Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 29.11.2010 22:08
Suki gav et mindre gisp fra sig og lænede hovedet til siden da tænderne går i hende, så det ulve dæmoniske blod begynder at løbe frit med en eftersmag af adrenalinen og jern, hvis ikke også sødt og varmt. Dog var der noget som gik i spil... Hendes hud forsøgte svagt at kæmpe tilbage, som om det forsøgte at lukke hullerne igen, mens det blot for hende var som en overflod af følelser så hun svagt gnider sine lår sammen. I retur til dette bid lod hun selv sine kløer stikke sig igennem hans skjorte, hvis ikke svagt i hans hud. "Nnnm.." gispede hun let mens hendes magi fortsat prøvede at lukke hullerne i halsen, dog lidt kunne hun der gøres hvis tænderne forblev i.

Lavet af AnisStellaris. Fundet på DeviantArt

Suki Nova Shorty - Datter til Feanor og Zelen
21 år og Feltlæge for Lysets Tilhængere
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 05.12.2010 22:37
Venus gik stille og roligt og talte de få møntformede stykker sten, hun nu havde i sin hånd. Der var ikke lige så meget som forventet, hvilket bare gav hende endnu dårligere samvittighed end hun havde i forvejen. Pludselig hørte hun fodtrin i sneen, og de var ikke hendes egne. det var de alt for hurtige til. Venus stak i løb og spænede alt ved remmer og tøj kunne holde, til hun ikke længere kunne høre trinene. hun vidste, hvor hun var, men hun havde ikke været her længe. Forpustet, så hendes varme ånde stod ud af hendes mund som røgen fra et bål af fugtigt træ, støtte hun ryggen mod muren og gled ned i den tykke næsten fuldstændigt uforstyrrede sne.

Stanley Helvedessang

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 186 cm

Stan 05.12.2010 22:51
Stan havde haft øjnene fast rettet på tyven, der kortvarigt havde sat tempoet ned, men nu havde valgt at stikke i løb igen. Hun havde altså opdaget ham.
Han satte tempoet op og forsøgte at indhente hende, men hun løb en del hurtigere end ham, så han sagtnede farten efter et kort stykke tid og vendte tilbage til gåtempo. Hun var sluppet fra ham med alle hans penge. Han overvejede et kort øjeblik at stille sig og banke hovedet ind i en husmur i ren og skær irritation, men slog hurtigt tanken fra sig. Han kunne jo risikere at vække folkene, der boede i huset.
I stedet valgte han at fortsætte lettere irriteret ned ad gaden og genvinde pusten.
Det var da egentlgi mærkeligt, tænkte han. Jeg synes at jeg stønner som en kvinde i dag.
Så gik det mere eller mindre op for ham, at det måske ikke var ham, der stønnede.
Han fulgte lydene rundt om et hjørne, og ganske rigtigt. Der stod hun jo, hende tyven fra tidligere.
"Undskyld mig, men det er vist min pung," begyndte han, men gled så på en af fliserne, så begge hans ben røg op i luften foran ham. Han hang kortvarigt vandret i luften, inden han hamrede albuer og nakke ned i den spejlglatte, halvt snedækkede flise.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 05.12.2010 23:20
Hun var ved at genvinde pusten, da fyren fra smedjen pludselig dukkede omkring et hjørne. hun havde ikke hørt ham. Det var fuldstændigt umuligt for støjen af hendes dårlige samvittighed blandet med det tunge åndedræt. Hun rejste sig instinktivt for at stikke af igen, selvom hun ikke ville nå langt. Hun var meget langt fra at have fået energi nok til endnu en omgang katten efter musen. Venus havde halvt vendt sig for at løbe videre, men så gled manden, hun lige havde fået dårlig samvittigheder over at have stjålet fra. Et øjeblik næsten ikke eksisterende øjeblik kiggede hun bare på ham. Så valgte hun at løbe derover og sætte sig på hug for at hjælpe.
"Skete der noget?" spurgte hun med en vejrtrækning, som havde hun løbet maraton. Hun så oprigtigt bekymret ud og skænkede det ikke en tanke, at hendes løse hår sandsynligvis ikke var det mest behagelige at få i hovedet.

Stanley Helvedessang

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 186 cm

Stan 05.12.2010 23:31
"Jarh har 'e fi'nt," pludrede Stan omtåget. "Jarh må osse si'e at både du og din tvilling er rigtig pæ'n her til aften."
Han lod hende hjælpe sig op at stå, hvor han svajede let fra side til side i et kort øjeblik. Han prøvede at få sin hjerne rystet på plads igen, men var nødt til at holde inde. Man kunne ikke rette op på noget, der aldrig havde fungeret ordentligt.
Da han endelig havde fået talens brug nogenlunde igen, spurgte han: "Kunne jeg få min pung igen, eller har du desperat brug for den?"
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 06.12.2010 19:12
Hun hævede et øjenbryn, men holdt den bekymrede mine, mens hun så på ham. "Du har det vidst fint." Venus rejste sig og hjalp ham op, stadig holdene en lille bunke mønter i sin venstre hånd. Med fingere vippede hun lidt nervøst rundt mellem hinanden, så klirrede og støtte mod hinanden som et helt klokkespil. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle svare til det spørgsmål. Hun havde faktisk ikke andet end et enkelt ravstykke, der teknisk set tilhørte hende lige så meget, som de mynte hun nu holdt godt fast på med sin knyttede næve. Hun havde skam brug for dem, men hvis det her var alt, hvad Stan havde, havde hun for dårlig samvittighed til at beholde dem.
Med et par næsten usynligt rul med fingrende fik hun smuttet et par mønter op i set ærme. "Hmm, jeg har vel ikke så meget valgt," svarede hun smilende, som det hel var en spøg. Da armen faldt ned på plads smuttede hun mønterne ned i en lomme. Stilheden nåede nu det punkt, hvor det blev akavet. Hun lod sin højre arm svinge en smule og så sig lidt over skulderen og så tilbage igen. "Nå, men jeg vil stikke af nu så..." svarede hun stadig smilende og håbede, at det var nok til, at han ikek ville pudse vagterne på hende. Hun kunne sagtens slippe fra dem. Det var ikke det. Men at komme på listen over eftersøgte var det sidste hun havde brug for lige nu. Hun vendte sig om for at gå.

Stanley Helvedessang

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 186 cm

Stan 06.12.2010 20:06
"Vent lidt," kaldte Stan, der endelig var kommet sig over faldet, efter hende. Han rodede lidt i sneen med foden. Han vidste ikke helt hvorfor, men han følte sig alligevel skyldig over at have snuppet hende i at tage sine penge. Når først man blev nødt til at stjæle, så havde man problemer. Selvfølgelig hjalp det også på hans gavmildhed, at det var en smuk, jævnaldrende kvinde, der manglede pengene, men det virkede stadig lidt for akavet til at sige det højt. Derfor endte han bare med at sige:
"Hvis du har brug for pengene, så kan jeg vel godt undvære et par stykker rav."
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 06.12.2010 21:55
Hun standsede og vendte sig om igen. "Det er ikke nødvendigt - virkelig." Venus sendte Stan det mest betryggende smil, hun kunne præstere. Han havde faktisk allerede 'givet' hende nogle af sine penge, så hun så ingen grund til at berøve ham for flere småpenge, eller til at han opdagede, at der manglede lidt i kassebeholdningen.
Sneen omkring hendes støvler begyndte at smelte lidt, men kun i omkring to millimeters omkreds. Det var ikke noget bemærkelsesværdigt egentlig, men temmeligt besynderligt. Lige så besynderligt som, at hun ikke ligefrem var varmt klædt på. Hendes evne holdt hendes kropstemperatur på et passende niveau, hvilket betød, at hendes støvler var varme nok til smelte de små iskrystaller omkring dem. "Hmmm..." Venus ville sige et eller andet om at gå en tur eller noget, men det virkede sært, når man ikke havde noget mål. "Men hvis du alligevel ikke har andet at lave end at jagte folk, der tager dine penge, så kunne du jo holde mig med selskab?" Et venligt forslag, der var mindst lige så sært som det med gåturen, men Venus vidste ikke lige, hvad hun eller skulle finde på.

Stanley Helvedessang

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 186 cm

Stan 06.12.2010 22:12
"Det kunne jeg vel godt," sagde han, usikker på om hun prøvede at lave fis med ham. Det var første gang i umindelige tider, hvor at det var ham, der var blevet spurgt om han gad holde nogen med selskab, specielt af en kvinde. Han overvejede et kort øjeblik om det kunne være et trick for at hugge hans penge, efter at have lullet ham ind i en falsk tryghedsfølelse, men smed hurtigt tanken fra sig og spadserede hen til hende.
Hun er nok bare vild med mig, tænkte han selvtilfredst.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 06.12.2010 22:29
'Vild med' var nok ikke den mest korrekte betegnelse for Venus' syn på Stan. For øjeblikket var han bare en flink fyr, da havde undladt at smide hende over til vagterne, selvom hun havde snubbet alle hans penge, og som nu var flink nok til blive lidt og snakke. Hun smilede glad, for så at sætte sig i sneen, hvis kulde ikke genrede hende det mindste, grundet en tilfældig indskydelse. "Mit navn er Venus, og du er?" Spørgsmålet var en praktisk isbryder, og en glimrende måde at holde en samtale i gang, mens man tænker over sit næste spørgsmål. Gad vide hvad han skulle bruge den klo til? Hun havde hverken hørt ordet protese eller set, at Stan manglede sin højre hånd. Hendes opmærksomhed havde kredset om at få fat i nogle mønter.

Stanley Helvedessang

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 186 cm

Stan 06.12.2010 22:37
"Navnet er Stanley Helvedessang, men du kan bare kalde mig for Stan," sagde han og bukkede lettere uelegant, hvilket nær havde fået ham til at glide igen. Han genvandt fodfæstet og stirrede så forvirret på Venus.
"Er det ikke ret koldt at sidde sådan der? Du har jo ikke så meget tøj på," sagde han og bed hurtigt sig selv i tungen for at stoppe sig selv, inden han rettede det til: "Jeg mener, dit tøj ser ikke særligt varmt ud."
Tumpe, tumpe, tumpe, tænkte han og begyndte pinligt berørt at klø sig selv i nakken med venstre hånd.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 06.12.2010 22:54
Venus grinede. Stan havde faktisk gjort en fejl ved at fremhæve den alternative mening ved sin første sætning. Hun lagde ikke mærke til den før, han selv havde pointeret den. "Nej, det har jeg vel ikke. Men jeg behøver heller ikke mere tøj... eller varmere tøj om man vil." hun kunne ikke lade være med vade lidt i det, selvom hun kunne se, han meget gerne ville æde ordene i sig igen. Det var naturligvis venligt ment. "Jeg kan kontrollere temperature; både min egen og temperature omkring mig." Hendes øjne faldt en halv meter eller noget i den retning fra at have set på Stans ansigt, til at se på den højre hånd, der ikke var der. "Hvad er der sket med din hånd?" Udbrød hun pludselig, fordi hendes nysgerrighed havde fået alt for frie tøjler. Nu var det hendes tur til at ville æde ordene i sig igen. Skader var somme tider noget, folk havde utroligt meget imod at tale om.

Stanley Helvedessang

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 186 cm

Stan 07.12.2010 19:54
"Nå, det er ikke noget særligt," svarede Stan. "Jeg har rendt rundt uden den i et par år nu. Tro mig, man vænner sig faktisk til det." Dog kunne han se på hendes blik og løftede øjenbryn, at hun var ligeså lidt overbevist om det som han selv. "Okay, måske er 'vænner sig til det', lige lidt i overkanten. Jeg var hørehåndet, så jeg kan ikke engang skrive mit eget navn længere, men jeg ser det bare på den lyse side. Nu har jeg en glimrende mulighed for at lære at skrive med venstre hånd." Han viftede lidt med den håndløse højrearm og grinede bøvet. "Så det er faktisk slet ikke så slemt."
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 07.12.2010 20:15
Venus følte sig beroliget af, at Stan ikke tog hverken spørgsmålet eller sin skade så tungt. Umiddelbart var der ikke flere sære ting ved Stan - i hvert fald intet der sprang i øjnene -. så hendes nysgerrighed faldt også til ro igen. Et snefnug, der landede på hende næsetip, fik hende til at se op. Det var begyndt at sne... igen. Det havde det gjort ret meget på det sidste, hvilket jo ikke var så sært. Hun så ned på sneen og samlede halvfraværende en klump op for så at samle den til en pæn rund kugle. Hun vejede den lidt i hånden og kastede den et par gange op i luften, mens hun vurderede med sig selv om hun nu også havde lyst til at lege sneboldskamp.

Stanley Helvedessang

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 186 cm

Stan 07.12.2010 20:34
"Hvad har du gang i," begyndte han, men ændrede så pludseligt fokuspunkt, at man skulle tro, at det var løgn. "Sikke en stor istap," sagde han drømmende, og stirrede på en lang, klar istap på godt og vel en halv meters længde, der hang ned fra en af sidegadens hustage. "Kæft, den må have taget lang tid at lave."
Han tog prøvende et skridt hen imod den og havde tydeligvis glemt alt om, at Venus stadig var der.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 07.12.2010 20:41
skal, skal ikke, skal, skal ikke... Venus havde svært ved at bestemme sig. Hun var jo kun stødt ind i Stand for et par minutter siden, så hun havde ingen anelse om, om han var lige så legesyg som hende. Hun skævede op til ham. Da det gik op for hende, at han var blevet fuldstændigt hypnotiseret af istap, kunne hun ikke holde sig tilbage længere og kylede med dødelig præcision snebolden lige mod Stans baghoved. Hun havde et fint boldøje. Det var jo ikke for ingenting, at hun var en dygtig bueskytte.

Stanley Helvedessang

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 186 cm

Stan 07.12.2010 20:49
Stan vågnede med et sæt fra sin trancelignende tilstand, da den velplacerede snebold ramte ham lige i nakken og fik ham til at hoppe forskrækket fremad, så han nær var gledet på de spejlglatte brosten.
"Nå, så du vil kæmpe, hva'," spurgte han leende. "Jamen så kom bare an."
Han bukkede sig ned for at samle en håndfuld sne op med venstre hånd og gav sig til at forme den efter bedste evne.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 07.12.2010 21:11
Venus spærrede et øjeblik øjnene op, da Stan for tredje gang var ved at glide. Selv havde hun ikke det store problem, fordi... ja, det var hun faktisk ikke helt klar over. Måske var det hendes støvler, der havde bedre fodfeste. Eller måske var det hendes evne til at flyve, der 'greb' hende. Eller også gik hun bare forsigtigere. der var mange muligheder, men i hvert fald havde hun ramt plet, og Stan var ikke væltet. Næh, han var faktisk gået i gang med at samle sne til en hævnaktion. Venus storsmilede opmuntret og tog straks fat på den næsten snebold, som hun gjorde sig umage for at gøre så stor som mulig. Spørgsmålet var bare, om hun kunne kaste den langt nok.

Stanley Helvedessang

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 186 cm

Stan 07.12.2010 21:18
Så for pokker, hun er jo allerede i gang med at lave en ny én, tænkte Stan og skyndte sig hurtigt at forme snebolden færdig, hvorefter han kylede den af al kraft mod hende. Dog var det ikke lige verdens bedste skud, for at kaste snebolde med venstre arm var aldrig noget, han havde været verdensmester til. Derfor kom det ikke bag på ham, at den ramte husmuren en meter fra hende.
"Bliv lige stående der, så jeg kan ramme dig," råbte han og gav sig til at samle den næste håndfuld sne op.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 07.12.2010 21:30
Venus hørte et eller andet stort suse gennem luften og dukkede sig instinktivt... for ingen ting åbenbart. Hun så efter den snebold, der ikke havde ramt hende og fik øje på den omkring en meter til højre for sig. Hun grinede. "Jeg kan da godt blive stående lidt endnu," svarede hun og løftede sin færdige snebold op fra jorden. Den var vel omkring femten centimeter i diameter - temmeligt stor. Hun var nødt til at bruge begge hænder for at kaste den. Ikke at de hjalp noget for den landede sådan cirka en halv meter foran Stan. "Pokkers! Okay den skal være mindre." Venus bukkede sig hurtigt ned mod sneen igen for at samle en ny, stor, men ikke lige så stor snebold. Egentlig gjorde hun dem bare store for at give Stan lidt tid, men nu var der gået sport i at lave den optimale snebold.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8