Da hun så uddybede hvilken alder hun estimeret ham til at være, bredte han smil sig som han så op på hende. ”Det er jo ikke så galt,” smågrinte han som hun bevægede sig tilbage til den anden hest. Nysgerrigheden om hendes alder brændte næsten på hans tunge, men han vidste bedre end at spørge en kvinde om hendes alder – det kunne fornærme.
Owen tog strigleren over i sin ikke-dominante hånd, så den dominante hånd kunne stryge langs den umiddelbare rene pels. Fandt han det mindste skidt blev det børstet af. Da Thalias stemme lød, lod han ikke blikket forlade hesten, men svarede med hans forsatte striglingen. Han smålo lidt af hendes tilføjelse om hvem hun var, ”Altså så længe jeg kan omgås med hestene er jeg egentlig tilfreds,” forklarede han mens han inspicerede en lille knop. Der gik et lille øjeblik inden han overvejede at det fik det til at lyde som om at han kunne arbejde hvor som helst så længe der var heste. Han placerede derfor sin strigler oven på det lille bump og så over mod Thalia, ”Eh, det er selvfølgelig vigtigt at fortælle at Isenborg giver mig langt mere at arbejde med. Både af forskellige heste men også bare generelle opgaver,” forklarede han. Han bed sig overvejende i underlæben før han vendte tilbage til hesten med at strigle. ”Jeg er rigtig glad for at arbejde her,” konkluderede han endelig.