Én tanke for meget

Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 12.09.2020 22:18
Hun rykkede sig ikke, også selvom hun instinktivt vidste at han ville gøre det. At han faktisk ville tage skridtet videre og lade dem mødes i et kys. Hun tog en dyb indånding igennem næsen, mens hendes øjne betragtet ham nysgerrigt. Var det virkelig så godt som - øjnene gled i, som hun lod sig glide mere ind i kysset. Der var noget der boblede frem i hendes mave. Et lille prik af noget som fik det til at summe i kroppen. Hun rykkede sig tættere på, i håb om at hun kunne mærke mere. Hendes fingre listet op af hans nakke, fulgte konturen af hans kæbe før de rørte ved hans lange blonde hår. Der næsten føltes som blødt stof mellem hendes fingerspidser. 
Et lille kys, hvor slemt kunne det være?
Det kunne tydeligvis være meget slemt, når det var bedre end drømmen! Hvordan skulle hun nu stoppe med at tænke på dette? Og hvad værre var, hun kunne mærke ham - føle ham mere intimt end hun nogen sinde havde kunne før. Fordi han var der, inde i hendes sind som gav elektriske stød gennem hendes krop.

- you never know, what you’re going to get - 
Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 12.09.2020 22:43
Bandorion trak hende lidt tættere, men gjorde ikke et stort nummer ud af kysset, han forholdt det blidt og roligt. Intet behov for at gøre det mere intenst end det var, men modsat Caerthynna, så var det ikke ligefrem elektricitet der løb igennem ham. Selvom han stadig kunne mærke hendes tanker, så lagde han ikke mere i det, uheldigvis for den anden elver vel.

Han trak sig lidt væk, og gav så også slip på hende, med et smil på læberne. ”Var det bedre eller værre end drømmen?” spurgte han, selvom han allerede havde svaret, og en lille del følte sig alligevel også skyldig. Han håbede ikke at hun var så sart, som hun ellers lidt virkede til at være, og tanken om at han måske skulle have ladet vær, slog han alligevel ind. Forhåbentlig var det bare fordi de begge var påvirket af drømmen... og apropos drømmen, havde hun så ikke sagt noget om at det var derfor hun var her. ”Så den drøm..” blev der tilføjet lidt efter, for at starte på den rigtige samtale de var her for. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 12.09.2020 23:02
Hun bed sig hårdt i læben, da han trak sig væk fra hende. Smilet der ikke var helt til stede, da han smørret spurgte hende om det var lige så godt som drømmen. Hun vente blikket væk fra ham og tog en dyb indånding. Hendes sind var ikke hvad det havde været, mindede hun sig selv om. Fingrene knyttede sig ind imellem hinanden for at få noget andet at fokusere på. Hvad havde hun også forventet? At det havde været lige som drømmen, lige som - et eventyr. 
Hun sukkede, og følte sig pludselig fjollet - det havde været en dum idé det hele. At lade ham kysse hende, at lade ham komme så tæt på! Hun sank hurtig klumpen i halsen, og rystede på hoved af sig selv fem gange. Altid fem gange, altid de forbistret fem gange. 
Det var fint” mumlede hun svagt, og formåede at sende ham et halvhjertet smil inden hun hostede og nikkede - “Ja drømmen..” mumlede hun, og knækkede en af sine fingre. “Hvis du virkelig mener, at du ikke ved hvad jeg snakker om. Så er der sket et eller andet i drømmen, for jeg har hørt dig snakke i mit hoved.. op til flere gange.. især mit navn” mumlede hun, åh fjollede pigebarn - han havde jo sikkert slet ikke - ment det sådan. 
Hun fik kuldegysninger over det hele, og kom til at stirre blankt foran sig. Det havde været rart, havde det ikke? Sådan at glemme de klamme klør, hvordan hun havde ligget fastspændt i fjortendage. Noget der havde følt som flere måender. Hvordan skovens insekter langsomt havde kravlet ind i hendes sind. Det havde været rart, at for en kort stund at glemme hvor ødelagt hun var. 
Hun hostede igen, og rystet på hoved. “Men, nu ved du det, så hvis du bare ville ... lade være ikke? Det ville være rart.” Mumlede hun og rejste sig op fra hvor hun havde siddet. “Og nu må jeg hellere komme ud igen, før de opdagere, jeg ikke er her for at snakke med ældste rådet på vejen af Rakaa.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 13.09.2020 15:45
Bandorion ville nok ikke helt kunne forklare hvorfor han ikke havde lyst til at forsøge, når hun var så villig. Måske var det faren de havde set ansigt til ansigt med hinanden, eller også var det fordi der var en anden der havde sneget sig ind i hans sind. Han havde trods alt intet imod Caerthynna eller måden hun så ud på.
”Jeg ved ikke hvordan jeg lader vær, når jeg ikke har vidst at jeg har gjort det,” indrømmede han, dog et lidt mere afslappet smil på læberne, og klappede der hvor hun havde siddet for blot et øjeblik siden. ”Der går nok stadig lidt tid, inden de begynder at undre sig over hvor du er, og endnu længere tid til at de vil forsøge at lede herover,” pointerede han. Der var en grund til at han kunne lide det isoleret sted.

”Du har sikkert et væld af teorier om hvorfor du er så nem for mig at læse dine tanker af, ikke? Tror du jeg vil kunne gøre det med andre også? Altså sende tanker på distancer? Og måske sågar læse tanker uden at skulle se dem først?” Hans øjne skinnede lid ved den tanke. Indtil videre så skulle han se på folk, hvis han skulle, hvilket havde gjort at han ofte bare ikke gad, det krævede for meget anstrengelse, efter at han havde lært ikke bare at tune ind på folk, fordi han ikke kunne styre det. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 13.09.2020 18:21
Hun betragtede hans hånd der klappede der hvor hun lige havde rejst sig, et bryn rejste sig uimponeret. Var han seriøs? Ville han gerne have, at hun blev - hvorfor? 
Hun lod et langtrukken suk forlade hendes næsebor, som hendes arme lagde sig over hinanden. Lidt for at demonstrere hun ikke havde tænkt sig at lade sig kue sådan. Hvis han ville snakke mere med hende, måtte han gøre det mens hun stod op, også kunne hun også gå - når hun ikke længere synes det var relevant for hende at blive. Hvorfor skulle hun også? 

Hendes ene hånd slog kortvarigt ud, inden hun trak på skuldrene. “Hvad ved jeg? Det kan være mange ting, det kan sagtens være, grundet drømmen. Hvis man ser det på et perspektiv, altså logiske øjne - så ville det give mening. Nogen tvang vores underbevidsthed, de dybeste bølger i vores hjerne til at arbejde sammen. Så på et eller andet punkt, lå vi jo mange mil mellem hinanden. Og havde stadig præcis den samme oplevelse. Hvis du allerede har evnen til at læse tanker, så giver det mening at det så har giver dig lov til at trænge dig så langt ind i min underbevidsthed og derfor har muligheden for at sende tanker afsted uden du ved det. Hvilket med lidt træning, nok også ville kunne gøre at jeg kan sende dig tanker tilbage.” Hun trak lidt på skuldrene, og kiggede afventende på ham. 
Så, den træning så jeg helst ikke skete, også kan vi bare lade som om vi aldrig mødte hinanden. Det passer vel strålende for os begge ikke?” Selvom, det jo ikke var det hun ønskede. Den lille alene skovelver, der aldrig havde haft venner. Men hvordan kunne han dog blive en god ven af hendes?

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 13.09.2020 20:16
Det var da ufattelig så tvær hun pludselig skulle være om det hele, men alligevel glimtede Bandorions øjne bare en smule, for hun gik trods alt ikke, selvom hun havde gjorde gjort antræk til det, men lod ham i stedet for lytte til hendes teorier. Teorier der var langt nemmere at lytte til, når man ikke følte at ens hoved var ved at eksplodere. Selv gjorde han dog intet antræk til faktisk at rejse sig op.

”Det er ellers fascinerende,” indrømmede han, og man kunne bare se skuffelsen indtræffe sig, da hun ikke var villig til at øve med ham. ”Men tænk på hvor meget jeg kan lære af det? Måske det ikke kun er dig jeg kan dele den evne med, nu når jeg allerede har prøvet den, desuden. Det ville være rart at have en der kunne hjælpe en ud af en situation når man havde behov for det.” Det var måske ikke de sødeste ord der kom ud af hans mund, men han var også væsentlig mere fokuseret på mulighederne for hans evne. Den ville jo pludselig være god, hvis han kunne gøre det over længere distancer. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 13.09.2020 20:36
Hun måtte trække vejret umådelig hurtigt ned i lungerne, da han fremstillede sin idé hvordan at hun kunne hjælpe ham. Ja, alle ville jo have hende til at hjælpe dem. Om hun så ville eller ej, så skulle de nok sørger for hun sagde ja til sidst. Hendes fingre skælvede som hendes tanker igen gled over mod det forbudte minde.

Den kvindelig skikkelse der langsomt satte sig hen over hende, hvordan at sylen pressede sig ned mellem hendes nakke og skuldreblad. Lyden af hendes hvislen der så kælende fortalte hende, at hun nok skulle få hvad hun ville have. Og hvordan, hun til sidst havde tvunget hende til at overgive sig - blodet som var blevet taget efter et langt snit i hendes arm. Hvordan hun lå der i fjorten dage, kæmpede mod sine egne dæmoner - også til sidst, havde kravlet ud af varehuset ved Dianthos havn.

Hun rystede på hoved, “Beklager, jeg er ikke en forsøgs kanin. Find en anden du kan dele en drøm med, som er mere villig til at lade dig snuse rundt i deres hjerner.. god dag.” Brummede hun, og drejede rundt på hælen og begyndte at gå ned af stigen som hun var kommet op ad i første omgang. 

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 13.09.2020 21:09
Problemet var lidt, at Bandorion ikke rigtig havde formået at lukke af for Caerthynna, han havde forsøgt, men da de ubehagelige følelser væltede ud af hende, så så han allerede mere end han havde mente, og næsten et lidt kvalmende fornemmelse væltede op i ham. Både af hvad han så og hørte, men også fordi han var trængt ind på noget mere personligt og privat som han absolut ikke havde ret i. Skyldfølelse var nok det korrekte term her.

”Vent, Caer!” udbrød han, og rejste sig op, ikke for at tage fat i hende at stoppe, men for at følge efter hende, i hvert fald for en stund, hvis hun ikke selv ville stoppe. ”Lad mig i det mindste gøre det op til dig på en eller anden måde.” Og så skulle han nok forsøge at stoppe med at sende tanker, hvis han vidste hvordan. Han måtte finde en anden frivillig til at træne sig på så, men han forstod også ubehaget hun havde i at lade ham læse hendes tanker. Han havde dog aldrig regnet med at hun havde noget så voldsomt gemt. Hans evner strakte sig ofte kun til overfladiske tanker. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 13.09.2020 21:28
Nej jeg har ikke tænkt mig at blive, mange tak!” Udbrød hun, men sænkede dog stemmen, som hun gik ned af trapperne. Hun havde hellere ikke i sinde at tiltrække for meget opmærksomhed. Hun var her jo ikke fordi hun måtte, og enhver der ville finde ud af det - det ville nok ikke ende godt, så meget var sandt. 
Hun vente sig rundt med nogle lynene øjne, som hun pegede mod ham - men hendes fingre prikkede mod ham fem gange. Fandens tage hendes månesyge! 
Hvorfor vil du pludselig gøre det op for mig? Så du kan overbevise mig om at det er en god idé alligevel?” Hun stivnede dog, da han hørte hans ord - han havde nok ikke tænkt sig at sende dem til hende, men hun hørte dem så klare som dag. Noget så voldsomt gemt. 
Voldsomt gemt? Hvad mener du med voldsomt gemt... hvad - hvad hørte du?” Sagde hun med skælvende stemme, og trådte frem mod ham. Han havde været inde i hendes hoved havde han ikke? Snaget rundt i hendes private minder, set ting - og nu skulle han pludselig føle at han skulle være sød mod hende? Nej Zaladin tage det! Hun vente sig rundt, og begyndte at storme ned af gaden.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 13.09.2020 22:06
Bandorion var mindre bekymret for om de blev opdaget lige nu, som han gjorde i at gøre noget ved det. Især fordi tankerne stadig rumsterede i hans hoved, og han var ikke dum nok til ikke at vide når han havde gjort noget galt. Ikke at han så ofte forsøgte at gøre noget ved det egentlig. Nogle gange var det lidt en envejs sti for Bandorion.
”Det var ikke med vilje,” udbrød han, siden hun allerede var begyndt at snakke videre, og han var hurtig til at følge trop med hende igennem byen, hvor end det var hun forsøgte at gå hen. ”Det er ikke min skyld at det er som om at du larmer i mit hoved, og ville jeg måske med vilje have givet dig hvad jeg tænkte? Nej tak, det vil jeg foretrække forbliver i mit eget hoved! Men jeg vil bare gerne... gøre det op til dig,” sagde han som han halvt løb efter hende, hun var dog relativt nem at holde tempo med. Der havde nok været en grund til at hun var forpustet langt før ham i drømmen, selvom det bare var en drøm. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 13.09.2020 22:26
Hun havde ikke lyst til at lytte til ham mere! Hun ville ønske han bare tiede stille, og lod hende være i fred! I fred, så hun kunne forsvinde hen i hendes egen elendighed. I fred, så hun kunne finde et stille hjørne og tage hendes urter, der kunne gøre hun glemte det hele - bare for en stund. Der hvor hun kunne føle sig flyvende og let. 
Men han gjorde det ikke, han fulgte efter hende, og selvom at hun prøvede at sætte farten op, vidste hun jo godt at det ikke ville hjælpe. Noget som Caer aldrig ville blive, var en atlet. Ikke sådan om hun hakkede og prustede, bare ved at hun kiggede på en længere opadgående stigning. 
Hun snøftede lidt, og forsvandt ned ad en gyde - denne gang ikke for at slippe fra ham, men for at få noget mere privatliv. Hendes hånd greb fat omkring hans arm, lige som i drømmen og rev ham ind til sig i mørket, hvor ingen kunne se dem. 
Hvorfor?” Hvæsede hun lavmælt “hvad får du ud af, at gøre op for det? Nu når det ikke er din skyld, kan du da bare være ligeglad?” Hun var måske mere led end hun normalt ville være, men hun var træt - hun var anspændt. Så hun havde ikke tid, eller lyst til at være hendes normale venlige og glade sind.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 14.09.2020 10:04
Det ville nok bare nemmere at have droppet det, men de havde delt noget, som han ikke helt bare kunne give slip på. Deres forbindelse var en anden, end dem han tidligere havde oplevet, og han ville gerne have at de i det mindste kunne gå hvert til sit på god jord med hinanden hvis det var.
Han var derfor også mere end frivillig, da Caerthynna hev ham ind i en gude, så han kunne se på hende, og de faktisk unne snakke om det, i stedet for at hun bare løb væk. En taktik han selv kendte lidt for godt.

”Fordi jeg stadig læste nogle tanker jeg ikke... burde, og som jeg ingen ret havde til!” hvæsede han tilbage, også lavmælt, især nu når de alligevel var kommet den del længere ind i byen, så de risikerede at folk kom forbi. ”Jeg ved godt at jeg bare er den fremmede mand fra den bizarre drøm, men vi delte noget, som jeg ikke kan sætte finger på, og det mindste jeg kan gøre, er... at gøre det godt igen.” Han var ikke sikker på at han i det hele taget gav mening. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 14.09.2020 10:17
Hendes læber pressede sig sammen til en fin linje, som hun betragtede ham mens han snakkede. Han mente det faktisk? Brynene begyndte at rynke sig sammen, som han forklarede videre hvorfor han synes han skulle gøre det godt igen.
Og hun stod blot og betragtede ham, hendes fingre der knyttede sig sammen og slap igen. Efter noget tid, slappede hun dog af i den spændte krop. Med et dybt suk, fjernede hun sine øjne fra hans ansigt. “Fint, du får en time til at gøre det... godt igen” mumlede hun og lagde derefter sine arme over kors. Hvordan han havde tænkt sig at gøre det, det vidste hun ikke. Men nu havde hun jo indvilliget i hans mærkelige forespørgelse, og hvad kunne det i virkeligheden skade? Ud over, hun måske nu skulle opgive en time af hendes - evige liv? Det var en farlig tanke, for selvom at elver ikke visnede hen lige som mennesker gjorde, så kunne hun jo stadig dø i morgen, hvis der skete et uheld. Eller nogen valgte at slå hende ihjel, sådan et verden levede de jo desværre i.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 14.09.2020 15:46
Nej. Det var det eneste der gik igennem hans hoved da han fik at vide at han havde en time til at gøre det godt igen, hvordan i alverden skulle han gøre det. Det var altid nemmere når den anden kom med en måde de kunne gøre det på, men det var næsten tydeligt, at det ville hun ikke have, ikke nu og ikke her. Og han kunne ikke engang snyde sig til hvad hun ville have.
”Uhhhmm..” kom det tøvende fra ham, som han kiggede rundt. Noget han kunne gøre i Thal'Elor. Det var heller ikke fordi at han havde et overflod af penge... men han havde selvfølgelig en ting han kunne gøre, selvom han mere eller mindre havde lagt den væk semi permanent.

”Kom med,” sagde han endelig, og rakte ud efter hendes hånd, så han kunne tage hende med tilbage. Det var ikke ligefrem gået op for ham endnu at hun havde en ting mod bakterier og andre folk, hun havde trods alt kysset ham to gange nu
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 14.09.2020 17:13
Som hun betragtede ham, med armene overkors og et hævet øjenbryn. Hvor var alt den bravado gået hen? Hvor var den selvsikre ørkenelver, der vidste præcist hvad han skulle sige og gøre. Dog virkede det ikke som om at han skulle tænke længe over det, før at han rakte sin hånd frem og prøvede at tage hendes. Først var hun en anelse afvigende, hun havde set hvordan han havde siddet med en kniv og et stykke træ - tænk nu hvad der kunne være i træet? Hvor hun så tænkte over hvordan deres læber havde mødt hinanden, og sukkede en anelse opgivende. Hun kunne jo altid gå i bad når hun kom hjem, og skrubbe lidt ekstra længe. 
Så hun tog hånden, og lod ham føre hende afsted ned af gaderne.
Bare af ren nysgerrighed, hvor har du tænkt dig at tage mig hen?” Spurgte hun med et lille afskygning af nysgerrighed. Ikke at hun forventede han faktisk ville give hende en ledetråd, han virkede som typen der bedre kunne lide det mystiske og derfor også selv holde sig i den facon. 
Blikket rettet sig hen mod de elver der betragtede dem med en form for forvirring, som de gik ned ad gaderne.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 14.09.2020 20:34
Han svarede ikke på spørgsmålet, men vejen var dog ganske bekendt for Caerthynna, fordi det var præcis den samme vej, som de var kommet af tidligere. Han sagde ikke rigtig noget på turen, men gav først slip på hende da de var på taget endnu engang, inden han gik hen til det stykke træ han havde efterladt deroppe, sammen med et par andre ting.
”Jeg kan ikke give dig meget, og jeg ville ikke vide hvordan jeg skulle gøre det op for dig, men jeg kan give dig noget ganske unikt,” sagde han med et smil, og samlede træstumpen op, før at han satte sig ned igen, og hev kniven op af støvlen.
Han tøvede, som hans øjne fandt træet igen. Det var ikke ofte han gjorde det her, men ligeså stille satte han kniven i træet, og begyndte at at snitte ind i det, allerede et billede i hovedet om hvad han ville lave. Han overvejede ikke engang at Caerthynna måske ikke var meget til træskulpturer. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 15.09.2020 11:51
Da de igen var oppe på taget, hun havde fundet ham siddende - kiggende ud over byen, og med en træfigur og kniv i hånden. Rynkende hun brynene? Her? Hun tog en dyb indånding og rystede den mærkelige stemme i baghoved af sig. Hun var efterhånden også bange for, hvad hun kunne komme til at tænke med ham i nærheden. Mest af alt, fordi hun havde så lidt kontrol over hendes egne tanker, lige såvel som de mærkelige trækninger hendes krop kunne finde på at lave. 
Okay..” sagde hun en anelse tøvende, som hun endelig valgte at sætte sig ved siden af ham igen. Hende blik lagde sig ud over scenen der udfoldede sig foran dem.
I en periode, som føltes længere end bare de fem minutter det nok var. Sagde hun ingen ting, hun lod bare stilheden ligge sig over dem, som et tæppe man lagde hen over sit barn, når det var faldet i søvn. Ikke at hun vidste meget hvad det angik, børn havde aldrig rigtig været noget hun havde gjort sig i. Eller haft i horisonten af tidsplaner. 
Hvis du skulle beskrive dig selv med tre ord, hvilke ord ville du så bruge?” Hendes blik var rettet mod alt andet end ham, som hun hørte lyden af hans kniv der kørte hen over træet.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 19.09.2020 14:21
Bandorion gjorde sit for at forsøge at lukke af overfor Caerthynna. Deres telepatiske forbindelse gjorde heller ikke ham meget godt, når han følte at han snagede i noget der ikke var hans, og engang imellem lod hende høre hvad han selv tænkte. Han følte sig som en 10 årig igen, der lige havde opdaget sine evner.

Hans kniv snittede roligt træet, da han først var gået i gang, med en vis snilde der sagde at han nok havde gjort det før, selvom følelser i ham var lidt mere nuanceret end som så.
”Tre ord?” sagde han tøvende og kiggede op på hende kortvarigt, før han kiggede ned på figuren igen og forsatte. ”Vidunderlig.... måske snu,” han overvejede det sidste ord, selvom der også var andre mere negative ord der væltede rundt i ham, som han ikke sagde højt. Han vidste godt at han havde ting der ikke var så gode til ham. ”Kreativ ville også være et godt ord... hvad med dig?”
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 19.09.2020 15:41
Hun nikkede, som han kiggede op og betragtede hende.
Var det så mærkelig en ting at spørger om? 
Dog, de ord han sagde fik hende til at bide sig i indersiden af kinden. Mest af alt, fordi hun ikke ville grine af ham. Han prøvede jo at svare hende, selvom at det på ingen måde virkede ærlig. Jo det første, hvis man virkelig var så selvsikker. Så kunne hun da godt se, hvorfor man valgte at bruge det ord. Men måske snu? Enden så så man sig selv som snu, og så var det noget man ville beskrive sig om. Eller også så var man ikke, man kunne da ikke sige måske snu. 
Og kreativ, den del troede hun helt på. Især som hun så hvordan han sad og snittede figuren ganske rutineret. 
Jeg fortæller det dig gerne, hvis du starter med at være ærlig over for mig.” Sagde hun med et skævt smil og løftede sin bryn. “For det første, hvad betyder måske snu? Enden er du det, eller også er du det ikke. Og kig mig lige ind i øjnene, og sig du helt hundrede procent, ser dig selv som vidunderlig. Den kreative del, den vil jeg gerne give dig. De andre to - dem tror jeg ikke på.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 19.09.2020 16:33
Bandorion stoppede igen med at snitte, så han kunne kigge op på hende, nu når hun meget flabet havde bestemt sig for at ordene ikke rigtig passede på ham, og et lidt frustreret blik viste sig kortvarigt, før at han skjulte det igen.
”Det er lidt svært når jeg kun har tre ord,” sagde Bandorion til sidst og forsatte med at snitte, så de små stumper faldt ned på gaden der var under dem. Han virkede næsten ubekymret over hendes sætninger, selvom indeni var han dog væsentlig mere frustreret. ”Og måske snu, var fordi jeg overvejede muligheden for det. Der er sikkert nogen der ikke ville kalde mig snu.” Måske nærmere naiv og dumdristig. Der var også dem der ville kalde ham uintlligent. Mange ord for manden der næsten på daglig basis løb væk fra problemerne i Balzera, men også sine egne problemer i Thal'Elor. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9