Hun fnøs, stadig smilende. "Hvem siger, at jeg ikke nyder at være kamphund? Der er aldrig kommet noget skidt ud af at være sin herres yndling, men det ved du sikkert godt," fortsatte hun med sin bløde stemme.
"Faktisk undrer det mig lidt, at du overhovedet spørger. Du virker nærmest Jaloux over, at du ikke får al min opmærksomhed. Er det ikke den du vil have? Og siden du nu spørger: Ja, jeg tror faktisk du ville skåne mig." Om muligt rykkede hun endnu tættere på Cazador. Der var ikke plads til mere end et enkelt stykke tyndt pergament. Ethelihns øjne flakkede hen over hans ansigt på mindre end et millisekund. Han så næsten bedre ud tæt, fik hun nærmest kvalme af at indrømme over for sig selv. "Du ville skåne mig. Du har haft så mange chancer for at slå mig ihjel: i arenaen, i køkkenet, til ballet og for mindre end ti minutter siden. Men du gjorde det ikke. Måske er jeg alligevel for meget værd for dig." Det var hendes tårnhøje selvværd der talte nu. "Jeg tror faktisk, du er jaloux, din stakkel." Det lød overhovedet ikke som om, hun havde den mindste sympati for ham, men det var heller ikke sarkastisk. Hun drillede, som hun så ofte gjorde. Og nu lænede hun sig helt ind til ham for at forære Cazador et kys som plaster på såret. Bare et lille et for at være irriterende - og måske også lidt for sin egen skyld.
—The Light af Disturbed
"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
—Ridder Asha Drakkari