Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 05.01.2009 20:28
Lader sig bliver omfavnet af hende, men forholder sig kold. Nægter at lade sig selv vise nogen følelser efter at havde åbnet sig så meget som han gjorde. Nogen ville nok anse det som en lille smule, og han fortalte heller ikke hele sandheden, men det var ikke relevant. Men selvom han fastholdte en hård facade, afslørede bålet alligevel hvordan han følte det inderst inde. Det blev nemlig en ganske smule mindre, ikke så meget som det var blevet større, men hendes omfavning havde en eller anden form for beroligende virkning på ham alligevel.
Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre, og blev derfor bare siddende stille.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

HUn smiler bredt da det lader til han ikke gør modstand, hun aer ham så let over håret "nåårh" mumler hun roligt. HUn siger ikke rigtigt mere efter det, hun holder bare om ham, hun skæver til ham. "du må ikke være så sur.. eller ked af det" siger hun lavt, og puffer roligt til ham med sin skulder.
Hun bliver lidt nervøs for at han slet ikke gider snakke til hende mere, men hun vil heller ikke gøre ham sur. Så hun lader bare være med at at sige noget
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 05.01.2009 21:02
Efter en tid i stilhed hvor han har prøvet at vende sig til hendes lugt, hvilket han endnu ikke har, opdager han en anden lugt. En lugt af noget, der ikke lugter helt så godt.
Med et blidt greb på hendes skulder, drejer han sit hoved, og løfter lidt i håret på den ene side af hendes hoved. Der er der stadig de 2 små huler, som sikkert stammer fra vampyren der bed hende. "Har du renset dem?" Kunne måske lyde lidt mærkeligt, da han ikke sagde hvad 'dem' var, men hun skulle nok kunne gætte sig frem til det selv. Det regnede han i hvert fald med.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Hun skæver til ham og ryster på hovedet. "nejh?" siger hun lettere spørgende.
"er det da meget nødvendigt?" spørger hun, og rynker på sine øjnbryn.hun fjerne langsomr armene der stadig var rundt om ham, "Der sker vel ikke noget?" spørger hun lettere bekymret, hun vil helst ikke til læge eller noget.
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 05.01.2009 21:18
Kigger på det et kort stykke tid. "Nej, du skal nok klare dig." Trækker sig lidt væk fra hende. "Der er bare nogen gange, en lille chance for at der kunne gå betændelse i sådan sår, men det er sjældent mere end noget kroppen selv kan klare."
Hvor han vidste det fra, havde han egentligt ikke mere lyst til at fortælle hende, end han havde til at fortælle hende resten af historien om hans barndom.
"Men hvis du syntes det er vigtigt, har jeg noget vand i en kop inde i hytten du kan bruge til at rense det. Og bare rolig. Det er vand fra bjergsneen, man kan hente lidt højere oppe af bjerget."
Amadeus kiggede væk fra hende og ud mod horisonten. En flok store tordenskyer havde samlet sig i horisonten, og den kraftige blæst blæste dem i deres retning. Han rejser sig hastigt op. "Det trækket op til storm. Jeg vil anbefalde at du blev natten over, først og fremmest fordi du ikke er i stand til at rejse i din tilstand, men også fordi at du ikke er klæt på til en snestorm."
"Jeg bliver nød til at gå. Jeg har en aftale med et bjerg." Og med de ord begyndte han at gå mod bjerget, hvis fod startede ikke mange meter væk fra der hvor skuret lå. (er her stadig)

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

HUn ånder lettet ud. "godt, så gider jeg ærligtalt ikke rense det" siger hun og griner lavt..
Hun ser på Amadeus med et lettere skræmt blik da han siger det trækker op til storm. "jamen..." det er det eneste hun når at sige inden han rejser sig.. HUn ville gentligt godt have han blev, hun kan vel ikke bare skrive op om at han skal blive, hun havde jo ingen god grund til at han skulle blive der, så hun bliver bare siddende og ser efter ham, hun sukker uroligt og tager sig til såret på halsen.
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 05.01.2009 21:29
Han begynder at tage de første skridt op af klippen, der hurtigt bliver stejlere og som man kun kan gå op af et kort stykke tid. Da han er cirka 4 meter væk fra husset, vender han sig om og råber tilbage til hende. "Hvis du vælger at blive, ser jeg dig når jeg kommer ned igen. Ellers..." Hans stemme var blevet varmet nok op af al det han havde sagt, og han gjorde sig nu umage for at overdøve den stadig tiltagende stormvind. "Farvel." Han sætter hånden på den første sten, som han har gjort utalige gange før, den første sten, som mærkede ruten på vej mod bjergets top, der tronede frem langt over ham. Han hev sig op med en velrutineret bevægelse.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Hun ser lidt på ham.. "altså.." mumler hun "vil du ikke nok blive?!" råber hun, hun ved ikke om han kan høre det eller ej, nu har hun prøvet helt ærligt, hvorfor sagde jeg det ikke bare fra starten af tænker hun lettere irriteret på sig selv, hun ser stadig efter Amadeus, hun forventer egentligt ikke at han hørte hende.
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 05.01.2009 21:42
Han hørte hende godt, og stod nu stille på klippens side, omkring ½ over jorden. Nu var det et spørgsmål om prioritering. Skulle han ofre en storm for hendes selskab? måske var det heller ikke smart at gå fra hende i en snestorm, for hvordan skulle hun holde varmen, hvis ikke kan holdt bålet igang? Selv om hun kunne gå ind i hans skur, ville det næppe gi meget varme er beskyttelse mod vind og vejr, men hvor mange gange kom der i øvrigt en storm som denne?
Efter nøje at havde målt for og imod, besluttede han sig alligevel for at gå tilbage til Rena, mens han blev ved med at fortælle sig selv at det kun var for at sørge for at hun klarede sig ignnem den kolde nat, nærmest som om han havde svært ved at få sig selv til at tro på det...
Hvad var han så bange for? Han kunne vel få hende til at tale lidt om sig selv eller noget..
"Glad?" spurgte han mens han satte sig på hug ved siden af hende, hans hår og tøj blafrede kraftigt i vinden, som hastigt kom nærmere.
"Måske burde vi gå indenfor, før sneen begynder at falde."

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Hun bider sig let i underlæben da Amadeus står stille. Der kommer så et bredt smil til syne på hendes læber da han kommer igen, "jah, meget glad" siger hun og smiler stort. "hmm.. måske skulle vi?" siger hun og ligger hovedet på skrå.. "det bestemmer du" siger hun og smiler stadigt. Hun fjerne noget hår der er fløjet ned i hendes ansigt i vinden.. "det blæde da ret meget, så jeg syntes det ville være en god idé at gå ind" siger hun så lidt tid efter
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 05.01.2009 21:58
Rækker hånden ned til hende, klar til at støtte hendes vægt, i det tilfælde at hun stadig ikke var stærk nok til at stå på sine egne ben.

//Frys

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Rena smiler roligt da han rækker hende en hånd, hun tager imod hjælpen, og rejser sig. Hun er egentligt næsten frisk, og kan sagtens stå op, nu er det bare den storm der for hende til at have besvær med balancen. Man skulle tro hun havde fået lidt af kattens balance eftersom hun jo havde hale øre øre, men det havde hun langt fra.
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.01.2009 16:31
Går over til huset mens han støtter hende med et fast greb af den ene hånd på hende skulder. Følelsen af huden fra den yderste del af hendes skulder, fik ham til at føle sig underligt tilpas, så han lod hånden glide ned og holde på den del af hendes arm, der var dækket af stoffet fra hendes ærme.
Han åbnede døren med den anden hånd og sikrede sig at hun kom ind før ham, hvorefter han lukkede den igen.
Udefra så hans 'hus' usselt og faldefærdigt ud, men det var intet sammenlignet med hvordan det så ud indefra. Der var cirka plads til at 5 mennesker kunne stå oprejst, og mellem plankerne var der revner brede nok til at man kunne kigge ud igennem hvis altså man stod helt oppe af vægen.
Det dårlige tømmerværk, gjorde at der var masere lys selv om der ikke var nogen vinduer. Der var kun et rum, og det var helt tomt, udover en større rejse oppakning smidt i det ene hjørne og endnu et tæppe rullet ud på det knirkende gulv, hvor Amadeus plejede at sove. Døren blafrede let i vinden, som kunne den ikke bestemme sig om den skulle være lukket eller åben.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Hun smiler roligt da hun kommer ind i 'huset' "skulle du ikke til at købe dig et hus? Det her kan man da ikke holde varmen i?" spørger hun, og ser lidt rundt.. "Men!.. her er varmere, og ikke nær så meget vind som uden for." siger hun med et bredt smil, hun ser så på Amadeus' hår igen.. "eejh, jeg kan altså så god lide dit hår" griner hun, og går lidt tættere på ham, og roder ham hurtigt i håret
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.01.2009 16:56
Amadeus kigger sig omkring. Selvfølgelig havde hun ret, man han havde ikke lyst til at bo i et 'bedre' hus, specielt ikke med det han havde prøvet at bo i før. "Det var her da jeg kom," sagde han hurtigt i sit eget forsvar, hvis nu hun skulle tro han havde bygget det, "og jeg har aldrig rigtigt haft problemer med at holde varmen, det er nok også derfor jeg kun sover med to mølædte tæpper." Han smilede skævt da hun gik frem for at rode i hans hår. "Tak i lige måde," siger han hurtigt uden rigtigt at tænke sig om. Han holder en lok af hendes hår op ved hjælp af to fingre, mens han undersøger den nærmere. "Dit hår er meget.. lilla... På en god måde selvfølgelig." Hans kompliment lød en smule kejtet og skæv, men han var heller ikke så vant til at skulle give nogen. Åh gud, jeg er en idiot. Kigger hurtigt op i loftet, mens han prøver at tage sig sammen.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

HUn smiler bredt, "okay, okay" griner hun, da han forsvarede sig selv. "jeg bor godt bok i sådan et. liiidt dyrt hus, og så i forhold til jeg næsten ikke opholder mig der mere" siger hun med et let grin
"Taaak, og det er ret lilla, det ved jeg" griner hun, "det er ikke min skyld" mumler hun så munter bag efter

//frys
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.01.2009 19:12
Dyrt hus? Hvorfor ik' hun kunne vel næppe sidde være i det end jeg.
Amadeus kigger lidt rundt i skuret. Nu hvor han tænkte over det, vidste han ikke så meget om den katte-pige agtige genstand, der stod foran ham. Ubevidst fik det hans mistænkelige stemme til at pulsere i hans baghoved. Hans tanker blev langsomt mere paranoide, indtil han blev klar over hvad det var han stod og tænkte over, og lod sine øjenlåg glide forsigtige i. Sådan stod han et sekunds tid, hvorefter han åbnede øjnene igen, og sagde: "Fortæl mig lidt om dig selv." Hans opmærksomhed blev midlertidigt fanget af hendes ene store pelsede katteøre, og han undrede sig over hvorfor han aldrig havde undret sig over hvorfor mon hun havde dem, sammen med den pelsede hale. Det var ikke just normalt, i hvert fald ikke hvor han kom fra.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Hun ser roligt på ham, "hvad vil du vide om mig?" spørger hun, og ligger hovedet let på skrå.. "min barndom?.. eller hvad?" Hun ved ikke helt hvad det er der sådan fanger hans interesse på hende, og hun lader også være med at tænke så meget over det.
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.01.2009 19:37
Kigger lidt på hende, og sætter sig så op af den væg der peger mod bjerget, og væk fra stormen. "Bare generelt," han var jo et mennesker der forstod at værdsætte at kunne holde ting privat, og regnede derfor også med at andre havde ting de ikke ønskede at dele med ham. "Hvad du nu har lyst til at fortælle."
Tager et knoldet stykke rod op af lommen og gnasker stilfærdigt af det, overbevidst om at Rena umuligt ville kunne ønske sig noget af den.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Hun rynker let på sine ønbryn, og tænker sig kort om.. "storset alt.. " siger hun med et bredt smil.. "Altså.. Jeg havde et good barndom lige intil jeg blev 13 år, der skulle jeg på arbejdre, og jeg sagde farvel til mine forældre og lillesøster, og det hele virkede fint, men da jeg kom hjem igen, var de alle sammen døde.." hun virker ikke ret påvirket af det, bortset fra at hun blev blev mere stille.. "jeg ved ikke hvorfor, det lige blev min famillie det skulle gå ud over. men det blev det" siger hun stille, og ser på Amadeus, med et svagt smil "det er nogle sørgelige famillieforhold vi har.." siger hun og smiler skævt
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1