Morgoths værelse (PRIVAT)

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 30.10.2008 23:07
Han lod sine hænder blive på hendes skuldre, og lod blot sit blik ligge imod hendes øjne, i ald den tid kysset nu varede. Da deres læber skildtes, sukkede han let og lod hovedet falde let forover. Han rystede hovedet let, og rettede sig derefter op. Han lod sine hænder glide ned omkring hendes overarm, ned til underarmen hvor han tog hendes hænder, han knugede dem let og trak dem indtil sig,
,,Denne drøm, eller rettere mareridt, lader vi være som noget jeg ikke ønskede. Fordi det gjorde jeg ikke,"
svarede han hende, med et glimt i øjet der sagde noget om hvad han mente. Og han mente det, i højeste grad. Måske ville hun ikke kunne se hans øjne, men hun ville helt klart kunne hører det på hans stemme. Eller mærke det på ham, igennem hans hænder.
Han slap til sidst hendes hænder, hvorefter han omfavnede hendes mave og lagde armene omkring hende hvorefter han satte hænderne på hendes skuldreblade, så han havde et blidt greb omkring hende. Han lagde læberne på hendes nøgne, men utrolig bløde, skuldre som han blidt kyssede.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 18.11.2008 16:50
Horisont gøs let idet hun nikkede. " Jo.. Jeg forstår min elskede. " Idet han lagde armene om hende følte hun sig langt mere tryg end hun havde gjordt det i evigheder, og det på trods af at hun fakkertalt var splitternøgen der under hans dyne i hans seng..
Hun tog en dyb indånding. Selv luften emmede af Morgoths lugt. Denne trygge lugt som hun i al evighed ville huske til den dag hun døde.. I endnu en gysen knugede hun sig endnu tættere ind til ham, overvejede kort om hun skulle læne hovedet tilbage eller ej, men valgte i stedet noget helt tredje; hvilte sit hovede på hans skulder idet hun løftede hovedet en smule og nappede ham i øreflippen. " Morgoth.. Jeg holder så meget af dig, hvis jeg mister dig ved jeg simpelthen ikke hvor jeg skal gøre af mig selv... Jeg tror jeg vil miste min besindelse uden dig.." Hviskede hun dæmpet.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 19.11.2008 12:56
Han aede hende blidt over håret, da hun svarede ham og lukkede blot øjnene i for at slappe lidt af og lytte til stilheden. Han sukkede og rynkede brynene let sammen, hvorefter han lagde armen ned omkring hendes mave, med hænderne hvilende på hendes lænd. Eftersom han lagde sig på maven, trak han blidt hende med så hendes overkrop ville hvile på hans brystkasse, og hendes kind imod hans kraveben. Behagelig stilling vel og mærke.
Han hævede brynene, og åbnede langsomt øjnene op da hun atter begyndte at tale. Et lille uskyldigt smil bredte sig på hans læber, og han rynkede brynene sammen så han så en anelse bekymret ud. Sjovt nok, var han det egentlig ikke, sådan kom han bare til at se ud.. Måske en akavet smil?
Han trak vejret let ind og svarede hende derefter, med et af sine blideste tonefald. Sådan ville man aldrig høre ham tale, det ville nok skræmme det fleste, men nu da det var Horisont ville det ikke være tilfældet. Nej tvært imod,
,,Det er jeg utrolig glad for at hører" startede han. Han var ikke den bedste til at modtage komplimenter, men man ville alligevel godt kunne mærke på ham hvordan det gik ham lige til hjertet.
Han trak den ene hånd op på hendes skuldre, og nussede hende blidt med spidserne af hans negle,
,,... og til dig kan jeg så fortælle, at den følelse kan jeg ikke andet en gengælde"
hviskede han hvislende i hendes ører. Tonefaldet var nærmest syngende.
Hans øjne glødede intenst, imens han stirrede ned på hendes gyldne hår. Ventede blot på hvordan hun ville trække sig op, og atter engang kysse hans iskolde, men utrolig bløde læber.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 19.11.2008 19:27
Hun lod sig småleende glide med ned på hans mave, som han lagde sig ned. En halvkølig hånd kom op i hans nakke og begyndte at lege kælent med hans lange mørke hår. "Hmm....Tak.." Selvom hun ( for engangs skyld ) ikke rødmede, kunne man tydeligt høre hvordan det varmede hendes hjerte at han mente det samme om hende. Hun kunne stadig ikke helt fatte det.. At hun endelig var sammen med den mand hun elskede så højt.

Blidt kyssede hun hans kraveben, inden kysset stille vandrede op til hans kølige læber og omsluttede dem i et hedt kys.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 19.11.2008 19:38
Han kunne ikke lade være med at lade en lille kælent smil falde over sine læber, da hun blidt rodede med hans hår. Det trak lidt i hans hovedbund, men på en yderst kælende måde. Næsten sådan at han fik guldegysninger ved hvert lille ryk hun gav ham.
Han hævede brynene, da hun forsigtigt kravlede op til ham. Det første kys der rørte hans hud, fik ham til at åbne øjnene, og lod hans stirrende øjne falde imod hendes flotte gyldne hår - da han ikke kunne se andet for det. Men da hun atter nåede hans læber, gengældte han kysset i fulde drag. Det var nærmest som om han kunne smage hende, da hun kyssede hans kolde, men lidt våde læber. Hvor en vidunderlig følelse, det prikkede lidt i ham, lidt ligesom når hun trak blidt i hans hår.
Han lagde en hånd imod hendes hofte, og kørte den blidt ned af hendes nøgne lår. Hvor var hendes hud dog blød under hans fingre, helt glat og utrolig blød. Han kunne næsten savle....
Han greb blidt omkring hendes hofter, trak benet op imod sig selv og fik hende hurtigt vendt så han lå over hende. Hans lange sorte hår faldt som en slør ned omkring deres adskildte hoveder. Han sendte hende en lille lavmæld latter, som mere kunne lyde som et fnys, inden han blidt kyssede hendes næsetip. Han ville starte igen, kunne man mærke på ham. Det lyste nærmest ud af ham. Bare en enkel gang til, bad hans blik.
Ikke at det bare var sex, det ved elskov. Af ren og skær kærlighed ville han. Utroligt at man nogensinde skulle opleve det. Og det var helt klart noget af det bedste man kunne bydes, når det gjaldt sex... men udover det....
signature by jodeeeart

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 08.11.2009 23:17
(dette plot er for længst afsluttet)