Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 22.08.2011 21:56
Han åbner øjnene og skæver til stegen, der rigtigt nok skal vendes, så han samler hende op i sine arme og holder kysset, mens han passer stegen, hvorpå han vender tilbage til sofaen og sætter sig med hende på skødet. Han holder fast om hende og kærtegner hendes ryg og nakke, hvor hans hænder ligger. Lyst fører hånden på ryggen lidt længere ned, hvor den lægger sig over hendes lænd - han afholder sig fra at gå længere ned, da han ikke vil krænke hende - mens hans fingrer fletter sig ind i hendes hår.
"Mmmh," sukker han og sparker sine sko af, før han slår benene op i sofaen, så han halvvejs ligger ned, og un glider tættere på og trykkes mod hans bryst.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle prøver at gøre sig så let som muligt da han bærer hende hen mod ilden og maden, hen hvor Tit ligger og gnasker ganske lystigt - ikke at hun vejer noget særligt i forvejen. Hendes tvivl er forsvundet og hun ved hvad hun vil. Hvordan og hvornår ændringen er sket ved hun ikke. Men hun vil være sammen med George, fordi hun aldrig har følt sig så tryg sammen med et andet menneske så hurtigt før, fordi han får hende til at grine og smile konstant, og fordi han sender bølger af sommerfugle gennem hendes krop hver gang han ser på hende. Hun er opsat på at det skal være de to; det virker som om han har det på samme måde.
Hun fanger hans læber med sine, smager og nyder. Den ene hånd finder vej ind under hans skjorte, hviler på hans mave og kærtegner den blidt, mens den anden hånd har fingrene i hans hår. For øjeblikket glemmer hun alt om stegen.

Profil~ Og mange tak til Christina for mit nye avatar<3
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 25.08.2011 18:34
Han gisper, da hendes hånd rører hans mave under skjorten og vesten, og han åbner øjnene og ser overrasket på hende. Hans lille, generte tusindfryd har et glimt i øjet, der både fascinerer og skræmmer ham, og han kan se, hun har bestemt sig for han ved knapt hvad. Med et forsigtigt smil trækker han hendes hånd fri igen og kysser hendes fingre.
"Jeg tror det er bedst, at lade være med det," siger han i en let, men stadig beklagende tone. Hans øjne er tvetydige; han vil have hende, men alligevel kan han ikke. Han ved, han aldrig vil kunne følge sine mørke impulser medmindre han fik hendes ja til at ægte ham, hvilket næppe ville ske. Han ønskede hverken at gøre hende til en frille eller at gøre noget, hun ville fortryde.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle lægger hovedet let på skrå og griner lidt. "Nej, du misforstår," siger hun og kysser ham blidt på hånden. Det have aldrig været hendes intention at gå længere - endnu. Men hun var ikke længere i tvivl om at det hele ville være ventetiden værd.
Hun lægger hovedet på hans brystkasse, med lukkede øjne og stadig et skævt smil. Han var så sød, og det var lige præcis det der var med til at gøre at hun ikke længere var i tvivl.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 26.08.2011 16:32
Han lægger armene tæt om hende med et taknemmeligt smil og kysser hende på håret.
"Åh min kære," mumler han og stryger hende over ryggen, mens han vugger hende blidt i sin favn. Det er længe siden, han har været så glad, nærmest lykkelig, som han føler sig med hende i sine arme, og han tænker fascineret, at hvis nogen skulle forsøge at fjerne hende fra hans favn, ville han slå vedkommende i gulvet, hvem end det så viste sig at være. Måske var hun ikke den type, han havde forventet at finde. Hun var ikke som baronettens datter, Clarissa, og hun var ikke som snedronningen, Snodria. Hun var ikke afpudset og poleret, hun gik ikke i vejen for sig selv for at være den kvinde, hans rang og tidligere jeg havde forventet af ham. En lejemorder var den sidste type menneske, han havde ventet at finde sammen med, og det overraskede ham selv at finde ud af, hvor lidt det i grunden betød. Og denne gang ville han ikke begå en fejl og forsøge at gøre en lady ud af hans lille tusindfryd. Han elskede hende præcis som hun var.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielles tanker bevæger sig lige i samme retning. Hun er overrasket over hvor tryg hun føler sig med denne mand. Hun havde ofte tænkt på hvordan det ville være hvis hun en dag fandt sammen med nogen for alvor, og hvilken type det ville være. Aldrig havde hun troet det ville være en som George. Men det var godt på mange måder. De havde masser at lære af hinanden, og om hinanden for den sags skyld.
Hun drejer hovedet og kysser ham på kravebenet. "Jeg tror nok, din steg snart er færdig," siger hun da det begynder at lugte som om den i hvert fald har fået nok, uden at gøre nogen tegn til at ville rykke sig.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 26.08.2011 19:38
Han smiler varmt, kysser hende på næsen og sætter hende så ved siden af sig, før han rejser sig og går hen og tjekker stegen.
"jo, den er færdig." Han tager den af og bringer den over til bordet, hvor han trækker spydet ud og lægger der. Han heter to tallerkner og skærer ud til vher af dem, før han lægger en portion af sin salat på. Med to sæt bestik og en bakke i hånden, som han igen henter fra skabet, bringer han maden over til hende. Han sætter bordbakken hen over hendes ben, så den står fast på hver side af hende, så hun har et lille bord, før han tager sin egen tallerken og sætter sig ved siden af hende med sin egen balancerende på sine ben.
"Bon appetitte" siger han med sit skæve smil og ser afventende på hende. Han er meget interesseret i hendes mening, da det er længe siden, han har lavet steg, men det dufter i alt fald himmelsk. Og selvom det langt fra var fint nok til at blive serveret til hans bord ifølge hans sekretær, havde George det fint med simple retter.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle ser overrasket på den lille bordbakke - sådan en har hun vidst ikke set før. "Tror du ikke, vi begge to kan bruge den?" siger hun med et smil og rykker sin tallerken så der er plads til begge. Hun ser i et øjeblik for sig at han spilder maden ned i skødet, hvilket ville være en skam nu hvor han har stået og lavet det hele.
Hun skærer i kødet og tager den første bid i munden. Det er mørt og saftigt, og den fantastiske smag minder hende på præcis hvor længe det er siden hun sidst har spist. Hun skal beherske sig lidt for at spise ordentligt. Hun er generelt ikke kræsen, og salaten er også god. Imens de spiser siger hun ikke en lyd, nyder bare maden.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 26.08.2011 19:51
Han ryster let på hovedet.
"Jeg kan sagtens have det, ellers ender det bare med vi får smidt det på gulvet, og selvom der er mere, tror jeg tjenestefolkene ville være taknemmelige, hvis vi holder det på tallerknerne." Han begynder selv på sin mad, da han tilfreds har set hendes ansigtsudtryk. Hans bevægelser er afmålte og elegante, hans albuer holdt tæt til siden, hans ryg rank, og han balancerer maden på sin smalle gaffel med største behændighed som en mand, der hele sit liv er trænet til at spise pænt.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle trækker let på skuldrene og spiser videre. Hun ser hele tiden over på ham, kan ikke holde øjnene for sig selv. Og hver gang vokser en varm fornemmelse inden i hende.
"Vil du se hvor jeg bor i aften?" spurgte hun pludseligt, nærmest ud af det blå, da hun havde tygget af munden. Det var stadig tidligt på dagen, men hun vidste jo ikke om han havde nogen planer.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 26.08.2011 20:37
Han smiler og føler sig meget beæret.
"Meget gerne, Gabrielle." Hans blik var varmt, nærmest som om han omfavnede hende med dem, og hans smil var opmuntrende. Han tøvede, men fortsatte så: "Jeg har ikke kunnet undgå at bemærke, du er en meget privat person, og du skal ikke føle dig presset til at vise mig dit hjem blot fordi du har set mit. Det skal være din egen beslutning, fordi du har lyst." Han smiler roligt og møder hendes blik med en særlig varme. Ikke overtalende, men afventende. Han vil under ingen omstændigheder presse hende, og er klar til at give hende så meget albuerum, hun kræver.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle ryster på hovedet men bliver ved med at smile til ham. Hun rykker bakken fra sig, tager hans tallerken og sætter den der på. Så sætter hun sig ved siden af ham, helt ind til ham, før hun svarer. "Det er ikke alverden jeg sætter på spil ved at vise dig hvor jeg bor. Men jeg vil gerne. Du må ikke tro, jeg gør det for at bevise noget. Det er længe siden jeg har været der, og jeg vil gerne tjekke noget." Hun kigger op på ham med et undskyldende blik. "Jeg vil gerne, at du bliver hos mig."

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 26.08.2011 21:44
Han lægger sin kniv og lægger hånden mod hendes kind.
"Min kære, jeg ønsker aldrig at forlade dig," siger han blidt og kærtegner kinden, før han vender tilbage til sit måltid. Der er ikke meget plads på bakken, der er beregnet til én, men det går, når tallerknerne står en smule ud over siderne, og han passer på ikke at vælte noget. Han kan mærke varmen fra hendes krop gennem stoffet af sine bukser, og en ild af følelser går gennem hans krop ved tanken om hende. Så tæt på, klædt så afslørende. Han kunne ikke se på hende og følte varme og farve stige i sine kinder, mens han sank en klump. Han burde distancere sig en smule rent fysisk for at slippe af med de lidenskabelige, uanstændige tanker, men han kæmper for at skyde disse impulser bort og bare koncentrere sig om hendes selskab
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle kysser ham på halsen, og sætter sig så tilbage i sofaen så han kan spise videre i fred. Hun ser ned på Tit som ligger i flammernes skær, nu kun med en stor knogle der næsten er fuldstændigt renset for kød, som han stadig ligger og gumler dovent på.
Hun bliver lykkelig ved det han siger. Det lyder som om der ligger så mange ting i det, men hun er ikke sikker på om det bare er hendes egen ønsketænkning.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 27.08.2011 19:06
Han selv spiser også færdig i tavshed, mens han betragter Tit med et tilfreds smil. For en gangs skyld er han glad for, han har holdt et stort lager af mad på værelset, selvom han sjældent bruger det.
Da han er færdig, betragter han hende med et varmt blik et øjeblik, før han sukker let og ser ned ad sig selv.
"Jeg vil lige gå ind og skifte tøj," bemærkede han og rejste sig med sin tallerken. Han bukker elegant for hende til vandret - dybere end han normalt ville bukke - før han går hen mod det lille værelse der støder op til dette, hvor han gemmer alt sit tøj. "Jeg er straks tilbage," bemærker han og går derind, hvor han starter med at tage vest og skjorte af.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle bryder ud i grin da han bukker for hende. Hun er slet ikke vant til den slags, og har altid fundet det overfladisk. Selv de mennesker hun nogen gange får opgaver af, som også tit er af meget høj rang, bukker eller nejer som regel aldrig for hende. Hun regner med, at de finder hende under deres værdighed, men det er hun sådan set bedøvende ligeglad med.
"Jeg håber du er klar over, du ikke behøver alt det overfor mig," siger hun, stadig med grin i stemmen. Hun hentyder til alle de fine manerer, men hvis det er sådan han har det bedst vil hun ikke standse ham. Da han går ind i værelset ved siden af sætter hun sig ned på gulvet og putter sig ind til Tit, som nu ligger med hovedet på poterne, og knoglen foran sig.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 27.08.2011 19:25
Han træder hurtigt ud af de lange bukser og står kun i sinde knælange silkeunderbukser. Han kikker hurtigt hele sit tøjudvalg igennem og vælger et vinrødt sæt med guldbroderet vest.
"Det er for meget af en vane, er jeg bange for, Gabrielle," siger han med en smule latter i stemmen. "Jeg beklager hvis jeg gør dig forlegen eller lignende, men jeg er vokset op med at bukke for venner og ligestillede og overklassen - selv for min egen familie." Han ifører sig en krid hvid skjorte, binder et rent kravat med vante, faste bevægelser indtil det sidder perfekt. Hernæst trækker han i bukserne, der er flødefarvede, før han lukker vesten sammen om sig. Den sidder stramt ind til hans krop; tydeligvist lige så skræddersyet som jakken, han tager udenover, begge dele i fint stof. Han tager et hurtigt kik på sig selv i spejlet, chokeret over sit hår, og reder det hastigt igennem, før han skal til at samle det i nakken, da en munter tanke slår ned i ham.
"Gabrielle, min kære, har du mod på at se hvordan jeg oprindeligt satte mit hår? Det er tilsyneladende ganske hysteriskk morsomt for folk fra Krystallandet - så jeg er holdt op med det til hverdag."
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle kysser Tit blidt oven på hovedet før hun svarer George. "Du skal ikke undskylde, du skal gøre præcis hvad du føler dig tilpas med. Og affinde dig med at jeg finder der underholdende," driller hun. "Jeg siger bare, du ikke behøver det," tilføjer hun, mere seriøst.
Hun løfter nysgerrigt hovedet og kigger i retningen af hvor George befinder sig. Hun kan ikke forestille sig hvad han mener med at hans hår skulle se sjovt ud. "Ja?"

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 27.08.2011 22:11
Han smiler skævt og reder så håret ud igen, før han ruller tre pappilotter på hver side af sit hoved fra øjenbrynet går den første, den sidste sidder nede under kindbenet og under øret. Resten af håret samler han om i en hestehale og binder det med et silkebånd.
"I England er det højeste mode, og jeg har sat håret sådan her siden jeg var syv år gammel," forklarer han gennem døren, før han går tilbage ind i rummet med et skævt smil og et udfordrende glimt i øjet. "I mine øjne er det pænt," bemærker han, "Men jeg tror måske, du vil finde det anderledes." Han kommer skridende over gulvet hen mod hende med sine naturligt elegante bevægelser.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Selv Tit løfter hovedet nu og ser hen mod George - nok mest fordi han mærker Gabrielles nysgerrighed. Hendes følelser og reaktioner smitter ofte af på den store tiger.
Efter at have siddet og kigget med store øjne, og et ansigtsudtryk der viser at hun ikke helt ved om hun skal grine eller ej, rejser hun sig og går hen til ham. Hun kigger undersøgende på pappilotterne, mærker forsigtigt på dem. "Jeg kan måske godt forstå nogen krystallisianere synes det ser mærkeligt ud, men det er vel kun fordi de ikke er vant til det. Det er ikke helt slemt." Hendes blik er drillende da hun kysser ham på næsen. Hun er ikke nær så dømmende som de fleste mennesker. "Hvor mange år har du egentligt været i Krystallandet?" spørger hun undrende.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat