Hvem vidste at Guderne kunne hade..?

Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 04.12.2022 19:34
 Det var så trygt, så varmt og så behageligt at blive holdt om. Det var så vidunderligt, at det var lige før Daphnie ikke sagde noget. At hun holdt sine problemer for sig selv. Eller måske løj. Men Daphnie var en elendig løgner, og det virkede ikke som den bedste måde at starte et venskab. Hvis Bastian da ville have noget at gøre med hende efter

Det var selvfølgelig ikke underlig at Bastian ikke brød sig om hvad han hørte, og hun kunne godt forstå han trak sig væk, men det efterlod alligevel et hul i hendes sjæl og hjerte da han trak armene til sig. Beskyttende lagde Daphnie armene om sig selv, mens hun nikkede til hans spørgsmål. Efter Bastian havde trukket sig, var tårerne begyndt at løbe hurtigere ned over hendes kinder. Alle forlod hende.. Men hun forstod også godt hvorfor.. 
 " Vi blev gift for et par uger siden... men.. " Daphnie kvalte et hulk og snøftede lidt.
 " Aksel har været væk i over en uge nu.. " Hviskede hun videre og brugte bagsiden af den ene hånd til at tørre ansigtet lidt.

" Alle forlader mig.. Der er ingen der kan lide mig.. " mumlede hun lavt, mest til sig selv. Hun måtte bare acceptere hvad hun var endt med at være.. En ensom skøge.. For det var vel hvad hun var blevet til efterhånden?
Bastian Dumont

Bastian Dumont

Smed

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Nao 04.12.2022 22:14
Bastian nød virkelig at holde om denne fremmede kvinde, som han langsomt var begyndt at lære at kende, som de sad her sammen. Hun var kommet til ham, uden at kende ham og nu sad han med armene om hende og holdt om hende, som hendes tårer trillede ned af de varme kinder. Han følte virkelig med hende, som han sad med armene omkring hende og hun var så ødelagt. Hun var for smuk til at græde på denne måde, hun var for smuk til at lade hendes ansigt ødelægge af alle de tårer som trillede. 

Han ønskede virkelig at have armene omkring hende, og han kunne tydeligt se på hende at hun trængte til dette, trængte til at blive holdt om, men han følte en skuffelse og måske en følelse af at blive holdt for nar. Han vidste ikke hvordan han skulle reagere, hvad han skulle gøre. 
Det gjorde for ondt at se hende på denne måde, men hun kunne blot have sagt det fra starten af, det havde været nemmere. "Har han været væk? Har du ikke hørt fra ham?" Hvis hun havde fortalt det, så ville han have kunnet forstået hvorfor hun var ked af det, hvorfor hun savnede det nærvær som han havde givet hende.

"Hey .. Rolig Daffe.." Han kunne have at hun havde det på denne måde, hun var jo samme kvinde som før. Han forstod hendes forklaring, men han var stadigvæk splittet, alligevel så lagde han igen armene omkring hende og trak hende ind til sig, "Jeg er her, jeg forlader dig ikke" Svarede han roligt. 
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 04.12.2022 22:56
 " Ingen ved hvor han er.. Han er bare.. forsvundet ud af det blå.. Ligesom Jaris.. " det sidste mumlede hun lavt, mest til sig selv. Hvis det bare havde været en der var forsvundet, var det måske ikke så slemt. Men hun var tydeligvis så forfærdelig at ingen kunne holde hende ud i længden. Hun snøftede lidt og tørrede en smule aggressivt kinderne, og så lidt på sin øl. Hun kunne stadig ikke få sig til at se på Bastian igen

Daphnie rystede hurtigt på hovedet da han sagde hun skulle være rolig. Det var okay, hvis han ikke havde lyst til at tilbringe mere tid med hende. Alligevel trak hun sig ikke væk da han lagde armen om hende, og lænede sig en smule ind til ham. Det var jo heller ikke fordi hun havde holdt det hemmeligt for ham. Ringen havde været lidt der hele tiden, og havde han spurgt ind til det, havde hun da også fortalt ham det. Det var bare så rart at være.. fri Daffe for et øjeblik. 
 " Det er okay hvis du har lyst til at gå.. Jeg er ikke et særligt godt menneske... Selv guderne må være enig, med alt det uheld jeg har haft på det sidste.. " sukkede hun og drejede ringen lidt rundt på fingeren igen. Tårerne løb stadig i en stille strøm ned over kinderne, men det virkede til at Daphnie havde fået styr på hulkene. 
Bastian Dumont

Bastian Dumont

Smed

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Nao 05.12.2022 09:08
Han var ikke helt med på hvem alle disse navne tilhørte og han var en smule forvirret over det der skete lige nu. Han var før blevet glad da hun havde opsøgt ham, han havde lige så meget brug for en at sidde med og tale med, som hun havde haft det og nu virkede det til at køre lidt af sporet.
"Hvor længe har du ikke hørt fra ham?" Som hun forklarede kunne han sagtens forstå den tilstand hun var i. Hun havde samtidig vist en interesse i ham, som måske ikke lignede en gift kvinde, men hun manglede tydeligt selskab af den slags.

Han kunne ikke sidde og lade hende græde, uden at gjorde noget aktivt for st berolige hende, det ville være fejt. Hun lod sig endnu engang læne sig ind mod ham, som armene lagde sig kærtegnede omkring hende igen. 
Nu hvor Daffe tydeligt drejede ringen på hendes hånd, gav det selvfølgelig tydelig mening. Han havde ikke lagt mærke til den før, hvorfor skulle han det?
"Jeg har ikke lyst til at gå. Jeg har ikke lyst til at efterlade dig alene, i denne tilstand" Han havde slet ikke lyst til at den fremmede skulle tage overfor Bastian, og påvirke hende endnu mere. Måske var der rigtige at gøre, at forlade hende, men det kunne han ikke få sig selv til. Så hellere høre hende ud, være der for hende.
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 05.12.2022 22:20
 Daphnies snøftede lidt og gned bagsiden af hånden mod næsen lidt. Hun kunne ikke lade hver med at tænke hun bare skulle have fortalt han fra starten af hvad hendes problem var. Hvorfor hun var ked af det. Den... gnist der havde været mellem dem før Lukas havde blandet sig var væk, og hun ville nærmest gøre hvad som helst for at få den tilbage. For det havde været lige hvad hun havde brug for. Også selvom måske var forkert af hende at opføre sig sådan, når hun var gift, om han var forsvundet eller ej..
 " Lidt over en uge siden.. Ingen har hørt fra ham. Det er som om han bare er rejst midt i det hele. Uden at fortælle nogen det. " Når man kendte Aksel vidste man hvor unormalt det var. Hvor meget han elskede Daphnie. Så det at han var rejst uden at fortælle Daphnie noget, var meget usandsynligt. 
 " Der må være sket ham noget.. " mumlede hun stille. Det var bare hende tanker, for det var det eneste hun kunne komme på, der kunne være grunden til han forsvandt. 

Daphnie kunne stadig ikke få sig til at se op på Bastian, for selvom han sagde han ville blive, kunne hun ikke forstille sig andet end at hvordan han så på hende havde ændret sig. At hun havde forpestet det ved at være den skøge hun efterhånden var blevet til. Hun nikkede dog lidt til hans ord om han ikke bare ville efterlade hende, og det varmede hende lidt. Selvom hun vidste han ville forlade hende på et eller andet tidspunkt.
 " Tak.. " lød det stille, men ærligt fra hende.
Bastian Dumont

Bastian Dumont

Smed

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Nao 06.12.2022 09:00
Normalt burde han måske have trukket sig, nu hvor der viste sig at hun havde en mand, men han gjorde det ikke. Der var en forklaring på, hvorfor hun var i den tilstand som hun var I, og hun forklarede sig.
Bastian kunne selvfølgelig ikke være andet end en smule skuffet over at den tydelige gnist, som havde været i mellem dem, langsomt var forsvundet efter Lukas havde besøgt deres bord. Han ville ønske den kom igen.
Han lyttede selvfølgelig til hende, som han bedst kunne. Bastian kendte ikke Aksel eller nogle af de andre som hun havde nævnt, andet end Lukas, efter hans lille optrin. Han vidste ikke hvordan en mand kunne forlade en kvinde som hende, slet ikke efter de var blevet væk.
Han havde ikke så meget at sige til hendes ord, han lyttede blot som hun fortalte mere.

Hans arme lagde sig omkring hende, som de tidligere havde gjort og håbede sådan at hun ville bruge ham som støtte som hun tidligere havde gjort. 
Hun havde ikke kigget på ham siden hendes afsløring  men hans øjne havde kigget på hende, og set den såret sjæl. Hun trængte til trøst og selskab.
"Du skal ikke takke" Svarede han lavmælt og løftede hendes hoved, smilede roligt og fjernede de sidste tårer fra hendes kind.
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 10.12.2022 15:02
 Daphnie vidste ikke rigtig hvordan hun skulle have det, men da Bastian løftede hende hoved og tørrede hendes kinder, følte hun alligevel en lille sten faldt fra hendes bryst. Han havde ikke trukket sig, han havde søgt at hun så på ham. Søgt at hun ikke trak sig fra ham, og det måtte jo betyde at han stadig ville hende. I hvert fald indtil videre. Hun nikkede derfor lidt til hans ord og så lidt ind i hans grønne øjne.

Stilheden lagde sig lidt mellem dem, og Daphnie så lidt over mod Lukas og de andre. Han var stadig igang med en diskussion med Oleander, og Daphnie kunne nærmest se for sig hvad der blev sagt mellem dem. Blikket blev sænket igen, og Daphnie sad bare lidt uden at sige noget. Det hele var blevet lidt akavet, og hun overvejede hvad hun skulles sige.
 Efter et par minutter i stilhed åbnede Daphnie endelig munden.
 " Lukas er sur på mig fordi hun ved jeg ikke elsker Aksel som han elsker mig.. " sagde hun stille med blikket på hendes krus øl.
 " Han ved at mit hjerte tilhøre en anden..  " fingerne pillede lidt ved kruset.
 " Men... Vi kan aldrig være sammen.. han.. Han har også forladt mig.. "Det sidste blev mumlet lavere end resten af sætningen og hun snøftede lidt.
Bastian Dumont

Bastian Dumont

Smed

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Nao 10.12.2022 17:40
Måske burde han forlade og trække sig fra hende, efter hvad hun havde fortalt, men han gjorde det ikke. Hun havde vist han en stor tillid, vist hendes hjerte og sorg, til en fremmede person, som hun havde håbet ville give hende den nærvær og den tryghed som hun havde brug for. Han ønskede ikke at trække sig, ikke når hun havde vist at hun havde brug for den støtte. 
Bastian var samtidig betaget af det væsen, som sad ved hans side, og han havde armene omkring. Hun var betagende på mange måder, hun virkede som en kvinde som man kunne tale med, og ikke mindst en kvinde hvis udseende lyste krostuen på, på trods af de hævede øjne og de mange tårer som havde trillet ned af de bløde kinder.
Han havde søgt hendes øjne, søgt at vise hende at han ikke ville forlade hendes side, og nu kiggede hun endelig op, som han løftede hendes hoved og kiggede ind i de dybe øjne.

Situationen havde taget en drejning som han ikke havde forudset, og der var en akavet stilhed i mellem dem, som der ikke havde været før, den unge fyr var kommet hen til dem. Ligesom hende ønskede han at det ikke var sket.
Bastian var måske ikke helt med på hvad hun fortalte og forklarede. Han kendte ingen af disse personer, men han var der for at lytte.
"Dit hjerte tilhører en anden?" Spurgte han opklarende, og lyttede videre til hendes ord.
Han kunne mærke at dette gik hende på, og han ønskede ikke at hun skulle lade tårerne trille igen, så han lagde armene omkring hende og lod hende vise hans nærvær, "Hvorfor tænke på de som har forladt dig Daffe?"
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 19.12.2022 20:21
 Daphnie slap sit krus et øjeblik, for at tørre kinderne igen, selvom det ikke rigtig var våde mere. Hun trak vejret tung og sukkede nærmest luften ud, i et forsøg for at lukke lidt af alle de deprimerende følelser ud. Det var jo netop for at slippe for at have det sådan her, hun havde sat sig ved Bastian i første omgang.. Daphnie vendte hovedet lidt væk fra Bastian og nikkede lidt. Hun vidst hvordan det lød. Hun vidste hvordan det så ud. Lukas havde sørget for hun ikke var i tvivl. Flere gange.  

Blikket flyttede sig ned på kruset da Bastian hvorfor hun overhovedet tænkte på dem der bare forlod hende, og hun trak denne gang lidt på skuldrene. Hun vidste ikke hvordan hun skulle forklare det. Det måtte jo være et tegn... Hvis end ikke dem som sagde de altid ville være hende, eller som sagde de elskede hende, ikke en gang ville blive hos hende, hvem ville så? Hun var vel bare dømt til at varme andres seng og være alene resten af livet.  Tankerne fik øjnene til at brænde igen, og Daphnie tog kruset op til munden og tog et par store tårer af det, hvilket resulterede i et endte med at blive tomt. 
 " Det er svært at lade hver.. " mumlede hun så som svar på hans spørgsmål, efter at have sat kruset på bordet igen. 
 " Alle jeg kender snakker om Aksel. Om at han er væk. Hvor han mon er.. Om jeg er okay.  " sukkede hun og snøftede hun inden hun så op på ham. 
 " Og alt jeg kan tænke på er, at jeg bare ville ønske Jaris kom tilbage.. " hviskede hun opgivende, inden hun lagde siden af hovedet mod hans skulder igen. Det var virkelig ikke noget hun burde sidde og snakke om på kroen hun arbejdede hvor alle kendte hende, men nu var det her hun var. 
Bastian Dumont

Bastian Dumont

Smed

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Nao 20.12.2022 08:57
Det virkede næsten som en stor rodebutik, hendes fortælling. Han kendte ingen af de mange navne, som hun nævnte. Der var flere personer i hendes liv, og det virkede ikke lige til at finde us af hvordan det hang sammen. 
Hun havde sat sig sammen med han, for at komme væk fra sin hverdag og alle hendes tanker, men efter den fyr havde besøgt deres bord, var der blevet revet op i det hele og nu væltede det hele frem, især de mange tårer. 
Han havde egentligt ikke lyst til at rive op i mere, ønskede han at vide mere? Det hele var meget var forvirrende og det hjalp bestemt ikke hende at blive ved med at tale om det og rippe op i det.
Han lagde hånden mod hende, som hun igen søgte hans skuldre og strøg hans kind, "Lad os ikke tænke på det mere" Lød det roligt fra ham med en varm stemme, inden han signalerne til en af tjenerne, som kom deres vej. "Kan vi ikke få fyldt op her?" Der blev nikket og tjeneren forlod bordet.

Som de to nye øl fandt vej til deres bord, ville Bastian hellere end gerne finde et andet emne som de kunne tale om. Han kunne selvfølgelig bringe sig selv på banen igen, selvom det ikke var det mest spændende emne, for ham. Men før havde hun virket interesseret.
".. Du ved jeg nævnte det med at være det sorte får. Mine søskende har jo allerede skabt deres egen succes, de har gået i mine forældres fodspor. Det har slet ikke været interessant for mig" Men at han var endt som han var, passede bestemt ikke forældrene. Det ville nok ikke passe mange.
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 29.12.2022 13:57
 Det var næsten en ivrig nikken der kom fra Daphnie da Bastian forslog de ikke snakkede mere om hendes.. situation. Hun ville hellere end gerne snakke om noget andet, selvom det et eller andet sted også var dejligt at snakke om. Nu havde de bare haft det så godt inden, så at det skulle ødelægge deres hyggeligt tid sammen, var heller ikke rart. 

Daphnie trak det ene krus hen foran sig, og nikkede da han begyndte at fortælle. Brynene rynkede hun lidt som han fortalte og hun lagde hovedet lidt på skrå mens hun så på ham.
 " Og de ser ikke at være smed som at have egen succes? " spurgte hun nysgerrigt. Hun havde altid været glad for, at det var var vigtigt for hendes forældre var at de var sunde og raske. Men det sidste års tid havde hun alligevel lagt mærke til det ikke var alt de tænkte på - hvert fald ikke hendes far. 
 " De burde bare  være glade for du har det godt med det du laver.. " mumlede hun, nok lige så meget til sig selv, som til ham. 
Bastian Dumont

Bastian Dumont

Smed

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Nao 30.12.2022 06:31
Det var nok meget godt at skifte emnet, fra hendes problemer til hans liv. Han ønskede ikke at se hende græde mere, han ønskede ikke at høre om de mænd som hun flygtede fra. Af en eller anden grund, så følte han en lille misundelse over at høre om dem. Hun var kommet til ham og søgte han nærvær, men selvfølgelig havde der været grunde til dette.

Han fulgte hendes bevægelse, som hun trak det ene krus hen til sig og han gjorde det samme med det andet krus. Bastians arm lå stadigvæk omkring hende, og han trykkede hende lidt tættere ind til ham, blot for at vise hende hans tryghed. "Jo, det er jeg sikker på at de gør" Svarede han kort til at starte med, "Men jeg ved ikke om de tror at jeg kan blive i faget, at jeg kan holde jobbet" Forsatte han roligt, og drak lidt af øllen. "Jeg har kun været i smeden i et lille halvt år, så det er meget nyt. Før var jeg rodløs og skabt flere problemer, end jeg løste. Så mine forældre er usikre på, om jeg kan finde ud af at have dette job" Indtil videre gik det godt nok, men han følte stadigvæk at hans forældre havde svært ved at tro på ham.
"Ja, det skulle man tro, ikke?" Han vidste at de var glade for at han var kommet væk fra det miljø. Men han vidste ærligt ikke hvor glade de var endnu, før han havde vist at han kunne klare det.
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 01.01.2023 01:31
 Et lille, glædeligt og tilfreds brum lød fra Daphnie da Bastian trykkede hende tættere ind til sig, og hun tog det som en invitation til at putte sig mere ind til ham. Selvom hun ikke havde drukket særlig meget, kunne hun allerede mærke det snurre lidt. Det stoppede hende dog ikke fra at tage en slurk mens hun lyttede på Bastian fortælle.  
 " Tror du selv du kan holde det?  " Daphnie så op på ham, og betragtede ham lidt. Han havde et utroligt flot ansigt. Og nogle fængende øjne. Daphnie slog blikket ned på sit krus og spidsede de buttede læber i en kort, tænkende grimasse.
 " Hvad for nogle problemer skabte du? " Daphnie havde altid være en god pige, en rigtig fars pige, der ikke gjorde noget forkert. Indtil hun mødte Jaris. Det var lidt som om det hele var falde fra hinanden der. Eller at den rigtige Daphnie kom til overfladen. Daphnie vidste ikke helt hvad det var, men uanset hvad, var hun da nysgerrig på hvad han gjorde af ting, der ikke faldt i god jord hos familien.
Bastian Dumont

Bastian Dumont

Smed

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Nao 01.01.2023 10:42
Bastian nød hvordan Daffe puttede mere op ad ham, som han inviterede hende til at trække tættere på. Han nød hendes varme, hendes duft og han søgte af og til hendes ansigt. Hun var utrolig attraktiv og så virkede hun oprigtig sød og snakkesalig.  
"Det håber jeg. Jeg føler egentligt at arbejdet er spændende, men det har været svært at komme ud af det miljø. Når man først har fået en omgangskreds, så er det svært at slippe den. Så helt ud af det kommer jeg måske ikke." Men mon ikke det ville være bedre, når han kom mere ind i arbejdet? Han sad jo denne aften på kroen, og var faldet i, igen. Men det have vist sig at være det helt rigtige at gøre, nu hvor hun sad op ad ham.
"Min mor er jo en del af byrådet her i byen, og der har altid været en vis standard i familien, som jeg ikke altid har kunnet indfinde sig under. Men jeg har spillet en masse penge op, drukket og skabt slagsmål og ballade omkring mig" Halvdelen af byen vidste det, så det var ingen hemmelighed og derfor kunne han ligeså godt fortælle det.
Han lod blikket glide ned mod hende, som hun sad der, og han rakte ud efter sit ølkrus og drak roligt, som han lod hånden som lå om hende glide op på hendes kind og aede den roligt.
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 12.01.2023 17:50
 De buttede læber foldede sig lidt sammen og Daphnie flyttede et kort øjeblik det grønne blik ned på kruset med øl. Hun kendte alt for godt at havde svært ved at slippe en omgangskreds. Hun bed sig lidt i underlæben inden hun så op på Bastian igen og nikkede lidt.
 "  Det kender jeg godt.. " indrømmede hun. Måske det ikke var helt de samme problemer de havde, men derfor kunne Daphnie godt sætte sig lidt ind i hvordan han havde det. 

Mens Daphnie lyttede på ham fortælle løftede hun kruset op til munden og skævede over mod bordet med Lukas og de andre. Hun flyttede dog hurtigt blikket op på Bastian med et lidt overrasket udtryk. De grønne øjne gled lidt ned over hans overkrop som hun tjekkede ham ud, og så op på ham igen.
 " Det havde jeg ikke forventet.. " mumlede hun lidt overvejende. Hånden mod hendes kind fik hende dog til at slå blikket lidt væk og rødme en smule. Hun trak sig dog ikke fra berøring - hun lænede sig nok nærmere ind mod den. 
Bastian Dumont

Bastian Dumont

Smed

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Nao 12.01.2023 19:50
Bastians blik lå fast på enten hende eller rummet omkring de, måske engang i mellem hans øl. Han behøvede dog ikke at kigge på den for at drikke den. Øllen blev nemt drukket som de sad og hyggede sig. Forsøgte at finde frem til den stemning som, havde været der før den unge fyr var kommet hen. De arbejdede på det, og det virkede til at den var på vej tilbage, som han gerne ville. 
"Ja? Det tænker jeg de fleste gør" Der var dog ingen grund til at gå ind på hendes liv igen, det var det hun forsøgte at slippe væk fra. Hvilket han dog egentligt også gjorde, men hellere snakke om ham, hvis hun ønskede det. Han ønskede ikke at gøre hende ked af det. "På deres helt egen måde"

Hans blik lå igen fast på hende, hun var smuk. Han løftede igen kruset til hans mund og drak roligt, efter at han havde fortalt om sig selv. Han fulgte hende som hendes blik gled op på hans og lod deres blik mødes. 
"Nej.. Det forventer de færreste" Lød det roligt fra hende, som han sendte hende et varmt roligt smil, "Men.. Jeg har prøvet lidt af hvert, og skabt lidt af hver problemer." Han skammede sig ikke, han skjulte det ikke og de fleste i det miljø han kom i, vidste hvem han var og hvad han havde lavet. Han trak hende længere ind, som hun søgte ham. Mærkede hendes varme, hendes duft. 
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 12.01.2023 20:25
 Et tænkende udtryk lagde sig over Daphnies ansigt som Bastian pointerede at de fleste kendte til det. Det havde hun ikke tænkt over. Måske fordi hun havde været så opslugt af sine egne problemer at det var alt hun så for sig. Hun brummede lidt til det og nikkede lidt.
 " Hm.. Det kan du måske have ret i.. " 

Alkoholet der var begyndt at suse lidt for Daphnies ører, gjorde hende en smule mere modig, en smule mere tanke løst. Så da han sagde han havde prøvet lidt af hvert kom hun til at tænke på Zane. 
 " Jeg mødte en gang en mørkelver.. " sagde hun med et lille grin. Grinet var dog halvhjertet, og der var ikke meget af et smil at spore på hendes læber. Blikket havde hun slået ned og det fulgte hånden der kort gled over maven hvor kjolen skjule arene fra mødet med Zane.
 " Jeg tabte.. "mumlede hun, som havde der været en kamp eller noget. En chance for hun kunne have vundet noget. Så begyndte hun at ryste på hovedet og tog en tår af sit krus - den sidste tår.
 " Og ved du hvad? " Da hun så på Bastian igen var smilet tilbage på hende læber og hun havde et underholdende glimt i øjnene inden hun begyndte at le let.
 " Bagefter sendte jeg et brev afsted.. Til mørkelveren Zane... For at fortælle ham jeg tror på der er noget godt i ham et sted.. " Daphnie rystede på hovedet over sig selv og sin sære handling. Et suk forlod hendes læber og hun lagde hovedet ind til Bastian igen.
 " Jeg er ikke rigtig klog.. " Mumlede hun, nu med et lettere fjernt blik i øjnene. 
Bastian Dumont

Bastian Dumont

Smed

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Nao 12.01.2023 21:15
Alkoholen var tydeligt på vej til at tage fat i dem begge, det kunne han både føle på sig selv og ikke mindst høre på Daffe, som hun begyndte at tale. Han havde ingen idé om hvor den her historie kom fra. Han følte hvordan hans krop blev påvirket af alkoholen, men det var den følelse som han elskede og det var den følelse som gjorde ham mere frygtløs. Det var den følelse som havde skabt problemer for ham. 
Han drak lidt mere af sin egen øl, inden længe kunne han se bunden i kruset. De måtte have mere om lidt. Nu blev det sjovt. 
"Du mødte engang en mørkelver?" Grinede han sammen med hende, hvor kom det her fra? Hun virkede dog ikke glad, der var ingen smil som fulgte grinet. Hvorfor ikke?
"Du tabte?.. Hvad mener du?" Hvorfor virkede som en historie som lignede mange af de andre, indne den var startet? Han så hvordan hun drak sin sidste tår, så han gjorde det samme. "Tjener .. To mere?" 
Han bekymring var hurtigt overstået da han så det smukke smil på hendes røde læber, "Nej?" Spurgte han interesseret. 
"Du sendte et brev til Zane? Hvorfor skulle dette være dumt?" Kom det varmt fra ham.

Der gik ikke længe før tjeneren kom med endnu en øl til dem begge, "Tak" Kom det denne gang til tjeneren. "En mere, Daffe?" Han skubbede øllen hen til hende. Bastian vidste at Daffe var tjener her på kroen, hun havde en masse mænd som hun talte om, og som tydeligt havde brudt hendes hjerte, men der måtte være mere til denne kvinde. "Er du her fra Dianthos, Daffe?"
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 12.01.2023 21:32
 Daphnie fnes lidt og rystede på hovedet over Bastian. Kunne han ikke se hvor tåbelig en ide det var? Hun vendte hovedet på så hun kunne se på ham mens hun forklarede.
 " Det er da lidt dumt at sende et brev til en mørkelver der har lave en masse snitsår på din mave, og nærmest efterladt dig til at dø.. " forklarede hun som var det det mest normale nogensinde. Blikket flyttede sig hen på det nye krus. Hun vidste hun nok burde stoppe nu. Men hun havde ikke lyst til at stoppe
 " Tak, " sagde hun da han tilbød hende den, og tog en tår af den.
 " Han svarede tilbage, og vi skrev lidt frem og tilbage.. Det var mærkeligt.. " mumlede hun tænkende og rynkede brynene lidt. 

" Hm?.. Oh ja! " hun nikkede lidt og trak sig lidt væk fra ham, så hun i stedet kunne vende sig på stolen, og sidde med siden mod ryglænet og bedre se på ham. 
 " Er vokset hos mine forældre sammen med min bror, her i Dianthos, nu bor jeg alene.  " Fortalte hun og lod blikket glide lidt ned ham, overvejende. 
 " Er du? " Han lignede måske mere end der var født mere syd på. 
Bastian Dumont

Bastian Dumont

Smed

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Nao 12.01.2023 22:40
Han måtte alligevel spærre øjnene op, som han lyttede til hendes ord, for det var voldsomt at lytte til og slet ikke noget han havde regnet med, hvordan kunne hun hun fortælle ham sådan noget, så roligt. Var det bare alkoholens påvirkning? 
Han kiggede roligt ned på hende, godt nok var han fuld  men han regnede med at han krop og tanker ville stoppe ham fra at afsløre alt for meget af den slags.
Hans blik gled ned på hendes mave, hvor hendes hånd lå, sikkert der hvor han havde skåret. "Mener du det? Hvor.. Det.." Han vidste virkelig dårligt nok hvad han skulle sige, "Daffe for fanden.. Hvordan skete det? Hvorfor sende breve til ham?" Han havde svært ved det her, svært ved at hun tog så let på det. Hvordan kunne man det?

Lige nu var det spørgsmål som han havde stillet hende ret ligegyldigt, for havde han vidst havde historien om Zane havde drejet sig om, så havde han ikke spurgt, men nu havde hun svaret. "Mhm.. Okay" Han fulgte hende med blikket og sendte hende et roligt smil, følte måske en ærgrelse over at hun ikke sad op ad ham, "Ja? Lyder rart at bo alene" 
"Ja, jeg er skam også fra Dianthos. Det virker måske ikke helt forståeligt, men min far er fra syden" Svarede han roligt, "Men jeg er den yngste af tre"
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 7