Den dag jeg mødte en engel.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 10.04.2018 03:39
Shinji havde mest lyst til bare at pille tøjet af hende her og lægge hende ned, men han holdt sig i skindet. Hun havde selv startet det, og han ville gøre sit for, at hun blev udfordret til det sidste. "Om De foretrækker, jeg er uartig? For indtil videre har jeg ikke lavet nogle narrestreger... i dag." svarede han drillende.

Han lagde ikke skjul på, at han kiggede ned, da hun flyttede på sine ben, og hans smil voksede en smule. Han lod nu sine fingre kærtegne hendes lår og inderlår. For at gøre det værre, kom han farligt tæt på hendes underliv, men holdt sig til hendes lår for at pirre hende. "Vil De indenfor, eller ønsker De at blive ude?" hviskede han hende i øret, og hans mund var igen farligt tæt på hende. Han gjorde dog ikke noget denne gang ud over at give hende et enkelt kys på kinden.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 10.04.2018 03:46
"Lad os først blive dus," hviskede Liv og spredte sine ben endnu mere. Hun kunne godt mærke på ham, at han var påvirket af det, og hun havde i sinde at se, hvor lang tid han kunne holde sig på måtten. Hun skruede lidt op for sine feromoner, bare en lille smule, for at prikke lidt til ham. 

"Og så kan du fortælle mig om sidst, du var en slem dreng," fortsatte hun, mens hun vendte sit hoved lidt, så hendes læber strøg over Shinjis kind. "Fortæl mig alt om det."

Hun have virkelig fået ophidset sig selv, og det var nok meget godt, at de stadig var ude i den kølige aftenvind, så hun ikke kogte helt over.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 10.04.2018 03:58
Shinji nikkede. "Det er i orden" svarede han og rykkede sin bagdel lidt, så han kom tættere på hende. Han gjorde ikke noget, da hun spredte sine ben mere, men nu lod han sine negle trykke ned i hendes inderlår. Han bevægede stadig ikke hånden ind på hendes underliv, men han lod sin hånd hvile længere og længere ved lysken, inden han igen lod den glide mod knæet.

"Tjah... sidst var nok, da jeg var med til at plyndre et skib. Vi havde nok rom til at holde en rus kørende i tre dage" svarede han i et drillende toneleje. Hvis hun så ham i øjnene, kunne hun også tydeligt se, at han drillede. Det var dog samtidig tydeligt, at hans krop skreg efter hende. Han kunne tydeligt mærke, da hun skruede op for niveauet, men han holdt sig stadig i skindet. Planen var at se, hvor længe han kunne tirre hende, uden at hun bad ham om mere.

- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 10.04.2018 04:05
Liv kiggede undrende på Shinji et øjeblik, da han svarede hende, men slog hun en kvidrende latter op og lo så kraftigt, at hendes bryster hoppede og dansede op og ned og var nær ved at flade ud af kjolen.

"Jeg sagde jo, du var en værre skarnsknægt," lo hun og tørrede et par lattertårer fra sine øjne, mens hun forsøgte at få vejret. "Jeg ved godt, hvad man skal gøre med slemme drenge som dig."

Hendes holdning ændrede sig, og et rovdyrsagtigt skær dukkede op i hendes grønne øjne, mens hun lod sit blik glide over Shinji. Hun slikkede endda sine læber.

"Slemme drenge skal straffes," mumlede hun mere til sig selv end til Shinji.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 10.04.2018 04:15
Shinji grinede med hende, men hans blik fulgte tydeligt hendes bryster. Han lod kort sine læber danse ned ad hendes hals. "Og jeg sagde, at det kunne jeg ikke benægte" svarede han og rækkede drillende tunge ad hende, men fortsatte nu og lod spidsen slikke hende over læberne, mens han igen satte neglene i hendes lår.

Han var tydeligt nysgerrig, da hun ændrede holdning, og han fjernede sine hænder igen. Han lod sit hoved komme så tæt på som muligt, uden at deres læber rørte hinanden. "Jamen fortæl endelig. Jeg er nysgerrig" svarede han og trak hovedet væk igen.

Ved hendes ord rejste han sig og gik hen mod døren. Han åbnede døren, tog sine støvler af og gik indenfor. Her tog han den grønne frakke af skuldrene og kastede over, så den hang på en knage. Så vendte han sig mod hende, så det kun var ansigtet og den øverste del af overkroppen, der ikke henlå i skygger. Hans blik sagde igen "du tør ikke." "Du skal da være så velkommen."

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 10.04.2018 04:27
Liv fnøs  en smule, da Shinji invitere hende indenfor i hende eget hus, og hun smilede et frækt smil, mens hun lod sig glide ned fra kanten. I et snuptag sad hendes kjole ikke længere på hendes krop, men lå i stedet om hendes fødder. Hun trådte ud af den og gik helt nøgen op mod Shinji. 

"Du er noget kæphøj, hva'?" sagde hun, mens hun placerede en hånd midt på hans brystkasse og begyndt at skubbe ham blidt, men bestemt baglæns ind i soveværelset. "Måske var det på tiden, at nogen tog lidt hånd om dig, opdrog dig lidt."

Da Shinjis ben ramte sengekanten, skubbede Liv ham ned på madrassen og satte sig derefter over skrævs på hans hofter. Herefter lænede hun sig over ham, så hendes store bryster blev mast ned i ansigtet på ham, mens hun fik fat i det reb, der var bundet til hovedgærdet. Få sekunder senere havde Liv fået bundet Shinjis hænder fast til gærdet over hans hoved, og hun rettede sig op og smilede halvdjævelsk ned til ham.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 10.04.2018 04:40
Det var tydeligt, at Shinji kunne lide, hvad han så, da hun smed tøjet, og hendes barm fangede hans fulde opmærksomhed, da hun gik mod ham. Han kunne nu tydeligt dufte hendes feromoner, og lysten var tydelig i hans øjne.

"Så kæphøj som de kommer" svarede han drillende. Han lod sig skubbe baglæns, mest fordi at han tydeligt kunne mærke, at hun var langt stærkere end ham. I hvert fald så længe han holdt sig i sin menneskeform, og han havde ingen intentioner om at afsløre ulven. "Du ved hvad man siger. Man kan ikke opdrage en rebel" svarede han, og inden han blev skubbet ned i sengen, nåede han at kysse hendes læber en gang og lade sin ene hånd glide op ad hendes underliv.

Da hun satte sig over skrævs på ham, lod han sit underliv køre op ad hendes, så hun tydeligt kunne mærke hans tilstand. Da hun efterfølgende lænede sig over, så han fik hendes bryster i hovedet, lod han sin tunge og sine læber lege med det ene så længe, det var muligt, inden hun rettede sig op igen. Han gengældte hendes blik, og han prøvede ikke engang at komme fri. Lysten stod tydeligt skrevet i hans ansigt.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 10.04.2018 04:53
"Det var straks bedre," sagde Liv og slikkede sine læber, mens hun lod sin vægt presse ned mod Shinjis skridt. Hun kunne godt mærke, at han var hård, og hun vred sig lidt, så hun kunne gnide sin bagdel mod ham igennem hans bukser. "Nu ved jeg, hvor jeg har dig."

Liv brugte et minute mere på blot at gnide sig ned mod Shinji, inden hun gled af ham for at stille sig ved sengekanten. 

"Først..." sagde hun og rakte ud, så hun kunne åbne hans bukser og trække dem ned af hans ben, indtil hun kunne hive dem helt af. Hun smilede drilsk til ham, mens hun lænede sig lidt frem og lod sine hænder glide hele vejen op fra hans ankler til midt på hans lår, og så ned igen. 

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 10.04.2018 05:00
"Jeg havde nu heller ingen planer om at gå nogle steder, før jeg havde forkælet dig hele natten, men det bliver lidt svært nu, kan jeg godt se" svarede han med et smil. Hendes bevægelser fik ham til at udstøde en række suk, og han lod sit underliv følge takten og presse mod hende. Nu begyndte han at trække i rebet, fordi han begyndte at spænde i kroppen.

Da bukserne blev taget af, og han kunne mærke sine hænder mod sin hud, vred han sig endnu mere, og det kunne nu tydeligt høres, at der blev trukket i rebet. Han rejste hovedet så meget som muligt, så han lystent kunne se på hende, men også fordi han var nysgerrig efter, hvad hun havde i sinde at gøre ved ham.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 10.04.2018 05:10
Liv nød hans blik på hende, og hun sørgede for at tage sig god tid med at læne sig ned, lade sin tunge langsomt glide ud af munden, inden hun endelig lod tippen glide meget blidt og meget langsomt over Shinjis pik fra rod til spids. Hun gjorde det kun den ene gang, før hun satte sig op igen og klemte om Shinjis nøgne lår. 

Hvor var han dog fin, som han lå der. En del af Liv havde lyst til at skifte køn lige nu og her, så hun kunne tage ham hårdt og brutalt og få ham til at klynke lidt. Men nej... hun var mere i humør til det her, og hun orkede ikke rigtigt at skifte køn lige nu alligevel.

"Vær nu en god dreng," spandt hun og lod en hånd glide langsomt mellem hans ben for at klemme blidt om hans nosser. "Fortæl lidt mere om dig selv. Jeg vil gerne lære dig at kende."

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 10.04.2018 05:19
Hendes tunges bevægelse fik ham kun til at vride sig endnu mere, og han kastede hovedet tilbage i madrassen, mens hans dybe suk nu fik stemme på og blev til lette støn. Hovedgærdet knirkede nu højere end før på grund af Shinjis træk i rebet. Da hun rettede sig op, rettede han igen blikket på hende, og en ny flamme var sprunget frem i hans blik.

"Jeg skal prøve." Så havde han da ikke lovet for meget. Hendes forespørgsel kom dog bag på ham. Det havde han ikke ligefrem regnet med. Han nød dog hendes berøringer, selvom han igen var vendt tilbage til dybe suk i stedet for støn. "Tjah, jeg er, som du nok har regnet ud, pirat. Lige nu har jeg ikke en kaptajn og er derfor landgående. Min bedste ven er en panter." Han lukkede halvt øjnene og lagde igen hovedet på madrassen, som han talte. Da han var færdig, rettede han igen blikket mod hende, og han følte sig alligevel ret heldig, at han havde så fin en udsigt.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 10.04.2018 05:27
Mens Shinji talte, lod Liv sine fingre glide rundt om hans skaft, som hun begyndte at stryge op og ned, men hun gjorde det ulideligt langsomt, mens hun blot smilede til ham. Det var berusende at have ham i sin hule hånd på den her måde, så selvom Liv sikkert allerede havde fået lavet en våd plet, der hvor hun sad på lagnet, så opfattede hun det næsten ikke. Hun var alt for optage af manden, der var bundet på hendes seng.

Da det gik op for hende, at han med vilje gav hende et kedelig svar, klemte hun om ham. Ikke meget hårdt, men lige hårdt nok til, at han nok kunne nå at opleve et kvart sekunds panik, inden hun løsnede sit greb igen og gik tilbage til de langsomme bevægelser op og ned.

"Der er noget særligt ved dig," sagde hun så og så ham i øjnene. "Du er ikke et almindeligt menneske, er du vel?"

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 10.04.2018 05:36
Shinji lukkede helt automatisk øjnene, da hun begyndte på sine strøg, men han slappede af nu, og han trak derfor ikke i rebet. Han var vant til at blive pint og udfordret. Ikke så meget seksuelt, men han havde lært at være tålmodig. Alt godt kom til den, der ventede. Han var dog ikke sikker på, at Liv ville give ham det, han ville have, hvis han blev ved med at kæmpe imod (eller i hvert fald udsætte det), men han nægtede at give efter.

Et jag gik gennem kroppen på ham, da hun strammede grebet, men han slappede af igen, da hun vendte tilbage til bare at stryge ham.

Ved hendes spørgsmål åbnede han øjnene og kiggede på hende. Igen kom hendes spørgsmål bag på ham, og han forbandede samtidig i sit stille sind hendes meget direkte spørgsmål. Det gjorde dem langt sværere at undgå. "Det ville være synd at sige, jeg er" svarede han. Det var med fuldt overlæg, at han ikke sagde mere, og det var tydeligt, at han ikke længere var tryg ved at blive udspurgt.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 10.04.2018 05:46
"Hvad er du så?" spurgte Liv videre, og hun gav slip på ham, så hun kunne kravle op mod hans hoved. Hun lænede sig ned og kyssede begge hans kinder, før hun satte sig over skrævs på hans brystkasse. Hendes køn var så tæt på ham nu, at hendes kønsbehåring kildede hans hage, og han ville nemt kunne mærke, hvor vådt hans bryst allerede var blevet under hende. 

"Nå?" spurgte hun og vred sig lidt bare for at vise ham, hvad han gik glip af. Hun sad lige præcis langt nok væk fra hans ansigt, at han ikke ville kunne nå hende, med mindre han på en eller anden måde kunne strække sin hals af led uden at dø af det.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 10.04.2018 05:52
Det var ganske tydeligt, at han stadig var vil efter hende, men også samtidig at hendes spørgsmål ikke længere huede ham. Det blev lige alvorligt nok nu. "Det har jeg virkelig ikke lyst til at fortælle" svarede han, og hans stemme havde nu ændret sig til en gravalvorlig tone.

Han fulgte interesseret hendes bevægelser med øjnene, men han havde tydeligt ingen intentioner om at svare på hendes spørgsmål. Han havde intet imod at lege hendes leg, men han måtte samtidig beskytte sig selv, og at fortælle en at man var varulv ved deres første møde var bestemt ikke måden at gøre det på. "Jeg lover at svare på alt andet end lige det spørgsmål."

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 10.04.2018 05:58
Shinjis toneskift fik Liv til at le - alvor havde aldrig været hendes stærke side - og hun rullede lidt med hofterne, så han rigtigt kunne mærke hende mod dit bryst.

"Jeg får det nok lokket ud af dig på et tidspunkt," var hendes eneste svar. Hun var nysgerrig, og hun kunne nok nemt have tvunget det ud af ham, men hun ville ikke ødelægge den gode stemning.

"Jamen, så må du jo fortælle mig noget andet," fortsatte hun. "Noget interessant, denne gang."

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 10.04.2018 06:09
Shinji var taknemmelig for, at hun accepterede, at han ikke havde lyst til at afsløre det. Han nikkede dog til, at hun nok skulle få lokket det ud af ham, for hvis de mødtes igen, ville han nok være mere tilbøjelig til at afsløre det.

Han kunne tydeligt mærke sig selv hungre efter hende, som hun rullede med hofterne, og han begyndte igen at hive og slide for at komme fri af rebet, men det lykkedes ikke. Han endte med at acceptere det, og lidt i protest endte han med bare at fokusere på hendes underliv.

"Jeg har virkelig lyst til rom, og at mærke dine læber omkring mit lem. Helst begge dele samtidig" svarede han lettere drillende, selvom han var ærlig. Han havde lovet at svare, så det gjorde han. Han var dog ikke så sikker på, hvor interessant hun ville finde det, men hun kunne vel kun finde på at straffe ham yderligere.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 10.04.2018 06:23
Liv smilede. Se, dét var straks en anden snak, og Liv var meget mere interesseret i den her samtale.

"Nå, du tror, du kan få mig til den slags?" spurgte hun, mens hun rykkede lidt tættere på Shinjis ansigt. Hun kunne ikke lade være med kort at tænke over, at hvis hun nu satte sig på Shinjis ansigt, ville han dø, men ville han dø lykkelig? Hun havde næsren lyst til at prøve...

"Hvad vil du gerne mig, hvis jeg går med til din lille idé?"

Liv rullede let med hofterne og blidt bumpe mod hans hage.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 10.04.2018 06:31
Shinji rystede på hovedet til hendes spørgsmål. "Jeg tror ikke noget som helst. Jeg fortalte bare, hvad jeg havde lyst til. Det er op til dig, om du har lyst til at efterkomme det" svarede han og rakte drillende tunge ad hende. Han kunne næsten nå hendes underliv, da hun rykkede sig, men ikke helt endnu. Hun skulle dog ikke meget længere op, inden han kunne tilfredsstille hende.

"Hvad du end har lyst til" sagde han og sendte hende et smil. Lige nu var han efterhånden villig til en del for at opnå et klimaks. Ikke at han ikke kunne køre den længere, men han havde virkelig lyst til hende. Han ønskede at kysse hendes fyldige læber, at mærke sig selv oppe i hende, at lade sin tunge og sine læber lege med hendes brystvorte... tankerne havde igen fået ham til at vride sig og trække i rebet.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 10.04.2018 06:38
Liv kunne ikke holde sig selv tilbage mere; hun løftede sig lidt fra Shinjis bryst, så hun kunne gnide sit våde køn over hans læber. Hun slikkede sine egne læber, mens hun kiggede ned på Shinji og blev ved med at gnide sig mod hans mund. Hun var ærligt talt lidt ligeglade, om han kunne finde ud af det her eller ej. Hun var ophidset nok til, at selv en middelmådig præstation ville føles vidunderligt.

"Hvad med... hvad med, mmm, at du nynner mig en lille sang?" hviskede Liv næsten åndeløst. Hun vidste, at vibrationerne fra Shinjis dybe stemme ville føles fantastiske mod hende.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2