Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 17:35
Han betragter hende mens hun går med et lille smil.
"Du er også fantastisk," når han at få indført før døren lukker sig, og han sukker tungt og tager sig til hovedet. Han går hen til skrivebordet hvor en karaffel cognac står og hælder et glas op til sig selv, som han bunder med det samme. Hvad der er sket siden i aftes har rystet ham voldsomt, og han trænger til den cognac at styrke sig på, før han går i gang med dagens vigtige opgaver.

//out

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.12.2011 16:53
Ihsan og Maki kommer ned langs med huset udefra, og Ihsan ser imponeret op på det høje bygningsværk. Woaw tænker hun, har Maki virkelig fået lov at bo der, så er der ingen fare for, hverken hun eller babyen kommer til at lide under nogle mangler eller vinterkulde, og hun er glad ved tanken.
"Så er vi her. Kan du kende det?" spørger hun med et bekymret smil og ser på sin veninde

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 16:55
''ja... det er det der...'' hvisker hun nervøst, og er enlig lidt bange for at se Levon igen.. Hun krammer sin veninde farvel... ''Pas på dig selv søde! Man ved aldrig hvad Falco kan finde på!!'' siger hun og giver hendes veninde et stort kram.. Hun kigger hende i øjnene før hun slipper hende.. ''Jeg holder utrolig meget af dig!'' hvisker hun og smiler

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.12.2011 17:05
Ihsan krammer igen og stryger Maki over håret igen.
"Jeg passer på mig selv, og det må du også. Jeg skal nok finde dig, når jeg har hans blod." Hendes stemme er så overbevist om succes, det burde berolige Maki, og hun slipper hende på samme tid som hun selv bliver sluppet.
"Jeg holder også meget af dig, Maki. Vi ses, og vær nu forsigtig med dig. HEj hej!" Hun vinker og vender sig så, går ned på alle fire og spæner væk derfra i sit quest på at lære at kysse med følelse. Ingen af dem har tænkt på, LEvon måske var manden, der kunne have lært hende netop det, og det ville nok heller ikke have været rart for Maki.
Ihsan runder et hjørne og er væk

/out

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 17:08
Maki smiler til Ihsan, og står og kigger efter hende.. ''husk på jeg elsker dig..'' hvisker hun, da hun er væk... Hun tager en dyb indånding, og kigger på huset.. ''Hvad laver jeg her? når jeg burde støtte min veninde!!'' siger hun vredt og lavt til sig selv.. Hun går op mod døren og banker på..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 17:12
Der går et øjeblik fra Makis banken til døren går op og en stolt udseende butler åbner døren for hende. Han ser et øjeblik uforstående på hende, men genkender hende så og lukker hende ind i hallen.
"Min Herre er i biblioteket," meddeler han hovent, "HVis De vil følge med, frøken." Efter ordre fra Levon behandles hun som enhver anden kvinde i hans hjem, og tjeneren bukker for hende, før han leder an.

I biblioteket sidder LEvon henslængt i en stor bevinget lænestol. Han har støvlerne taget af og vesten ligeså, og skjorten står åben til ned midt på brystet, så en måtte af gyldent, krøllet hår er synligt i åbningen. Han er dybt optaget af en bog, hans lyse lokker vælter ned om hans ansigt, selvom han forsøger at holde dem borte med den ene hånd, hvis albue hviler på armlænet.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 17:17
Maki stivner da døren bliver åbnet, men følger blot efter butleren op til biblioteket.. ''Tak.'' hvisker hun og smiler til ham.

Hun tager et bar skridt ind på biblioteket, før hun får øje på Levon.. Hun stopper op og har mest af alt lyst til at vende om og løbe derfra.. Hun går elegant og lydløst over til Levon, hun stiller sig lige bag ved ham og kigger ned i bogen... ''Hej.'' hvisker hun lavt, og håber hun ikke forskrækker ham alt for meget . . :)

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 17:19
Han hører godt døren blive åbnet, men løfter ikke blikket fra bogen, og først da han hører Makis stemme, løfter han blikket og smiler op til hende.
"Maki?!" udbryder han glad, lægger straks bogen væk og rejser sig. Han breder armene ud med sit velkendte, charmerende smil og venter på, hun skal gå ind i hans favn. "Hvor er det godt at se dig, min smukke," siger han blidt og betrageter hende. Hans smil falmer en smule, og han bliver mere alvorlig.
"Har du det godt?" spørger han bekymret.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 17:21
Hun smiler da hun hører hans stemme igen, før hun putter sig helt ind til ham, og begynder at græde.. ''Nej..'' Hulker hun.. ''Jeg har det forfærdeligt.. Min skaber nægter at give mig hans blod, hvilket jeg har brug for, ellers overlever jeg ikke.. Han forlanger et kys fra min bedste veninde.. Hun aner dårligt hvad et kys er.. Jeg er gravid, og alt er så uoverskueligt.'' hulker hun ind i hans varme favn..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 17:26
Han holder hende tæt og stryger hende kærligt over håret, mens han lader sin skjorte tage imod de bitre tårer. Han lytter alvorligt til hvad, hun siger, og hans mave snørrer sig sammen i frygt.
"Åh min Maki," hvisker han ned i hendes hår og kysser det blidt.
"Jeg er sikker på din veninde gerne ofrer et kys for din skyld, om hun ved hvad det er eller ej ... Det andet tager vi stille og roligt som det kommer," trøster han, selvom en hård knude har samlet sig i hans mave. "Vi tager et lille skridt ad gangen, ikke? Du er i sikkerhed her, jeg skal nok passe på dig! Og skulle din veninde ikke ønske at udsætte sig, så skal jeg nok selv opsøge din skaber og sørge for hans blod." selve den sætning virker mærkelig for ham, men han forsøger at virke som om det ikke påvirker ham. Tanken om en skaber og at skulle bruge nogens blod er lidt utrolig for ham, men han siger intet om det og holder hende blot tæt.
"Fortæl mig alt, der går dig på, så tager vi det ét skridt ad gangen, ikke? Alting bliver fint," trøster han hviskende mod hendes hår og kysser det igen.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 17:30
''Han ville slå dig ihjel... Han kunne lugte på mig, at jeg havde været sammen med et menneske.. Han kræver et kys med følelser, og det aner hun ikke hvad er... Jeg er så bange.. Jeg vil ikke miste hende! Hun ofre så meget for mig! Jeg ved ikke hvad jeg ville have gjort uden hende! '' siger hun stille, og forsøger at holde op med at græde.. ''Hun ville have mig i sikkerhed først, og det eneste sted jeg kunne komme i tanke om, var hos dig. Jeg håber det er okay!?'' siger hun tøvende, og en smule bange for hans svar.. ''Jeg er så bange for hun ikke når det.. Jeg føler mig allerede så svag.. '' Hvisker hun, og tager en dyb indånding, før hun kigger op på Levon.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 17:44
"Han kan bare komme an, jeg skal nok vide at klare mig! Jeg er ikke så svag som jeg måske ser ud til, Maki." Han stryger hende over håret. "Og med henblik på hvem du har været sammen med, hvad kommer det så egentligt ham ved? Og med henblik på det kys, så tror jeg nok din veninde skal klare det; hun virker tila t vide hvad der er på spil her, og jeg tvivler på, hun vil svigte dig ... men er hun her ikke om to dage, så skal jeg opsøge ham og få fat i det for dig, vær ikke bange for det." Han kysser hende igen på håret, mens han lytter til hendes næste ord.
"Selvfølgelig er det i roden, hvor kan du overhovedet spørge? Du er altid velkommen her, og du ved da, jeg vil beskytte dig? JEg er her for dig, Maki, brug det endelig!" det sidste er bare hvisket i hendes øre meget blidt, meget kærligt. Da hun kikker op på ham, smiler han berolignde og bøjer hovedet ned for at lægge panden mod hendes, stadig mens han kikker på hende.
"Du gjorde ret i at komme her igen. Jeg har savnet dig, og du har brug for et sted at være. Alting skal nok ordne sig, det lover jeg dig!" Han læner sig lidt længere ned og kysser hende på næsetippen. "Det lover jeg," gentager han hviskende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 18:09
Maki står og nyder at være i Levon's arme igen.. ''Han mener han har ene ret til mig, fordi han har skabt mig, og mener ikke at jeg fortjener hans beskyttelse.. Levon... Han er vampyr. Hvordan vil du beskytte dig mod ham!? Han bider dig bare!? Ligesom han bed mig...'' Siger hun stille.. ''Jeg er bare så bange for der sker hende noget.. Hun ofre sig, for min skyld.. Og.. Falco sagde at han ville bide hende næste gang han så hende...'' Hun gyser over hans navn.. Hvordan kunne han enlig tillade sig at gøre sådan noget...

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 18:18
"Ingen ejer dig, Maki, men det er nok bedst, du ikke kommer i nærheden af ham igen." Han stryger hendes ryg kærligt og læner panden mod hendes. "Og jeg skal nok vide at beskytte mig! Han er ikke den første vampyr, jeg har kæmpet mod, og du ser mig da her endnu." Han smiler let, og det er ment som en forsikring for, han nok skal klare sig. Det falder ham ikke ind, han kan gøre hende mere urolig med kommentaren, og han betragter hende blot med et afslappet, forsikrende blik. "Og jeg er sikker på, hun kan passe på sig selv, Maki. Hun er jo ikke noget barn, er hun vel? Jeg er sikker på hun ved hvad, hun gør! Tror du hun vil lade ham bidde sig?" Hendes gysen får ham til igen at kærtegne hendes ryg, mens han holder hende tæt ind til sig i den sikre cirkel af hans arme.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 18:30
''Jeg ved det godt. Åhh Levon.. Jeg er så ubeskrivelig glad for at jeg har mødt dig!! Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre, hvis du ikke var her til at passe på mig!'' Hun trykker sig tæt ind til ham.. ''Jeg ville være død uden dig.'' mumler hun meget lavt.. ''Levon, kan du ikke følge mig ned i køkkenet, så jeg kan få et glas vand!?'' spørger hun stille..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 18:56
Han smiler stille.
"JEg er også glad for at have mødt dig, min Maki," siger han blidt. "Og jeg vil altid passe på dig." Spådommen fra den anden dag sniger sig ind på ham, og han skærer en griimasse hen over hovedet på hende, hvor hun ikke kan se det. Han er stadig ikke klar til at stifte familie.
'"Og jeg er sikker på du ikke just ville have været død, min smukke, du har jo din gode veninde til at passe på dig også." Han stryger hende over ryggen og slipper hende så med undtagelse af hendes hånd. Han trækker hende med hen til et lille bord for enden af værelset, hvor to karafler står.
" Er du sikker på, du kun vil have vand? Ikke noget stærkkere? Til nerverne." tilbyder han. Han har cognac i den ene karaffel og vand i den anden og tager et af de fine krystalglas i sin hånd på en skødesløs maner.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 18:59
''Jamen, hun er jo taget over til monsteret, hvor skulle jeg så have været hvis du ikke var her!?'' Hun smiler til ham, og følger elegant med ham.. ''Bare vand tak.'' Siger hun og smiler. ''Jeg skal jo passe på mit barn.'' siger hun stille.. Hun kigger ham i øjnene og smiler kærligt..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 19:21
Han ler mildt ved hendes ord, og hans øjne funkler let.
"Det er selvfølgelig rigtigt. Jeg er glad for at kunne være til tjeneste." Han hælder så et glas vand op til hende og rækker hende det fine krystal med et charmerende smil. Han synker dog noget ved nævnelse af barnet. Det bliver en udfordring, tænker han bekymret, men han skal nok klare den - på den ene eller den anden måde. Det var da også uheldigt at én gang er nok til... Han afbryder sin tankerække og betragter hende så roligt, han kan et øjeblik, før hans ansigt opløses af et halvt chokkeret udtryk.
"Det går lige op for mig.. du kom ikke til min fødselsdagsfest!" Han lægger hovedet let på skrå og ser trist på hende, skønt han smiler endnu, lige så stille. "JEg savnede dig."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 19:26
Hun smiler til ham og ler lidt. ''Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skulle gøre uden dig Levon.. '' Siger hun stille.. Hun tager imod glasset med en let og elegant bevægelse. ''Det er jeg virkelig ked af! Men jeg havde fuldstændig glemt det.'' Siger hun oprigtigt og trist. ''Jeg savnede også dig, er ked af jeg ikke husker så godt.'' hun kiggede lidt ned i gulvet, før hun tager en lille tår af vandet.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 19:30
"Årh du ville såmænd have fundet dig en anden smuk og intelligent mand til at tilbede dig," ler han og betragter hende roligt. "Og med henblik på festen, så drillede jeg dig bare. JEg ved du ikke var meget for at komme, og det er helt i orden. Men jeg har nu savnet dig meget!" Han skænker sig selv et glas cognac, den karamelfarvede væske slikkende op mod krystallen, mens han kaster den ned på mest skødesløse facon i et enkelt drag. Måske har hun ikke brug for noget at dulme nerverne med, men han har så sandelig! Han går i gang med at skænke sig en ny, mens han kort smiler over til hende.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Lux , Htqz, jack
Lige nu: 4 | I dag: 13