Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 17.10.2011 23:12
Nu kan Carolina overhovedet ikke forstå Topaz. Hun ryster lidt på hovedet - men husker så, at han jo slet ikke kan huske noget. Han kan slet ikke huske, hvor godt de har haft det sammen; hvis han vidste det, ville han ikke have håbet på noget, der var bedre, det er hun sikker på.
Hun skutter sig lidt, det er begyndt at blive en anelse koldt i den store sal, og frem fra rygsækken, som hun har smidt bag sig, finder hun et tæppe. Det er lidt hullet, fnulret og i en lettere grim, brun farve, men det varmer, og for hende er det, det vigtigste. Hun ser igen på Topaz, smiler ikke denne gang, men rækker alligevel tæppet til ham, så han også kan få lidt.
"Men du vil måske ikke røre ved tyvekoster?" spørger hun så med et hævet øjenbryn - hun kan ikke lade være med at blive lidt stødt over hans kommentar, også selvom hun jo lige selv i konkluderede i sine tanker, at han bare ikke ved bare..
Carolina Floros

Be kind to me, or treat me mean
I'll make the most of it, I'm an extraordinary machine

Topaz Kalhili

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Krystal 17.10.2011 23:23
Topaz husker jo netop ikke livet på gaden .. han husker ikke den brændende nødvendighed af at sætte sig selv og sin egen overlevelse over alt andet, og han husker ikke den svære opvækst, der tvang ham til at lære at klare sig selv.
Han tager forsigtigt imod hjørnet af tæppet og kanter sig ind under det. Jo, her er ganske rigtigt blevet en anelse koldt og han svøber også sin kappe lidt tættere omkring sig. Igen ser han tænksomt frem for sig Tyvekoster.. Han har lyst til at spørge, hvem hun har taget det fra, men han kan godt fornemme på hende, at hans udtalelse ikke er faldet i god jord.
Det flimrer igen let for hans øjne, og det går svagt op for ham, at det ikke er første gang, han og Carolina har gemt sig under et tæppe for at holde varmen i de kolde årstider. Han ser på hende, denne gang med blide, lettere triste øjne .. hvordan mon hun klarer sig om vinteren?
Topaz Eve Kahlen

Signatur credit

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 17.10.2011 23:41
Carolina bløder lidt op, da Topaz også tager tæppet og et lille smil kommer frem på hendes læber. Hun ved ikke rigtigt hvad hun skal sige mere om deres fortid, da det tydeligvis ikke er noget, der behager Topaz.
"Tjaeh... Hvad er der så sket i mellem tiden?" ender hun så med at spørge - det spørgsmål, som hun har brændt for at svare på, lige siden de mødtes, ryger nu endelig ud. Nu er det altså tid til at være egoistisk - han skal svare på hendes spørgsmål nu! Hun er faktisk spændt på, om han har fået det bedre af at glemme..
Carolina Floros

Topaz Kalhili

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Krystal 18.10.2011 13:09
En lettelse breder sig i kroppen på Topaz, da han ser smilet på Carolinas læber. Han ville så nødigt få hende til at frastøde ham, da hun jo er så vigtigt et led i hans fortid.
Han piller lidt ved kanten af tæppet, det behager ham på ingen måde, at der er tale om stjålne sager, men når det kommer til stykket, har Carolina nok haft mere brug for det, end dem, hun har taget det fra.. det går igen op for Topaz, at han har ondt af hende, og en svag skyldfølelse nager ham stadig, for hun fortalte ham jo, at han forlod hende..
Han ser tænksomt frem for sig i et forsøg på at finde ud af, hvordan han bedst forklarer begivenhederne. "Det første jeg husker er en klippehule," siger han lidt tøvende. "Jeg lå på gulvet og der var så utroligt koldt .. Uden for hulen sneede det, kan jeg huske. Jeg fandt senere ud af, at jeg befandt mig et sted i Krystalbjergene.."
Han rynker brynene let. Der var jo sket så utroligt meget i mellem tiden, men han ville faktisk gerne snakke om det .. have nogen at dele tankerne med..
Topaz Eve Kahlen

Signatur credit

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 19.10.2011 14:32
Carolina kan ikke beslutte, om hun synes, det er upassende, men til sidst ender hun med at tage Topaz' hånd - giver den et beroligende klem og smiler opmuntrende til ham - det er jo også svært for ham, det her. Hun kan slet ikke forestille sig, hvor svært det er at kunne glemme hele sin identitet, sine venner, sit bosted..
"Krystalbjergene..." siger hun så en smule undrende med et spørgsmålstegn i hovedet. Hun har selv aldrig været der - hun bevæger sig så sjældent udenfor byen - og Krystalbjergene er kun noget, hun har hørt om. Hun har det svært ved at forholde sig til ting, som hun aldrig har set.
Hun trækker tæppet tættere omkring sig selv og venter på, at Topaz skal fortælle videre.
Carolina Floros

Topaz Kalhili

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Krystal 20.10.2011 21:44
Topaz stopper fortællingen et øjeblik, og kigger lidt usikkert ned på Carolinas hånd, der pludseligt klemmer hans. Egentlig ved han ikke rigtig, om han bryder sig om, at hun er så nær, men lidt omsorg og nærhed er egentlig noget, han har længdes efter i lang tid .. han er bare så bange for, at tingene igen skal gå galt.
Men han er nødt til at åbne sig for Carolina, indser han, for hun kan hjælpe ham..
"Ja, Krystalbjergene." gentager han. "Jeg har intet ønske om at vende tilbage til dét sted .. det virker ikke rigtig som om, det er meningen at mennesker skal opholde sig dér.." tilføjer han en anelse mumlende. Han husker stadig vinden, kulden, sneen .. hvor han dog holder meget mere af de varmere egne af Krystallandet!
"Tiden efterfølgende er lidt tåget .. jeg huskede intet af, hvem jeg var, og hvor jeg kom fra .. til sidst begyndte jeg at opgive.. lige meget hvad, der tidligere havde været, kunne jeg jo danne mig et nyt liv."
Han holder en lille pause. "Det lykkedes mig virkelig at blive .. du ved, sådan helt lykkelig. Men sådan noget holder åbenbart ikke evigt .. jeg var for svag.." han knytter den frie hånd, igen kan man tydeligt se sørgmodigheden i hans øjne. De sidste ord gav nok ikke meget mening for Carolina..
Topaz Eve Kahlen

Signatur credit

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 20.10.2011 22:07
Carolina lytter til beretningen om Krystalbjergene, en smule fascineret, men også en smule frygtsomt. For hun har et underligt forhold til det med at komme ud. På den ene side er hun nysgerrig, men på den anden side er hun bange for det ukendte - og vil ikke havne i samme situation, som Topaz havnede i.
Hun rynker på panden, da hun siger "for svag". Den Topaz, hun kendte, var ikke spor svag - men efterhånden har hun selv erfaret, at der findes mange underlige væsner i Krystallandet, og der kunne være andre udfordringer end det.
I det mindste har du været lykkelig, kan hun dog alligevel ikke lade være med at tænke en smule bittert, men hun slipper alligevel ikke hans hånd.
Hun fremtvinger et lille smil til ham, for hun har jo alligevel ondt af ham.
"Forhåbentligt begynder det en dag at gå frem ad," ender hun så med at sige, for hun er ikke den, der er til de mest følelsesladede samtaler - hun føler sig en smule akavet, men hun vil gerne høre mere af, hvad Topaz' har oplevet. Hun slipper ikke hans hånd, men hendes greb bliver en smule løsere, så han kan slippe, hvis han har lyst til det.
Carolina Floros

Topaz Kalhili

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Krystal 21.10.2011 00:44
På en måde virker det utroligt trygt for Topaz at mærke Carolinas hånd om sin. Nærheden .. interessen fra et andet menneske, har han så sandelig manglet. Topaz ved, at han bestemt har det bedst, når der er folk omkring ham .. han har bare været så bange for at nærme sig andre.
Det var egentlig utrolig heldigt, tænker han, at han lige valgte at gå herind .. han havde aldrig i sin vildeste fantasi forestillet sig, at han skulle gå ind i en forladt teaterbygning og møde en gadepige, der vidste alt om hans fortid.
Men fortællingen, han var i gang med, bringer hans tanker helt andre steder hen .. han ser lidt fortabt frem for sig.
"Vi havde en lille hytte ude i skoven.." siger han stille. "Vi var forlovet . . hun gav mig ringen tilbage .. efter at ham dæmonen havde fået sine kløer i hende. Og jeg kunne intet gøre.."
Et lille suk undslipper hans læber .. hvis han bare havde været lidt stærkere .. han ville så gerne kunne beskytte folk. Ikke bare Sala.. alle dem, der havde brug for det..
Topaz Eve Kahlen

Signatur credit

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 21.10.2011 01:02
Carolina åbner munden i ren forbavselse - hun havde faktisk ikke tænkt sig at sige noget, men et lille "oh..." glider frem fra hendes læber. Det gør alligevel lidt ondt på hende. At Topaz har haft det så... så.. godt uden hende. Det er ikke fordi, hun er misundelig på den kvinde, som Topaz var forlovet med, og så alligevel. Hun har aldrig været forelsket i Topaz, men de havde alligevel et meget specielt venskab.. Og det gør ondt at blive glemt og på en måde... erstattet?
Hun bider sig i læben, og hun får et fjernt blik i øjnene. Det var faktisk noget af det, hun havde frygtet allermest, hvis hun nogensinde skulle finde Topaz igen. At han havde fundet en anden, han ville dele livet med. Sine sorger og glæder.
Hun troede måske, at det ville glæde hende, at de to havde splittet op. Men det glæder hende på ingen måde, at Topaz og hans eksforlovede har været ude for noget, der lyder så forfærdeligt. Hendes blik bliver nærværende igen - hun har virkelig lyst til at kramme ham og fortælle ham, at alting nok skal blive okay igen - men det er hun overhovedet ikke sikker på, at det bliver, så hun lader være. Det, der gør allermest ondt på hende, er, at Topaz slår sig selv oveni hovedet..
"Det gør mig ondt.. Jeg er virkelig rigtig ked af at høre det.." Hun roder sig lidt i håret med den frie hånd, inden hun ser på ham med milde øjne.
"Men du må ikke gå og give dig selv skylden. Du var oppe mod en dæmon, Topaz.. Du er, så vidt jeg ved, stadig en almindelig krystalianer... Almindelige krystalianere kan ikke stille noget op mod en dæmon.. Du har sikkert gjort dit bedste.." prøver hun så trøstende at sige.
Carolina Floros

Topaz Kalhili

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Krystal 21.10.2011 01:17
Ja, Topaz havde haft det virkelig godt .. faktisk så godt, at han ikke rigtig troede på, at det nogensinde skulle lade sig gøre for ham at blive lykkelig igen.
Mindet om Sala smerter ham stadig meget, og han lukker øjnene og sidder et øjeblik helt stille for at klare tankerne. Et sted i hans hukommelse træder et flimrende billede af en anden kvinde frem. Hendes hår er snehvidt, og hun virker kold som is og alligevel uendeligt blid..
Men Topaz kan stadig ikke få styr på de svage minder om sin fortid, og han åbner igen øjnene til det halvmørke, støvede rum og den fattige kvinde ved sin side. Han betragter hende en rum tid.
"Det er måske rimeligt nok," svarer han. "Men det er bare så forfærdeligt ikke at kunne beskytte dem, man elsker."
Hun har sikkert heller ikke haft det nemt, Carolina. Det er muligt, at hun sagde, at de havde det godt, men et liv på gaden bliver aldrig fantastisk .. og når hun nu endda har skullet klare sig alene, fordi han åbenbart forsvandt.
"Jeg er ked af, at jeg forlod dig," siger han til sidst stille. "Jeg ved ikke hvorfor, og hvad der præcist skete .. men jeg vil gerne undskylde alligevel."
Topaz Eve Kahlen

Signatur credit

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 21.10.2011 01:33
Carolina nikker lidt bekræftende og husker på, hvordan hun selv forlod sine forældre og søskende. Det var - et eller andet sted, hvis hun nu skal tænke over det - fordi hun ikke kunne holde ud at se på, hvor dårligt de alle havde det. Og hun kunne ikke selv gøre noget ved det. Så hun flygtede fra det. Hvor kujonagtigt det så end kan blive.
"Men det er jo stadig ikke din skyld..." mumler hun så, hun ser væk og bider sig i læben. Der bliver godt nok gjort lidt op med fortiden her ..
Men hun kender jo ikke til et andet liv, end det, hun har levet og stadig lever på gaden. Selvom det aldrig har været nemt, har der været korte lykkestunder, som hun mener gør det hele værd. Desuden plejer hun at tænke, at noget af det mest farlige ved hende er, at hun har været igennem så meget lort - for så ved hun, at hun overlever i sidste ende. Hun har aldrig været i kløerne på en dæmon, så selvfølgelig ved hun ikke, hvor hårdt sådan noget er. Men hun er en, der overlever. På sin helt egen måde.
Hun smiler lidt af Topaz' undskyldning. På en eller anden måde betyder den faktisk ikke noget for hende, for han er en helt anden person nu. Hun kender ham slet ikke, det er en anden - mere følsom? - Topaz, der er kommet tilbage.
"Nu har jeg jo mødt dig igen... Det er det, der tæller," vælger hun så at sige med et lille skuldertræk og ser rundt i teatersalen. Hun skutter sig lidt, slipper Topaz' hånd og trækker tæppet tættere omkring sig.
Carolina Floros

Topaz Kalhili

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Krystal 25.10.2011 08:25
"Jeg ved ikke, om det er min skyld." svarer Topaz med et lille, svagt skuldertræk. "Måske forlod jeg byen med vilje, .. det ville bare ikke ligne mig at lade nogen i stikken .. " han rynker panden en smule. "Men jeg var tilsyneladende også en helt, helt anden dengang.."
Det er stadig meget svært for Topaz at sætte sig ind i, at han blot har været en lille, ussel gadedreng. En tyv, endda. Ham der ellers har forsøgt at være så ædel .. og så hjælpsom.
Det er en underlig verden tænker han. Han ser lidt håbløst ned på sin hånd, som Carolina lige har sluppet. Han knytter den og åbner den igen. Der er vel ikke så meget andet at gøre end at vænne sig til tanken, at på en eller anden måde forene fortiden og nutiden ..
Topaz Eve Kahlen

Signatur credit

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 27.10.2011 17:43
Carolina smiler lidt - hun ved ikke rigtigt, hvad hun skal gøre ved det hele. Hun har allerede givet lidt op med ham Topaz - han er overhovedet ikke, hvad han har været - at han hænger sig i så små detaljer.. at det generer ham at stjæle. Hun bliver pludselig vred på ham; selvfølgelig ved hun ikke, hvordan Topaz har det med det hele, men her kommer hun og prøver at fortælle om hans fortid - og så er han bare sådan..
Hun kunne altså godt lide ham dengang - hvorfor kan han ikke bare acceptere, at sådan var det? Hun lægger armene over kors, læner sig lidt tilbage og siger ingenting.
Carolina Floros

Topaz Kalhili

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Krystal 31.10.2011 14:43
Topaz fornemmer lidt et humørskift hos Carolina, og en lille følelse af uretfærdighed er begyndt at danne sig i ham. Han ville så gerne være noget bedre end dét .. han ville så gerne have et meningsfuldt liv.
Igen flimrer rummet svagt for hans øjne, idet det langsomt går op for ham, at det ikke er en ny følelse. En gammel drøm dukker op i hans minder: en drøm om at blive til noget, at slippe væk fra de støvede gader, at leve for lidt mere end bare at se den næste solopgang..
Han ser ned af sig selv. Havde græsset så virkelig været grønnere på den anden side? Havde verden uden for byen budt ham noget godt? Måske var han bedre tjent med at vende tilbage ..
Han kaster et lille blik på Carolina og føler et eller andet sted, at det hele er håbløst. Han kan ikke bare gå tilbage og leve den fortid, han mistede. Der er for meget, der er ændret..
Topaz Eve Kahlen

Signatur credit

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 09.11.2011 11:06
Carolina bider sig lidt i læben, roder i det uglede hår - hun knytter sine hænder; gør alle disse små handlinger for ikke at gå amok på Topaz. Hun rejser sig fra trappen, tæppet glider ned fra hendes ben og hun begynder at vandre frem og tilbage.
"Ikke nok med at du... du... du GLEMMER mig! ..." Hendes stemme er skælvende, men ingen tårer er at se i hendes øjne. Hun bider sig igen i læben og bliver fortsat ved med at trampe frem og tilbage i hallen. "Så prøver jeg... at hjælpe dig med at huske din fortid.. Du er ikke tilfreds?? Hvad havde du regnet med? At du var én af dem, en af de rige, en, der foragter?" Fortsat skælver hendes stemme, men hun er slet ikke så skinger, som hun tidligere har været. Hun er efterhånden blevet ligeglad med, hvordan Topaz reagerer, for han er jo ikke den samme alligevel. Det vil han aldrig blive!
Carolina Floros

Topaz Kalhili

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Krystal 14.11.2011 11:37
En lille følelse af irritation begynder at danne sig i Topaz. Carolina lader til at være på randen af hysteri, og hendes pludselige vrede får en følelse af at blive uretfærdigt behandlet til at stige op i ham.
"Hvad havde du regnet med?" afbryder han, - stemmen lidt skarpere end han egentlig havde tænkt sig. Hver evig eneste dag bebrejder Topaz sig selv alle de ting, han ikke har kunnet fuldføre .. alle de ting, han ikke kunne ændre på. Han har ikke brug for Carolinas bebrejdelser også.
"At jeg bare ville være ham der du kendte før i tiden, at intet ville være ændret, og det hele kunne blive som det var før?" Han ser ned og betragter en rum tid sine egne, knyttede hænder.
Lige så hurtigt som vreden opstod i ham begynder han at fortryde den. Topaz har altid ønsket at passe på folk .. at hjælpe dem, så godt han nu kan. Han prøver at anstrenge sin hukommelse for at opfange de svage minder om Carolina.. hende havde han også villet passe på - allerede den gang.
"Undskyld." siger han med et lille suk.
Topaz Eve Kahlen

Signatur credit

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 17.11.2011 14:15
"Hold nu op med at undskylde!" snerrer Carolina - det er faktisk rigtig irriterende, at han hele tiden undskylder og er så forsigtig. Det er bare blevet et ekstra irritationsmoment, udover alt det andet, som der sker lige nu - sket er sket, man kan ikke trække ord tilbage og undskyldninger er overflødige.
Hun stopper med at gå frem og tilbage, men sætter sig så ned på hug foran Topaz.
"Jeg ved da godt, du har haft det svært. Men hvordan tror du, det har været for mig? At du forsvinder, og når du så kommer tilbage, har du glemt alt.. Det er da fandme svært at affinde sig med, selvom der intet er at gøre ved det.." siger hun så, lidt mere rolig, men rejser sig så igen.
Hun samler tæppet op, tager det omkring sig - på trods af, at hun lever på gaden, synes hun aldrig, at der har været så meget drama i hendes liv - for de mennesker, hun har stjålet og løjet for, har ikke været mennesker, som hun skulle forholde sig til. Det gør hende næsten helt ør i hovedet, og hun lader en hånd glide op i håret igen.
Men hun er nødt til at forholde sig til Topaz - selvom hun lige nu næsten ville ønske, at hun ikke skulle. Han måtte bare gerne forsvinde igen, og så ville hun ønske, hun havde glemt ham (lidt overilet at tænke i den situation..) - det er nemmere at forholde sig til noget, der ikke er der længere, end én, der er dér, men som man ikke forstår længere.
Carolina Floros

Topaz Kalhili

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Krystal 21.11.2011 12:03
Topaz sukker dybt og tager sig til hovedet. Han kan se hende for sig, som hun var dengang .. stædig .. udholdende .. og alligevel ville han bare passe på hende .. han kan se gaderne for sig, og han ved, at han kender hvert eneste lille hjørne og hver eneste smutvej gennem byen..
Han kan dog ikke fastholde minderne og hans blik falder på den nuværende Carolina, men han har en ubehagelig fornemmelse af, at være ved at blive sindsyg og ikke kunne finde ud af, hvad der er virkelighed, hvad der er minder, hvad der er nutid og hvad der bare er drømme..
Han trækker den beskidte kappe sammen om sig og fjerner en krøllet lok hår fra sig ansigt. Ansigtet er alvorligt - tænksomt.
Mødet med Carolina lader blot til at have skabt flere problemer, og han ved ikke rigtig, hvad han skal stille op med hende. Han kan ikke rigtig forlade hende igen, føler han.
Han var kommet til byen i håb om at finde ud af noget om sin fortid, - og det havde han så sandelig fundet. Og det lader jo til, at det er her, han hører til .. eller har hørt til.
"I sidste ende klarer vi os jo alle sammen .. livet går videre.." siger han til sidst, mumlende. Og ordene var vidst lige så meget ment til ham selv, som til Carolina.
Desuden ved han ikke rigtig, hvad han skal sige til hende.
Han ville gerne gøre op for det hele, men hun er træt af at høre på hans undskyldninger.
Og han kan jo ikke bare gå tilbage og være sit gamle jeg, - det som han har glemt. Han er ikke engang længere sikker på, at han har lyst til at være 'den gamle Topaz.'
Topaz Eve Kahlen

Signatur credit

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 28.11.2011 16:25
Et lille smil glider faktisk over hendes læber, da Topaz taler om at livet går videre.. Måske er der stadig en snert af den gamle Topaz tilbage? En del af hende vil gerne lære Topaz at være .. - 'gamle' Topaz igen, men det virker jo ikke ligefrem som om, at det er det, han ønsker.
Hun havde faktisk heller aldrig troet, at han skulle blive sådan én, der var forlovet, sådan én, der forpligtede sig på den måde.
"Jamen så er det jo helt fint - vi er enige .." siger hun så, hanker op i sin rygsæk og er egentlig på vej ud af den store dør til teaterbygningen, men et eller andet stopper hende.
Hun har ærlig talt ikke lyst til at have ham - eller andre i sit liv længere, for denne situation har netop bekræftet hende i, at bekendtskaber for det meste bare er til besvær... specielt følelsesmæssigt - for det gør faktisk ondt på hende, det her. Hun er bare ikke meget for at indrømme det.
Selvom hun lige har bestemt sig for, at der ikke skal lukkes flere mennesker ind i sit liv - deriblandt den nye Topaz - stopper hun jo som sagt op - hun ved ikke, hvad det er, men der er et eller andet, der stopper hende. Hun siger dog intet til Topaz.
Til sidst ryster hun på hovedet og smutter alligevel ud af den store dør.
Carolina Floros

Topaz Kalhili

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Krystal 10.12.2011 16:54
Topaz kigger lidt undrende efter Carolina, - et eller andet sted ønsker han at følge efter hende, men samtidig kan han ikke lade være med at føle en vis lettelse over, at hun er væk. Han har brug for at være lidt alene med sine tanker.
Han har det som pigen med ét har vendt hans liv fuldstændig på hovedet, og dybt inde i ham kan han også mærke, at der er nogle gamle, venskabelige følelser for hende, som er utroligt stærke.
Han bestemmer sig for at blive i byen for en tid .. måske støder han på hende igen. Det er alligevel her hans fortid har været, og han vil her have en chance for at genvinde noget af den tabte hukommelse.
Han rejser sig og går langsomt derfra.
Støvet i rummet hvirvler op, da han lader den tunge dør smække i bag sig. Han håber på at kunne finde en kro eller et værelse et sted i nærheden. Han er langt fra i stand til igen at kunne leve sit liv på gaden.
Topaz Eve Kahlen

Signatur credit
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Chibi
Lige nu: 2 | I dag: 10