Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 02.06.2009 13:40
Hun løftede et smalt øjenbryn mod ham, for hende var alt syden, pånær nordlige krystalland og så nord på. Hun begyndte utålmodigt at pille ved en tot af det lange sorte hår, ikke fordi det virkede nervøst, mere i ren og skær vane. "Joe, tingene hernede er meget anderledes, her kan man jo bare træde ud i skoven og fange mad, i Norden kan du få lov at jagte en skide kanin i flere dage!" hendes sprog var hårdt og præget af hendes opvækst det var klart.
Endnu engang kastede hun et vurderende blik på ham, hun orkede ikke at komme nmed provokationer eller fornærmelser idag, det var for varmt til at slås, derfor måtte hun også koncentrere sig om at moderere sit sprog

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 02.06.2009 13:46
Han så roligt på hende og lod en svag latter komme frem.
''tjahh...det lyder ikke som et sted for mig...men dog skal man kunne noet for at leve deroppe ikk? eller lader i de svage få del i føden der oppe?''
Han var noget forundret over den sætning, normalt ville han ikke komme med længere sætninger end de korte men det var noget overvældende at tale sådan på en eller anden måde.
han trak vejret roligt og lændte sig lidt for langt tilbage og røg bagover hegnet.
''S***ns til hegn uden ryglæn!'' han rejste sig hurtigt op og lændte sig istedet op af hegnet.

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 02.06.2009 13:55
Katah slog sig på låret og slog en høj latter op, idet han skvattede ned fra hegnet "Haha lille mand, vi æder de svageste, de kan alligevel ikke bruges til noget alligevel, og så er føden let at skaffe!" sagde hun ganske alvorligt og rejste sig, hun så op mod solen, det var ved at være tid til at hun skulle mødes med sin bror Tarrak, så de kunne få et ordentligt måltid. "Ligesom vi sterillisere kvinderne indtil de blever 30 hvor vores shaman lapper dem sammen igen, hvis de er levende til den tid er de værdige til at bære børn, og så er vi sikre på at ungerne bliver stærke!" sagde hun med et kækt smil og strakte sig, som hun tog sin økse og spændte den på ryggen "Indtil da, bliver de ligeså brugt som krigere, og trænet på lige fod med vores mænd!" Et eller andet sted burde han vel ikke få det i vide, men nu havde han alligevel spurgt til foreskellene på her og Norden, så kunne han ligeså få sandheden i vide.
"Nå du må have det godt!" sagde hun bestemt og spyttede på jorden før hun tilfredst kiggede på den ødelagte kro, og forsvandt ud af vejen

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 02.06.2009 14:36
han nikkede efter Katah og så tænkende efter hende.
ikke et sted for mig. det kan jeg roligt være tilfreds med det ikke er han rakte hånden ned efter hans jakke og hængte den over hans ene skulder, hvorefter han tog rygsækken på ryggen, buen ned i dens hylster pilende på ryggen ved siden af sværdets hylster og piftede en høj tone.
en noget anderledes kvinde han vendte sig mod skoven og forsvandt blandt skovens træer.

Sølvdjalen som fløj omkring hørte en høj lyd fra jorden og fløj i retning af den, og derefter efter Kanismo.

//out
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.06.2009 15:02
Man kan høre fjerne fodtrin i mørket, der nærmer sig i et støt og roligt tempo, som havde vedkommende al den tid i verden. Så dør trinene ud i mørket, opslugt. En skikkelse træder frem i det svage lys fra latternen et lille stykke væk fra kroen. Lyset falder over et kønt ansigt og lyser huden op i et gulligt skær. Hårtotter skjuler halvdelen af hendes ansigt, der har et skummelt udtryk.
De jade grønne øjne iagttager nogle personer, der kommer vaklende ud fra kroen, med en kold ligegyldighed. Som beskuede hun slet ikke dem, men så i stedet igennem dem, hen på en person som kunne stå bag dem.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 08.06.2009 15:16
Bag dem står Tarrak med ret ryg i sin fulde højte. Han var netop kommet ned fra sit værelse som han havde beskuet forsamlingen. Han var ikke yderst populær på kroen efter slagsmålet med Dreas Golem som havde ødelagt store dele af kroen som dog nu var repareret igen. Han bar intet på overkroppen og en skind kilt ned over benene, spændt stramt rundt om hans hofter. Han havde droppet sine klæder, det var alt for varmt her i syden til at være beklædt. Han havde ikke opdaget Damia endnu. Han satte sig forsigtet på en af kroens stole ved et bord og bestilte en kop mjød, det havde syden dog at byde på, selvom den ikke var nær så god som den i norden.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.06.2009 15:31
Damia står helt stille, som en i trance, og betragter Tarrak fra en god afstand. De sår Tarrak gav hende efter deres sidste møde er helet, og hun har genvundet kræfter. I rigtig god form, hvilket også kunne ses. Hendes hår er tykt og bobbet, kinderne lyserøde og læberne røde og indbydende. På trods af de forfærdelige minder om deres sidste møde, føler hun sig rolig og selvsikker. Hvad kunne han dog gøre her?

I sin overbevisning om, at intet kan ske hende noget, begynder hun at gå over mod ham med smidige bevægelser.
"Hey Tarrak,, Damia ligger hånden på bordet og sætter sig overfor Tarrak.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 08.06.2009 15:45
Tarrak tog uvidende om Damias tilstedeværelse en tår af den bragte mjød og tørrede sig om skæget.
Han registrerede hendes stemme og så op fra krusset og stillede det fra sig. Han fnøs overrasket og slog ud i en latter " Jamen dog, er det ikke det kæphøjede pigebarn fra sidst!?" Lo han højlydt og fuldkommen hæmningsløs, ligeglad med de folk der stod og gloede på ham, det var han begyndt at vænne sig til.

Hans grålige blik målede hende nedværdigende og usselt fra top til tå, han havde ikke meget tilovers for hende efter deres sidste møde, men under alle omstændigheder skulle han jo have noget at tilbringe dagen med.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.06.2009 15:57
"Damia,, afbryder hun ham, læner sig tilbage i stolen, krydser benene og betragter Tarrak indgående.
"De troede vel ikke, at jeg var færdig med Dem?," Hun ser på ham med et høfligt blik, men det skal man ikke lade sig bedrage af. For under overfladen er hun fyr og flamme, "Jeg er kommet her for at pine og plage Dem med mit selskab,, Mens hun talte, havde hun lænt sig forover og ladet øjenlågene glide halvt i over de dybe grønne øjne.
Damia læner sig igen tilbage og blikket hviler på krusset. "Hvad får De?,, spørger hun og nikker mod krusset.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 08.06.2009 16:06
Tarrak lo fornøjet men overlegent, og stragte benene afslappet.
" Du flygtede så jo jeg troede at jeg ville slippe for dig i fremtiden, det lader det ikke til " Mumlede han roligt men med en anelse provokation i stemmen.
Han tog en tår af mjøden og satte igen krudset fra sig, smagen fornøjede ham. " Mjød..." Sagde han roligt. Han så rundt i kroen på de forskellige mennesker der gloede. Tarrak sendte hver og en af dem et truende blik der med det samme fik folk til at se i en anden retning. Hans pisk lå usynligt under bordet, afventende.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.06.2009 16:18
"Jeg flygtede ikke," benægter Damia og lader sine grønne øjne lyne mod ham, "Jeg gad bare ikke at lege den leg mere,, Roligt og værdigt forsøger hun at fastgøre en spænde i sit hår. Han er ellers godt irriterende! tænker Damia stadig og følger hans blik. "Jeg er ikke så let at slippe af med,, lyder hendes indsmigrende stemme og hænderne falder ned i skødet. Da hun kom her, havde hun selvfølgelig ikke forventet at støde på Tarrak. Det var bare uheld.
"Mjød? At De drikker det stads,, Damia laver en grimasse.
"Det ser ikke ud til, at De har mange venner,, driller Damia og ser indgående på ham.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 08.06.2009 16:33
Tarraks blik så på hende med først et facineret men så afskyende blik igen, denne kvnde var jo ikke engang et forsøg værd.
Han fnøs en anelse provokeret, men rømmede bare skuldrende " Venner? Venner er for folk der er for svage til at klare sig selv og behøver en skulder at græde af... Så hvad med at du går over til dine venner, Damia, for ellers kan vi jo bare gentage sidste møde, bare uden at jeg lader dig leve, og så siger du nok ikke så meget, er det det du vil?" Spurgte han med en hård tone, han fandt hende udfordrende i samtaler men han ville ikke risikere at komme i en situation hvor hun gjorde ham for nar, noget der tit skete når han førte samtaler. Han tøtmte glasset med mjød.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.06.2009 16:46
"Tarrak, det siger De kun, for ikke at virke blød," Damia sætter albuerne på bordet og lader sit kønne ansigt hvile let mod fingerspidserne, "De har helt sikkert venner i norden, for hvordan skulle I ellers 'jage' sammen, hvis I ikke stoler på hinanden?,, Damia smiler et tilknappet smil og tier. Det er bedst at være varsom, når man snakker til en fyr som Tarrak. Det havde hun da lært.
Med ét bliver hendes blik indelukket, og hun ser truende på ham, "Jeg har ingen venner,, Damia siger ikke mere. Tarrak har ramt et ømt punkt. Damia har ingen venner så vidt hun ved af, og det er ikke meget. Han fik hende til at tænke på, at hun ikke kan huske noget som helst fra hendes fortid.
"Hør, jeg har også meget lyst til at slå Dem ihjel, men lad os nu beherske os. Det her er et offentligt sted, og De vil få problemer, hvis De begyndte at slås herinde. Hvorfor tror De jeg er så rolig? Desuden...," Damia stopper i sin sætning og spidser læberne, "uden at lade mig leve? Sig mig betyder det, at De ikke ville slå mig ihjel dengang?,,

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 08.06.2009 16:57
Tarrak fnøs ignorerende og så væk fra hende et sekund og med et kast med hånden bestilte han et kruds mjød mere. Pengende havde han fået fra en fremmed, han havde overfaldet og dræbt tidligere, barnemad... " Det siger du jo " Han spyttede hårdt på gulvet og så igen på hende, med et brændende blik. Han havde masser af "Venner" i norden, men det var ikke et ord han brugte, det var jo kun krigskammerater " Jeg behøver ingen, jeg kan sagtens klare mig tyve dage på toppen af et sneklædt bjerg uden såkaldte venner!" Udbryd han og slog hånden blødt ned i bordet, i et forsøg på at understrege hans ord.

Han lænte sig tilbage i stolen og lyttede en anelse utålmodigt på hende, men aligevel med et afventende blik. Han fnøs igen, benægtende selvom at hun havde ret " Det har jeg ikke sagt nået om" Løj han og krydsede armene. Hans pisk løftede sig fra gulvet, som han ladede op til et diskret udfald som kun han kunne se, og hun nok kun ville kunne mærke.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.06.2009 17:10
"Tyve dage på et sneklædt bjerg i jagten på jeres små 'kaniner',, håner Damia ham og synker bagud i stolen, da han slår hånden ned i bordet. Hun ser op i loftet, men lukker så øjnene og ryster ganske let på hovedet. Hvorfor skulle hun også komme med sådanne kommentarer? Måske fordi hun nød at se Tarraks reaktion. Damia stryger håret om bag øret, før hun omsider har samlet nok mod til at møde Tarraks brændende blik.

"Nej? De har måske glemt det?,, Damia ligger et tryk på glemt og forsøger at undertrykke et skadefro smil. Alarmklokker begynder at ringe i hendes baghoved. Et eller andet er galt, og denne fornemmelse får hende til at være ekstra opmærksom.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 08.06.2009 17:21
Tarraks blik var nu som gennemborende, øjnene skinnede af en kontrolleret vrede, men der var nu kun en grund til at denne vrede blev holdt tilbage og det var på grund af det udfald han snart ville lave " Eller også har du bare fordrejet mine ord i dit lille hoved tøs!" Sagde han og kunne dog ikke skjule arrigskaben i stemmen. En tjenerinde kom stilfærdigt med nærvøse træk ned til dem og satte et krus fyldt med mjød på bordet foran dem og gik så hurtigt igen, tydeligvis ikke tilpads ved hans tilstedeværelse.

Pisken fløg pludseligt imod hendes ankel under bordet og forsøgte i denne planlagte og vel organiserede situation at låse sig fast om begge hendes fødder, dog med bladende udaf så de blot blev holdt nede. Han havde fået nok af at tage hendes drillerier på livs, hun havde overtaget når det kom til at snakke, noget han hadede gevaldigt, det var ydmygende.

Hans blik så nu truende ind i hendes som han hviskede " Du gør dig meget klogt i at vare din tunge, hvis du da ikke vil risikere at møde døden, om det så er midt på en kro, her har jeg trodsalt allerede været tæt på at dræbe en... "
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.06.2009 17:41
"Eller ikke,, fortsætter hun stædigt. Damia ser ham i øjnene. Det er tydeligt, at han er ophidset og ikke tænker over, hvad han siger. Hun er overbevist om, at Tarrak ikke føler sig helt tilpas ved Damia, og dette gør hende fornøjet.

Damia følger kropigen med blikket. Pigen er hel rød i hovedet, og Damia bemærker, at krusset i hendes hånd ryster. Pigen forsvinder hurtigt igen, og Damia ville give alt for, at hun kom tilbage, for ud af øjenkrogen kunne hun se Tarrak nærmest stråle af forurettet vrede.

"Åh,, gisper Damia, da pisken griber om hendes ankler, men gør et ihærdigt forsøg på ikke at virke for overrasket. Hun måtte ikke lade sig påvirke af Tarraks raseri, for det vil ikke hjælpe hende i længden. I stedet ser hun vredt på ham og mellem sammenbidte tænder, siger hun spydigt, "De kan da heller ikke føre en almindelig samtale med folk. Slip mig så!,,

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 08.06.2009 17:51
Tarrak så spydisk på hende nu med et mere kontrolleret blik. " Jo sagtens, men ikke når vedkommende fornærmer mig, hvad med at du bare klapper i, og lader mig være i fred, for du irreterer mig grænseløst kvinde " Væssede han arrigt som pisken strammede nådesløst om hendes ankler. Han ændrede dog pludselig ansigtsudtryk og smilede skævt, nu havde han jo faktisk styr på situationen, det frydede ham men overraskede ham enelig selv.

Han grå øjne så nedværdigt på hende, hun var jo stor i munden, det var ligefør at han skulle fange hende og forærer hende til Arkk som en velkomst gave, tanken frydede ham enelig, det ville være den første gang Tarrak forærede noget, men Arkk skulle jo lige have at syn på de goder, syden kunne komme med, en af dem var Damia et glimrende eksempel på. Han smilede onskabsfuldt ved tanken.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.06.2009 18:03
Damia flytter blikket bag de mørke øjenvipper, for blot at se en håndfuld mennesker forlade kroen. Kujoner! Lidt efter lidt forsvandt de, så der kun sad nogle stykker tilbage i kroen. Damia vil ikke nedværdige dem flere fordømmende blikke. Hun vender sin opmærksomhed tilbage til Tarrak. Hun læner sig langt frem, hen over bordet, med et dystert blik. "Som sagt tager jeg ikke imod ordre fra nogen. Så De må bare sidde og lide,, Damia læner sig tilbage med krydsede arme og et principfast blik uden tegn på vrede eller andre følelser.
Det er godt hun ikke ved hvad Tarrak tænker, for hun ville havde gået amok.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 08.06.2009 18:12
" Meget vel" Sagde han med et overlegent smil og vendte blikket imod de mennesker der forlod kroen. Pisken løsnede sig et kort sekund og vendte bladende indad mod hendes angler og låste sig så igen fast, nådesløst og grusomt. Tarrak målede de mænd der forlod kroen med et blik, hvor var de dog ynkelige. Han afventede et dæmpet smertelyd fra hende, det ville være tilstrækkeligt. Han frydede sig over situationen, hun kunne bare lade værre med at være så næsvis, flabet, så ville det ikke være sket. Han slog en diskret latter op, og gjorde tydeligvis nar af hende, noget han allerede havde erfaret var et godt træk, hun havde på mystisk vis også en stolthed, selv også efter Katah og Tarraks overgreb på hende.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 9