Ela 30.07.2017 20:11
Myrilla blev både glad for hans bekræftende ord, men også bekymret ikke for vampyren der havde overfaldt hende, men for Shane. Hun ønskede for alt i verden ikke at der skulle ske ham noget! ”Shane, kan jeg sige noget som helst som får dig til at overveje ikke at gå efter ham? Jeg ønsker bare ikke at der skal ske noget alvorligt med dig. Jeg har jo lige fået dig tilbage” svarede hun roligt, og forsøgte at betrygge ham at trods hendes overfald, havde ikke forvandlet hende, han havde ikke dræbt hende. Han jo ladet hende gå. Kunne Shane så ikke også lade ham gå? Så var hun sikker på at han ville sikker. Myrilla atter op på ham, hendes hoved sagde at han havde ret, men hendes hjerte fortalte noget helt andet. ”Kan du ikke blive her? J-jeg har ikke følt mig tryg så længe, o-og jeg ville ønske du kunne blive her og sove bare en nat” spurgte hun tæt på tryglende. Myrilla ville ikke have at han skulle gå, han var næsten lige kommet og, hun havde ikke sovet godt de sidste mange nætter. Hvis bare han ville blive kunne hun få en god nat, og samtidig komme tættere på ham. De havde jo ikke set hinanden i flere år. Nok ville hun ikke helt indrømme det, men hun havde altid set dem ende som et par, men mon han havde de samme følelser for hende? Myr havde lyst til at røre ved ham som han sad der, men truer ikke tænk hvis han ikke ønskede hende på den måde. Myrilla fornemmede at han forsøgte at rejse sig, men hun var i vejen. Myrilla anede ikke hvad hun skulle gøre, hun ønskede at han skulle blive, men hun ville hellere ikke tvinge ham. Så hun rejste sig op og holdt armene om sig selv. ”Jeg kan ikke tvinge dig, men jeg håber at du vil blive hos mig” sagde hun og sendte ham nærmest nogle hundeøjne, som vel ikke kunne sige nej til, det håbede hun i hvert fald.