Vent, hvad sagde du, han hed?!

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 08.05.2018 18:19
Alicia så lidt tænksom ud, men sendte så Octavia et smil og klingede sit glas mod hende. "Det lyder som en god idé" svarede hun og tømte glasset, hvilket fik hende til at skære en grimasse. Det var ikke ligefrem ofte, hun drak spiritus, så hun var på ingen måde vant til den stærke drik, hvilket i den grad var tydeligt på hendes ansigtsudtryk.
Hun sendte dog igen Octavia et smil, som hun satte glasset på bardisken. "Så... hvad gør De så nu? Har De nogen, der kan hjælpe Dem med barnet?" Selvom hun stadig smilede, var hendes toneleje en smugle bekymret. Det var meget at stå alene med et barn havde hun erfaret efter at have set nogle af kvinderne på bordellet forsøge at håndtere det.
- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?

Octavia

Octavia

Plantage passer/ Plantage arbejder.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 09.05.2018 20:19
Octavia så på indholdet i glasset og skyndte sig at tømme det. men man kunne se hun ikek brød sig om smagen. hun så på alicia der også havde tømt sit glad.
Octavia smilte forsigtigt til alicia da hun spurgte ind til barnet. hun nussede maven. "tror mine plejeforældre kun vil være glade for at hjælpe. de er meget glade for små børn." sagde hun med et smil og tænkte på sin barndom. fyldt med kærlighed og forståelse. de havde været så hjælpsomme.

Spice & Wolf - Holo
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 10.05.2018 00:23
Alicia kunne ikke lade være med at smile over, at Octavia så ud til at bryde sig lige så lidt om smagen, som hun selv gjorde. For hende havde det dog løsnet lidt at få drinken, og hendes ord så da også ud til at have fået Octavia til at falde lidt ned igen. Hun bad dog til, for Jacks skyld, at hun ikke så ham igen, for hun var ikke helt sikker på, at hendes temperament ville være så overbærende, som hun selv var lige nu.
Hun lyttede opmærksomt til Octavias svar og nikkede med et smil. "Det er godt. Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg har set andre stå med det alene, og det har ikke altid været lige sjovt, så det er godt, at du har nogle til at hjælpe" svarede hun og hendes smil voksede en smule.

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 11.05.2018 13:22
Octavia havde stadig smagen af rommen i munden. det smagte ikke godt. hun så på alicia fa hun fortalte andre avde det svært alene."håber aldrig jeg kommer til at stå med det alene. jeg håber mine plejeforældre altid vil være der til at hjælpe mig" det var tydeligt at Octavia holdte af sine plejeforældre.
de havde jo også passet hende som var hun deres eget barn. hun ville dog konfornttere jack på en eller anden måde. men hvordan ville hendes temprament være når hun mødte ham igen? hun kendte jo ikke til sin forbandelse så hun vidste jo ikke hun blev en anden når hun blev vred. såret. eller mobbet. noget som var meget godt hun ikke vidste. for så kunne hun jo ikke lyve for folk

Spice & Wolf - Holo
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 11.05.2018 16:04
Alicia sendte Octavia et smil ved hendes svar. ”Selvfølgelig vil de da det. Hvis de har behandlet Dem godt, ser jeg ingen grund til, at det skulle ændre sig?” svarede hun venligt. Hun havde stadig selv eftersmagen af rom hængende i munden, og hun håbede lidt på, den snart gik væk. Det var ikke videre en behagelig smag at have siddende.

Alicia så noget tænksom ud i et stykke tid. Hun overvejede den bedste slagplan for at konfrontere Jack, og hun mente selv, hun havde en glimrende idé. ”Octavia? Hvad hvis vi begge ‘tilfældigt’ opsøger Jack på samme tidspunkt?” spurgte hun. Hun syntes selv, det var en god idé, men hun ville samtidig gerne høre, om Octavia var med på den.

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 11.05.2018 16:23
OCtavia håbede alicia havde ret. men lige nu ville hun hellere ned og drikke noget mælk.  Octavia så ned til bordet og nikkede ned mod det som tegn på de skulle gå tilbage til det.
da Alica pludselig kom med en plan så Octavia nysgerigt på hende. "jo.... det kunne jo være ganske sjovt at se hvad han siger til det. men hvordan og hvornår?" hun vidste ikke helt hvordan hun skulle komme der over. hun havde ingen stedsans. hun kunne være vild i en lysning.

Spice & Wolf - Holo
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 15.05.2018 17:46
Alicia nåede selv at bestille et glas vand, inden hun fulgte efter Octavia ned til bordet igen. Hun satte sig og så lidt tænksom ud. Det kunne godt blive sværere end først antaget, for hun vidste ikke præcist, hvor Jacks hjem lå. Hun havde jo fået bind for øjnene både til og fra, og det var svært at huske ruten ud fra, hvor de havde drejet osv. "Jeg ved det ærligt ikke" svarede hun med et undskyldende smil. "Jeg aner ikke, hvor hans hjem ligger desværre." Hun så lidt ned i bordet, inden hun tog en tår af sit glas. "Det var bare en ide, jeg fik" afsluttede hun. Den var ikke videre gennemtænkt, kunne hun godt se nu.

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 16.05.2018 16:15
Octavia havde ikke haft bind for øjnene. men hun kunne fare vild i en bod. så hun kunne ikke huske vejen.  hun håbede dog at de måske kunne invitere ham et sted hen og så overraske ham der. hun tog en tår mælk og tænkte sig om. hun skulle jo også sørger for hun ikke fødte imens det skete. for han skulle ikke se sine børn med hende.
Octavia så op på alicia. "vi kunne invitere ham i byen en af os og så den anden mødtes med de to andre i byen et bestemt sted?" sagde hun prøvene da hun ikek var sikker på den plan ville fungere.

Spice & Wolf - Holo
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 17.05.2018 13:37
Alicia så lidt tænksom ud, som hun tog en ny tår af sit vand. Det var faktisk ikke så tosset en idé. Det største problem ville nok være at lokke Jack ud af skoven. "Det er slet ikke en dårlig idé, men... hvordan skal vi få lokket ham ud af skoven?" spurgte hun lettere undrende. Hun lagde selv hovedet i tænkende folder, men hun vidste det ærligt ikke selv. Hun tvivlede på, det ville blive så nemt som at invitere ham hjem, men så igen... han kunne jo hungre nok efter sex med hende, så han ville måske tage i mod tilbuddet.

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 20.05.2018 15:01
Octavia så på alicia og tænkte selv over hvad man kunne gøre. hun så på Alicia og smilte skummelt. "jeg arbejder for plantagen. måske jeg kan lokke ham ind i byen med mig når jeg skal aflevere frygter" sagde hun med et glimt i øjnene. hun tænkte han nok godt gad hjælpe hende nu hvor hun var gravid. hun måtte jo ikke slæbe for meget. det kunne skade barnet, det sagde hendes plejeforældre ihvertfald.

Spice & Wolf - Holo
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 21.05.2018 18:59
Alicia så først lidt tænksom ud ved forslaget. Det lød faktisk ikke som en helt dårlig idé. Hun vidste bare ikke helt, hvordan det skulle planlægges. Hun tog en tår mere af sit vand, mens hun fortsat betragtede Octavia lidt. "Er du sikker på, han vil tage med?" spurgte hun venligt. "Jeg synes, det er en god idé" tilføjede hun dog, fordi hun ikke ville have det til at lyde som om, hun prøvede at skyde den ned med det samme. Det største problem blev nok at få Jack med, men hvis Octavia var sikker på, hun kunne, ville Alicia ikke tvivle på hende.

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 23.05.2018 18:26
Octavia så ned i sin salat og tænkte sig om. ja ville han mon det.? "jeg håber da han vil. ellers må vi... må vi...." hun havde faktisk ikke nogle ide til hvad de så måtte gøre. de kunne jo ikke tvinge ham med et sted hen. men vis han gik med af frivilje ville de nemmere kunne konfrontere ham med hvad han have gjort. og ville gøre. 
"vi kan prøve lidt af hvert. men hvordan ved vi om den anden har fået kontakt til ham?" hun havde ingen duer til at flyve med breve. og hun vidste ikke om Alicia havde.

Spice & Wolf - Holo
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 24.05.2018 20:05
Alicia ventede på, at Octavia kom med en anden ide, men da det ikke skete, sendte hun hende i stedet et smil. "Ellers må vi finde på noget andet" afsluttede hun sætningen, og hendes smil voksede en smule. Alicia vidste ikke selv, hvordan de ellers skulle lokke Jack til, men det var der tid til at finde ud af, hvis det første ikke virkede.
Ved Octavias spørgsmål så Alicia lidt tænksom ud. "Tjaa, der findes løbere her i byen til at levere breve. De er ikke super dyre" svarede hun eftertænksomt. "Vi kan splejse om det, hvis det er?" tilføjede hun og sendte Octavia et nyt smil.

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 28.05.2018 16:38
Octavia tænkte lidt over tingene. hun vidste ikke hvordan jack kunne lokkes til. måske vis de kendte ham bedre. hun vidste han var glad for sex. ellers havde han ikke haft det både med octavia og Alicia  hun smilte til Alicia og nikkede. "men er det ikke kun her i byen. jeg bor ude i skoven nemlig?" spurgte hun forsigtigt da hun var lidt i tvivl om de kom så langt ud.
Octavia tog en tør af mælken og lagde en hånd på sin mave. hun havde ondt i maven og den var blevet ret stor synes hun selv. hun nussede maven og kunne mærke hvordan den bullede ud. hun håbede inderligt hun fik sin figur tilbage.

Spice & Wolf - Holo
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 30.05.2018 17:36
Alicia så lidt tænksom ud ved Octavias spørgsmål. Hun vidste, at løberne leverede beskeder den ene vej, hvis de blev betalt for det. "Jeg ved faktisk ikke, om de kan betales for at komme til skoven" svarede hun ærligt. Hun var lidt i tvivl. "Der er nok mulighed for at spørge dem om det om ikke andet."
Alicia brugte selv stilheden til at tage en tår af sin vand, men hendes opmærksomhed blev rettet mod Octavias mave, da hun stille nussede denne, og et lille smil trådte frem på læberne. "Bare rolig. Jeg er sikker på, at alt nok skal gå vel" sagde hun varmt. Hun var ikke sikker på, hvad Octavias bekymringer omhandlede, så hun valgte at holde sin opmuntring lidt bred, så det ikke kun kunne tydes til det voksende liv, men også til Octavia selv.

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 12.06.2018 20:11
Octavia så op og smilte venligt til Alicia. hun nikkede. ja det var rigtigt. man kunne altid spørger. hun spurgte pludselig uden at vide det rigtigt. "tror du der kommer flere end en" hun talte nok mest til sig selv omkring sin mave men hun var sådan lidt undrene over hun var blevet så stor på denne tid. hun havde altid troet det gik langtid før man blev stor. men hun synes hun var blevet det hurtigt. hun havde også fået strækmærker.
hun så på Alicia med sine røde øjne og sukkede lidt. "på en måde.... ville jeg ønske jeg ikke var blevet gravid. med jack som far alsår. når han vælger at være mig utro når han siger jeg var den eneste for ham." hun vidste ikke hvordan hun skulle forholde sig til barnet. eller børnene der kom ud af denne krop hun havde

Spice & Wolf - Holo
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 18.08.2018 12:18
Alicia hævede let det ene bryn og skævede til Octavias mave ved spørgsmålet. Ved Aladrios hvor skulle hun dog vide det fra? Hun endte derfor med at trække lidt på den ene skulder. "Det har jeg ærligt ikke forstand på. Der må De desværre spørge en anden, der har bedre styr på det, end jeg har" svarede hun med en lettere undskyldende tone i stemmen. Hun havde virkelig ikke forstand på den slags, så hun havde ikke en jordisk chance for at vide det.

Ved Octavias næste ord lagde Alicia en hånd på hendes ene skulder. "Det kan jeg godt forstå, men se det fra den lyse side. Du får noget, du kan elske ubetinget og som ubetinget kommer til at elske Dem" svarede hun opmuntrende. Hun havde aldeles ikke forstand på børn, men i situationen virkede det som det rigtige at sige.

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 22.08.2018 08:55
Octavia så på hende og nikkede. det var jo rigtigt nok. hun kunne jo ikke sige det men hun kunne jo gætte. det var jo bare det Octavia ville ha. at hun gættede hvad hun troede.
hun så op på Alicia da hun sagde at barnet ville blive elsket ubetinget. det lød... rart. hun tænkte på sine pleje forældre som hun elskede ubetinget. "Du har helt ret. barnet vil blive elske for den det er og ikke for hvem dets far er." hun smilte til alicia og synes faktisk at hun var utrolig klog og forstående.

Spice & Wolf - Holo
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 07.05.2019 11:02
// Lukket

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2