De mørke øjne spærrede sig op i sådan en grad at det var med fare for at de ville trille ud af hovedet på hende. Det var jo absolut ikke dét hun havde ment med kommentaren om ringen! Var det virkelig hvad Darkhan havde fået ud af den manglende ring? ”Nej, nej, nej!” Fløj det hurtigt fra hende, med viftendende hænder op foran sig og en hovedrysten ”Nej.” Lød det igen, men denne gang mere fast og knapt så chokeret, mens hun blev helt alvorlig at se på. Den ene hånd blev løftet op, gnidende henover over ansigtet som skulle hun lige bruge et øjeblik på at samle sig.
”Du skal ikke, du kan ikke, fri til hende.. I ville aldrig kunne blive ægtefolk, det ved du så vel som jeg. – Så nej, ingen ring, fra dig. Det må du lade andre mænd om.”. En grimasse der bedst kunne beskrives som en lidende mine, gled kort over hende, ikke fordi det gjorde ondt i den forstand. Det gjorde dog en anelse ondt inden i at skulle nævne andre mænd, overfor Darkhan, når nu hun vidste han var forelsket i Sonani. Ingen kunne lide at tænke på at andre ville kunne få, hvad man ikke selv kunne.
”Du behøver slet ikke handle på dine følelser, men vælger du alligevel at lade lidt af din fornuft ligge, så skal du vide det ikke er forkert heller. I må fjolle så meget rundt som I ønsker, som du ønsker, hvis bare du husker at passe på jer begge to.” Det behøvede næppe den større uddybning, hvad hun mente med at fjolle rundt eller passe på hinanden. De begge var alt for unge til at ende med at hun skulle blive med barn.
At han valgte at tildække hovedet, frem for at lægge sjalet hen over det våde skød i trods, fik hende kun til at smile endnu større. Det måtte han jo selv om, det ville han nok hurtigt flytte det væk igen, så snart solen kiggede frem bag skyernes hvide puder eller som minimum ville hun forvente han fjernede stoffet fra mund og næse.
Skubbende sig fri fra puderne, fik hun med få hurtige skridt flytte sig hen til ham, hvor hun dumpede ned ved siden af. En lille fortrydelse, da puden under hende stadig var våd og det kunne mærkes ”Ew.” Mumlede hun med en utilfreds vrængen på den piercede næse.
Drejende i kroppen, trak hun det ene ben op under sig, så hun sad halvt med fronten mod ham ”Det er jo ikke sikkert. Det er jo ingen gang sikkert at jeg bryder mig om ham, måske er han den børnehadende, forræderiske jager som rygterne lyder på?” Den slags mand ville hun nægte at gifte sig med, uanset hvor lukrativt det ville være for Kazimi familien, for fyrsten.
En prikkende finger, blev placeret i siden på ham, ikke alt for hårdt ”Tal pænt Sabar. Vi ved ikke hvorfor det er hans søster som har sendt brevet, måske har han sine grunde? Måske kan han ikke skrive?” Hun kunne ikke regne, kun når der var tale om mindre tal og almindelig plus og minus. En ting der var velkendt blandt familien, men meget tys tys, for hvilken Kazimi kunne ikke jonglere med store summer krystaller i handler, så let som at snakke om vejret?

I will destroy you, in the most beautiful way possible,
and when I leave, you will finally understand why storms are named after people