Udenfor den store teaterbygning

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 04.10.2009 20:36
Kinzu tøver længe ved Cassas næste spørgsmål. Han vil sagtens kunne sige ja, hvis ikke det er fordi, at han så sikkert vil få problemer. Han støtter ikke Mørkets Lord, er ligeglad med hvad han gør, om han vinder eller taber sine slag. Men alligevel har han valgt at blive væbner under ham, og det fortryder han inderligt nu. Hvis nu han vender Mørkets Lord ryggen, eller Ethelihn for den sags skyld, hvad mon der så vil ske med ham? De vil sikkert blive vrede, alle sammen. Og måske vil han blive eftersøgt ligesom lysets krigere. Eller var det at overdrive det lidt? Ville de gå så langt for en, der bare var en simpel væbner?

Han vrider sine hænder mens han tænker. En dårlige vane han har fået. Så, efter at have tænkt sig godt om, kigger han op fra sine hænder, op på Cassa.
"Ja," svarer han så endelig. "Men.. det kan du da ikke. Du er jo Lysets General, og jeg er på Mørkets Lords side, så får du ikke problemer hvis du hjælper mig?"

For nu, hvor han tænker over det, kommer det vel til at gå ligeså meget ud over Cassa som ham selv.
/Kinzu Izmir
15årigt gadebarn med evnen til at kontrollere is

Billede herfra
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 04.10.2009 20:47
Cassa smiler ganske svagt.
"Jeg er general.. Det vil sige, lige under dronningen.. og den eneste der ville kunne bebrejde mig noget, er jo Dronningen hende selv.. Og.. ja.. det er jo hende vi forsøger at rede.." han lægger hovedet lidt på skrå.
"Desuden.. at hjælpe nogen, som i bund og grund er uskyldige civilister.. sådan noget får man ikke problemer for... Og jeg er i forevejen nok den mest eftersøgte person i hele landet.." han standser lidt sig selv.. så griner han.. ikke en psykopatisk latter.. men bare en varm latter, som lader til ikke at have set dagens lys i umindelige tider.
"Heh, faktisk.." begynder han mens han afslutter sin latter.
"Tingene kan faktisk ikke være meget værrer end de er ligenu, så jeg tror nu nok jeg satser!"
Han trækker den blodige handske af den ene hånd, rækker den frem mod Kizuna.. som et tegn til at hvis han tager den, er det et endeligt ja..

Jeg kunne også lærer ham at forsvare ham selv? tænker han.. ja, Cassa lægger en hel masse planer nu..

__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 04.10.2009 20:54
Kinzu rejser sig op og kigger på Cassas fremstrakte hånd.
Egentligt så kan det heller ikke blive meget værre for ham. Han kan vælge enten at være væbner under Mørkets Lord eller bo på gaden og så sikkert blive dræbt ligesom disse "uskyldige civilister", som Cassa snakker så meget om. Så hvad er bedst? At dræbe andre eller selv at blive dræbt?
Nu, hvor han tænker over det, er det vel sådan mange krigere har det. De vælger den side, hvor de er sikrer på ikke at blive dræbt.

Han trækker vejret dybt ind, et langtrukkent åndedrag, der synes at kunne suge al ilten ud af atmosfæren omkring ham. Så puster han al luften ud igen. Han betragter, hvordan hans ånde i et øjeblik står tydeligt hvidt malet i det dunkle halvmørke, men hurtigt fordamper igen og blev til ingenting, præcis som før.
Så rækker han endelig sin kolde hånd frem og griber fat om Cassas hånd. Han smiler let til ham, et af sine sjældne smil. Han har aldrig mødt Mørkets Generel, men han er i hvert fald sikker på, at han ikke er halvt så venlig som Cassa. Hvorfor skulle han måske ellers rende rundt og dræbte uskyldige folk, folk, der aldrig i sit liv havde gjort ham noget?
"Så tror jeg også jeg vælger at satse," siger Kinzu.
/Kinzu Izmir

Billede herfra
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 04.10.2009 21:14
Cassa smiler tilfreds.. Ja, det var helt bestemt det bedste der kunne ske... at få en vendt over på sin egen side.. en som ellers før hørte til under mørkets lord..
"Det lyder ganske fornufrigt.." han lægger en hånd på hans skulder med et venligt klap..

et sted langt borte, kan nu høres nogle ørne lignende skrig igen..
"Arh?! Pokkers osse! en af dem må have hentet nye!" han slipper Kinzu's hånd..
"de angriber ikke Dem! fortæl dem at jeg fløg mod nord, okay?!"

Det er det sidste Kinzu ser til Cassa, inden han er forsvundet rundt om hjørnet på bygningen, og ind af en bagindgang til teateret..

Furierne dukker op.. 10 denne gang.. store og rasende.. nogle af dem ligner mest drager, mens andre ligner mest mennesker.. sådan nogle er jo forskellige..

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 04.10.2009 21:24
Kinzu hører lyden af ørneagtige skrig, og hans nakkehår rejser sig.
"Ikke igen," mumler han.

Forskrækket ser han til, da Cassa pludselig forsvinder bag hjørnet af en bygning. Skal han nu klare furierne helt alene? Nej... for de gør ham ikke noget. Det må han huske på. Han må ikke vise dem, at han er bange.

Selvom han godt ved, at furierne ikke vil gøre ham noget, kan han ikke lade være med at synke en klump, da de ti store dragelignende dyr hænger i luften højt oppe over hans hoved. De ligner noget, der netop er trådt ud af en spøgelses historie.
Han er ikke sikker på, om de forstår, hvad han siger, selvom nogen af dem nu ligner mennesker ganske godt. Så det er med en tøven i stemmen, da han forklarer dem, hvilken retning Cassa stak af i.
"H-han fløj mod nord," siger han.
Og bare for en sikkerheds skyld peger hen imod nord. Eller i hvert fald den retning, han bliver enig med sig selv om er nord. Det er svært at afgøre helt præcist uden et kompas. Det er i hvert fald den modsatte retning end den, Cassa løb i.

Da furierne er fløjet i den anviste retning, sætter han selv i løb. Han løber i den modsatte retning af både furierne og Cassa, for hvis han løber hen til Cassa, vil furierne sikkert følge efter ham, og furierne har han heller ikke lyst til at løbe hen til.
/Kinzu Izmir

Billede herfra
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 04.10.2009 21:36
Længe går der ikke før furirene er ude af syne.. Cassa kunne mærke deres vingeslag forstyrre de telepatiske bølger der altid er en lille bitte ladning af i luften... dem han kun kan mærke, hvis han koncentrere sig..

"fri bane.." mumler han inde fra sit skjul.. han var gået ind på teateret, op af en trappe til et baglokale.. Men nu da faren er drevet over, begynder han at gå ned af trappen igen.. Men langt når han ikke før han kan mærke hvordan hans ben vil give efter under ham, grundet armen som har taget til i smerter... eller.. måske det er giften fra furiren?

Han får kæmpet sig de sidste skridt ned af trappen uden at falde, og åbner døren med en krampagtig bevægelse..

Den kolde luft udenfor virker beroligende mod Cassas febervarme ansigt..
Han sætter sig ned op af muren.. mon Kinzu var stukket af? eller gemt sig? Hvor var furirene?

Et tungt suk glider over hans læber, og han lader øjnene glide i.. Pokkers.. Egentlig ved Cassa jo godt hvem der ville være i stand til at rense hans blod.. en Dæmon.. ved navn Bledan.. Han har jo det sorte magi plantet i Cassas blod, så han kan styre det, hvis han vil.. Men at gå til Bledan, ville nok være det dummeste man kunne gøre.. ville det ikke?

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 04.10.2009 21:45
Kinzu sukker og læner sig op af muren på et højt, mørkegråt hus for at holde en lille pause. Han har løbet mere end rigeligt i dag, synes han. Langt mere end han plejer og har godt af.
Han kigger op på himlen. Det er ved at blive mørkt. Gyden, han netop har bevæget sig ind i, er stort set mørklagt. Her når solens stråler vist aldrig ned. Da det går op for ham, hvor han befindet sig, skynder han sig at sætte i løb igen hen imod det nærmeste og eneste oplyste sted, han kan komme i tanke om i øjeblikket - teateret.

Der går ikke mange øjeblikke før han når hen til den enorme teaterbygning. Han troede ellers at han var løbet så langt væk, men næ. Han er åbenbart ikke så god til at finde rundt i området her, og var sikkert bare løbet i ring.
Han når lige at gå hen til døren, før han får øje på Cassa, der sidder lænet op af muren. Kinzu går hen og sætter sig ned ved siden af ham, mens han uroligt betragter ham og forsøger at aflæse hans ansigtsudtryk.
"Det er blevet værre, er det ikke? Jeg sagde jo, det ikke hjalp bare at binde såret ind," siger han.
/Kinzu Izmir

Billede herfra
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 04.10.2009 22:00
Cassas blik retter sig hen på Kinzu.. hans eget blik virker så slørret og ulæseligt.. Men alligevel smiler han svagt.
"Jo.. pokkers osse..." han sukker tungt.
"Helbredelseshuset ville ikke kunne gøre noget.. de har også travlt i at rede de civile der er kommet til skade under de mange demonstrationer.."
Han lukker øjnene.
"Men jeg må nu indrømme.. ligenu er ikke det tidspunkt, der ville være mest praktisk for mig at dø på.." han forsøger at give et lille kort grin fra sig, for at situationen skal virke knap så alvorlig..

Der går nogle sekunder hvor han ikke siger noget
"Bledan.. er det navn noget der siger Dem noget?" spørger han så halvdæmpet i en undertrykket tone.. Ja, Bledan måtte vel være den eneste løsning? Ikke? Hvem skulle ellers kunne hjælpe?.. men spørgsmålet var vel nok nærmere om han VIL hjælpe.. og hvis han vil.. hvad vil han så have tilgengæld?

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 04.10.2009 22:10
Kinzu skæver lidt rundt, før han igen kigger på Cassa.
"Ja... men de har da stadig tid til at hjælpe dig, du er trods alt en af landets mest vigtige mennesker!" udbryder han.

Ved Cassas sidste ord ryster han på hovedet. Navnet Bledan siger ham intet. Han har aldrig hørt om en Bledan før.
"Kan han da hjælpe dig?" spørger han.
Hvis helbredelseshuset ikke kan hjælpe ham, hvorfor skal denne Bledan så kunne? Er han måske en bedre heldbreder end alle de andre?
Det er underligt, for dem på helbredelseshuset burde være gode nok. De har jo trods alt reddet mange liv.

Kinzu lader en hånd løbe igennem sit hvide hår. Hvis Cassa ikke vil gå med til at tage hen til helbredelseshuset, så er der ikke så meget han kan gøre for ham. Andet end at finde Bledan, men når han ikke ved, hvordan denne ser ud, kan det godt blive lidt problematisk.
/Kinzu Izmir

Billede herfra
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 04.10.2009 22:38
Cassa smiler stille.
"Jeg er ikke mere vigtig end så mange andre.." han lukker så øjnen og bider tænderne sammen..

"Ja.. Bledan har kontrol over mit blod.. han vil kunne rense det for gift.. Men jeg aner ikke hvor han er.. eller om han overhovedet er i live.. " han lader hovedet tilte frem så hagen hviler mod brystkassen.. nærmest som var han i gang med at falde i søvn..
".. uh.. " han retter hovedet op.. nej, han må ikke sove! så vinder furire giften, gør den ikke? Det må være grundet det, at han er så træt..

én ting var der godt ved bledan.. han støtter ikke mørkets lord, og er derfor helt neutral i situationen.. mindre godt er det så at han tror han og Cassa er forlovede.. Hvorfor tror han egentlig det?! Cassa hader den stodder over alt næsten..

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 04.10.2009 22:50
Kinzu ligger hovedet tilbage mod den kolde mur, mens han lytter til Cassas ord. Det er forvirrende, alt det han siger, og Kinzu fatter ikke halvdlene af det. Hvordan kan man have kontrol over andres blod, og hvordan kan man ikke blive heldbredt af nogen af de bedste helbredere i byen?

Et dybt suk glider over hans læber og han kaster et sløvt blik op på himlen. Han er ved at være træt nu, efter alle de nye indtryk. Furierne, Cassa og den al den løben frem og tilbage. Han er træt, men også sulten. Meget sulten. Hvor er det nu, han havde efterladt den pose med mad? Det er vist nede i kælderskakten. Men han orker ikke at gå ned og lede efter den nu. Han vil med garanti heller ikke være i stand til at finde den i kælderens mørke.

Han lader kort sine trætte øjne lukke i, men åbner dem et par sekunder efter. Ikke falde i søvn... ikke her. Så hellere gå hjem. Hvor det så end er henne. Det er jo ikke borgen længere.
Han drejer sit hoved en anelse for at kunne se Cassa.
"Hvor ligger dit hjem egentligt henne?" spørger han.
/Kinzu Izmir

Billede herfra
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 04.10.2009 22:56
Cassa åbner øjnene lidt igen og ser sløvt op Kinzu.
"De har vel godt set det store palæ, lidt uden for byen?" spørger han med en dæmpet tone og et anstrengt, fremtvunget smil.
"Det er der.. bare gå til hoveddøren.. der vil min butler tage imod Dem.." han nikker let.. hans hud føles så ubehageligt varm.. faktisk kogende...
"nnm.. " han sukker tungt.. Ligenu er end ikke den kolde aftenvind nok til at køle ham ned.. hvis han var klar over Kinzus evner, ville han nok have spurgt ham om en klup is eller noget i den dur.. Men han ved det ikke, og spørger derfor naturligvis heller ikke.
".. Jeg tror jeg har feber.." siger han dæmpet... han retter hovedet op.
"Men.. Jeg tror det går over igen.. Jeg skal sikkert bare lige hvile mig lidt..."

Ja, det var så det næste der blev sagt.. Egentlig tror han ikke på det selv, men han vil ikke bekymre Kinzu.. drengen så ud til at have rigeligt at tænke på

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 04.10.2009 23:05
Kinzu nikker som tegn til, at han har forstået det.
"Kan... kan jeg så bare gå indenfor?" spørger han.
Det lyder underligt sådan at være velkommen et sted. Det har han vist aldrig rigtigt været før.

Da Cassa siger, at han tror, han har feber, ligger Kinzu straks sin håndflade mod Cassas pande. Selvom hans fingre er kolde og alt, han rører ved vil føles varm, kan han godt mærke, at Cassas pande ihvert fald er langt varmere, end den burde være.
"Din pande er jo brandvarm!" udbryder han.
Han overvejer hastigt, hvordan han kan hjælpe Cassa. Cassa vil jo ikke hen til helbredelseshuset, det har han allerede gjort klart, og det er det eneste, Kinzu kan tænke på... eller vent... der er én ting han kan gøre. Men det er stort set også det eneste han kan gøre.

Han lader den hånd, der hviler mod Cassas pande, blive iskold. Det kræver at han koncentrerer sig dybt, for ellers kan det let gå galt. Hans hånd kan fryse til is, og lige så kan Cassas hoved... Han skubber hurtigt tanken væk, og forsøger kun at tænke på det, han er igang med.
/Kinzu Izmir

Billede herfra

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 04.10.2009 23:22
Kinzu gav et forskrækket spjæt fra sig, da han så en skikkelse dukke op bag en bygning. I et øjeblik troede han, at skikkelsen måske var en furi, men han tog fejl. Det var en mand, om end en mand med et par sære øjne. Helt rovdyrsgule var de.
Da den fremmede spurgte, hvad Cassa havde lavet, satte det hans tanker i gang. Kendte det to hinanden? I så fald ville det vel være i orden for Kinzu at forlade Cassa nu, og overlade ham til den fremmede.

Han fjernede hurtigt sin hånd fra Cassas pande og rejste sig op. Bare det havde hjulpet at køle hans pande lidt ned. Ellers vidste han ikke, hvordan han skulle hjælpe ham. Han var jo ikke helbreder, så han kunne ikke få feberen til at forsvinde.
Han vendte sig mod den fremmede herre med de gule øjne.
"Kender du ham?" spurgte han.
Og så, uden at vente på svar først, vendte han sig om og fortsatte i løb væk derfra, indtil han forsvandt bag en bygning.

//out
/Kinzu Izmir

Billede herfra
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 04.10.2009 23:36
Cassa sukker tungt af lettelse ved den kolde hånd der lægges mod hans pande.. lige hvad han havde brug for.. ja, uden tvivl..
"tak.." lyder det stille fra de smalle læber..

Stilheden sænker sig, men kort efter brydes den.. Bledan er dukket op?!
Cassa genkender straks stemmen.. den stemme, som er dybere end hans egen, er aldrig til at tage fejl af.. Men indtil videre virker han fredelig nok? så må spørgsmålene vente til senere.
"Furire angreb.." lyder hans svar en smule dæmpet.. han kan ikke rigtig tale højere end det.. han føler sig både sløv og træt..

da Kinzu rejser sig brat, følger Cassas blik ham.. han ville have svaret, men straks var Kinzu væk? Nå ja.. ikke at Cassa bebrejder ham noget. Bledans øjne virker så onde at se på, så hvem ville ikke være stukket af?

Cassa retter blikket tilbage på Bledan... det er ikke sikkert at dæmonen ved hvad en furire er.. oftest er det kun mørkets lords tjenere, samt tjenerne af lysets dronning, der kender til dem.. et grusomt væsen, blandet mellem en drage og et menneske.. et giftigt bid som har døden til følge..

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 05.10.2009 00:06
Cassa nikker sløvt.. ja, ofte støder man på dem i luften for tiden.. mørkets lord har vel lukket dem ud af deres bure?

Der lyder et anstrengt støn fra Cassa.. feberen er lige ved at sende ham i kramper.
Han nikker stramt, ganske lidt... Jo, han er i voldsomme smerter.. ikke så meget i armen, men i hele kroppen generelt.

Cassa åbner de anstrengte øjne, som hviler på Bledans ansigt med et fjernt udtryk.
"Gem hyggesnakken væk tak.. Ja.. Furire gift.. Jeg tror jeg er ved at dø.." han gør et smertende vrid i kroppen, så han tilter ned på siden at ligge.. hans krop er begyndt at gøre nogle spjæt i kramper.. feberen stiger.. ret meget mere skal den ikke før det vil få ham til at koble helt fra.. hans enzymer bliver da myrdet af dette..

egentlig er Cassa rædselslagen for Bledan.. en af de få ting, eller rettere personer, som han er bange for.. Ikke engang mørkets lord indgyder frygt på den måde som Bledan gør.. Men ligenu, kan Cassas sind ikke gøre noget..

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 05.10.2009 00:47
Cassa siger ikke et eneste ord.. Han lukker bare øjnene og lader Bledan gøre det der nu skal gøres.. Der kommer dog et højt, gennemtrængende smerteskrig fra den unge Italiener.. han gør et voldsomt ryk i kroppen, og kan mærke hvordan han føler sin krop trække sig sammen, så udvide sig, trække sig sammen.. nærmest som var hans blodkar i krampe..
Men skriget bliver lydløst tilsidst, og er blot nogle korte, afstumpede gisp fra den opspærrede mund og de opspilede øjne, hvor pupilen er så lille ligenu, at den knap kan ses..

først da alt magien har forladt hans krop igen, synker han helt sammen i en rystende bevægelse.. det var dog noget af det mest væmmelige han nogensinde har prøvet!

Hans hud på ryggen føles brændende nu.. Den sorte magi der nu er fornyet i blodet på ham, kravler rundt og gnaver i den sorte tattoo som Bledan jo engang havde lavet på hans ryg..

Han kaster et flygtigt blik op på Bledan.. hans øjne er blodsprængte, og han ligner en der ikke har sovet i 7 døgn.

"Giften.. gem den.. jeg kan bruge den.." hvisker han lavt, men gispende..

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1