op fra ham.
"Dit tab"
Siger hun bare og trække på skulderne.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.03.2012 16:46
han smiler lidt og ser på hende. han gik ud fra hun opgav efter han havde sagt at han havde gennemskuet hende.
han følte hende dog stadigvæk med blikket
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 19.03.2012 16:51
Hun vende sig halvt mod ham og smiler
"By the way. Undskyld for sidste gang.. Havde virkelig haft en dårlig dag og du gjorde den ikk ligefrem bedre"
Hun sænker blikket og ser en anelse trist ud over at blive afvist på den måde

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.03.2012 21:50
han smilte lidt men han havde ikke ting sig at gi efter sådan, men han kunne nu heller ikke være led hele tiden " det er okay " smilte han til hende

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 05.01.2014 01:02
Kravenoh havde for første gang søgt væk fra alting han var nød til at få hovedet klart, han kunne ikke lade være med at tænke på de forbannet skovelver som der var begyndt at komme flere og flere af. han var nød til at tænke over hvad han skulle gøre, han vidste at han ikke kunne klare dem selv, og han vidste også at det vil ende med hans død, hvis han blev ved med at angribe dem som han havde gjord mange gange efterhånden nu.

Han stod og kiggede ud over landet det var koldt på dette punkt af bjerget men det var nu også det højeste punkt og nok det koldeste, han stod helt på kanten, for en ting han kunne lide var at leve livet farligt, og det gjorde han.
En ting der undrede ham mest var at af alle de kampe han havde kæmpet i livet, havde han aldrig nogensinde kunne slå sig ned med en, han havde aldrig mødt nogen pige, og hvis han havde mødt en var det på den forkerte side.

Kravenoh vidste også han snart var nød til at søge hjælp i RT bare uden at Samson skulle finde ud af det, lige nu havde han samlet en lille bande som ingen vidste af, en lille vind fik hans tanker væk for han var lige ved at miste fodfæstet, men rettede sig så op og gik et skridt tilbage, vinden var ikke ligefrem hård men det var som om de kom i flere ryk.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 05.01.2014 01:16
Vinden danser legende hen over bjergtoppen, og kaster snestøv ud over kanten, ud mod det prægtige landskabs billede, der formede sig for fødderne af bjerget. Højden ville give en hver en dårlig fornemmelse og kulden vil bare forstærke følelsen af, at her var naturen stærk, og man selv havde udfordret dens styrke ved at vandre helt ud til kanten.

En skikkelse indhyllet i tåge, gemt væk under en lang, blå frakke med hvidt pels om kraven, så nysgerrigt hen på Kravenoh. Hendes ansigt var beskyttet af den hvide pels, som indrammede hendes smukke ansigt, med de intens grønne øjne. Hun havde fulgt ham i et stykke tid, lige siden hun havde fanget et glimt af hans skygge, da han vovede sig op på bjerget. Damia havde søgt tilflugt i en hule, i et forsøg på at undgå omverdenen. Det havde også været langt tid siden, at hun havde set væsner... faktisk så langt tid siden, at hun knap nok kan huske hvornår hun sidst havde brugt hendes stemme. Dog havde hendes isolation gjort hende godt, og hun så rask og stærk ud.

Hun trækker forsigtigt sin krave ned og knuger om skaftet på kniven, som hun skjuler under sin frakke. "Har verdens bekymringer endelig indhentet dig?" siger hun bestemt og venter på, at Kravenoh skal vende sig om mod hende. Hun havde genkendt ham... han var ikke så nem at glemme.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 05.01.2014 01:30
Kravenoh stod afslappet ikke rigtig påvirket af kulden selvom han bare havde sin normale rustning på, han havde hverken hætte eller noget. han stod blot og kiggede ud over bjerget ide han hørte noget bag sig, først troede han bare det var vinden der legede med hans hørelse, men da han lige pludselig hørte en stemme og en stemme der sagde ham noget, vende han sig om og straks var der et lille smil på hans læber.

Kravenoh havde ikke i sin vildeste fantasi regnet med han skulle se hende igen og slet ikke her oppe, og ikke på det tidspunkt af hans liv, og han blev lidt overrasket over at hun ikke bare havde sneget sig ind på ham han så på Damia og smilte. " nej bare rolig det sker ikke, du ved nok det er rart at tænke tingene igennem inden man udfører dem. " han gik et par skridt tætter på hende, Kravenoh kende hende han vidste hvad hun kunne han vidste hvad hun ikke kunne, og flyve det kunne hun ikke.
" nå har de så tænkt dig at jeg skal have en ordentlig velkomst eller ? " smilte han til hende og gik tætter og tætter på hende.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 05.01.2014 01:43
Damia holder elegant en hånd for munden og griner mildt; "Du har ikke lavet andet end at tænke, for så vidt jeg ved, har du ikke udført noget i lang tid... hvis nogensinde". Damia ved hun leger en farlig leg med ilden, men ilden giver hende varmen igen. Hun bliver resolut stående, da han nærmer sig hende. Han skulle ikke få fornøjelsen af, at se hende tage nogle usikre og nervøse skridt. Det ville blot give ham den gnist, der skal til for at få ham i jagt stemning.

Hun nulre et tot hår, og ser drilsk på ham "Jeg havde godt gjort mig nogle overvejelser, om jeg bare skulle fri dig fra dine problemer, og skubbe dig ud over kanten... ville være det bedste for et dyr i smerte" hun smiler skævt og blikket bliver mere trodsigt "synes du ikke?". Nu er Kravenoh kun nogle skridt fra hende, "Beklager at jeg ikke lige føler for at springe i armene på dig, ser du, jeg er ikke lige typen der er til et følelsesladet genforening...," Da han er helt tæt på hende, tager hun kniven frem og peger den mod hans bryst, så der kun er dens længde imellem dem nu "Er du vist heller ikke. Troede du var død. Troede jeg fulgte efter et spøgelse. Tænk hvor skuffet jeg blev da jeg kunne mærke varmen fra dig"

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 05.01.2014 02:04
Kravenoh elskede hendes flabethed, bare det hun vidste hvad han var i stand til og alligevel, havde hun en pind i ilden og nu begyndte hun stortset også at puste til den, men det var en af de ting han kunne lide ved hende og stortset ved en hver kvinde. han kunne ikke lade være med at smile når han var i hendes selvskab " du tager så meget fejl søde, jeg har oplevet så meget siden vi sidst sås, du drømmer ikke om det".

Kravenoh kunne sagtens have stået og fortalt om det han havde oplevet men nej ikke nu, han troede ligesom hun nok troede at hun var død, han havde ledt efter hende et par gange men uden held, så det at hun var i leve gjorde ham glad på en eller anden måde " at skubbe mig ud over vil ikke gavne dig ret meget " sagde han med et udfordrene blik.

Da han var kommet tæt på hende og hun lige stak spidsen af hendes kniv i rustningen på ham, smilede han endnu engang til hende. " seriøst død mig, så kender du mig alligevel ikke helt så godt som jeg troede, men hvis du virkelig havde lyst til at skubbe mig ud over, hvorfor så ikke stikke den kniv længere ind, nu når du har chancen du ved jeg aldrig vil stoppe med at slå ihjel, du ved jeg ikke vil forandre mig, du ved verden vil være et bedre sted så hvad holder dig tilbage."

Kravenoh vidste slet ikke hvad hun tænkte eller hvad hun vil gøre, men bare tanken om hun var levende gjord at han vil tag en hver chance for at vide hvad hun tænkte, og hvor hun havde gemt sig og hvorfor hun havde. Kravenoh husker ikke så meget af fortiden med hende men noget husker han.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 05.01.2014 02:19
Damia tøver ved hans ord, og mærker irritationen og spændingen brede sig i hendes krop som en løbeild. Irriteret, over hans provokerende ord, der opfordrede hende til at stikke kniven dybt i brystet på ham. Spændt, fordi hun ved hvor uforudsigelig han er, og hun på en måde er ivrig efter hans næste træk. Både på godt og ondt. Efter en pause, hvor hendes blik stirrer trodsigt på ham, trækker hun kniven væk og gemmer den i sin frakke igen. Hun besvarer spørgsmålet med en følelsesforladt mine; "Tro ikke jeg, at jeg ikke kan slå ihjel. Jeg er ligeglad med om verden skal kæmpe mod sådan nogle som dig... Er ikke mit problem. Er ikke min kamp. Jeg er ikke til for at udrydde mordere, så længe de passer sig selv og ikke provokerer mig".

Hun træder udfordrende helt ind mod ham, så tæt, at hun næsten kan mærke hans rolige puls, "Men hvorfor er du søgt helt herud? Hvem gemmer du dig for? Har du alligevel mødt din overmand?"

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 05.01.2014 02:32
Kravenoh kunne mærke vinden begynde at tage til, så om det var grunden til at hun var rykket så tæt på det vidste han ikke, men det gjord heller ikke noget, men han synes alligevel hun prøvede at tænde hans gnist, for de ord hun kom med var lige til at opfordre ham til at skade hende, om hun kunne lide det sådan vidste han ikke.

Da hun var kommet rigtig tæt på ham og havde fjernet kniven, så han hende direkte i øjne " ligeglad lige frem, så du mener ikke jeg provokere dig eller " smilede han drilsk. han tog hans hænder om bag ved hende og placerede dem på hendes former. imens han blik stadigvæk var på hende. " hvad jeg laver her ude. hmm ja du ved klare tanker, og gemmer mig aldrig for nogen og finder nok aldrig min overmand. " han lukkede kort øjne inden han igen kiggede på hende " hvad med dig hvad laver du her ude " imens han kiggede på hende sneg en kniv sig frem ved hans ærme.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 05.01.2014 02:41
"Er så længe siden jeg sidst så dig, har talt med dig, har tænkt på dig," Damia gør en pause, da hun mærker hans hænder hvile på hendes hofter, og hendes hjertebanken intensiveres, "Så nej, føler ikke du provokerer mig, eller føler mig truet af dig". Det er selvfølgelig ikke helt sandt, for hun vidste han var en trussel for hende. Hun huskede hvad han virkelig er i stand til, og hvilken styrke han besad. Damia har vilje, men hun vidste, at sammenlignet med ham, så ville hun ikke kunne gøre meget skade. Hun havde selv følt det på egen krop. Tankerne fløj tilbage på K'et på hendes hals, der er skjult af pelskraven, og de vilde lokker.

Hun ser eftertænktsomt væk et øjeblik ved hans spørgsmål. Gjorde sig tanker om, hvorvidt hun skulle svare. Hun finder endelig stemmen og ser op på ham, "Gemmer mig". Forsigtigt stryger hun en hånd over hans kind, og følger hans kæbelinje med fingerspidserne.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1