Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 15.04.2018 07:42
Eyad hørte kun efter Dals og Cedriks samtale med et halvt øre, for han havde meget travlt med at holde øje med gruppen af Kilepæster. Gruppen kom lidt tættere på, og Eyads hånd greb hårdt fat om Dals skulder. Han vidste ikke, hvad "spillerhullet" var for noget, men han havde et meget stærkt ønsket om at tage derhen lige nu.

"Det lyder fint," sagde han, mens han stadig holdt øje med Kilepræsterne. "Lad os komme af sted, Dal. Jeg bryder mig ikke rigtigt om stemningen her."
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Historiefortæller og verdensmand

Kaotisk God

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 155 cm

Dal skar en halv grimasse til Cedrik men smilet vedblev. Noget han lige skulle hente? Det kunne gå begge veje med den snu ræv. Dværgen nåde ikke at tænke videre over hvad Cedrik havde af lumske tanker, før Eyads berøring og tone tog hans fulde opmærksomhed.
Han fulgte elverens blik mod og fornyede næsten på refleks illusionen på Eyads øre og andre elviske træk. Dal nikkede bestemt "Lad os gå" sagde han fast og lagde beroligende sin hånd ovenpå Eyads og gav den et klem, inden han begyndte at vise vejen videre. 

Dal havde ikke skænket det en tanke at de måske var efter ham, og ikke Eyad. Ikke før nu hvertfald. Han have været usynlig det meste af tiden, men hen mod slutningen havde han været nød til at lade magien falde, til fordel for sine illusioner.. Det var vel ikke umuligt at en af dem der kunne have set ham var overlevet, og stadig var her?
Han skubbede tanken fra sig, og ledte Eyad væk derfra med sikre skidt. Han måtte sætte sin lid til Chance ville holde hånden over ham denne gang, for han ville ikke kunne holde illusioner op om både Eyad og sig selv, og hvem der fik den var ikke til diskussion! 
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 17.04.2018 00:28
Cedrik luntede hen til en af boderne fra tidligere, da der var nogle ting der havde fanget hans øje! Helga virkede dog ikke lige så begejstret over at skulle bevæge sig, men hun var heller ikke så ung som hun havde været. Det var Cedrik som sådan heller ikke, men det stoppede ham ej! 
Hvis ikke det var fordi at der var historie der ventede på ham ville han have brugt mere tid på at charmere den søde pige der solgte tærter. I stedet byttede han krystaller for to tærter, en med kylling og en med skovbær. Og et kys fra pigen, lidt charmende var man vel altid!

Han ankom til spillehullet efter de to andre, og udbrød "Nogen der vil have noget tærte?" Hans smil var bredt som en ræv der havde fanget en kylling, eller en kyllingetærte i dette tilfælde.

- I'll slink away with your troubles, my sweet.

Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 17.04.2018 05:46
Nogle gange ville Eyad ønske, at han kunne skrumpe ind til musestørrelse, så han kunne gemme sig i Dals lomme. Dal virkede altid så rolig og fattet, og det var, som om han altid vidste præcis, hvad der skulle til for at berolige Eyad. Den varme hånd på hans var nok til, at Eyad ikke gik mere i panik, og en varm ro sænkede sig over ham, mens han kiggede ned på Dal og smilede.

Han fulgte efter Dal uden at se sig tilbage. Han skulle ikke nyde noget af, at tilfældigt fange en kilepræsts blik. Dal havde godt nok en illusion på hans ører, men Eyad var stadig meget høj af et menneske at være, så han prøvede at gøre så lidt opmærksom på sig selv som muligt.

Da de var kommet lidt væk, lænede Eyad sig ned og kyssede Dals kind og hviskede, "Tak."

Han havde lyst til også at kysse Dal på læberne, men det holdt han sig fra (indtil videre). I stedet fulgte han blot med, mens de gik igennem menneskemængden. Spillerhullet var ikke ligefrem det mest charmerende sted, Eyad nogensinde havde befundet sig, men det var langt fra det værste, og han brokkede sig ikke. Der var ingen kilepræster at se her, så Eyad slappede automatisk mere af, og da de havde fundet et bord at sidde ved i et hjørne, rykkede Eyad tæt på Dal, så han kunne stryge en hånd over Dals lår under bordet. Det var hurtigt ved at gå op for Eyad, at han faktisk ikke brød sig om ikke at have kropskontakt med Dal.

"Tærte?" Eyad så op på Cedrik, lidt forvirret over det pludselige tilbud. "Øh, hvad for en tærte?"
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk God

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 155 cm

//Sry for jeg ikke lige var mere tydelig omkring hvad Spillerhullet var xD

Spillerhullet var ikke en kro eller et telt, men en hulning på toppen af en lille bakke i kanten af festival pladsen - en gryde. Da Dal og Eyad ankom viste den sig heldigvis at være tom. Et enkelt krus lå efterladt der, og bevidnede om nogen nok havde haft det hyggeligt natten forinden, men heldigvis var det alt der var efterladt.

Dals humør steg som de kom væk fra Kiles Orden, og smilet på hans læber var bredt og muntert da han ledte Eyad over bakkekarmen, og stolt fremviste den lille hulning. "Her har vi det så! Spillerhullet" han sendte Eyad et sigende blik. Nej, ikke den slags spiller, selvom det nok var sket der mere end én gang.

Han lod sig dumpe ned i græsset og strakte sig tilfreds. De skulle heldigvis ikke vente længe for Cedrik sluttede sig til dem. Han lo hjerteligt da det viste sig Cedrik havde mad med "Nåh du nu tilbyder!" lo han og klappede sig selv på maven "Der skal føde til for at holde gang i en krop som denne!"
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 18.04.2018 00:46
Cedrik satte de to tærter på jorden. Behændigt frembragte han tre gafler som de nærmest kom ud af ingenting. Helga lagde sig dovent bag Cedrik med en sikkert tilfreds brummen. Cedrik var ihvertfald ret sikker på at det var en tilfreds brummen. "Den der er med skovbær, og den her" Han dog en bid op på gaflen "den er er med kylling!" svarede han med et bredt smil, som han nød hans bid. "Det siger du jo Dal! Men pas nu på at du ikke får svære ved at være i dine skjorter!" Lo Cedrik munteret. "Hvad med dig Eyad? Hvad spiser du helst?" spurgte han tydeligt nysgerrigt.  Hans bud var pølse, men det var nok af andre årsager...

"Nå Dal! du lovede mig en historie" Cedrik havde allerede sat sig godt til rette, og spiste uden at tænke over det af kyllinge tærten, mens han så afventende på dværgen. 

Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 18.04.2018 04:00
//Det er helt okay! Jeg tror måske, jeg lidt glemte at genlæse den beskrivelse, du kom med i første omgang! ^^;;

Eyad var enormt fristet til at spørge Dal, om han så havde lyst til en spiller, også selvom det ikke var det, navnet hentydede til, men han vidste allerede, han ville få et nej. Så i stedet lade Eyad sig ned i græsset og strakte sin lange krop med et tilfreds grynt. Han rullede om på siden og lod en hånd glide over Dals bryst og sine fingre igennem håret der, og han var lige ved at læne sig tæt for at få en kys, da han hørte nogen komme. Eyad nåede ikke helt at trække sig væk, før Cedrik kom til syne over bakkenkammen, men ræven havde nok regnet det ud alligevel.

Eyad tog en gaffel og studerede tærterne lidt, inden han satte gaflen i skovbærtærten og tog en bid. Mm, den var god.

"Det ved jeg ikke..." mumlede han som svar til Cedrik, mens han tyggede. "Når man lever på gaden, tager man, hvad man kan få."
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk God

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 155 cm

Dals smil blev fjoget som Eyad rørte hans bryst og selv da Cedric ankom og Eyad trak sig igen, hvilede dværgenes blik på elveren. Han viste stadig ikke hvad han havde gjort for at fortjene at føle sig så elsket, men han var ikke en til at betvivle chance når hun blinkede til en!

Det var skovbær tærten der tog Dals opmærksomhed mest, men han tog kun en enkelt bid, og rykkede den godt mens han tænkte. "det gjorde jeg Cedrik og jeg er en mand af mit ord!"

"fortællingen er en så ny at blækket knap er tørt på siden, så frisk at vinterens frost stadig hænger i luften." han klukkede lidt af sig selv "måske lidt mindre episk.. Men vores historie startede just denne vinter, hvor ikke kun vejrets kulde havde lagt sig over landet, men også over dets hjerte, hvor Kiles Orden bragte deres dekret: kom solens lys skulle ingen elver befinde sig indenfor byens mure.
Det var dog ikke alle der blot pakkede sammen og lagde deres liv bag sig. Nogle kæmpede for deres hjem! Og de betalte prisen for det" hans blik faldt på Eyad og det var ømt et øjeblik, før han vendte tilbage til historien "De smed alle der ikke makkede ret i gabestokken, og lod dem blive der" en ukarakteristisk vrede sneg sig ind i den ellers mundtre mands stemme. Han skævede til Eyad igen, og det fik ham til at køle en smule ned igen "Det var der jeg mødte Eyad"
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 20.04.2018 21:31
Cedriks hale svinge let fra side til side, så Eyad var vokset op på gaden? Der var sikkert meget sand der, det var han ret sikker på. "Det lyder hårdt? De fleste der har levet på gaden ser ikke så godt ud som dig" svarede han i retning af Eyad. Eyad var egentlig et spøjst navn til en mand, pletter eller ej. Men de hed selvfølgelig spøjse ting dernede syd fra.

Cedrik bjæffede en kort latter. "Du er ihvertfald en mand af store ord!" Benene blev foldet så han sad godt til rette og så forventningsfuldt mod sin skægløse ven. Dal havde en gave med ord! Cedrik kunne ikke noget lignende andet end at være mægtig god til at lytte til folk når de fortalte historier. Han kunne ikke huske at have set Dal så fuld af følelser som han fortalte. Dog undrede det ham at han mødte Eayd i en gabestok... Cedrik sukkede og slog håndfladen mod panden.
"Eyad er en elver ikke sandt?"

Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 20.04.2018 22:16
"Charmør," fnøs Eyad af Cedrik, men han kunne ikke lade være med at smile lidt.

Eyad havde faktisk aldrig hørt en af Dals historier. De havde haft så mange andre ting (*host host*) at gøre på deres rejse, at der ikke havde været tid til andet. Men Eyad kunne godt have gættet, at Dal ville være god til det. Hans forventninger viste sig dog hurtigt at blive bragt til skamme, for Dal var så meget bedre, end Eyad havde forestillet sig. Han var knapt gået i gang med at fortælle, før Eyad var totalt opslugt. Dette kunne naturligvis også have noget at gøre med, at Eyad var hovedkulds forelsket i Dal...

"Godt gættet," svarede Eyad på Cedriks spørgsmål og nikkede. Han lod en hånd glide over Dals ryg, mens han lyttede videre.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk God

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 155 cm

Dal kunne ikke andet end smile over de to andre, som de begyndte at varme op overfor hinanden. Det lod til den skæve introduktion var en saga blot, og ikke en af dem der ville blive husket. Så var alt jo som det skulle være!
Ved Cedriks gæt og Eyads svar sendte Dal ræven et skævt, undskyldende smil "Jeg er ked af at holde dig i mørket sådan, men det er for farligt at fjerne den, selv bare for en stund" han var sikker på hans gamle ven ville forstå.

"Men hvor kom jeg fra... Ah ja" hans ansigt blev mere sombert igen "Eyad var i problemer. Jeg havde været forbi pladsen før, og sneget mad med hvor jeg kunne til de elvere fanget der grundet deres æt, dag efter dag, men ingen ændring skete.. De svandt ind, dag for dag, og ingen gjorde noget.. Men noget måtte gøres, for ellers ville de dø hvor de stod! Så jeg besluttede mig for at den nogen blev nød til at være mig" hans toneleje satte ham ikke om som en helt, men som en mand nødsaget til drastisk og farlig handling af andres inaktion. "Så jeg brugte de gaver der er blevet mig givet, og fik Eyad væk derfra, lige under næsen på både Kiles Orden og byvagterne. Vi holdt hoved lavt en dags tid, inden vi stak ud af byen" Dal rakte over og klappede Eyads knæ en gang for at understrege det.. men han fjernede ikke hånden efter "Planen er at nå til Elverly, hvor han kan være sikker.. men vejene kravler med Ordenen, så det er ikke helt lykkedes endnu" Dal blev en smule rød i hoved. Det var stadig planen at få Eyad i sikkerhed. De havde ikke taget omveje for at undgå at nå frem.. det havde de altså ikke!
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 23.04.2018 00:43
Cedrik smilede lidt af det hele. Han havde været så blind som en flagermus! Han havde dog aldrig hørt om det plettede elverflok! Men det holdt sikkert til nede i Rubinien et sted, hvilket forklarede hvorfor han ikke kendte det. 
Hans ører lagde sig ned i spænding som Dal fortalte, det var lidt sjovt hvordan at Dal aldrig mente at han selv var vigtig, men mere noget der bare skete! Egnetlig glemte Cedrik ofte at Dal havde evner for andet end historier, sang, spil og tegning. Og så at han kunne lave illusioner, samt se godt ud selvom han var en skægløs dværg. ...Dal var egentlig en dværg af mange talenter! 

Som de sidste ord fra dal fik lov at hænge i luften, så Cedrik tænksom ud, der var noget der gik ham på med slutningen af fortællingen. "Hvorfor bliver i ikke bare sammen? I kan tydeligvis godt lide hinanden?" Spurgte han undrende. Det virkede som de var gået den forkerte vej, og hvis han skulle gætte ville det knuse dem at blive efterladt fra hinanden. 

Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 23.04.2018 05:08
Eyad lyttede til Dals historie med et mere eller mindre permanent fjoget smil, for hans hjerne udfyldte automatisk de huller, der var i Dals fortælling, og alle minderne fra de sidste par uger kom væltende. Det var gode minder. Nogle af de bedste, han overhovedet havde.

Ved Cedriks spørgsmål forsvandt smilet dog. Eyads kinder blev med det samme meget varme, men han sagde ikke noget. For hans skyld kunne de sagtens fortælle Cedrik hele sandheden, men han vidste også, at Dal ikke nødvendigvis var helt tryg ved at dele den slags med andre.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk God

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 155 cm

Dals udtryk blev stramt, og en alvorlig skygge gled over hans ansigt. "Det er ikke sikkert" hans blik gled til Eyad og der var en usagt undskyldning i hans øjne "Jeg vil ikke være i stand til at holde ham sikker" det var ikke nemt for dværgen at indrømme, men det var nødvendigt. Han var kun ham, og han ture ikke risikere Eyads liv i sine egne hænder. Han var blot en dværg med et par tricks i ærmet. Hvis Kiles Orden fandt dem, eller hans illusion fejlede, ville Dal ikke kunne beskytte ham.

Dals blik faldt tilbage på Cedrik som han fik samlet sig igen "Og elverne ville aldrig tillade en dværg i Elverly. Jeg havde ærligt et svagt håb om vi måske kunne finde ro her, men det ser ikke ud til Ordenen har tænkt sig at stoppe deres forfølgelse på noget tidspunkt i den nære fremtid" dværgen sænkede blikket. Han havde solidt myrdet den gode stemning, men havde ikke noget på tungen til at live den op igen. 
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 24.04.2018 11:00
Cedrik lagde hovedet en smule på skrå. Dals ord gav mening, men det var meget mærkeligt at hører ham tale som at alt håb var ude. Egentlig meget som at han forventede at der altid ville være overskyet og aldrig mærke solens lys og varme igen. Hvor var det den ellers glade Dal han kendte? 
Cedrik så tænksom ud et øjeblik "Hvorfor er det du lyder som at alt er tabt? Og ud fra din historie er du den eneste der kunne redde Eayd, og måske er jeg bare en dum ræv men jeg tror ikke at Eyad bare ville sidde i Elverly uden dig" han stemme lød mest forundret "Og Dal du plejer da ikke springe hen til den slutning der lyder lettest når du er ude og finde de sande historier, så hvorfor gør du det med din egen? Burde du ikke finde den sande slutning?"

Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 24.04.2018 15:15
Eyad havde ikke anet, at Dal var så bekymret omkring det hele. Nu lå det selvfølgelig også til Eyad slet ikke at bekymre sig om noget som helst, men han synes nu alligevel, at Dal bekymrede sig unødigt. Det var jo gået fint indtil videre.

Han dækkede Dals hånd på sit knæ med sin egen og gav den en klem. 

"Vi kunne tage til Thal'Elor?" foreslog han, selvom han ikke var meget for det. "Mine forældre bor der stadig - hvis de altså stadig lever- og ørkenelvere er ikke ligeså fisefornemme som elverne i Elverly."

Eyad vidste godt, at det var en lang tur, men hvis de alligevel ikke havde andre steder at tage hen? Han tvivlede på, at Kilernes indflydelse rakte så langt sydpå.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk God

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 155 cm

Dal havde ikke helt indset hvor meget det egentligt havde trykket, og hvor tung byrden der havde ligget på hans skuldre var blevet for ham at bære. At sætte ord på den havde nok lettet en anelse, men det var Cedriks ord der virkelig fik sat det i perspektiv for ham. Var det virkelig så slemt at han ønskede Eyads sikkerhed og ikke mente han kunne give den selv? Jo, han havde reddet Eyad fra gabestokken den skæbnesvange vinterdag, men en enkelt dumdristig redning gjorde ikke en helt! Det var nok gået indtil videre, men Kiles Orden lod kun til at vokse i magt, og indflydelse. Hvordan skulle han hamle op med det? Hvordan skulle han stoppe det tidevand fra at sluge dem begge?

Det var alt sammen ord han ønskede at sige, ønskede at de skulle forstå han ikke var en helt! Måske ønskede han bare ikke ansvaret for en andens liv, hængende om sin hals..

Dal rystede lidt på hoved "Du har ret min ven!" han sendte et skævt smil til Cedrik "Det går ikke bare at give sådan op!" han lagde en hånd ovenpå Eyads og smilede varmt til ham, et smil der næsten nåde hans øjne "Thal'Elor, Elverly eller Dianthos selv Eyad! Hvor du vil hen tager jeg med"
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 30.04.2018 22:40
Cedrik levede lidt op igen, som Dal virkede til at komme i bedre humør! "Sådan skal det lyde" klukkede han. Snakken havde været meget tung, og havde brug for at ende på noget mere muntert! "Så Eyad! Du må kende nogle gode historier! Kunne du have lyst til at dele en af dem med os?" spurgte han som han tog endnu en bid af kyllingetærten, de to andre lod til ikke var være ret interesseret i den. Det betød bare at der var mere til ham og Helga!

Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 01.05.2018 15:52

Eyad kunne godt se, at Dal ikke var helt glad, at smilet ikke helt nåede hans øjne, men der var ikke rigtig mulighed for, at Eyad kunne trøste og forsikre ham. Men  når de var alene igen...

"Mig? Øh..." begyndte Eyad og så næsten forskrækket ud ved tanken. "Jo, øh, jeg har da nogle historier, men de, øhm... De er nok ikke så stuerene." Han skævede til Dal. Han vidste, at Dal havde det lidt svært med Eyads fortid som glædesdreng, og han vidste ikke rigtigt, om Dal ville have noget imod, at Cedrik vidste det. Selv var han ligeglad. Eyad havde aldrig skammet sig over det, eller noget andet for den sags skyld. Han var vokset op i skam over sine fregner, og da han stak af hjemmefra, svor han, at han aldrig mere ville skamme sig over noget. Det løfte havde han holdt indtil videre.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk God

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 155 cm

Dal holdt blot smilet og nikkede opfordrende til Eyad, for at få ham til at fortælle. Hans tanker var langt fra Eyads fortid, og Dal skænkede det ikke en tanke, at det emne nok var det, han ikke blot viste mest om og havde levet det meste af sit liv, men også det han nok kendte flest mærkelige historier omkring.

Lidt fraværende tog Dal en bid mere af den ene tærte, men det lod knap nok til han smagte på den.
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2