" Hvad laver du herude?" Spørg hun nysgerigt for at lede samtalen lidt væk fra hende. Hun ser mod væggen til en hytte og læner sig så alligevel op af den. Måske lidt svimmel..
Jane 23.04.2008 19:28
Hun smiler da hans blik pludselig bliver bekymret.. " Et uheld " forklare hun mildt og ligger hoved lidt på skrå." Hvad laver du herude?" Spørg hun nysgerigt for at lede samtalen lidt væk fra hende. Hun ser mod væggen til en hytte og læner sig så alligevel op af den. Måske lidt svimmel..
Cassa 23.04.2008 19:35
han nikker bare let.."Egentlig var jeg på vej herud for at kaste mig i havnen.." han ser ud over havet og kan ikke lade være med at himle med øjnene af sig selv.
"... Men jeg ombestemte mig.. Som at vende på en øre." han trækker lidt på skuldrende.
"... Men det er nok vejrets skyld.. det er så dejligt at de mørke stunder endelige er ved at fortige sig til det tyste.."
Jane 23.04.2008 19:45
Hun er ikke i stand til at gemme sin overraskelse da han bare siger det lige ud.. Hun ser mod havnen og tilbage mod ham og nu er det hendes tur til at se lettere bekymret ud.. " Er der noget jeg kan gøre?" Spørg hun og hæver øjnbrynene da hun ikke ved hvad hun ellers skal sige. Hun har kun en gang prøvet at være træt af livet men det er meget længe siden..
Cassa 23.04.2008 19:51
han smiler bare venligt og ryster på hovedet."Nej.. ingen i den her verden kan gøre noget desværre.. Jeg er bare underlig i min hjernefunktion.. men det går altid over når det bliver sommer halvår.." han ser ud på vandet igen.
".. Så er det som om at alt giver lidt mere mening"
Jane 23.04.2008 20:01
Hun smiler lidt og ser på ham, selv da han ser ud på vandet. Han virker anderledes, en ny side af ham. hun har kun set ham mens han har hjulpet andre men nu virker det som om han selv kæmper eller skjuler noget bag de brune øjne..
" hm.. ja, man har noget at se frem til igen " Siger hun og går lidt frem, væk fra hytten og hen mod kanten.
Cassa 23.04.2008 20:27
(HOV! glemte kl T_T undskyld!!)Han nikker.
"Måske er det lysets dronning der har mulighed for at gøre noget ved folks humør, her når solen er fremme.. hvem ved.." han trækker let på skuldrende... og ser ud i horisonten, hvor solen er på vej ned
Jane 23.04.2008 20:42
( Hehe, forståeligt.. det gik lidt død.. Men smutter nu ^^ bye )Hun stryer en forvildet hårlok væk og ser sig over skulderen med et skævt smil. " måske"
Nu da solen er ved at gå ned, sænker mørket sig. Jane vender sig om og går et par skridt tilbage til ham, så hun står overfor ham.. " Jeg må hellere smutte hjem.. " Siger hun mildt, skubber hans pandelokker væk med en finger med et smil.. " Så.. men vi ses nok C " Siger hun og smutter hen af kajen og væk..
Cassa 23.04.2008 20:46
han nikker blot let... ser hende forsvinde ud i mørket..Han slår så vingerne ud.. flækker derved stoffet i sit tøj på ryggen, og forsvinder op på himmelen og væk
//out
Muri 07.06.2008 15:26
Hiyono kommer stille gående. Hun har buen i den ene hånd og en pil i den anden, mens hun langsomt går ud på broen.Hun ser rundt ud over vandet, og på de forskellige både.
For en gang skyld, er snetigeren ikke med hende.

Billede fra Photobucket.
"Who loves me so much, that he would forsake his own dear life... Is it you?"
KraveKage 07.06.2008 15:29
achillius kommer flyvende ude fra havet af og er på vejind til land han ser den lange bro hvor der står
en person han kan ikke rigitg se hvem eller hvad personen har i hånden
han flyver så stille hen til bro.
1 meter før broen stopper han op i luften han har set den person før
der står på bro han stirre lidt
Muri 07.06.2008 15:37
Hiyono ser sig lidt omkring. Hun ser ikke Achillius med det samme, men hun hører ham. Da hun er vokset op hos elverne, har hun lært alt. - Også med at lytte.Hun vender sig straks mod Achillius, og hun har hurtigt fået lagt pilen på buen og vendt mod Achillius.
Da hun ser hvem det er, sænker hun pilen igen og ser bare på ham.
(Kan vi fryse? Jeg skal lige have lavet nogle lektier, og så kommer jeg igen ^^ Men ellers går du bare, hvis du ikke gider vente xD)

Billede fra Photobucket.
KraveKage 07.06.2008 15:39
(ja okay jeg venter et stykke tid ellers går jeg bare men skriv lige pm når du er klar igen ;p )han ser at hun retter hendes våben imod ham
han skal lige til at trække sit eget men da hun sænker det igen lader han være han for færten af en anden til stede
hmm
Muri 07.06.2008 17:54
(Baack xD)Hun smiler skævt, før hun igen ser rundt. Først nu lægger hun mærke til Adian. Hun betragter ham lidt, med hovedet lagt let på skrå.
Denne gang lader hun vær' med, at rette pilen mod ham, da han ikke ser ud som den store trussel. Og hvis det endelig er, kan hun hurtigt få pilen på buen igen.
Hun går lidt efter længere ud på broen, mens hun betragter ser rundt med et roligt blik.

Billede fra Photobucket.
Muri 07.06.2008 18:36
Hun vender sig mod Adian. Hun sætter pilen på plads igen, og det samme med buen, hvorefter hun lægger armene over kors."Ja. Jeg har da set ham en gang før. Hvorfor?" spørger hun, lettere undrene.
Hun skæver en enkelt gang mod Achillius, men ser så mod Adian igen.

Billede fra Photobucket.
KraveKage 07.06.2008 18:43
((sorry jeg først skriver nu ))han ser blot ned på de to personer der står og snakker han
ved ikke rigtig om han skal flyve ned
men gør det alligevel han flyver ned bag dem slår sine vinger ind
og ser blot på dem
Muri 07.06.2008 18:48
Hun ryster svagt på hovedet."Nej, egentlig ikke," siger hun lidt efter. Hun ser mod Achillius, da han lander bag hende.
Hun smiler svagt, før hun igen ser mod Adian.

Billede fra Photobucket.
KraveKage 07.06.2008 18:51
han ser at de har travlt så han gider ikke at bryde ind så han går lidt nedaf broen og sætter sig med den ene ben ud
over vandet han sidder bare og stirre ud over havet
Muri 07.06.2008 18:56
(Brb . Skal lige ordne noget. Forældrenes ordrer ><)
Billede fra Photobucket.
Muri 07.06.2008 19:16
Hun ser kort efter Adian. Smiler så skævt, før hun vender sig mod Achillius.Hun går langsomt hen bag ham, og sætter sig ned på hug.
"Hej," siger hun lidt efter. Hun betragter ham lidt.

Billede fra Photobucket.
KraveKage 07.06.2008 19:18
han vender hovdet da han hører en sige hejhan kigger på hende "hej" siger han og smiler skævt
"har jeg ikke set dig før" siger han undrene
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet