De kvækkende ord og den hule latter blev ikke reageret på af Jontar. Straffen for denne verbale fornærmelse ville om ikke længe blive modtaget. Kullet skulle blot opvarme stangen godt nok. Det var anden del af slavens ord, der fik Jontar til at tage en dyb indånding.
"Jeg skal nok give dig noget, du skal beholde for evigt og altid. Minde om denne dag og resten af dit liv," Tydeligt og nærmest dramatisk som en skuespiller fra et teater drejede Jontar sit hoved for at kigge ned i kullet. Han løftede stangen kort og kiggede på metalcirklen. Den var endnu mørk af metal. Ikke varm nok endnu. Derfor blev den presset hårdt og dybt ned igen, som fyrstesønnen drejede sit hoved tilbage på slaven i buret. Han kunne ikke lade være med at smile selvtilfreds. Pipfuglen havde selv været ude om dette. Han havde været mere end klar til at være gode venner, men det ønskede fuglen ikke. "Jeg er meget fremme i skoene til denne slags stævnemøder, kære pipfugl. Jeg er givende. Du får en permanent gave her om lidt. Nogle ønsker om hvor? Eller skal jeg bare overraske dig?" Selvfølgelig ville Jontar ikke ødelægge den fine fjerpragt, men der var blottet hud på kroppen. Det kunne prinsen se, som han kiggede op og ned af fuglens krop. Der skulle nok være et perfekt sted til en glohed cirkel at brænde på.

~ Don't just take me as a handsome face. I am so much more than that ~