Ventila Rennandi
Bundet til Lochtree familien
Hendes krop, som altid nær tvillingerne nægtede at finde styrke og som en dukke fyldte hun Pleasances ønske. Så snart hun kom til sig lidt fra sin
veninde holdt hun sig til håret, nussede sin hovedbund.
"av.." Stille løftede hun blikket og så de sorte øjne,
"Chaunce?" mumlede hun rystende ved synet, aldrig var de sorte øjne set sådan på Pleasnace, i hvert fald ikke så..meget. At mørke negative følelser blive så stærke nær hende. Hun rejste sig ikke, hun bliv blot på gulvet, og lyttede.
"Hvad." mumlede hun stille som Pleasance kaldt på knægten.
Før frøken Rennandi ned i fangekælderen, da de ord hang i luften dannede det kære element tåre, ikke at hun græd, øjne blev blot fugtige.
"Det..mener du ike?" lyd det fra den rystende vind som hun stille kæmpede sig på ben.
"Jeg...skal nok gå derned" startede hun, som blikket faldt til jorden.
"Men..men du forstår ikke! Hvor ond han er! hvad han gjort ved mig!" hun vidste godt, Pleasance ikke lyttede, men et håb kan nå langt.
"Hvor..bange jeg er for ham." tilførte hun stille som knægten tog fat i hendes arm.
"kom nu..Lad være at gøre det værre for os." mumlede han stille som han begyndte at trække i hendes arm. Hun nikkede, men lod aldrig blikket forlade pleasance, og som de nåede døren ud af lokalet, lod hun modigt stemmen tale igen.
"Er her kun på grund af dig." Var de sidste ord hun sagde som døren mellem dem bliv lukket. Mere kæmpede hun ikke imod det, frivilligt gik hun derned, frivilligt satte hun sig i det rum hun altid undgik, et rum uden vind, uden energi, uden liv til hende. Hun sank en klump, som hun vidste at, hendes kræfter vil bliver svækket, for hver time hun sad i denne kælder, men der sad hun og accepteret sin straf. Hun..havde jo, gjort noget de ikke ønskede...Så selvfølgelige skulle hun straffet.