En lang bro af træ som går et langt stykke ud over vandet...

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 02.09.2008 21:42
han vender hovede mod ham "hvad er der?" siger han surt, og fnyser

//sorry, har ingen kreativitet
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 02.09.2008 21:44
Han rejser sig op og omfavner ham igen bagfra. Han nusser nærmest sit hoved ind mod hans ryg.
"Du må ikke gå..," mumler han lavt.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 02.09.2008 21:48
"og hvorfor må jeg ikke det!" siger han surt, efterfulgt af et opgrivende suk, "du er for meget!" vrisser, han og skæver om til Murizz
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 02.09.2008 21:54
"Fordi... Det ved jeg ikke. Det må du bare ikke," siger han lavt. Han kniber øjnene lidt sammen. Han strammer svagt grebet om ham.
"... Nej, jeg er ej," kommer det lavt mumlende fra ham.

//Frys. Sorry, må smutte.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 03.09.2008 16:31
han himler med øjnene "slip mig så!!" råber han, han prøver dog ikke at komme fri Murizz skal sku selv finde ud af hvem der bestemmer! "Murizz! hod dig fra mig!"
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 04.09.2008 15:10
Han bider sig let i læben. Så slipper han langsomt Felix. Han ser kort på Felix, før han hurtigt går forbi ham og løber derfra.

/out.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 05.09.2008 20:59
han ser irriteret efter ham, "det var på tide" mumler han og tresker derfra

//out
Mørketskriger!

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 29.09.2008 21:38
Han kom gående med Alwyn et lille stykke længere fremme. Da de var kommet til vandet, og senere til broen havde han regnet med at der var noget i den anden ende, men det blev langsomt tydeligt i mørket at den ikke gjorde det. Derfor stoppede han. De havde ikke sagt meget, men for det meste gået i stilhed i det bedste af 20 minuter. Og var faktisk bange for at de slet ikke fik sagt noget. Han måtte sige et eller andet.
"Såh.. Må vi vel hellere vende om..?" Dog gjorde han intet endnu, da han ville se om hun havde noget at snakke om først.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 29.09.2008 21:42
Hun stoppede op og betragtede horisonten. "Mmmh.." lød det tåget fra hende. Hun stirrede på vandet, der glinsede i en perlemor farve, fra månens lys. Hun så op i himlen, hvor hun fik bekræftet at månen skinnede imellem skyerne.
Hun vendte sig imod Spike og betragtede ham roligt i nogle minutter. Hun smilte ikke, men så temmelig seriøs ud. "Hvad så Spike?" sagde hun pludselig. Hun stirrede på ham, og ventede et svar på det simple spørgsmål. Hun ville lige sættes ind i hans situartion, af en eller anden grund fandt hun det meget interessant at vide, hvad han vidste. Det var som om han var i en skattejagt, og hun havde den halvdel af kortet som han manglede, og hun ikke anede hvorvidt hun skulle give ham det eller ej.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 29.09.2008 21:53
Kigger undrende på hende. Ikke forvirret, men undrende. "Hvad så hvad?" Kunne ikke helt renge ud hvad hun snakkede om.
Han satte sig på den østlige side af broen, den side, der var vendt ud mod havet. Han regnede ikke med at hun gjorde noget, udover at uddybe hendes spørgsmål, og han havde midlertidigt også glemt at han burde gå tilbage. Hverken hans hukommelse eller hans stedsans funktionerede helt ordentligt.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 29.09.2008 21:58
"Hvad så Spike. Kan det siges bedre? Hvad har du fundet frem til med dig selv? Har du nogen planer for noget? Eller lader du tingene komme som de nu gør?" spurgte hun fjernt og skævede til ham. Hun betragtede ham roligt, og overvejede sin situartion.
Hun så ud over havet, og placerede hænderne på ryggen. Hun vippede lidt på tæerne. Hun betragtede ham afventende og bed sig i underlæben med en afslappet forsigtighed.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 29.09.2008 22:08
Suker tydeligt, mens han hviler sine arme mod sine knæ. Han kiggede ud på månen, mens han tale langsomt: "Du tænker alt for meget over det her Alwyn," og uden at give hende chance for at sige noget, fortsætter han. "Jeg er mig, og jeg er ikke værd at tænke på." Hans ben holdt helt stille, som de frit hang ned mod vandet, der stille bølge frem og tilbage. Man kunne intet høre i hans stemme, og intet se i hans udtryk.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 29.09.2008 22:14
Hun betragtede ham længe. Tavs. Der gik minutter hvor hun bare stod og så på ham. Han var svær at beskrive. En stærk mand, uden frygt for noget, eller hvad?
"Det synes jeg du er." svarer hun efter en del tøven. Hun betragter ham forsat men ser så op i himlen for at få tankerne væk fra situartionen. Hun holdt vejret i nogle sekundter og slog armene om hinanden for at få noget varme i kroppen - eller bare for at lave noget.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 29.09.2008 22:22
Han lod sit hoved falde ned på brystet før han sagde noget. Alt snakken om ham havde gjort ham nervøs for om han pludseligt skulle blive gal, og dræbe alle omkring sig, faktisk kunne man gå så langt som til at kalde ham bange for sig selv. Netop som han skulle til at sige noget, følte han sig selv blive stum, for hvad kunne man sige til sådan en sætning? "Jeg er farlig Alwyn..," han ville egentligt havde fortsat, men kunne bare ikke finde ordene til det, og han ønsker hurtigt at han kunne havde trukket sine ord tilbage.

OOC: Skal vi fryse, eller afslutte?
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 29.09.2008 22:26
Hun så igen på ham med et roligt blik. "Jeg frygter intet." svarede hun blot tilbage. Hun bed sig i læben og log sit blik søge et andet sted hen. Hun så hen af stranden og lyttede til bølgernes blide skvulmen. Hun lukkede øjnene og fandt ro i sindet.
Hun anede ikke hvad denne samtale ville lede til, eller hvorfor hun forsatte den. Hun lod armene glide ned langs siden, og opgav kampen imod kulden. Hun åbnede øjnene og betragtede sin ånde, der var synlig i luften.

( Hvis du vil gå så smut, hvis du vil fryse så frys.. ^^ )

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 29.09.2008 22:41
Vidste godt at det ikke var nødvendigt at diskutere videre, og han havde i sandhed intet ønske om det hvis det kunne undgås. Hun havde sikkert ret, men hun virkede mere interreseret i hans fortid end i ham, og plagede ham altid med den slags spørgsmål. Man måtte vel tage det søde med det sure.
Mens han sad og overvejede hvad han skulle sige, da han aldrig havde været god til sådan 1-1 snak, men bedre til meningsløs small-talk. Han kiggede ned på det svagt reflekterende, men ellers skræmende sorte vand, og følte sig forunderligt vristet til bare at lade sig ryge udover og forsvinde ned i det endeløse mørke. Stille lukkede han øjnene, og indrømte det han et eller andet sted havde prøvet at undgå at sige.
"Jeg ved det ikke, Alwyn," udånder, og ånden skaber en lille sky, der hurtigt forsvinder. "Jeg ved ikke noget længere."

OOC: Så fryser jeg ^^ Sov godt.

//Frys
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 30.09.2008 20:53
Hun betragtede ham som han sad der. Hun gik lydløst over til ham og placerede hånden på hans hovede. "Måske er det også bedst." sagde hun og smilte opmundrende. Lyset gav hendes hud et blegs skær. Hun lod tungen glide over læberne og satte sig ved hans side. Hun trak benene op til sig og krammede knæene. Hun hvilte sin hagen på sine knæ.
"Skal vi tale om noget andet?" sagde hun roligt og så på ham med nogle blide men dybe øjne.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 30.09.2008 20:58
Det lykkedes ham at præstere et skævt smil, mens han skævede til hende. Siger ikke noget i et stykke tid, da han tænker mange ting igennem på en gang. "Det lyder som en god idé," vipper lidt med den venstre fod, mens bølgerne laver en behagelig lyd under dem. "Såh.." Selvom han ikke var meget for at tale om sig selv, stod det klart for ham at han ikke var glad for at tale om særligt meget, normalt, så nu hvor han prøvede at finde på noget at tale om, sagde hans utrænede hjerne op. "Hvad syntes du om vejret?" Kort efter slog han sig selv mentalt, da det meget muligt var en af de mindst orginale emner man kunne snakke om, på verdens basis.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 30.09.2008 21:05
Hun lo varmt og trak på skuldrene. "Det er uændret. Er det virkelig det bedste du kan præstere, Mandsling?" drillede hun og vippede lidt med tærene. Hun lod den ene hånd glide hen af broen, og fandt en lille sten som hun kastede i vandet med et plop. Bølgernes rolige brugsen fik det til at løbe koldt ned af ryggen. Hun kunne nu godt lide at sidder her. Det var vel ligemeget om de talte om noget. Det var beroligende blot at kunne sidde der, uden frygt.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 30.09.2008 21:09
Han grinner kort og lavt, før han svare på hendes ellers retoriske spørgsmål. "Nej, det kan jeg vidst ikke." Lænner sig svagt tilbage, støttende på begge sine arme, der var bag ham nu. "Kan en kvindsling some dig måske heller ikke finde på noget?" Spørger han, mens han drejer hovedet for at kunne se hende ordentligt. En kølig brise løb igennem hans korte hår, der ikke lavede noget forsøg på at bøje sig i vinden, men det var tilgengæld meget mere spændende at se hende hår, da det bevægede sig meget mere levnede. Han sank kort.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Nao, Charizard
Lige nu: 3 | I dag: 9