Yeah.. Nogen gange.. Så har man bare brug for noget der får en til at glemme alt det dårlige..Akurra nikkede langsomt til de ord, det var ikke svært at mærke at hun emnet var kommet ind på noget der måske var mere følelsesladet end der havde været intentionen for dem begge, eller dette var sådan hun tolkede det, som Juviella tog blikket imod himlen, og hun overvejede hvad hun skulle sige, så meget var der ingen tvivl om som de blodrøde øjne skiftede mellem Juviella og jorden omkring hende. Dog blev intet sagt, og de røde øjne hvilede blot blødt i mellem dem, det trætte udsyn begyndte stille at komme retur, nu kroppen endelig kunne finde varme, og faktisk holde på den. Det stakkels koldblodet væsen.
At se livet i Juviellas blik, ved det skønt og fik hurtigt et smil frem på det såret, dovne kvinde.
"Hvad?" lyd det nærmest drillende.
"Overrasket over en kvinde som mig? nyder en blid kvindelig hånd i nattens ly?" igen lod halv slanges minimale bevægelser sig, dog vise en drillende ryste på hovedet, et suk forlod hende som blikket igen faldt over Juviella.
hvad er det jeg deler? Tænk at sidde, og på samme dag man mødtes, dele disse ting? endnu mere, med en kvinde i en barns krop hvor hun gang på gang skulle forsikre på at dette faktisk var en voksen, eller i hvert fald alt andet end barndommenlig kvinde. Ryggen blev rettet som Juviella igen lod latter hænge i luften mellem dem, og glad puste hun ud, og lyttede til den 'unge' kvinde.
"Måske jeg skulle vise dig nogle af mine favoritter.." ordet hang lidt, som Akurra indså hvad hun sagde, flere gange kom de gennemsigtige øjenlåg forbi og lå en tåge over hendes blik.
"..skal bare lige..finde en måde at undgå ..rygter at en patruljeleder, købte drikkevare til et 'barn'" bevist, lod hun trykket på det ord, det ord som passede til Juviella og alligevel ikke, nemlig ordet barn, for at vise hvor Akurras eget hoved lå, nu de var så langt i samtalen.
"..Altid? den krop jeg ønskede?" hun træk lidt på orderne, og tydeligt tænkte.
"Forstår dem, hvorfor de ville nyde det...Det må..være utrolig belastende at være fanget som du er.." stadig tydelig efter tænksom i sine ord.
"..må være ærlig, at jeg ikke tror jeg ville nyde..altid at være et menneske..nyder nu mange af mine..krops fordeler.. på trods af de mange.. problemer...blikket og ord jeg møder." hun sukkede dybt, og lod sig falde bag over, en handling hun hurtigt fortrudt, som hun lige så hurtigt som hun ramte jorden med ryggen, rullede over på siden, den ikke såret side, og tog sig til såret mens kæberne var bidt hårdt sammen.