Nao 08.04.2020 10:17
Urzul lyttede som Pax forklarede hvordan Ulvens flok fungerede. Det kom selvfølgelig ikke bag på hende at flokken her var upolitisk og ikke havde nogen ønsker som at holde med hverken lyset eller mørket, hvilket hun sagtens kunne forstå. "Bare rolig. Jeg er indforstået. Jeg har ikke tænkt mig at røre nogle af flokken" Det var der bestemt ingne grund til, når de var på samme side, med mindre at de rørte hende, som han fortalte. Urzul var en person som tog tingene i egne hænder, og derfor og så ville have den respekt som hun gav andre. 
"Det er klart. Jeg har ikke den store viden omkring mørkets planer eller hvad de ønsker at gøre som det næste, så jeg har ikke tænkt mig at blande det her med min gøren i Mørkets hær. Jeg er her indtil at mørket kalder." Hun havde ingen interesse i at afsløre noget, hvis hun skulle få noget at vide og blande disse to ting. Dette var fornøjelse og hun så frem til at komme i kamp, med nogle af de andre.

"Det virker som en god idé. Jeg har ingen planer om at forlade Dianthos, nu hvor jeg har dette på hånden og har ikke tænkt mig at stikke fra for vores aftale. Så det ville bestemt være fint hvis i havde et sted, hvor jeg kunne sove. Om det er med jer andre eller alene, bekymre mig ikke" Der var ingen grund til at forlade hovedstaden, nu hvor dette var kommet op. Hun havde jo ingen faste planer eller steder hun skulle være i sit liv.