Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 03.03.2018 00:46
Liv var totalt uimponeret af materielle goder som guld, smykker og andre værdifulde ting. Hun satte pris på god vin og gode stoffer, der føltes behagelige mod hendes hud, men ellers sagde værdigenstande hende absolut intet. Derfor var der ikke meget i rummet, der fangede hendes interesse ved første øjekast, men hun lagde hurtigt mærke til englestatuerne. 

"De har en interesse i engel?" spurgte hun og gik nærmere for at studere statuerne. De var smukke ligesom alt andet i dette rum. Var det det, hun havde mærket i Valkars sjæl? Var det en englesjæl, hun havde fornemmet?

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 03.03.2018 02:25
Valkar fulgte nøje Livs blik, og lavede en mental note om at det ikke lod til at hun var synderlig interesseret i det meste af lokalet. 
En skam, men det forklarede ganske fint hvorledes at hun ikke besad smykker. 
Dog bed hun mærke i statuerne. Et lumsk smil bredte sig på hans læber, han skulle nok få imponeret hende.

"Ganske"
svarede han og rejste sig fra stolen. Han bredte sine arme ud og lod sine vinger komme frem. Hans vinger var ej hvide som de andre engles han havde mødt, men havde sorte striber og derved lignede de nærmere en rovfugls "Jeg antager at de kan se hvorfra jeg har interessen?"

Vi ønsker os alle sammen noget, så fortæl mig hvad dit hjerte begærer...
Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 03.03.2018 02:51
Det var ikke ofte, at Liv blev overrasket, nok mest fordi hun sjældent var interesseret nok i sine omgivelser til at blive overrasket over noget som helst. Men da hun vendte sig og så Valkars vinger, spærrede hun øjnene op i overraskelse. Så det var altså rigtigt? Hendes overraskede mine blev straks ændret til et smil, da hun gik tættere på Valkar.

"Må jeg?" spurgte hun, men hun ventede ikke på svar, da hun rakte en hånd ud og strøg over de bløde fjer. "Hvor er de smukke... Helt utroligt smukke. Er de følsomme?"

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 03.03.2018 10:47
Det var ganske sjældent at Valkar viste sin sande natur for andre. Ofte skabte det flere problemer end det løste, folk havde det med at blive frustrerende nysgerrige, men med Liv var det opmærksomhed han hungrede efter. Overraskelsen i hendes store grønne øjne var fantastisk, og præcis det han havde håbet på.

Han nikkede til hendes første spørgsmål, og foldede vingerne frem så de kunne omslutte hende, dog med plads til at hun kunne bevæge sig lidt "Visse steder, lad mig" svarede han med et smil. Han tog om hendes hånd og førte den blidt hen af vingeryggen op mod hans skuldre, alt imens at vingerne gennede dem tættere på hinanden.
Som deres ansigter kom tættere på hinanden bukkede Valkar sig ned for at give hende et passioneret kys. Han ville have hende, og det skulle være nu

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 03.03.2018 18:52
Liv havde godt regnet ud, hvad Valkar havde gang i, men hun lod, som om hun blev overrasket alligevel. After godt 6000 års kurmageri med mænd, kendte hun alle kneb i bogen. Hun udstødte et lille, overrasket grin, da han kyssede hende, men hun gengældte straks kysset og viklede sine arme om hans skuldre.

Hun havde aldrig troet, at Valkar ville komme tilbage som engel, og hun var ved at dø af nysgerrighed. Hun havde lyst til at udspørge ham om alt, han kunne huske, men det kunne vente... Lige nu skulle han prøvekøres, men Liv havde allerede på fornemmelsen, at han var værdig.

"De er vældig insisterende," lo hun imod Valkars læber, selv i mens hun pressede sin krop op mod hans og hendes ene hånd fandt vej ned imellem dem og ned i hans bukser, hvor hun klemte om ham. 

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 03.03.2018 23:27
En ting var sikkert, Liv var tydeligvis dygtig til hvad hun gjorde. Selvom hun faldt for hans kneb, var hun hurtigt videre og havde drejet situationen hen til hendes favør. Noget han fandt yderst tiltrækkende ved hende. 

"Jeg går efter hvad jeg vil have"
hans kys flyttede sig til kinden, og derefter hendes ører hvor han blidt hviskede hende i øret "Jeg kan mærke at de gør det samme"  Hans ene arm holdt om hendes ryg, mens den anden udforskede hendes former. Han pulserede i hendes greb, tydeligt ivrig efter mere, efter hende.

Det larmede gevaldigt som han med den ene arm ryddede skrivebordet, og løftede hende op på det. Men han var ligeglad, hun var det han ville ha. Med den tanke gik han i gang med at afklæde hende pelsen. Hun ville se bedre ud uden.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 04.03.2018 01:37
"Uh!" hvinede Liv og lo, da hun pludselig blev løftet op på skrivebordet og afklædt sin pels. "Jeg tror godt, vi kan være dus nu, tror du ikke?"

Under pelsen sad hendes hvide kjole tæt ved hendes krop og viste hendes former frem. Den var lukket med en række knapper ned ad hendes ryg, men Liv havde ikke travlt med at få den af. Hun var mere interesseret i at se mere af Valkars krop. 

"Et stykke tøj for et stykke tøj," sagde hun drillende og klemte om ham igen.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 04.03.2018 06:03
"Lad gå" svarede han med et bredt smil, imens han tog synet af hendes former ind. Pelsen endte i en bunke for sig selv på gulvet.

Behændigt afklædte han sig sin kappe, og smed trøjen. Hans brystkasse havde nogle mindre ar, samt tre store trekantede ar over hans hjerte.
Han pulseredede i hendes hånd, med voksende lyst "din tur" smilte han sultent, hans appetit for at se mere af hende var på ingen måde stillet.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 04.03.2018 06:19
Liv ignorerede Valkars kommentar for i stedet at hive hånden op af hans bukser, så hun kunne lade sine fingre glide over hans arrede brystkasse. Interessante ar...

"Hvor kommer de fra?" spurgte hun og nev hans ene brystvorte for at lade ham vide, at hun på ingen måde have glemt deres lille leg. Hun rakte bag om sig med sin anden hånd og begyndte at knappe sin kjole op, mens hun så ham dybt i øjnene. Ville han lyve for hende?

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 04.03.2018 10:31
Valkars brystkasse viste også at han ganske veltrænet. "Jeg kan desværre ikke huske de fleste af dem" han lagde hånden på de tre ved hjertet. "Disse er fra den grif der blev min bane" han følte ikke noget behov for at fortælle at han ikke huskede selve hændelsen selv.

Han brød øjenkontakten for at læne sig frem og begynde at kysse hendes hals. For der efter at bide hende blidt, men nok til at det kunne mærkes. "Er der noget du vil vise mig?" Spurgte han med et smørret smil.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 04.03.2018 19:07
Liv kunne ikke lade være med at grine ved Valkars kommentar, men hun lod ham kysse og bide hendes hals lidt, inden hun blidt skubbede ham væk, så hun kunne få plads. Hun fik åbnet knapperne bag på sin kjolen, og med et kækt smil begyndte hun at lade kjole glide af sin krop. 

Skuldrene først, så overarmene og brystet, indtil kjolen så let som ingenting faldt til gulvet og afslørede hendes nøgne krop (Liv brugte aldrig undertøj). Hendes hud var mere eller mindre mælkehvid over det hele, undtagen på hendes bryster, hvor det hvide blev brudt af to lysebrune brystvorter. Ligesom på hendes ansigt og skuldre var der ingen skønhedspletter eller ar at se nogen steder på hendes krop, og under hendes arme og mellem hendes fyldige lår var mørke, bløde hår. Det var umuligt at se på hende, at hun havde født så mange børn, som hun havde, andet end den lysebrune streg på hendes bløde mave, der gik i lige linje op fra hendes underliv og op igennem hendes navle. Liv kunne sagtens havde fjernet den, hvis hun ville, men hun kunne egentlig godt lide den, og den ville alligevel bare dukke op igen, næste gang hun var gravid.

"Nå?" spurgte hun Valkar med et udfordrende smil. "Er du så tilfreds?"

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 04.03.2018 19:38
Valkars smil blev mere og mere glubsk, som kjolen skjulte for mindre af Livs krop. Han kunne ikke mindes at have set så ren hud, det virkede som at solens lys aldrig havde berørt hende. Som at hun havde undgået al dårlig dom i verden. Hun havde i sandhed en krop som en gudinde. 
"Næsten" svare han kækt. Han sparkede støvlerne af, og åbnede bæltet så bukserne kunne glide ned. "Jeg er ikke inde i dig endnu" 
En stribe af mørkebrune hår løb fra navlen og ned mellem hans lår. Det var tydeligt at han syntes om synet af Livs nøgne krop. Selv var han ganske fint udstyret. 
Valkar trådte et skridt frem, og med hånden lagt om hendes nakke pressede sine læber mod hendes i et passioneret kys. Imens undersøgte hans frie hånd nysgerrigt hendes krop. 

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 04.03.2018 19:59
Liv lo imod Valkars læber, og hun kyssede tilbage, mens hun lod en hånd glide ned af Valkars mave og længere ned, så hun kunne gribe om ham og give skaftet en klem. Hun var klar, hele hendes krop var klar, og hvis det ikke havde været, fordi hun selv kunne bestemme, hvornår hun var frugtbar, ville hun havde været det helt spontant af ophidselse. 

Mens hun stadig kyssede Valkar, bevægede hun sig baglæns, indtil hun kunne hoppe op og sidde på skrivebordet. Hun spredte sine ben, så Valkar kunne stå mellem dem. 

"Nå, er du så en god dreng, der gerne vil varme mig lidt op først?" spurgte hun mod Valkars læber. "Eller er du en slem dreng, der bedst kan lide det lige på og hårdt?"

Liv behøvede bestemt ingen opvarmning, men det vidste Valkar jo ikke, og hun elskede at tirre lidt.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 04.03.2018 20:40
Hendes læber virkede lige så bløde som resten af hendes former. Åh hvor han hungrede efter se hvor frugtbar hun var, for hvis nogen skulle gøre det ville hun være mere end værdig.

Som svar på hendes spørgsmål lod Valkar sin ene hånd langsomt glide ned af hendes mave, hans fingre passede det blonde hår mellem hendes lår. Hvorefter den fandt hans skaft, så det kunne dirigeres ind i hendes dybder. Han ville gøre hende til hans, og med et stødte han til. Han var trods alt Syndens Prins.
Hans læber fandt hastigt hendes bryst, hvor han suttede, samt tirrende bed hendes brystvorte.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 04.03.2018 23:49
"En sl--slem dreng!" gispede Liv, da Valkar gled ind i hende, og hendes indre ændrede sig straks og formede sig efter ham, så det ville give dem begge mest mulig nydelse. Hun lænede sig lidt bagud med en hånd til at støtte sig på bordet, mens den anden fandt vej ind i Valkars hår. Hun gav det et ryk, da hun mærkede hans tænder om hende brystvorte, og udstødte et gispende støn. 

"Meget slemme dreng," hviskede hun med et smil og brugte sit greb i Valkars hår til at tvinge ham til at kysse sig.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 05.03.2018 00:15
Valkar stønnede af nydelse, han havde aldrig været sammen med nogen der passede hans lem så godt. Han kunne have svoret på hendes indre havde tilpasset sig, men det kunne ikke passe. Han smilte uskyldigt og svarede "Du nyder det tydeligvis" som han blev hevet ind i endnu et kys.

Med den ene hånd om livet på Liv, og den anden legende med hendes ene bryst. løftede han hende fra bordet, nu med dybere stød end før.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 05.03.2018 00:32
"Slemme drenge er de bedste drenge," stønnede Liv ind i kysset, og hun strammede sine ben om Valkars hofter, prøvede at få ham endnu dybere. Måske skulle hun bare gøre det? Måske skulle hun bare lade ham give hende et barn allerede nu? Nej, det var for tidligt, og Liv ville ærlig talt gerne have en undskyldning for at elske med ham igen.

"Hårdere," hviskede hun. Der var ingen grund til at være blid. Liv var slet ikke i humør til den slags lige nu. Hun så helst, at hun var dækket af blå mærker, når denne seance var ovre. Hun kunne altid fjerne dem igen senere, men de ville være en godt minde.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 05.03.2018 01:07
"Glimrende" kom det fra Valkar, lige før at han bed hende pirrende i læben. En ting var sikkert, han måtte sikre sig at de kunne være sammen endnu en gang. Så hun ville have det hårdere? Hun skulle nok få det sådan. Med kraftige støn begyndte han at støde hårdere og hårdere, alt mens hånden på hendes bryst begyndte at nulre og nive brystvorten. 

Han stønnede højt slap hendes læbe, og begyndte at bide hende hårdere i halsen, mærkerne han efterlod var hendes problem senere, ikke hans. Men ligeså noget hun kunne huske ham ved.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 05.03.2018 03:22
Liv gryntede af nydelse, og hun brugte sine muskler til at klemme om ham indeni hende. Hendes underlæbe var rød og en smule opsvumlet fra biddet, hvilket hun nok skulle få gjort kål på senere.

Liv stønnede højere, mens Valkar ramte alle de gode punkter indeni hende, og hun lagde sig helt ned på bordet og strakte armene over sit hoved. Hendes store bryster gyngede frem og tilbage på hendes brystkasse, mens Valkar stødte ind i hende, og hun blev nødt til at række en hånd ned for at holde fast i bordkanten, så hun ikke gled hen over bordet.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 06.03.2018 00:26
Ved alle de guder der gad lytte! Hvor føltes Liv fantastisk! Synet af hendes gyngende barm var nærmest hypnotiserende, et syn der skulle fortsætte. 

Valkar greb fast om hendes hofter for at kunne gå endnu hårdere til den. Følelsen var så fantastisk at han sikkert men vist nærmede sig sin forløsning. Men der var ingen grund til at lade det stoppe ham, han ville få mest mulig ud af hans tid med hende. Han bukkede sig over hende hende kyssede hende intenst, for derefter at skifte mellem og kysse og bide hendes hals. Noget der var garanteret at efterlade mærker.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 2