"Tarrak, det siger De kun, for ikke at virke blød," Damia sætter albuerne på bordet og lader sit kønne ansigt hvile let mod fingerspidserne, "De har helt sikkert venner i norden, for hvordan skulle I ellers 'jage' sammen, hvis I ikke stoler på hinanden?,, Damia smiler et tilknappet smil og tier. Det er bedst at være varsom, når man snakker til en fyr som Tarrak. Det havde hun da lært.
Med ét bliver hendes blik indelukket, og hun ser truende på ham, "Jeg har ingen venner,, Damia siger ikke mere. Tarrak har ramt et ømt punkt. Damia har ingen venner så vidt hun ved af, og det er ikke meget. Han fik hende til at tænke på, at hun ikke kan huske noget som helst fra hendes fortid.
"Hør, jeg har også meget lyst til at slå Dem ihjel, men lad os nu beherske os. Det her er et offentligt sted, og De vil få problemer, hvis De begyndte at slås herinde. Hvorfor tror De jeg er så rolig? Desuden...," Damia stopper i sin sætning og spidser læberne, "uden at lade mig leve? Sig mig betyder det, at De ikke ville slå mig ihjel dengang?,,

- Avatar og profil billede lavet af mig