En stor sø , med varmt glitrende vand .

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 05.08.2009 16:35
Devyn kiggede lidt på ham og lagde så hovedet på skrå. Hvis han var fra havet så måtte han da komme langt væk fra. Eller også så kom han fra den anden side af øen. Hun anede det faktisk ikke, hun havde aldrig set sådan en som ham før.
"jeg mener altså hvad.." mere nåede hun ikke at sige før han begyndte at snakke igen. Hun lukkede mundne og begyndte stille at mumle noget uforklarligt.
I et stykke tid klemte hun øjne lidt sammen og åbnede så munden. "Du er fra havet. Jamen hvor fra så? Jeg har da aldrig set sådan en som dig. Jeg har kun set en som..." hun stoppede og sukkede kort "mig" hun kiggede ned i vandet. Det var faktisk kun derfor hun var flygtet. Hun ville se andet end andre end sig selv. Det virkede bare forkert, ikke at se andre end sig selv.
"Ja jeg er fra havet. Sikke dejligt det er." mumlede hun og holdte blikket ned i vandet. Nogen gange virkede hun bare så dum. Tænk at hun kunne spørge hvad han var. Han var jo et væsen, eller som han selv sagde ham slv. Hun skulle bare have holdt sin mund

Fundet på Photobucket ^_^
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 05.08.2009 16:43
"Måsk er det, fordi der ikke er så mange som mig?" sagde han, en smule fornærmet.
Bare fordi hun ikke havde set sådan en som ham før, så behøvede hun da ikke at sige alt det dér.
Han sukkede dybt og inderligt, da hun sagde, at havet var dejligt.
"Ja, det er dejligt," sagde han.
Selvom han godt kunne lide havet, så savnede han det ikke. Han var jo netop rejst væk derfra, fordi han var blevet træt af det. Der var ikke andet end vand, tang og fisk. Og så alligevel... så var det ikke altid, han kunne holde sig væk fra vandet. Det var på tidspunkter som nu, hvor det var så varmt, at man ikke kunne udholde at være oppe på landjorden.
Demos Mbizi - dreng fra havfolket.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 05.08.2009 16:52
Devyn kiggede lidt væk fra ham. Nu havde hun jo fornermet ham. Hun var da ikke for god til det med at møde mennesker. Hun burde slet ikke have været her. Hun kunne lige så godt bare have taget et andet sted hen. Det ville have været meget nemmere. Så kunne hun da ikke irritere nogen på nogen måder.
"Det må du undskylde. Jeg ville ikke fornerme dig. Det var noget af det sidste jeg ville. Det er bare.." hun stoppede med at sige noget og vendte sig med ryggen til. Hun burde virkelig lære og holde sin mund. men det ville ikke hjælpe alligevel. "Jeg har bare aldrig.. Nej undskyld. Jeg siger ikke mere." hun bed sig i læben og begyndte at rive i nogle få græstotter for ikke at såre ham på nogen måder.
"Mhh. Der kan man ikke søge tilflugt." mumlede hun og kiggede ikke på ham. Det var da forkert det her. Hun havde fornermet ham og hun birde skamme sig over det.

Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 05.08.2009 16:59
En lille rynke dukkede frme imellem Demos øjenbryn, da han så, hvordan hun pludselig blev helt trist. Hun skammede sig vidst over, at hun havde fornærmet ham. Men det var jo ikke kun hendes skyld. Det meste af skyldens var faktisk Demos', fordi han blev fornærmet over selv de mindste ting. Han bed sig i læben og kiggede på hende. Han kunne ikke se hendes ansigt, for hun havde vendt ryggen til ham, og det gjorde ikke det hele bedre på nogen måde.
Han kløede sig på kæben og overvejede grundigt, om han mon skulle foreklare hende, at hun ikke havde gjort noget forkert. Men nej. For sådan var han ikke.
Han svømmede ind til breden af søen. Han havde lige pludselig ikke lyst til at være i vandet mere. Han satte sig på en sten, der lå oppe på breden, og gav sig til at vride vandet ud af sit lange hår.
"Undskyld," lød det lavmælt fra ham - så lavmælt, at Devyn sikkert ville have svært ved at høre det. Men han sagde da undskyld, og det var det vigtigste, om så hun hørte det eller ej... ikke?

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 05.08.2009 17:09
Devyn sukkede kort. Det var jo altid godt med nogen at snakke med. Men hun skammede sig virkelig. Aldrig havde hun fornermet nogen så meget at personen blev ked af det. hun rystede lidt på hovedet af sig selv. Hun dykkede ned under vandet og svømmede over imod den bred hvor hendes tøj lå. Da hun nåede breden hoppede hun op fra vandet med halen. Hun vendte sig med ryggen til og lukkede øjne. Et stykke tid efter kom der det samme bålige lys rundt om hende. Hendes hale begyndte stille at forvandle sig til ben. Det var næsten helt utroligt at se det. Da hendes hale var blevet til ben kunne man se at hun slet ikke var våd på kroppen. Hun rakte ud efter sit tøj, og trak sin bluse ned over hovedet. Hun rejste sig op for at tage sine bukser på. Da hun var færdig med at tage tøjet på var det kun hendes hår der var vådt. Alt andet var helt tørt.
Hun kiggede tilbage over skulderen og så på Demos. Hun bevægede sig over imod ham, men anede ikke hvad det var hun skulle sige. Hun kunne jo sige en masse ting, som måske slet ikke hang samme.

Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 05.08.2009 17:17
(Jeg har da ikke skrevet, at han er ked af det? ^^")

Demos kiggede på Devyn. Hun havde nok ikke hørt, hvad han sagde, for hun svarede ikke... nåh. Men det var hendes egen skyld! Hvis hun hellere ville blive ved med at skamme sig, så måtte hun selv om det.
Han greb ud efter sin skjorte, der stadig lå på jorden. Den var helt dækket af sand, så han måtte rystede den godt og grundigt et par gange, før han tog den på igen. Måske han skulle have ventet med at iføre sig den, for han var stadig så våd, at blusen blev helt gennemblødt efter at par sekunder. Men det var lige meget. Alt var lige meget. Det var kedeligt at være her nu, hvor Devyn var sådan. Hun var sjovere at snakke med før hun begyndte på alt det dér snak om havet.
Han sukkede og rejste sig op. Så var der vel ingen grund til at blive her længere. Han vred sit hår endnu engang, før han satte i gang og begyndte den lange tur hjemad.

//out (jeg skal spise nu, og jeg ved ikke, hvor meget jeg kan komme på i aften, så jeg vil holde på dig ^^)

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 05.08.2009 17:21
((Nej men det er det hun tror han er :P))

Devyn sukkede kort. Hun ville egentlig gerne snakke med ham og så gik han bare. Det var da smukt. Det kunne da ikke gå meget bedre. Hun skulle vidste bare have holdt sin mund. Hun skal bare holde op at snakke med folk så er der slet ingen skam i livet. Hun satte sig ned og sukkede lidt vredt til sig selv

((Det er helt okey. Jeg kommer nok heller ikke selv på før igen i morgen :P så jeg lader bare vær med at gå ud hvis det nu er :P xD))

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 28.08.2009 23:23
Caine gik barfodet gennem det varme sand. Hvis ikke det var fordi at han allerede var blevet så vant til varmen, ville det havde været brændende varmt for ham ikke at have sko på.
Et lettelsen suk lød fra ham, da han fik øje på oasens turkisblå vand. Endelig vand! Han styrede direkte hen imod oasen, satte sig på kanten af den og lod sine fødder synke ned i det kølige varm. Eller lune vand, rettere sagt. Men i forhold til den varme luft og det brændende sand var vandet altså køligt.
Han gav sig til at kigge lidt omkring og fik til sin overraskelse øje på en anden tilstedeværende. En kvinde med vådt hår. Hun havde sikker været ude og svømme i oasen, for hvorfor skulle hun ellers have vådt hår? Det var jo ikke sådan, at man hvert øjeblik kunne forvente at en regnbye bevægede sig ind over ørkenen.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 28.08.2009 23:27
Devyn kiggede lidt frem og tilbage og et suk kom frem på hendes læber. Hun havde ikke ment noget af det på den måde. Hvordan kunne han bare gå sådan? Hun ville ave sagt undskyld, men det måtte jo så vente til en andne dag.

Hun gik hen og satte sig på breden og stak sine tær ned i vandet mens hun kiggede over på en anden person. Hun smilet venligt til ham, et par fingre gled igennem hendes hår og hun klaskede det op på skuldren. Stille gled hun fingrene igennem det for at der ikke skulle kome knuder i det.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 28.08.2009 23:36
Caine flyttede ikke sit blik. Han betragtede hende meget indgående, og gjorde sig ikke det besvær at besvare hendes smil. Da hun gav sig til at trække sine fingre gennem sit lange hår, fnøs han blot.
"Har du ikke nogen hårbørste eller hvad, siden du bliver nødt til at bruge fingrene?" spurgte han, selvom det egentligt ikke var et spørgsmål, han gruede efter at få svar på. Det var let at se på ham, sådan som han uinteresseret vendte blikket bort fra hende igen.
Han gav sig til at kigge på det blå vand, der dovent vedblev at slå imod søens breder. Hvor måtte vand egentligt kede sig nogen gange... Det fulgte jo bare de samme bevægelser igen og igen, og fik aldrig set nogen nye steder.
Han sukkede og lod en hånd kører igennem sit hår, bare for at få det væk fra panden.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 28.08.2009 23:53
DEvyn kiggede på ham og virkede ret så dum. "Undskyld mig en børste?" det var tydeligt hun ikke anede hvad det var. Hun kom jo fra havet så hvorfor skulle hun bekymre sig om noget som en børste? Godt nok ville hun vide hvad det var for noget. Hun nikkede blot til ham da hun ikke anede hvad hun ellers skulle gøre.

Hun rejste sig op og gik over til ham hvor hun stoppede op nogle få meter fra ham. "Jeg forstår ikke.. Hvad er en børste?" spurgte hun og lød ret dum over at komme med sådan et spørgsmål.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 29.08.2009 00:03
Caine stirrede på hende, som om hun var totalt hjernedød. Alle vidste da hvad en hårbørste var! Især sådan en som hende - en pige. Men hun var åbenbart en undtagelse. I hvert fald lige medmindre, at hun bare spillede skuespil.
"Gør du nar af mig eller hvad?" sagde han gnavent og lagde sine arme over kors.
Han var overhovedet ikke i humør til at blive gjort til grin af en, der ikke engang vidste hvad en hårbørste var. Man skulle jo tro, at hun boede helt alene herude i ørkenen og aldrig have set andre mennesker - eller hårbørster - før!
Han drejede hovedet lidt for at sende hende et irriteret blik.
"For hvis det er sådan, gider du så godt at være så venligt at lade mig være i fred?" sagde han køligt med et ikke-særlig-venligt tryk på 'venligt'.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 29.08.2009 00:08
Deyvn lagde hovedet lidt på skrå og kiggede på ham. Skulle han nu til at være sur, hvad havde hun nu gjort? Hun kiggede blot dumt på sig og kløede sig så lidt i håret.
"Hvorfor skulle jeg gøre nar om sådan noget?" spurgte hun meget alvorligt og rystede på hovedet. Hun ville slet ikke gøre nogen dum, eller lade det se ud som om hun var underlig.
Hun rettede hovedet op og smilte blort til ham. "Jeg spurgte altså ikke for at være dum eller at gøre dig vred. Jeg er bare ikke her oppe fra. Jeg kommer fra havet, måske ser det ikke sådan ud med disse ben, men jeg forsikre dig om at jeg er fra havet." sagde hun og kiggede blot på ham. Hun trådte forsigtigt et skridt frem imod ham.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 29.08.2009 00:17
Han kiggede ned på hendes ben, da hun nævnte dem. De lignede jo bare normale ben.
Han vendte igen blikket mod hendes ansigt med et træt blik i sine blå øjne.
"Og hvad så? I har måske ikke hårbørster i havet?" spurgte han og rullede med øjnene. Hvordan kunne man leve uden hårbørster? De måtte da have ekstremt uglet hår, dernede under vandet. Eller også havde de bare ikke brug for at børste deres hår. På de billeder, han havde set af havfrue, havde de altid håret fyldt med tang og fisk. Temmelig upraktisk.
"En hårbørste er noget, som man bruger til at gøre sit hår glat med," sagde han bare.
Så kunne det være, at hun ville lade være med at stille flere spørgsmål om hårbørster.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 29.08.2009 00:24
Devyn kiggede på ham og smilte blot. Hun satte sig stille ned ved siden af ham og tog sit hår om p ryggen igen. Hun kunne mærke hvordan en dråbe gled ned ad hendes trøje og videre ned af ryggen. Det var godt der ikke kom vand foran da hun jo havde hvid trøje på.
"Nej det har vi ikke. Hjemme hos mine forældre der bruger vi muslinger eller konkyler." hun skævede lidt til ham men lod blot hendes smil vare ved. Da han begyndte at snakke nikkede hun blot. "Det lyder da.. Tjaa dejligt eller hvad man nu siger. Så kan man have fint hår, hvordan ser sådan en børste egentlig ud?" spurgte hun og kiggede blot påham. Hun vidste godt at hun havde kvejet sig et eller andet sted, men det var da altid en god ting at vide. Især da hun havde brugt en gaffel sidst til at køre igennem hendes hår.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 29.08.2009 00:35
Caine åbnede munden over hendes historie om, hvordan hun gjorde hjemme hos sine forældre.
"Hvordan i alverden kan man ordne sit hår med muslinger og konkyler?" udbrød han og rystede på hovedet. Det var jo ikke engang muligt!
Han rystede endnu engang på hovedet, da han hørte hendes sidste spørgsmål, og gad ikke engang at åbne munden for at svare hende. Det måtte hun selv finde ud af. Hun var jo ikke nogen lille fireårig unge, der ikke engang kunne finde ude af at tage sit tøj rigtigt på. Hun var voksen. Og hun så endda ud til at være nogle år ældre end ham selv, måske tre-fire år eller sådan noget, så hun burde have meget mere livserfaring end han havde.
Han sukkede og lagde sig ned i sandet, stadig med sine fødder i vandet. Det var så dejligt køligt, at han ikke gjorde sig nogen tanker om nogensinde at flytte sig fra søen igen.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 29.08.2009 00:51
Devyn kiggede på ham og blev egentlig lidt stødt over det han sagde. sådan skulle han da ikke tale til hende, det var helt forkert. Man skulle være sød når der var en dame i nærheden eller pige var hun jo egentlig.
"Det er da meget nemt, du tager da bare sådan en og køre den igennem håret. Man skal bare tage nogen der ikke er så skarpe så man skær sig." hun kiggede på ham og hendes smil forsvandt for anden gang i dag.
Det var slet ikke hendes mening at hun skulle få andre til at være sure eller at gå fra hende. Nu gjorde hun det jo så igen, det virkede forkert for hende, nogen skulle jo bare forklare hende hvordan tingene hang sammen her oppe. Hun rejste sig op og gjorde klar til at hoppe i vandet.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 29.08.2009 23:11
Da han så, hvordan hendes smil pludselig forsvandt, fnøs han køligt. Lige om lidt ville hun sikkert også bryde ud i gråd. Helt ærligt, han havde jo ikke engang gjort hende noget – ikke endnu, i hvert fald. Men han kunne meget snart komme til det, hvis hun blev ved med at være så påtrængende.
”’Du tager da bare sådan og kører den igennem håret’,” drævede han efterabende. ”Ja tak, men det er lidt svært! En musling er rund eller aflang, og har ingen takker, der kan glatte uglet hår ud, så hvordan er det overhovedet muligt?” fnøs han.
Han trak opgivende på skuldrende og vendte blikket op imod himlen. Flossede, snehvide skyer drev dovent hen over den klare lyseblå himmel. Hvorfor var det så svært for hende at forstå, at han ikke gad, at hun skulle opføre sig så dumt overfor ham? Alle vidste da hvad en hårbørste var, om så de var fra havet, ørkenen eller sågar en helt anden planet, hvor folk måske ikke engang havde hår!

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 31.08.2009 14:49
Devyn kiggede på ham inden hun hoppede ned i vandet med tøj på. Lidt efter flød tøjet op til overfladen, og et blåt skær kom fra vandet. Der gik nogle minutter da hun kom op til overfladen igen. Hun forstod ikke hvorfor han skulle være sådan der, hun havde slet ikke gjort noget. Hun havde spurgt om en ting. Katah blev også sur da hun spurgte hvad man brugte en gaffel til. Disse væsner oppe på overfladen var lidt underlige mente hun. Hun rystede lidt på hovede og ville egentlig skifte emne men det var måske ikke lige så nemt som det så ud til.

Hun dykkede ned under vandet og begyndte at svømme lidt rundt. Lidt efter kom hun op til overfladen igen og svæmmede hen til breden. "Hmm.. Hvad hedder du egentlig?" spurgte hun og kiggede blot på ham. Hun begyndte at vifte lidt med halen så den kom til syne nogen gange i vandoverfladen.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 31.08.2009 16:09
Caine pustede nogle røde hårlokker væk fra øjnene. Han bemærkede overhovedet ikke det blålige lys, der i et kort øjeblik oplyste hele søen som et overnaturligt undersøisk skær, og som egentligt burde have fanget hans blik, hvis ikke det lige var fordi, at han havde alt for travlt med at studere den hårlok, han netop havde pustet til. Da han endelig vendte sit blik mod hende, var det for at besvare hendes spørgsmål med et andet spørgsmål.
”Hvad kommer det i det hele taget dig ved?” sagde han gnavent.
Og så var det, at han fik øje på en underlig fisk, der hurtigt forsvandt ned under vandet igen. Den var kæmpestor, ikke lille som de andre i søen, og han skulle lige til at sige til hende, at hun måske burde overveje at gå op af vandet, råbe til hende, at der var en gigantisk fisk bag hende – men så kom halen til syne endnu en gang, og denne gang kunne han godt se, at halen altså tilhørte hende. Den sad fast til hendes krop der, hvor der burde være et par ben. Hvad var hun… en havfrue eller sådan noget? Hun havde godt nok sagt, at hun kom fra havet, men lige før havde hun da stået oprejst på to par ben… eller havde han bare overset noget?
”Hvad fanden er dét for en?” spurgte han og pegede på hendes hale, ligeglad med om han måtte virke uhøflig eller ej.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1