1 2
jeg holder fri ??
jack 12.04.2025 19:20
det gjorder ikke ondt på Aron og blie ramt at stød det var også der for han var der han bed dog tænderen lidt sammen og bade lidt af sig selv " træk vjeret efter mig furry hør efter min ånde dragt stille go rolige " svaret han og prøvet at gøre sit bedste i det minste så hadet hun elkiste så de kunne da ikke blive være ind det var nu han kunne beder hjælpe hende med at styre sine evner med det her hun hadet brug for at komme af med noget af stødet " ud ladet i gemmen mig " svaret han blidt og lage panden mod hendes igen og lukket øjne han var klar til hvad end der måtte komme hund var ros søster og der for famille han hjælpe de to det hvidste han var hans lod og af en eller anden grund gjorder det ham mere rolige i sindet han bliv hved med at gøre de samme øvlser med vjeret mod hende så hun kunne få kontrolen over sin krop igen han sukket lidt han så på tingeren som den bare stod der han var klar til at tage over vis den ikke kunne klare det mere han sukket lidt og og så lidt undskylnde ud da hun hadet fået hans enve men hvad ellers skulle han gøre han kunne ikke gøre andet ind vente på at tinge begyndte at falde ro over hende igen Mong 13.04.2025 13:27
Furrys angst anfald var der stadig og da han sagde hun skulle række vejret som ham rystede hun på hovedet. hun slap hans hånd for at tage sig til brystet/hjertet. Furry mærkede tigerens slik på armen. den lagde pludselig dens store hoved op på hendes mave og brummede lidt for at fortælle at hun ikke skulle være bange.Furry åbnede øjnene og så på aron der var ved at ligge panden mod hende. hun lagde en hånd for panden så han ikek ramte. hun ville ikke ha flere kopiringer over sig lige nu. hun vidste jo ikke om han havde mere end en evne. hun så på Aron og så på Tigeren, hun prøvede at rette sig så hun kunne side lidt. der gik 5 min før hun kom ordenligt op og side.
Furry holdte sig stadig for hjertet og så på Aron og tigeren. "undskyld.... det hele blev vidst bare.... for meget på en gang." sagde hun lavt og trak benene op til sig og krammede benene hun havde lige nu brug for at holde om sig selv. hun var udmattet. bange og i tvivl om hvad der var sket med Rosa og deres mor som ikke var sket for hende.

jack 15.04.2025 15:41
Aron så lidt ned hvidst han hadet vist furry var så foldsom hadet han gemt det til sidste han sukket lidt og tænke lidt over det hun så ud til at trenge til et kram han sukket og sagde " jeg har kun eleksitet. du skader mig ikke " svaret han blidt og lage armen ud til et kram han sukket lidt igen og så ned " jeg ville ikke gøre det for at bekymmer dig jeg var sådan sent bare nysgerie.. og jeg har gjort mit for at beskytte hende mod den side ved at lave en særlige armbån safølige ville den nok ikke holde Eviget men så længe hun har den på er hun sig selv " svaret han med en blidt og forstånde stemme han sukket lidt og vente på at furry lage sig stille ind til ham hun kunne jo bare ramme hans tøj han hadet på måske ?
Aron sukket lidt igen og tænke over om der var noget der kunne gøres for at de kunne slippe af med den forbandlese eller hvad det så end var for de skulle leve deres liv " du kender altså noge ttil det.. hved du noget mere om hvor den kommer fra ?.." svaret han blidt og vente på hun bare skulle ligge sig stille ind til hende
Aron sukket lidt igen og tænke over om der var noget der kunne gøres for at de kunne slippe af med den forbandlese eller hvad det så end var for de skulle leve deres liv " du kender altså noge ttil det.. hved du noget mere om hvor den kommer fra ?.." svaret han blidt og vente på hun bare skulle ligge sig stille ind til hende
Mong 16.04.2025 21:37
Furry så lidt op da han talte. hun forstod ikke det han hentede til med at sprede armende til et kram. hun fik jo ikke kram normalt så hun kendte ikke rigtigt til den hentydning. hun krammede sine ben lidt mere ind til sig. hun så tit folk kramme og holde om hinanden men hun anede ikke hvad hentydningen med spredte armen betød.da han talte om forbandelsens oprindelse så hun ned i sine ben. "nej mor taler aldrig om det. og jeg ved ikke rigtigt hvad eller hvorfor hun har fået den. kun mor ved det sikkert" sagde hun roligt og kunne mærke hun var begyndt at falde lidt mere til ro i sind og krop. hun skulle bare lige finde ud af hvad hun selv skulle stille op forbandelsen og sin familie.

jack 17.04.2025 12:36
aron lage stille og rolige ørne lidt ned han sukket det var tydlige at hun ikke hadet været vand til et kram så han lage stille armen omkring hende og trykket sin brystkasse mod hende blidt men var forsigte og søgeret for det kun var tøjet han ramte han lod hende sidde der lidt for at for følsen af den hun var famille og det skulle han jo også passe på hende da hun snakket omkring det forbanldsen rykket han hovdet lidt ned mod hende så han så ned han så dog lidt eftertænk som ud hun kunne måske sprøger lidt ind til det og finde ud af noget mere på den måde kunne han jo hjælpe hende eller dem på håbet han da
" måske du kunne hjælpe mig med at finde ud af det... rose skal ikke styres af den forbanlse på nogle måde men fortjener et nomalt livd det gør i bække to " svaret han blidt og strøg hende blidt ned af ryggen det var næsten en faderlige berørigen mod hende
" måske du kunne hjælpe mig med at finde ud af det... rose skal ikke styres af den forbanlse på nogle måde men fortjener et nomalt livd det gør i bække to " svaret han blidt og strøg hende blidt ned af ryggen det var næsten en faderlige berørigen mod hende
Mong 17.04.2025 13:35
ja Furry var ikke vand til kram eller berøring. men når man ikke kunne styre hvad man kopirede eller hvordan man holdte det igen skulle man helst holdes for sig selv. hun var ikke vand til berøring da alle hun kendte til havde ild evner og ja.... hun var rædselsslagen for ild. Furry holdte om sine ben imens han tog hende ind i et kram, mest af alt fordi det var det hun havde lært sig selv var beroligene. "nej men jeg ved jo ikke hvordan den fungere når mor ikke vil tale om det, hun siger det ikke vil skade os" med det mente hun at morens forbandelse ikke ville grumme et hår på Rosalyn og Furry. for de var jo hendes børn.
han talte godt nok om et normalt liv men det ville ingen ha. ikke engang Furry som ikke havde en forbandelse over sig. Furry var jo kopirings påvirket og det gjorde hun ikke fik et normalt liv hellere.
Furry sad lidt bare sådan inde i hans "kram" og inde i sine ben. hun havde ørene lagt ned og sad lidt og tænkte det hele i gennem. hun anede ikke hvordan hun skulle snakke med hverken mor eller Ros om dette.

jack 25.04.2025 20:44
Aron kikket lidt ned mod hende og lage holdte stille og rolige om hende han sukket lidt " det vikke ikke skade og undersøge hvor den kommer fra " sagde han stille og strøg sig lidt på hagen han ville i værfald finde ud af mere om den vis det stod til ham altså den måtte jo stamme et eller andet sted fra og vis de kunne finde kilden til det kunne de måske også få løst problemet med både hendes mor og furrys søster som han ELskede han ville ikke lade et hår falde af rose vis det altså stod til ham han sukket lidt igen han sukket men lente sig stille tilbage han hadet været heldige at kunne slå en dæmper det med roese så hun kunne føle sig lidt beder tilpads han da Furry forkalret at at forbaldens ikke villd noget ondt med dem trak han lidt på næsen
" hm det var ikke helt det indtryk jeg fik..." svaret han stille og kikket rundt der var meget dyre liv her rundt omkring og det gjorder også det var let at fange bytte lige pt måske han skulle prøve at fange noget mad med hjem til ham og rose når det var han vendte sig rolige og puffet lidt til furry med et stille smil på læben " det kan måske være jeg kan aftale med rose om du kan komme og besøge os på et tidspunkt når hun føler sig klar til det " svaret han med et stille smil på læben han snuden igen hen mod tireren eller katten
" hm det var ikke helt det indtryk jeg fik..." svaret han stille og kikket rundt der var meget dyre liv her rundt omkring og det gjorder også det var let at fange bytte lige pt måske han skulle prøve at fange noget mad med hjem til ham og rose når det var han vendte sig rolige og puffet lidt til furry med et stille smil på læben " det kan måske være jeg kan aftale med rose om du kan komme og besøge os på et tidspunkt når hun føler sig klar til det " svaret han med et stille smil på læben han snuden igen hen mod tireren eller katten
1 2
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 5
Lige nu: 0 | I dag: 5