Tis but a scratch

Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 06.09.2020 22:46
ja! Men hellere det, end de fangede os igen.” Mumlede hun en anelse højere, lukkede hendes hånd omkring hans håndled og begyndte at løbe i den anden retning, der var noget der sagde hende at de skulle den vej. 
Rundt omkring hjørnet, flere fakler banede vejen i den ellers mørke tunnel. Det var som om at heldet endelig var på deres side, og selvom de kunne høre stemmer der råbte i bag dem. Var det som om at de blev lavere og lavere, de ville nok tjekke til hvor mange, og hvem det var som var flygtet. Ikke at hun kunne tage sig af det, det vigtigste var at komme væk. Det var i virkeligheden det eneste som Caer kunne tænke på lige nu. 
Nogen gode idéer for hvordan at vi fortsætte fra her, det bliver taget mod med kys hånd.” Fik hun prustende fremmanet, der nok også gav en ganske god idé om hvorfor hun spurgte. Hun var tydeligvis ikke en kvinde, der brugte meget tid på at rende rundt og løb fra sine tilfangetager. Og siden hvordan at hun havde mødt Brandorion sidst, så havde hun en anelse om - at det nok var noget han havde gjort et par gange. 

- you never know, what you’re going to get - 
Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 07.09.2020 10:06
Der var en pointe i det hun sagde, selvom han nok selv bare ville have bevæget sig tilbage mod cellerne, i håb om at de ikke opdagede dem. Valget var dog blevet taget, og han kunne ikke ligefrem gøre noget ved det.
Nu når de var kommet ud af tågen, så spejdede han også rundt på de gange de løb ned af . Der var dog ingen indikation på hvor de var på vej hen, eller hvor langt nede i jorden de måtte være hvis det var.

Han havde lidt forventet at den kvindelige elver havde taget valget, så da han blev spurgt, kiggede han på hende, uden rigtig at sige noget til at starte med. Hun virkede allerede til at være forpustet af at de løb, så en løsning ville vidst være at foretrække for hende, mens han var lidt mere vant til det.
”Jeg plejer at søge op, når jeg flygter fra folk,” han kiggede op i loftet, der var dog ikke nogen ting endnu at se. ”Og hvis vi er under jorden, så altid søg det sted hen, hvor luften virker mest frisk.” Det lykkedes ikke altid at, men det var en god måde at gå efter.
Derfor overtog han også vejen, da de nåede til at deres gang skilte sig, og tog den til højre, i håb om at han ikke var helt forkert på den. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 07.09.2020 14:18
Hun løb efter ham, at søge et sted hen over luften virkede mere frisk. Genialt, hvorfor havde hun ikke tænkt på det? Så hun satte farten op, for at matche hans måde at løbe på - selvom det var tydeligere, jo tungere hendes vejrtrækning lød, hvor meget hun måtte skubbe sig selv for at holde trit. 
Hendes hånd fløj ud for at gribe fat i ham, som de drejede til højre. Måske ville det virke som om, hun ville fortælle det var den gale vej. Men det var mere, for at få hans opmærksomhed. 
"jeg tror ikke jeg kan løbe meget længere." hviskede hun hæst, som hun satte farten ned. Hendes ben summede, lungeren brændte og var det hendes øjne der sortnede - eller var faklerne igen begyndt at blive længere mellem hinanden? 

"Urgh, det her er bare ikke min dag.." hvæsede hun, og selvom at miksturen havde hjulpet og stadig hjalp på følelsen, om at de nok skulle overvinde det hele. Så var hun stadig så dybt nede i et hul, at hun følte det var svært at opretholde det, som hendes 'medicin' skulle hjælpe med. 

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 07.09.2020 14:41
Bandorion sænkede farten nu når hun havde fat i ham, og selvom det var frustrerende at de ikke kunne forsætte fordi hun var i dårlig kondition, så var han næppe et stort nok røvhul til bare at forlade hende. Hun havde fået ham ud af cellen.
Heldigvis for dem, så virkede medicinen stadig på ham, eller også havde det givet ham det spark der gjorde at han ikke overtænkte for meget over at han ingen evner havde. De skulle nok overleve, for det plejede han at gøre i dårlige situationer.

”Bare et stykke mere,” sagde han. Han ville umuligt kunne bære på hende, så det var bedre hvis de kunne forsætte med i det mindste at gå.
Hans trænede øjne kiggede ud i mørkt, og mod faklerne. De havde løbet forbi et par døre, og han kunne også se en længere fremme. Det så ikke ud som om at de kom mange steder med gangene, så måske vejen frem ville være at tjekke rummene ud. ”Måske rummene har noget vi kan bruge til at finde ud herfra.” Ellers ville de i hvert fald sørge for at de havde et sted de lige kunne hvile i et par minutter så hun ikke helt døde af at have løbet så langt.
Det var dog stadig med hurtige skridt Bandorion bevægede sig over til døren, men inden han forsøgte at åbne den, så lagde han øret mod det, og lyttede. For en stund stod han der bare, inden han lænede sig tilbage og forsøgte at åbne det. Døren gled åbent til et nyt kammer. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 07.09.2020 16:28
Bare et stykke mere, ja det kunne han da sagtens sige! Kunne han ikke høre, hvordan hun var ved at dø!? Ikke alle kunne være i lige så god form, også selvom at hun var en elver. Især lige den ting, havde hun jo hørt så mange gange før.
Så det at han foreslog de skulle kigge ind i en af rummene, det var nok den bedste idé hun havde hørt i meget lang tid. 
Det kan i det mindste ikke skade” mumlede hun, og stillede sig med ryggen til ham, mens hun kiggede ned af gangene. Det kunne jo være, at der kom nogen rundt om hjørnet. Det var i det mindste én ting hun havde styr på, hvordan man bevægede sig rundt, uden at man blev opdaget. Også en af grundene til, at det at løbe rundt aldrig havde været noget hun havde haft behov for. Aldrig i hendes hundrede år liv, havde hun endt i en situation hvor hun skulle befrie sig selv. 

Hun vente sit blik over hans skulder som han åbnede døren, og hun gjorde store øjne. “Hvad ved Zaladin er det her?” Mumlede hun, som hun så krystaller i kæmpe mængder, ligge ud over det hele. De kunne umuligt at være ægte kunne de?
Med mindre du havde regnet med, vi skulle betale os ud af den her situation, med skurkens egne krystaller.. så tror jeg hellere vi må kigge i en af de andre rum.” Det gik slet ikke op for hende, hvor mærkeligt det var, at døren ikke havde været lukket ind til så vigtigt et rum. 

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 07.09.2020 18:41
Der var Bandorions evner for at bryde ud nok ganske gode. Det var trods alt noget han havde gjort sig i et par gange, selvom han normalvis havde sine evner til at hjælpe sig. Hvad han ikke ville give for en plante eller to lige nu, men han måtte arbejde med hvad han havde, også selvom alvoren var ved at snige op på ham igen.
Medicinen hjalp dog og så at han fokuserede på at kvinden havde det dårligt. Så var der ikke rigtig tid til at tænke på sig selv.

”Krystaller?” kom det overraskende fra Bandorion som han kiggede fascineret ind i rummet. Han havde aldrig rigtig selv haft krystaller, der var elversamfundene trods alt lidt mærkeligere, men jo mere tid han brugte i Balzera, jo mere havde han jo egentlig behov for dem. ”Ej, men vi kan da godt tage lidt med... som kompensation,” sagde han. Hans hoved var tydeligvis forblændet af rigdommene, men måske også en del af medicinen. Når frygten og panikken ikke var der, ja, så var der jo ikke meget der stoppede en fra at være lidt for selvsikker.
Derfor trådte Bandorion også ind, ikke helt klar over hvor mærkeligt rummet var, og hvor sandsynlighed det var for at det var en fælde. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 07.09.2020 22:23
For hende var der ingen værdier inde i rummet. Hun så værdier i urter som var sjældne og svære og få fat i. Og selvom mange forventede, at man først kunne få lov til at få fat i de urter ved at betale med de dyrebare krystaller. Så tog man grueligt fejl, typisk ville de have noget andet til gengæld. 
Men det virkede til at hendes ledsager havde andre idéer - tage nogle? Var han rigtig klog, hvad nu hvis -hvad nu hvis det var en fælde!? Ligesom hanelveren rakte ud for at tage nogle af krystallerne op i hans hånd, greb hun omkring hans trøje og trak ham tilbage. Alle krystallerne ændrede sig, og to kæmpe store slanger begyndte at forme sig. Hun havde hørt om disse, krystaller slanger, de levede i dybet af Rubiniens ørken. Kunne mimikere forskellige genstande, sten især. Så hvorfor ikke også krystaller? Perfekt fælde. “Ved Zaladin!” Udbrød hun, som hun helt mirakuløs fik revet Brandorion tilbage og smækket døren i. Hun hørte de hvæsende lyde fra slangerne, som deres hoved slog mod trædøren.
Ja så ... det ... var dyr jeg aldrig nogen sinde havde troet jeg skulle se i levende live.” Prustede hun, og kiggede på ham med store gule øjne. 

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 07.09.2020 22:33
Det var først da Bandorion så slangerne, og i næste øjeblik han blev hev tilbage, at det gik op for ham, hvilken fejltagelse han havde lavet, og alting føltes bare lidt mere klart, selvom hovedpinen ikke ligefrem var gået helt væk på deres tur gennem gangene, selvom den virkede til at være mindre. Han vidste ikke om det var giften der var ved at forsvinde ud af hans system, eller han abre havde vænnet sig til smerten.

”Av... tak,” kom det mumlende fra ham, som han ømmede sig lidt ved halsen, hvor trøjen alligevel havde skåret lidt længere ind mod hans hals, som Caerthynna havde hevet ham tilbage. Hans øjne blinkede stadig lidt mod døren. Det burde han havde vidst. Det var åbenlyst en fælde. Ugh, han følte sig som et kvaj, men også lidt smådårlig.
”Okay, næste dør skal jeg nok forsøge at være mere forsigtig i... selvom noget tyder på at vi er længere nede end jeg først antog,” indrømmede han. Slangerne var nogle han selv havde set. Thal'Elors gange var attraktive for mange dyr, og man skulle passe på ikke at støde på slangerne, som ofte var i de blinde tunneller. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 07.09.2020 22:42
Hun sukkede tungt og gav ham et halvt smil, som han sagde tak.
Du er meget kønnere i live, og hvis jeg husker rigtig - så skal man ikke ligge sig ud med de slanger, der var inde i det rum.” Hviskede hun og rystede på hoved. Kort lukkede hun øjnene og nikkede så til hans antagelse om at de nok var længere nede en han havde antaget.
Der er i hvert fald et eller andet grueligt galt. Og hvad der irriterer mig mest, er at jeg stadig ikke kan forstå, hvordan vi begge faldt et søvn et sted, men vågnede op et helt andet - også med dine forsvundne magiske evner?” Dyb indånding, de måtte videre. 
Okay.. næste gang vi går ind af døren - så lad dog ikke blive overtalt af skønne skinnende ting.” Lo hun, og gik hen til det næste rum, hvis de ikke kunne finde en vej op i dag - så måtte de hellere finde noget mad de kunne overleve på. De eneste urter hun havde i hendes taske, ville få dem begge til at blive så høje at det ville føles som om de fløj sammen i skyerne. Og lige nu, virkede det ikke som en særlig smart ide.  

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 08.09.2020 08:34
Det var som om at komplimentet lidt steg ham til hovedet med det samme, som han kiggede mod hende. ”Jeg er ret køn, er jeg ikke?” sagde han, lidt mere drillende, mens han prøvede at ryste overraskelsen af sig, noget der var muligt med medicinen der var i hans krop. Slangerne havde dog mindet ham om det nok var lidt farligere her end først antaget.

”Jeg skal prøve,” tilføjede han, selvom hun havde en pointe, det gav absolut ingen mening om hvordan de var endt her. ”Man skulle næsten tro at det her var en eller anden syret drøm vi deler. Jeg plejer nemlig aldrig at have mine evner når jeg sover,” han kunne ikke lade vær med at grine lidt lavmælt af hende konceptet, for det virkede absurd, og han gav det ikke mere tanke end det. For hvem kunne dog hive dem ind til en eller anden absurd fælles drøm, hvor de var fanget? Det var kun sådan nogle historier man hørte om som barn når man havde været slem eller bad om en skræmmende historie. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 08.09.2020 11:07
Hun var næsten lige ved at kvæle sig selv på sit eget spyt, som hun hørte hvad han sagde.
Jeg er ret køn, er jeg ikke?
Jeg kommentere ikke på det der - ikke fordi det betyder at det er sandt... bare, jeg nægter at kommentere på det” spruttede hun, uden at kunne holde smilet fra hendes læber. 
Men det der så kom ud af hans mund, det fik hende til at stoppe op og ligge sin hånd mod hans brystkasse. En drøm? En drøm! Hun gispede efter vejret, smed sin taske ned på gulvet og begyndte at rode rundt i den. Hun var sikke på hendes bog med noter var hernede et sted. Hvorfor havde hun så mange flasker!?

Den klirende lyd gav genlyd i de tunge klippevægge, mens hun desperat ledte videre. Og endelig ramte hendes fingre den skønne følelse af læder. Hun greb omkring bogen og rev den ud, og åbnede den. “Ja! Ja du har helt ret!! Jeg kan ikke læse, jeg kan ikke læse!” Hjælpende hun, og kastede bogen mod ham så han kunne se hvad hun mente. Det var lige præcis hvad de var i, en ond ond drøm! 

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 08.09.2020 11:18
Bandorion ville i den grad tage det som et kompliment, uanset hvor lidt elveren egentlig ville kommentere på det. Stilhed var vel også en form for samtykke, i hvert fald når det kom til sådan noget her.
Han var parat til selv at gå over mod den næste dør, da hans ord åbenbart havde ramt en nerve i hende, eller at hun var blevet helt sindssyg. For hun forklarede ikke hvad hun lavede, som tasken ramte gulvet.

”Jeg har ret?” sagde han forvirret, og greb kun lige akkurat bogen, som den kom flyvende mod ham. Han åbnede den, noget med ikke at kunne læse når man sov?. Hans øjne prøvede at fokusere på skriften, men halvdelen af hans hjerne havde lyst til at sige at det var nogle værre kragetæer, indtil det gik op for ham, at det nok ikke var det der var tilfældet. ”Hvordan kan vi være i en drøm? Eller er det kun en af os der drømmer?” Hvis han skulle gætte sig på hvilken en af dem der drømte, så ville han sige elverkvinden, mest fordi hun ikke så ud som han sidst havde set hende, så det gav mere mening. Bortset fra at han følte sig som sig selv, bortset fra de magiske evner. Intet gav mening
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 09.09.2020 11:57
Ja! Du har ret.” Fik hun fremmanet og satte sig ned på det kolde stengulv igen. Men hvis de var i en drøm, og de var sammen - så var der nogle voldsomme magiske kræfter på spild. Og, hvordan kunne de ligge så langt fra hinanden, og været samme drøm? For slet ikke at snakke om, hvem ville have dem i samme drøm?

Vi må begge drømme, det ville ikke give mening under alle omstændigheder. Med mindre du faktisk bare er min meget livlige fantasi, der skaber et billede af dig - fordi jeg har set dit ansigt. - noget med man faktisk ikke kan skabe nye ansigter i en drøm, men altid vil erstatte ansigter med folk man kender, som passer ind i rollen i drømme.” Forklarede hun hurtigt, som hendes fingre gled ind i det brune hår. Hvilket mareridt! Bogstavlig talt! 

Tror du måske det kan være dem som var efter dig sidst? Bare - det er det eneste tidspunkt vi er set med hinanden.. og jeg kan ikke forestille mig, hvilken anden grund der skulle være til, at vi var i samme drøm... sammen?

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 09.09.2020 14:12
Hvis det også kun var en drøm, så virkede det ikke så pressende at de skulle videre, så Bandorion var ligeså hurtig til at tage plads på gulvet, stadig forvirret over alt hvad der skete, men i det mindste også nok ved sig selv, til at han også kunne prøve at følge med i hvad hun snakke og lave en plan. Hvis den forbandet hovedpine bare ville gå væk.
”Jeg føler mig i hvert fald meget virkelig,” indrømmede han, og prikkede lidt til sig selv, før han lyttede videre til hvad hun sagde.

”De virker ikke magtfulde nok til at forsøge at gøre sådan noget her mod os. Det virker også næsten som om at det er... noget de har gjort meget.” Der var vagter og andre sovende personer, som de var rendt forbi. Formegentlig var de bare folk der ikke var vågnet op i søvnen endnu.
Det var også her, at det gik op for ham noget helt andet, som han ikke rigtig havde tænkt over, fordi han havde haft for ondt. ”Man... plejer ikke at kunne føle smerte når man sover vel?” sagde han tøvende. ”For jeg har haft ondt i hovedet siden vi vågnede.” Om det var fordi hans telepati blev blokeret, eller noget andet, det var ikke så vigtigt. Problemet var at det betød at drømmen nok alligevel var lidt mere end bare en drøm.
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 09.09.2020 15:25
Hun smilede stort som han sagde han følte sig meget virkelig, det var hun ikke et sekund i tvivl om. Da slet ikke, når han stod sådan og prikkede til sig selv. Det gjorde faktisk, at han virkede en anelse sød - vent, hvad havde hun lige tænkt? Sød?
Det var som om hele hendes ansigt fordrejede sig, i et udtryk der kunne minde om når nogen spiste noget surt. Det var jo bestemt ikke sådanne ting hun skulle tænke lige nu! Hvad nu hvis drømmen ændrede sig, og han lige pludselig kunne høre hendes tanker også!? Hvilken gru!

Hun kiggede dog hurtigt hen på ham, da han spurgte hende om det var normalt man følte smerte. 
"Det er faktisk meget interessant, der er jo ikke nogen som kan lave forsøg på om man kan eller ej? Foruden selvfølgelig, hvis man finder en magiker der kan måle hvad man kan og ikke kan, så er ting vel et eller andet sted meget teoretisk med de fysiske ting, som man ikke bare lige kan beskrive når man vågner. Men jeg ved der er blevet lavet studier, tekster jeg før har læst, hvor der står beskrevet at der er set at man kan det - måske er du bare meget speciel!" det sidste blev sagt lidt for hurtigt, og igen fik hun udtrykket i ansigtet, som om noget surt havde lagt sig på hendes tunge. Zaladin tage hende, og hendes rapkæftethed. 

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 09.09.2020 19:29
Bandorion lagde godt mærke til at kvinden var begyndt at få lidt af nogle ticks, som han ikke helt kunne bedømme hvorfor. Hun så virkelig ud som om at hun lige havde spist en citron eller noget lignende, men i stedet for at kommentere på det, lod han det ligge. Det vigtigste var trods alt at de fandt ud af hvordan de kom ud af det her mareridt.

Han havde godt haft en idé om at hun nok var klog, fordi hun var alkymist, men man kunne næsten se hvordan hans øjne blev lidt banke, som hun forsatte med at forklare om det. Det var næsten som at lytte til en underviser. Ikke helt, men med en hamrende hovedpine, var det svært at koncentrere sig. ”Okay... så.. jeg er måske speciel, men måske ikke så speciel alligevel. Eller også har hvem end der har gjort det, også bare ødelagt noget i mit hoved.” Meget muligt. Kunne være at telepati var en skidt evne at have med dem ind i denne her drømmeverden. Dem der ikke var virkelige ville nok heller ikke tanker.

”Men hvordan kommer vi ud?” spurgte han så endelig og kørte en hånd igennem det blonde hår. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 10.09.2020 00:31
Caerthynna lagde slet ikke mærke til, at han ikke hørte efter - nej for hende, så var det en essentielt ting at være lært. Og selvom hun da godt anerkendte at ikke alle ønskede at suge lige så meget viden til sig som hende selv. Havde det altid været svært for hende at forstå. Hvorfor ville man ikke blive klogere på livet og tingene der foregik omkring en? 
Men hun fik ikke lov til at hvile forlænge på lauerbærbladene, da han begyndte at afbryde hende og konstatere hvad han mente omkring hendes udsagn. “Hm, jeg håber ikke personen har ødelagt noget, det ville jo være meget ærligt. Men så kan det også være, at trods personens voldsomme magiske kræfter, alligevel ikke er særlig lært i dem.” Hun trak lidt på skuldrene, og lagde sine arme omkring benene, efter hun havde sat sig i en anden stilling. 

Men så kom det helt rigtige spørgsmål, hvordan skulle de så komme ud?
Hm, ja det er jo et godt spørgsmål. For nogen virker det, at man bare bliver slået i drømmen? Men - jeg ved ikke, hvordan man kommer ud af en drøm hvis man er puttet her som følge af en magi.. måske vi kan finde noget hjælp i rummene der giver mening.. det er mit eneste bud lige nu.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 10.09.2020 14:31
Desværre var Bandorion sjældent den filosofiske type, men han fandt bare mere nytte ud af at vide ting som havde direkte relevans for hans liv. Måske hendes drømmeteorier så også havde en relevans, nu når han var fanget i en drøm, men langsigtet? Ikke rigtig.
Hænderne fandt vej til hans tindinger, og lavede nogle cirkulære bevægelser, som at det ville hjælpe på hovedpinen. Forhåbentlig havde hun ret i at intet var ødelagt derinde, for han skulle trods alt faktisk bruge sit hoved til noget.

”Så, vi går videre?” bekræftede han lidt spørgende. ”Men hvis det ikke er meningen at vi skal komme ud, hvorfor skulle der så være noget her der kunne hjælpe os?” Han vidste godt at der ikke var nogen bedre metode lige nu end at forsøge sig på. Måske en rigtig udgang, og hvis de løb lang nok væk, så løb drømmen tør for energi? I håb om at hvem end der havde lavet den, faktisk ikke kunne holde den op for evigt, og udvide den uendeligt. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 11.09.2020 08:30
Hun nikkede langsomt, mens hun prøvede at komme i tanke om drømme magier. “Der var en gang, en der nedskrev, at han havde fanget sig selv i en drøm. En drøm han ikke kunne komme ud af uden hjælp, og da han døde i drømmen, var det som om at han gled længere ned i drømme verden. Som om der var flere lag. Det kan være det er hvad vi skal, måske en af dørene kan føre os videre til næste lag, og til sidst hele vejen til vores bevidsthed der gør vi kan vågne igen?” Alt dette forklarede hun, som hun rejste sig op, kiggede sig rundt omkring og da hun var tilfreds med at der ikke var nogen i nærheden, gik hun hen og åbnede den første og bedste dør. Hvad der mødte hende, var ikke lige hvad hun havde forventet - en kæmpe stor jungle? 
Fordi at synet var så bizart smækkede hun døren i igen, og kiggede over på Bandorion. “Det her bliver simpelthen mere og mere tosset! Jeg vil virkelig gerne bare vågne nu - måske, måske hvis du gør noget drastisk! Som at slå mig, eller kysse mig - eller noget du ved - så drastisk at jeg bliver nød til at vågne!” Ikke om hun skulle ud i den jungle! Hun hadet skoven, det at hun boede i en - var udelukkende fordi, hun godt vidste at hun kunne gro hendes planter der ude bedre end nogen andre steder. 

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 11.09.2020 10:51
Bandorion fulgte lidt tøvende med, som hun forklarede. Det lød alt sammen absurd, og hvad hvis de gik den forkerte vej, og ikke kunne finde tilbage igen? Tanken var lidt frygtelig at have, når han overvejede det lidt for meget. Derfor forsøgte han blot at fokusere på stemmen af kvinden, og hendes umiddelbare plan. Han kunne overveje om de gik den forkerte vej senere hen.
Han nåede dog kun at få et glimt af hvad der var bag døren da hun åbnede den, inden den blev smækket i igen. Skov? Det bekræftede vel bare at det var en drøm.

Siden det primært var hende der snakkede, fik han heller ikke rigtig mange ord indført. Alligevel fik han sagt et enkelt ”drastisk?” da hun nævnte at det måske også var en måde at vågne på. Han trådte lidt påpasselig nærmere. Altså, hun havde opfordret til det, og selvom han godt vidste at der var fare på færde ved at gøre det, siden hun nok kun ville have forslået at blive kysset, hvis det var en totalt absurd tanke. Alligevel lænede han sig ned og forsøgte at kysse hende. Hvis det virkede så virkede det.
0 0 2

Trådnomineringer:

Nomineret af: Sparks
Nomineringsårsag:
“Helt igennem fantastisk tråd, i sådan en forstand at man aldrig helt vidste hvor den førte hen. Hvilket var virkelig fedt, fordi man fik udforsket sin karakter på en anden måde. Tak for en dejlig tråd, og jeg glæder mig til mange flere med de her to!”

Nomineret af: Helli
Nomineringsårsag:
“Vi tog den lidt fra svar til svar, og det eneste de egentlig skulle var at bryde ud et sted. Det gjorde dog også at det var super interessant at se hvad den anden havde at skrive, når man overlod detaljerne. I sidste ende, så endte den jo blot som enhvert andet eventyr burde gøre <3 (også er det også en fed start på et længere plot <3)”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2