Som katten snakkede lagde hun hovedet lidt på skrå og kiggede på den med et smil. "Det er jeg ked af. Men vi er alle et dyr på den ene eller den anden måde. Jeg selv er mere dyr end du aner" hun smilte til ham og lagde forsigtigt en hånd på kattens hoved og begyndte at nusse ham ved ørerne. Hun trak hånden til sig og kiggede lidt på ham og lagde hovedet lidt på skrå igen. "Nej det behøves ikke, men jeg kan da godt følge dig hjem hvis det skulle være?" hun rejste sig op og kiggede mod landsbyen. "Jeg er varmblodig, jeg skla bare have lidt mere varme så går det nok." hun ville aldrig tænde et bål da hun jo var bange for ild, og hun var sikker på at hun aldrig ville kunne kontrollere bålet eller ilden. Det var også alle hendes mærkers skyld at hun var bange for ild.
Fnuggie 16.09.2018 15:45
Aliana vidste godt at hun ikke bare kunne overtage noget dyr uden at have snakket med ejeren først, men hvis ejeren ikke passede på dyret hvorfor så ikke bare overtage? Hun sukkede lidt for sig selv og sin egen tankegang. Hun kiggede lidt på katten og rystede så på hovedet. Det var synd for ham at han skulle leve sådan et liv. Hvis hun vidste at han var slave gjorde det bare endnu mere ondt på hende og faktisk også vred, heldigvis var det ikke kommet der til endnu. Men ville det ske nogen sinde? Som katten snakkede lagde hun hovedet lidt på skrå og kiggede på den med et smil. "Det er jeg ked af. Men vi er alle et dyr på den ene eller den anden måde. Jeg selv er mere dyr end du aner" hun smilte til ham og lagde forsigtigt en hånd på kattens hoved og begyndte at nusse ham ved ørerne. Hun trak hånden til sig og kiggede lidt på ham og lagde hovedet lidt på skrå igen. "Nej det behøves ikke, men jeg kan da godt følge dig hjem hvis det skulle være?" hun rejste sig op og kiggede mod landsbyen. "Jeg er varmblodig, jeg skla bare have lidt mere varme så går det nok." hun ville aldrig tænde et bål da hun jo var bange for ild, og hun var sikker på at hun aldrig ville kunne kontrollere bålet eller ilden. Det var også alle hendes mærkers skyld at hun var bange for ild.
Mong 16.09.2018 15:53
slave var han. og at hun ville blive mere ked af det på hans vegne ville ha set meget underligt ud. da hun tog en hånd frem mod ham lukkede han øjnene hårdt i. han troede han skulle ha tæsk. han var så van til at når han skulle ha tæsk når hånden kom . han så op på hende da hun nussede hende. det var noget nyt det her."så du har også et dyrisk indre?" spurgte han og da hun talte om at følge ham hjem lagde han sig ned og svang halen om sig. "jeg bor meget langt her fra" sagde han og vidste det hurtigste måde at komme der til for ham var skyggge hop.
han så på hende da hun rejste sig og han så mod byen. "hvordan har du det med halvdyr endelig?" halvdr var jo mere menneske og dyr på en gang end andre væsner. måske hun synes dårligt om dem. hvem kunne vide det. han kunne godt finde på at være ude i nogle dage. men måske det var dumt. vis Deavas kom hjem og så han var stukket af igen, så ville han sikkert blive hængt i halen. han ville faktisk ønske hun havde nusset ham noget mere. han var ikke van til at blive nusset så det havde kildet på en behagelig måde.

Fnuggie 16.09.2018 16:01
Aliana kiggede på ham og smilte lidt. Hun nikkede lidt til hans ord. "Det har jeg." hun kiggede lidt på ham og overvejede om hun skulle sige det og alligevel kom det over hendes læber. "Jeg er varulv ser du. Så kender alt til at have et dyrisk indre." hun havde været varulv i 15 år så det var ikke nyt for hende som visse andre. Men nu havde hun også været en del af Manuels flok de sidste 5-7 år. Tiden var gået så stærkt at hun ikke anede hvor længe hun havde været der. Hun havde fået en familie da hun blev taget ind i flokken. Hun havde været Alpha og var nu blevet Beta fordi hende og Manuel ikke var sammen mere. Det var stadig noget der gik hende på, men det skulle vel nok gå alt sammen før eller senere. "Hvis du bor langt her fra er du kommet langt væk hjemmefra" kom det fra hende med et smil og kiggede på ham. Hun lagde hånden på hans hoved igen og aede det blidt. Hun elskede dyr og hun elskede at hun rent faktisk kunne tale med et. Det var jo ikke så tit man kunne det. Hun kiggede lidt ned i jorden mens hun aede ham hen over hovedet."Halvdyr?" kom det fra hende og løftede et øjenbryn. Det var da et mærkeligt spørgsmål. "Fint, de har da lige så meget ret til at leve som jeg har." kom det roligt fra hende. Hun var helt sikker på at han ikke var halvdyr men blot en kat der søgte selvskab så hvorfor stille sådan et underligt spørgsmål? Det skulle hun sikkert nok få af vide.
Mong 16.09.2018 16:10
Hisashi blev lidt overrasket over at hun faktisk var varulv. hun virkede slet ikke som en varulv. hun virkede som et menneske. da hun igen nussede ham kom der en spinden fra ham. nogt han faktisk aldrig havde prøvet. da hun talte om hans hjem rejste han sig op og gik op bag hende hvor hendes skygge var. og kom ud fra skyggen i et træ foran hende. "langt for nogle er kort for andre" sagde han med et listigt smil... noget hun nok ikke kunne se da han var en kat. han gik over mod hende stadig med lidt ondt i det ene bagben.han så mod hans hjem. det lå langt ude i horisonten. så langt man ikke kunne se det. da hun talte om at halvdyr var finde sukkede han lettet. han var jo halvdyr og ikke alle så halvdyr som en god ting. nogle så dem som en grim blandning. andre så dem som slaver. og de sidste så dem som hende. nogle med ret til at leve. han burde, måske, fortælle hende at han var et halvdyr. men hun virkede til at ha mere tiltro til katten..

Fnuggie 16.09.2018 16:22
Aliana flyttede hånden som han rejste sig og bevægede sig om bag hende. Hun fulgte ham lidt med øjne så meget hun nu kunne. Da han var ude for hendes synsfælt vendte hun sig om.. Men han var væk. Hvor var han blevet af? Hun drejede lidt rundt om sig selv for at være sikker på han ikke bare var bag hende. Da en stemme lød fra et træ kiggede hun over imod det og smilte lidt. "Aha jeg kan se du kan rejse nemt. Så behøver jeg jo ikke at følge dig hjem." hun smilte lidt til ham og lagde hovedet på skrå som hun satte sig ned igen. Der var jo ingen grund til at gå nogen steder når der ikke var behov for det, og så var hun ikke så langt væk fra flokken. Hun skulle jo gerne have fat i dem hvis der kom problemer midt i det hele. Hun vendte blikket ned imod katten som den kom tættere på og smilte til den. "Men hvorfor så bevæge sig så langt væk fra dig hjem lille ven?" spurgte hun forsigtigt. Han måtte jo selv bestemme om han ville besvare spørgsmålet eller lade vær. Hun ville ikke presse ham på nogen måder. Mong 16.09.2018 16:29
han nikkede. han kunne sagens rejse uden problemmer. "ja det gør jeg" han så rundt og da hun spurgte hvorfor han bevægede sig så langt væk fra sit hjem tænkte han sig om. "jeg tror.... det er fordi folk kender mig der, og dyrenes antal er så små der. der er intet mad." han satte sig ned og med et suk begyndte han at vokse. hans snude blev fladere. hans poter voksede og halen blev længere. hans hvide og sorte farver blev pludselig til tøj og hans hår i ansigtet kom ind i huden. han sad med lukkede øjne og åbnede dem da forvandlingen var fuldført. hans halsbånd med korset sad stadig om halsen på ham. hans jakke var slidt og den skjorte der skulle ha været hvid var gulig. han så meget fattig ud. og hans ansigt vidste at han var tynd. han så på hende med rolige øjne og vidste ikke helt hvordan hun mon ville reagere men han synes hun skulle vide hvad og hvem han var. nu hvor hun havde fortalt om sin hemmelighed.
Fnuggie 16.09.2018 16:42
Aliana kunne ikke lade vær med at komme med et lille grin over hans kommentar. Det var sødt af ham sådan at tænke på sig selv. Det var der nu ikke mange der gjorde nu om dage. Hun kiggede på ham og fortsatte sit venlige smil. "Det må være et frygteligt sted at være så" kom det roligt fra hende og kiggede på ham.Da han begyndte at forvandle sig fra kat til menneske blev hun noget overrasket over det. Hun havde gået nøgen foran ham og dette var så takken? Nej så havde hun hellere set at han forblev en kat uden at tænke over det kunne være et halvdyr. Helt instinktivt satte hun armene over kors for at dække for sine bryster. Hun bed sig i læben og kiggede lidt væk fra ham. Han havde set hendes mærker. Det var næsten det værste der kunne ske. Hun viste aldrig sine mærker til andre end Manuel og flokken. De havde levet sammen i så mange år og hun kunne ikke gemme dem for evigt. Men uden for flokken var hun meget påpasselig med at vise sine slavemærker. Hun bed sig i læben igen og kiggede endelig på ham. "Så du er et halvdyr.." kom det roligt fra hende og vendte blikket lidt ned og op på ham for at være sikker på hun så rigtigt. Hun skammede sig sådan over at have gået nøgen over for en hun ikke kendte, og så at hun havde vist sine slavemærker. Hun bed sig i læben som hun kiggede på ham og lagde mærke til halsbåndet han gik med. "Sig mig går du altid med det der?" hun pegede lidt på halsbåndet og var dybt facineret. Men hvorfor fik han så ikke mad af sin herre?... Vent lidt en tanke gik op for hende og hun blinkede nogle gange med øjne. "Du er da ikke slave vel?" spurgte hun og bevægede sig lidt tættere på ham for at studere halsbåndet. Måske var det en herre hun havde haft tidligere.
Mong 16.09.2018 17:11
ja hun havde vidst sig nøgen. men det rørte ham ærligtalt ikke. han havde ikke haft interrasser i kvinder på den måde. da hun sagde han var halvdyr svang han halen om sin mave og nikkede. det var ham. da hun så begyndte at dække sig til som om hun skammede sig lagde han ørene ned. og de kom længere ned da hun pegede på halsbåndet. "det er et forbud at tage det af" sagde han. det vidste alle slaver at det de havde af sin herre var noget der altid skulle være der. selv vis man var så heldig som bare at ha et halsbånd. da hun så gik i stå og udbrød næsten om han var slave og studerede hans kors halsbånd. han så væk og håbede lidt at hun kunne tilgive ham for at ha været kat i denne tid. men han kunne bedst lig at møde folk som en kat.
"jo det er jeg" han forstod aldrig hvorfor det med slaver var så forfærdeligt... men nok fordi han var født til at være slave. født af slave, opvokset som slave. han havde aldrig prøvet andet. måske nogle kunen vise ham hvordan verden var uden for slave verden. Deavás var en gammel dæmon men han havde haft ham i ca 10 år. så vidst han huskede. hans halsbånd skindede fint og dinglede roligt som han sad og vippede. Hisashi havde set hendes slave mærker og havde kendt dem fra nogle af dem der havde været slave hos slave handleren han også havde været hos.

Fnuggie 16.09.2018 17:21
Aliana kiggede på ham og var overrasket over hans ordvalg. Så han var slave! Det var da forfærdeligt! Hun havde selv været slave så hun vidste hvad det ville sige at være det. For ikke at nævne hvis man kom for sent hjem hvordan det så kunne udvikle sig. Hun bed sig i læben og sukkede opgivende af hans næste ord. "Det er jeg frygtelig ked af. Jeg..." hun bed sig i læben igen og kom i tanke om sin egen fortid. Hun var sårret noget så dybt. Men det skulle ikke ødelægge hende, hun måtte være stærk lige som hun plejede at være! Hun kiggede lidt på ham og vidste ikke hvad hun ellers skulle sige. Hun vidste ikke så meget om andre slaver andet end at de blev solgt når det passede deres herre. Hun havde været heldig at købe sig fri, men dette her... Skulle hun bryde op og lade ham tage hjem så han ikke kom til skade. "Burde du..." hun bed sig i læben igen og vidste virkelig ikke hvad hun skulle gøre eller sige for den sags skyld. Hun rømmede sig lidt og kiggede på halsbåndet. Det var ikke et halsbånd hun havde set før, så det var helt klart ikke en der havde ejet hende. Hun tog sig til halsen og kunne huske hvordan Orcus havde haft halsbånd på hende. Det var ikke en tanke hun brød sig om. Mong 16.09.2018 18:50
Hisashi så undrene på hende med de gyldne øjne. hans hår var sort og hvidt som hans pels da han var kat. han så hvordan hun bed sig i læben. "hvad er du frygtelig ked af?" han forstod det ikke rigtigt. men nok fordi at han altid havde været det og aldrig havde prøvet friheden. da han pelede på hans halsbånd og sagde og han ikke burde så han undrene på hende og så ned på halsbåndet."burde jeg ikke komme hjem?" spurgte han om det var det hun ville sige. han kunne være ude længe. for hans herre gik da også tit ud i flere dage. nogle gange fik Hisashi bare en lille pose med krystaller til mad. andre gange vidste de ikke hvor længe deavas var væk. så han vidste ikke om han var hjemme eller ej. så han kunne jo bare stikke af... men han kendte jo ikke til et liv uden for fange skabet. så hvor skulle han tage hen. hvor skulle han leve. han var jo fortabt uden at være slave.
"jeg er slave jo. men jeg er for det meste bare lukket inde i et bur.... jeg burde måske være der vis min herre kommer. men han gør som det passer ham og det samme gør han mod mig. vis han mener jeg skal straffes straffer han mig. mener han jeg har været dygtigt for jeg lov at komme ud af buret." sagde han som var det helt normalt. han forklarede det for at sige at hans herre ikke altid var hjemme.

Fnuggie 16.09.2018 19:10
Aliana vidste stadig ikke hvad hun skulle sige, dog kunne hun mærke vreden stige op i hende. Hvad var der med folk og skulle holde slaver! Hun bed sig hårdt i læben og knyttede den ene hånd. Hun slog den ned i græsset og tog sig ikke af at det begyndte at regne mere og blæse lidt mere op så kulden kunne komme ind til huden på hende. Hun kiggede på ham og nikkede. "Jeg er ked af du er slave, ingen burde være slaver." kom det fra hende i et lettere vredt tonefald. Hun havde alt imod slavehandel, hun havde selv været en del af det! Derfor skulle ingen handle med slaver, og hun ville da prøve at gøre alt for at det skulle stoppes. Hun vidste godt at det aldrig ville ske. Hun nikkede lidt til hans næste ord og kiggede lidt ned i jorden stadig med knyttet hånd. Vreden i hende var voldsom, men hun prøvede ikke at vise det for meget. Der ville ikke komme noget godt ud af det hvis hun viste det for meget. "Hvordan kan man behandle folk på den måde?!" hun blev endnu mere gal på hans vegne, hvorfor var han ikke sur eller ked af det? Kunne han lide at være slave? Hun rejste sig op og begyndte at gå rundt i ring. Hvorfor kunne nogen mennesker ikke bare lade andre være! Godt nok vidste Aliana ikke at det var en dæmon der ejede Hisashi men det ville hun nok heller aldrig komme til. "Du burde leve et frit liv, lige som jeg gør!" kom det fra hende og vandrede stadig frem og tilbage på græsset alt imens hun nu havde begge hænder knyttet i vrede. "Og så ikke engang at give sin slave noget ordentlig at spise som må jage selv! Han burde skamme sig!" kom det vredt fra hende og tog sin ene kniv frem fra inderkommen af trøjen. Hun hamrede den ind i det nærmeste træ for at komme af med sine aggressioner.
Mong 16.09.2018 19:20
Hisashi så hvordan vreden i hende voksede imens han sad helt passiv. slave.... ingen burde være slave? hvad mente hun mon med det. han så rundt på hende da hun begyndte at gå rundt efter at ha smadret hånden ned i jorden. han lagde hovedet på skrå og slog lidt med halen. da hun spurgte hvordan man kunne behandle folk på den måde så han bare på hende. nej han var ikke vred, sur eller ked af det. han kendte ikke til andet. da hun tog kniven frem hoppede han op og gik lidt tilbage. han havde været udsat for tortur før. det var ikke lige hans spiskompentange. da hun så talte om at leve frit og at han ikke fik mad. "min herre er en travl mand." sagde han kort og stilte sig lidt op af et træ bag hende. mest fordi han var bange for hvad hun ville gøre med den kniv. Hisashi anede ikke om hun var farlig lige nu. vis måtte han jo skygge hoppe. da hun så hamrede kniven ind i et træ sukkede Hisashi lettet. også det var ikke ham hun var ude efter.
"hvad er at leve frit?" spurgte han roligt da han jo aldrig havde prøvet det. derfor måtte han jo spørger. hans øjne var tomme for følelser og hans smil tomt også. han smilte bare, et listigt katte smil.

Fnuggie 16.09.2018 19:27
Aliana var vred og det var der ingen der skulle ændre på. Ikke engang en slave, hun bed sig i læben trak kniven ud af træet og hamrede den ind i træet igen. Hvad bildte folk sig også ind at behandle andre på den måde?! "Travlt.. For travlt til at passe på sin egen slave? Så burde han ikke have en slave hvis han skal have en!" hun kiggede vredt på Hisashi hvilket slet ikke var meningen. Hun vendte blikket tilbage til træet som hun trak kniven ud igen. Lidt efter begyndte hun at stå og kaste kniven fra side til side så der kom mærker i træet. Hun var godt vred! Da han spurgte hvad frit var stoppede hun med at slå med kniven og vendte sig om for at kigge på ham. "Du ved, leve så man kan gøre hvad man vil. Uden at blive ødelagt på den måde som man gør som slave." hvis hun kunne havde hun gerne taget en ordentlig snak med Deavás og lagt alle sine krystaller for at få Hisashi til at blive fri for trældom. Hun bed sig i læben sukkede kort og lænede sig op af træet.
Mong 16.09.2018 19:34
Hisashi var lidt nervøs lige nu. det var lidt farligt med denne kvinde. især når hun stod med en kniv. hun var vidst ikke helt klar over hvor stor magt deavas havde over hisashi. han kunne spore ham over alt. han blinkede lidt da hun talte om at deavas ikke skulle ha slaver når han ikke havde tid. det forstod Hisashi jo ikke.da hun svarede på hans spørgsmål stoppede hun med at kaste rundt med knive og slag. det beroligede ham lidt. da hun talte så han lidt rundt. han så op på regnen og pludselig kom en bunke store dråber ned fra træet lige i hovedet på ham. han rystede hovedet og fik vandet væk. han så på hende igen og vidste ikke hvad hun tænkte. "jeg tror ikke jeg forstår... så man kan gøre hvad man vil.... er det godt?" han havde aldrig prøvet noget som det hun fortalte. hvordan kunne han vide om det var et liv han kunne leve vis han blev fri.

Fnuggie 16.09.2018 19:44
Aliana kiggede på ham og prøvede at trække vejret stille og roligt men det gik ikke særlig godt. Hun var noget så vred at hun måtte afreagere på noget og det var træet. Hun kiggede ned på sin kniv hun havde i hånden og bed sig i læben. Hun satte den tilbage i bæltet, og vendte blikket op på Hisashi. "Det betyder at du ikke skal bekymre dig om nogen eller noget, så ja det er godt." hun kiggede lidt på ham og rystede på hovedet. Vidste han slet ikke hvad det var at sige og være fri? Var han virkelig så nedbrudt at han ikke vidste hvad det ville sige at være fri. Havde han levet i trældom så længe at han havde glemt det? Hun bed sig i læben, nu fik hun endnu mere ondt af ham. Det var jo ikke sådan at verden skulle være. Nej han burde nyde lidt frihed præcis som han gjorde nu. "Du er fri nu, lad vær med at tage tilbage" kom det fra hende og kiggede på ham med et alvorligt blik. Hun vidste godt at det aldrig ville ske, men man kunne aldrig vide om han faktisk lyttede til hende. Mong 16.09.2018 19:53
Hisashi så på hende med lyttende øre. det var godt ikke at bekymre sig. det lød da.... godt?!?! da han jo aldrig havde været fri anede han intet om frihed. hans slavehandler havde tit et magi sikret bur så han ikke kunne hoppe. han så på hende og hans øjne blev store og propiller små. fri, ikke tage tilbage, var hun sindsyg? han så rundt og hans ører farede frem og tilbage for at sikre sig at hans herre ikke hørte det."du ved ikke hvad du siger.... han finder mig altid. lige meget hvor jeg er" det var ikke til at sige om hun kendte ham eller ej. men hun måtte være sindsyg, frihed til en som hisashi der boede hos en sporingsmester. deavas var jo sporings magi. hvilket han brugte meget for at finde Hisashi det var faktisk første gang i mange år hisashi havde følt frygt for hvad andre sagde til ham. Aliana måtte da være helt sikker på dette frihed. men ikke at tage tilbage.... hvor skulle han så tage hen. hvad skulle han så gøre. han følte virkelig alt dette friheds ting var hårdt.

Fnuggie 16.09.2018 20:01
Aliana vidste præcis hvad det var hun sagde og hun mente hvert et ord af det. Hun nikkede lidt til ham i håb om at han forstod. "Jeg ved lige præcis hvad det er jeg siger." startede hun og kiggede på ham. "Hvis han finder dig finder han også mig." kom det roligt fra hende og kiggede på ham med alvorlige øjne. Han skulle ingen steder så længe hun var i nærheden, og slet ikke tilbage til en der ikke værdsatte sin salve! Hun bed sig i læben og kiggede lidt ned i jorden. "Du kan bo sammen med min familie i noget tid, der er rigeligt med mad og du bliver uden tvivl en del af familien på ingen tid." Hun mente hvad hun sagde og hun håbede at der ville komme noget godt ud af dette, hun tvivlede nu stort på at det ville ske. Hun rettede sig væk fra træet og gik nogle skridt hen imod ham. Hun bed sig i læben og kiggede på ham. "Det er for dit eget bedste jeg siger det." kom det roligt fra hende. Hun var ikke sikker på at han forstod hvad det var hun sagde, men hun måtte gøre et forsøg. "Jeg vil købe dig fri hvis jeg kan!" hendes stemme var oprigtig og man kunne tydeligt se på hende at hun mente hvert et ord. Mong 17.09.2018 15:40
Hisashi var slet ikke sikker på om hun vidste hvor ond hans herre kunne være. da hun sagde han ville finde hende også så han meget mistroisk ud. ja han var slave. men hvorfor leve på en måde man ikke kender. da hun så forsætte med at han kunne bo hos hendes familie. han lagde ørene ned på hovedet og så bekymret på hende. "jeg har vel ikke noget valg" hun lød til at hun havde bestemt sig. købe ham fri. med de evner han havde ville deavas sikkert ikke af med ham. han så rundt og vidste ikke om deavas var i nærheden. Deavas vidste ikke engang om hun havde krystaller nok til at få ham købt fri. vis man kunne det for en altid slave. hans hale slog lidt bag ham, hun vidste vist noget om at købe slaver fri. han havde aldrig prøvet at blive købt fri. kun købt til en ny herre.

Fnuggie 17.09.2018 17:27
Aliana kiggede lidt bedrøvet på Hisashi og sukkede så. "Du har altid et valg, det er bare spørgsmålet om du vil tage imod det." hun var rolig i sit tonefald og hun kiggede på ham. Hun var ikke engang sikker på at Manuel ville forstå hende med at tage en fremmed med hjem, men hun kunne da godt få et føl på tværs hvis det var det Manuel ønskede skulle ske. Et suk kom over hendes læber og hun kiggede ned i jorden for en kort tid. Hun lod ansigtet falde bagover så hun stod med ansigtet op imod trætoppene og himlen. "Jeg siger ikke du skal, jeg siger det er en nødvendighed for dig for at leve frit." kom det roligt fra hende og vendte blikket hen imod ham. Vidste hun overhovedet hvad det var hun stod og sagde? Havde hun ikke lige modsagt sig selv? Hun rystede lidt på hovedet og lagde en hånd på panden for at gnide den ene tænding. Mong 18.09.2018 16:34
Hisashi vidste virkelig ikke hvad han skulle sige. det lød jo til hun havde besluttet sig for at han skulle være fri. men hvad ville det sige at være fri. det var jo noget han aldrig havde oplevet. han ville jo ikke ane hvordan han skulle leve. han havde jo levet som slave spion hele livet. han tog lidt til halsbåndet. hvordan var det at miste sin herre. han så igen på hende som hun igen talte han slap halsbåndet. han synes det var lidt stramt. "men hvad er at leve frit... jeg har .... aldrig prøvet det" det sidste kom ud som en hvisken. han havde aldrig prøvet at leve frit. han havde jo altid blevet behandlet som en slave selv når han stak af. hende her Aliana var dog den første der behandlede ham som.... ja i starten et dyr, men som et væsen som sig selv. det var en underlig følelse. han havde mest af alt lyst til at blive en kat og bare stikke af. men der var ikek mange katte med det halsbånd så han ville nemt blive fundet.

Chatboks
IC-chat▽