Han tør næsten ikke se på hende af frygt for, hun vil ægge ham mere ud end hun allerede har gjort. Lige nu kender han knapt sig selv, og han er blot glad for, han nåede at redde hende fra at blive sprængt til atomer ligesom resten af området. Han ignorerer hendes første ord, uhfligt som det er, men han er for rystet over sig selv til at sige noget. Da hun læner sig ind mod ham og omfavner ham, stivner han og står bare og stirrer forvirret ned på hende, men da hun undskylder, accepterer han. Han mærker sit tøj blive tørt og sukker lettet, før et lille smil rent faktisk fanger hans læber igen.
"Skal De se noget imponerende er det ikke mine kræfter til at ødelægge, men dem til at skabe, De skal se!" Han trækker sig forsigtigt fra hende og sætter sig på knæ, hvor han begraver hænderne i mulden, mærker sine fingre bevæge sig ned og jorden trænge ind under hans negle; en højst usædvanlig stilling for en adelsmand. Han lukker øjnene og koncentrerer sig, og overalt omkring dem begynder græsset at spire og gro fra hans hænder. Tæppet vokser i omkreds, indtil alt omkring dem er grønt og frosigt, selv søen, der nu er tom for vand, bliver dækket med friskt, grønt græs, og buske skyder deræst op flere steder, hvor de var før; vokser op fra resterne der var tilbage. Et lille støn af udmattelse kommer fra ham, og han klemmer øjnene hårdt sammen af den anstrengelse det koster ham, men han bliver ved indtil hele området er restaureret. Først da trækker han sine beskidte fingrer op fra jorden, finder et hvidt lommetrklæde frem og ofrer det for at tørre jorden af sine hænder. Hans ben skælver let, da han rejser sig, og han ligner en mand, der lige har udkæmpet en krig alene.
"Om noget er imponerende, er det den evne, ikke den anden, forbandet være den!" siger han alvorligt og er tydeligvis utilfreds med den.
"Deres undskyldning er godtaget," siger han så, som om han skulle have tid til at acceptere det, og han bukker elegant for hende, selvom det koster ham så mange af sine sidste kræfter, han nær vælter om.
"Jeg beklager blot, jeg nær skulle slå Dem ihjel for at komme dertil." Hans stemme var temmelig tør, og hans blik let advarende. Men nu var de forhåbentligt kommet til en forståelse.