Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Race / Menneske/Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 17.05.2018 18:28
Alicia havde han altid stolet på. nok fordi hun kunne tale ham til ro når han blev gal. han så på hende da hun talte om en Baldwin. navnet sagde ham noget. men hvad var det nu. jo lysets krigere. selvfølgelig. "ja det er der jo nogle der skal." sagde han med et grin inden i sig selv. han ville godt selv. men når man arbejdede for banken skulle man åbenbart være et godt eksempel for folk uden for banken og følge dem der ledede nu. selv om fuego ikke var helt enig.
han troede heller ikke på at kile orden. men han måtte ikke gå i mod dem. hvad skulel der så blive af hans temprament. faktisk var han lidt jaluox på alicia at hun kunne vælge at gøre det hun ville.

Shouto Todoroki
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 18.05.2018 13:41
Alicia havde nær ikke kunne lade være med at grine over hans svar. Hun havde ikke ligefrem forventet, at han tog det så let. "Men hvad med dig? Jeg kunne forestille mig, at du stadig arbejder i banken, men har du fundet nogen at stræbe med?" spurgte hun lettere drillende og sendte ham et smil, som hun så ham i øjnene, mens de gik. Det havde som sådan mest været ment i sjov, men det kunne selvfølgelig sagtens være. Desuden ville det ikke gøre hende det mindste, hvis han var kommet videre. Det var hun jo selv.
"Hvor har du lyst til at gå hen?" spurgte hun efter en rum tid. Hun havde opdaget, at de lige nu bare gik uden formål. Ikke at der var noget galt i det, men hun var samtidig lidt nysgerrig efter at vide, om han mon havde en plan med, hvor de gik hen.
- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 20.05.2018 14:57
Fuego tog ting meget let. han så på hendes næsten grin han så mod hende med det gyldne øje og det blå øje. "jep jeg arbejder stadig i banken. " han holdte fast i krystalerne i lommen og knugede dem ind i hånden. banken. ja god han ikek arbejdede der. det var det rene slave arbejde.  men det skulle hun ikek vide. da hun spurgte om nogle at stræbe med tænkte han sig om. " næ endelig ikke nu hvor jeg tænker mig om. jeg har ikke nogle særlig person at dele min evne med." han havde faktisk en plan for hvad han gerne ville.... tilbage i banken med de mange  karakt krystaler han gik med. han gad ikek overfaldes pga dem. "vi smutter lige forbi Banken med du ved nok hvad" sagde han og rystede posen i lommen så krystalerne klingede.
Fuego ønskede en at stræbe med vis haan skulle være ærlig. men han vidste ikke hvad han formål var. hun havde fundet det ved at gå imod kile ordningen. han anede ikke engang om han var mod eller med det. han var vel passiv

Shouto Todoroki
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 21.05.2018 18:54
Alicia nikkede til Fuegos svar. Hun gik ikke ligefrem ud fra, at de bare sådan ville slippe ham, når han nu jævnligt forsynede dem med krystaller. Hun vidste dog, at de lod ham beholde en del af udbyttet som løn for hans "arbejde." Det betød dog ikke, at hun fandt det lettere udnyttende fra deres side af. Han fortjente friheden til at vælge selv.
Alicia nikkede igen til hans svar, denne gang med et svagt smil på læben. "Bare rolig. Jeg kender følelsen. Det er sjældent let at finde nogen, der kan leve med temperamentet" svarede hun med en drillende undertone, selvom det var sandt. Det havde været aldeles svært at finde nogen at dele sit liv med, fordi de fleste løb skræmmende væk ved synet af hendes ild.
Alicia nikkede igen til Fuegos svar. Det kunne hun næsten have sagt sig selv faktisk. "Det giver ret god mening, ja" svarede hun med et venligt smil. Hun følte sig et øjeblik lettere tungnem ved ikke at have tænkt over, at han nok gerne ville i banken med sine krystaller, men hun lod det ikke vise sig.

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 23.05.2018 18:23
Fuego smilte venligt til hende. ja hun kendte hans temperament. det var ikke lut og lagkage. men han skulle lærer at styre sin ild evne med temperamentet Fuego så på hende og grinte lidt. da gav god mening synes Fuego at tage til banken med krystalerne.
"men har du så nogle drømme du..." han stoppede midt i sætningen da nogle råbte op. det lød som om en eller anden blev slået eller berøvet. han så på Alicia for at se om det kun var ham der hørte det. han ville være sikker før han gjorde noget. men valgte så at vendte sig mod lyden og begyndte at løbe.

inde i en gyde var en pige ved at blive banket og sparket af en gruppe unge fyre. de havde været ude efter hendes krystaler som hun lå oven på for at beskytte dem. hun ville ikke miste alt hun ejede pga nogle tåbelige fyre.

Shouto Todoroki
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 24.05.2018 20:02
Alicia lyttede, som Fuego talte, men han afbrød sig selv i sætningen, og Alicia vidste hvorfor: Hun havde også hørt råbet, og hun fulgte med det samme hans eksempel og satte i løb. Hun rundede et hjørne, og det første hun fik øje på, var en gruppe unge mænd, der var ved at tæve en pige. Hun var ikke i første omgang klar over hvorfor, men hun var som sådan også ligeglad. Øjnene lynede og uden egentlig at ænse Fuego, tog hun et par skridt tættere på, mens hun trak sværdet. Det var med vilje, at hun lod det synge mod skeden, så hun gjorde opmærksom på sig selv. Hendes øjne var allerede begyndt at lyse gult og pupillerne var forsvundet. Hendes hår lignede ikke helt ild endnu, men det var begyndt at se ud som om, spidserne brændte. "Med mindre I virkelig ønsker at komme til skade, ville jeg se at komme væk herfra" sagde hun, og alle der kendte hende, vidste at tonelejet var aldeles faretruende. Hun kunne heller ikke skjule vreden i sin stemme. Mændene stoppede og kiggede på hende, men de gik ikke på hende lige med det samme. Hun hævede sværdet klar til at forsvare sig selv. "Sidste advarsel. Pil af!"

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 24.05.2018 20:15
Fuego så på Alicia. man kunne se hun var ild betvinger. Fuego selv vidste han var halv ild element. han så på disse fyre der blot grinte af Alicia. Fuego der kendte hende gik to skridt tilbage og var også igang med at "varme op" hans øje glødede og det blå skindede klart. han så på fyrene der stoppede med at tæve pigen og gik mod dem.
"vis jeg var jer ville jeg lytte." sagde Fuego og så på fyrene der ikke virkede bange. Fuego der i mod var lettere nervøs for om alicia kunne styre vreden når der var en civil lige bag disse fyre.
Fuego tænkte hurtigt og da fyrene var tætte nok på Alicia farede Fuego over mod den civile pige og tog fat i hendes hånd og hev hende med sig ind i en side gyde. "bliv her til fyrene er væk" hviskede han til hende og så hvordan hun havde et sæbeøje, en flænge i kinden og panden og mange blå mærker.
han vendte sig om og gik ud fra side gyden og så på fyrene hvor den ene løb mod ham han fik store øjne og hans temperamen var ved at gå amok. "man er ikke 4 fyre mod en pige" sagde han vredt og gik nærmere den fyr der kom mod ham han slå ud efter ham med en ild næve og ramte ham da også. de andre gik efter Alicia.

Shouto Todoroki
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 24.05.2018 21:02
Alicia var taknemmelig for, at Fuego flyttede pigen. Hun havde tænkt sig at holde igen, men da hun nu var væk, behøvede hun ikke bekymre sig om hende lige i øjeblikket. Hun så ud af øjenkrogen den ene mand, der gik efter Fuego. Hun vidste dog, at han sagtens kunne klare sig selv. De resterende tre gik mod hende, hvilket fik hende til at sukke. Hun sænkede sværdet og hævede den venstre hånd. Hun strakte fingrene ud mod dem og sendte en vifte af ild mod dem. Den varede ikke længe nok til, at de blev brændt, men trykbølgen der kom som følge af det pludselige temperaturskifte burde kaste dem baglæns og forhåbentlig få dem til at løbe. Selvom de var forbrydere havde Alicia som sådan ikke lyst til skade dem, men dette havde været hendes allersidste advarsel, og hvis de fortsatte, ville hun ikke holde tilbage. Hun stod tålmodigt og ventede på mændenes reaktion igen.

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 28.05.2018 16:44
Fuego mærkede godt tempratur ændringerne. hun var vidst gal. Fyrene stod imod og da de var van til denne forandring råbte den der var leder "angrib" mod Alicia og de tre mænd farede over mod hende.
deen 4 mand som stod ved fuego rejste sig op igen og  inden han nåede at trække sin dolk slå Fuego ham med ild næven igen. "hvad fanden bilder i jer ind" skreg han vredt og nød denne varme der kom fra alicia. han elskede varme pga sit element. men han vidste ikke om Alicia elskede det samme siden han ikke vidste hvad hun var af race.
Fuego tog fat i den 4 fyr og slå ham op mod muren. hans øje gløede og hans hånd var brandenen. manden kunne næsten ikke få vejret pga den møde Fuego holdte ham på. han strammede grebet og slå ham i maven så han faldt sammen.
han så mod alicia om hun havde brug for hjælp.

Shouto Todoroki
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 30.05.2018 17:43
Alicia havde virkelig inderligt håbet, at hun ikke var nødsaget til at skade mændene. Et håb hun nu måtte se gå til grunde, som de igen stormede mod hende. Hun sukkede opgivende og irriteret. Imponerende elegant fik hun pareret det første udfald, der kom mod hende og undveget de to andre. I stedet for at gå til modangreb valgte hun at hæve den frie hånd og knipse. Med det samme antændte mændenes tøj. Det var ikke kun et sted, men det var heller ikke så voldsomt, at det ikke ville kunne slukkes. Hun ville egentlig bare have dem til at opgive. Hun kunne dog ikke undgå at føle et stik i hjertet over, at de muligvis fik brandsår. "Jeg ønsker virkelig ikke at skade jer, men I har fået flere advarsler, og det hjalp åbenbart ikke, så nu er det nok!" Vreden var tydelig i hendes stemme, som hun nu igen hævede den frie hånd og på ny udsendte en vifte af ild, der igen burde sende dem tumlende baglæns. Hvis de ikke gav op efter dette, så hun sig nødsaget til at slå dem ud. Hun ønskede ikke ligefrem at dræbe dem.

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 12.06.2018 20:16
Fuego slå denne ene mand ned og så mod de andre da Alicia talte. hun ønskede ikke at skade dem. hvorfor ikke. de havde skadet en uskyldig pige. Fuego mærkede den dejlige varme vifte hun sendte afsted med ild der fik mændene til at trække sig lidt tilbage og så på deres forbankede ven og den ene råbte de hellere måtte komme videre. de var dog ikke helt enige i hinandens forslag om at komme videre. men de valgte at lytte til den ene mand og tog deres ven under armen og stak af. Fuego så mod Denne pige og spurgte forsigtigt. "er du kommet til skade?" hun rystede på hovedet og takkede fuego og alicia for at ha redet hende og skyndte sig ud i folke mængden.

Shouto Todoroki
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 07.05.2019 11:02
//Jeg undskylder for at lukke tråden, men jeg vælger at starte forfra. Jeg håber, du kan tilgive mig.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 3