OOC: det er et helt fint indlæg ^^ problemet er bare, at jeg ikke er meget for at holde dig fanget i den her tråd særlig meget længere - og så er der også det at Julian indtil vidre kun kender Aisha, og det vil jo blive lidt kedeligt i længden? xD Om vi ikke snart kunne få de to, forvirrede mennesker bare en lille smule fra hinanden? jeg nyder skam at skrive med dig og Aisha og Julian og WTF, men jeg får dårlig samvittighed hver gang jeg har glemt at komme på og du har siddet og blomstret i... ja, uger..!
problemet er jo bare, hvordan de kan finde hinanden igen, HVIS de endelig skulle 'skilles'. et eller andet sted i tankerne har jeg noget igang med noget tylleværk, men jeg vil lige hører om du har noget bedre og måske lidt mere regel-opfyldende at komme med? mit bud er, at de på en eller anden måde kan få lavet sig nogle magiske smykker eller hvad ved jeg, som gør et eller andet når de er tæt på hinanden, og måske kan guide dem sammen.. (kan du se? det minder mig om en GPS, og hvordan skulle Aisha kunne bruge det? .__.") misforstå mig nu ikke, jeg kan godt lide at skrive med dig, men jeg får dårlig samvittighed, og vil ikke holde dig hen længere, og Julian skal lærer folk og kende.
igen, så er der jo problemet hvordan de skal findne sammen, og hvordan de egeentlig skal skilles. jeg ved ikke, om Aisha ville kunne finde tilbage til Julians hus ved egen hjælp?
nå, det var nok snik snak, jeg skal også have skrevet Julians indlæg.
og undskyld hvis det lyder som om jeg ikke gider skrive med dig længere, for sådan er det altså ikke, jeg får bare så dårlig samvittighed hele tiden.
IC:
Julian smilede skævt.
"Der finds ikke dumme spørgsmål. kun dumme svar!" grinte han. Det var først nu at det gik op for ham, at det han havde sagt, godt kunne forbindes med hendes syn (eller, okay, mangel på samme) men han besluttede sig for ikke at sige noget til det. Istedet kvalte han et gab, og så på døren... eller, det der var tilbage af den. de små bræddestumer der sad tilbage lignede rådne tandstumper i en trolds kæmpeflab
var det sådan det føltedes at træde indenfor i hans shus? som at blive kastet dirkete ind i troldens mund, imens man heele tiden blev ved med at redde sig selv på en eller anden måde? hm... forvirrende.
OOC: det var lidt kort, undskyld, men jeg sidder her med blod der koger i varmen, boblende hud og sydende indvolde (undskyld at det måske er lidt makabert x3), og jeg kan ikke holde computeren ud meget længere... sorry xD
~ Julian Toulurr ~ 23 år ~ MANGLER ET BILLLEDE I SIN UNDERSKRIFT AF H TIL! ~ >w< ~