Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 27.12.2016 00:43
Luko spænede igennem gaderne med sin hætte trukket op over hovedet. Hans puls steg for hvert sekund, idet han rundede et gadehjørne.
Han skrabede sin overarm på et søm der stak ud af en tønde, og han mærkede et stik at smerte, men havde ikke tid til at tænke på det nu. En nysgerrig byvagt. Af alle de ting der skulle fange ham, så skulle det være en byvagt.
Luko var teknisk set en ulovlighed at have i byen, i verden på sin vis. Mørkelvere var lovlige at jage, dræbe, banke til plukfisk, hvad end du nu ville. Det irriterede Luko til ingen ende, eftersom denne lov kun fandtes fordi 99% af alle mørkelvere tjente mørkets hær. Luko, der var del af den sidste 1% fik sjældent lov til at forklare folk om hans gode intentioner, og fredelige hensigter, eftersom folk ofte dømte hans hudfarve, før de dømte ham.
Det samme var sket for denne byvagt. Et enkelt blik med en fakkel stukket frem, og straks skulle alle alarmeres. Luko sprang over en vandpyt, stadig i fuld fart.
Mørket gjorde ham en tjeneste, men han kunne jo ikke løbe for evigt. Han gjorde holdt ved en sidegade og gik ind i den. Der var stille, og han var i ly for næsten alt. Med kuttens hætte stadig trukket ned over hovedet, for at ingen kunne se hvem eller hvad han var, undersøgte han sit sår.
Avs! Det blødte, og det gjorde ondt. Luko havde store problemer. Hvordan skulle han komme ud af byen? Så hørte han en svag lyd af fodtrin, der kom ned af gaden.
"Well, well, well... What have we here?"

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 27.12.2016 01:05
Ella der ikke havde råd til at spilde penge på et sted at overnatte havde fundrt sig en sidevej med et lille udstikkende halvtag som også var i læ her var hun krøbet sammen mod en varm mur som hun bedømte måtte være ind til en køkken kamin. Hun havde været forfærdet over at måtte ty til gaden, men i det ,mindste var hunfri. Hendes blå kjole var ikke disideret fornem men af bedre kvalitet end hvad man ville se på de fleste almindelige borger, og aligevel sad hun på gaden. Hendes tykke kappe bar trukket op over hendes hoved og hendes spidse øre var skult af hendes hår, til omverdenen lignede hun et menneske men med mandelformede øjne. Ella havde døset men ikke helt kunnet falde i søvn og hun hørte larm fra gaden. Hun så op indet en mørk mandlig skikkelse kom styrtende on hjørnet, hun klemte tænderne sammen om et skrig, men noget lyd undgik hende dog. Hele hebdes krop skreg fare og hun stirede på manden med frygt i øjnende helt stiv i kroppen.
Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 29.12.2016 15:00
Da Luko opdagede kvinden reagerede han på et splitsekund. Han spilede øjnene op, sprang hen og slog en hånd for munden af hende.
Han holdt hende ikke fast, men så på hende med bedende øjne.
Med hans ansigt skjult af kappens hætte, for at maskere hans race, talte han indtrængende til hende.
"Vær nu rar ikke at skrige," bad han. "Jeg vil ikke gøre dig ondt, jeg prøver bare at slippe væk fra nogle vagter."
Luko så undersøgende på kvinden foran ham. Hun var meget smuk syntes han, og hvis man så bort fra det skræmte udtryk, så kunne han godt lide hendes øjne.
"Jeg lover dig, jeg er ikke til fare. Hvis jeg fjerner min hånd, lover du så ikke at skrige?"

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 30.12.2016 11:24
Ella gjorde klar til at sætte sig imod,da hun havde nok træning til at forsvare sig selv, men hendes hjerne arbejde hurtigt nok til at indse at han ikke lagde kræfter bag den hånd der nu var over hendes mund, og hun fandt sig selv stire op i øjende på en mørkelver. Hun kendte deres historie, men havde aldrig set en i virkeligheden og hun fandt at hans mørke hud gav ham nogle helt andre konturer end en almindelig mand. Men men det faktum at han var en sortelver gjorde hende ikke mere utyg end det faktum at han var en mand. Hans øjne var bedende og det var tydeligt at han var i problemer. Hun vidste hun kunne narre ham til at give slip og så skrige på hjælp, men hun var ikke sikker på den situation ville være spor bedere for hende end hvis hun forblev stille og hjalp ham. Mens han kiggede på hende havde hans øjne hurtigt fået det der blik i øjende som hun havde genkendt så mange gange, i sin herres tjeneres øjne, når de så hende første gang, eller hos dem der handlede hos ham. Blikket talte om en spirende tiltrækning, som Ella vidste hvordan hun kunne bruge. Dette fik hende til at føle sig roligere, en mand der fandt en kvinde smuk kunne altid bruges, så længe man vidst hvor grænsen gik. Hun blinkede med øjnende og gav et lille nik fra sig i anekendelse af at hun ville være stille.
Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 01.01.2017 17:32
Luko fjernede langsomt sin hånd fra kvindens ansigt og åndede ud. I det mindste kunne hun tales til fornuft.
Luko nikkede langsomt idet han tog et skidt tilbage for ikke at invadere hendes personlige rum for meget. Hans indre barnepige nikkede tilfreds da han udøvede sine manerer.
"Tak," sagde han med dæmpet stemme. "Jeg beklager at jeg skræmte dig, det var ikke min mening."
Luko rakte en hånd ud, men var ikke helt sikker på om det var smart gjort. Han havde mødt flere folk der helst ikke ville give ham hånden.
"Jeg er Luko, forresten." sagde han og smilede forsigtigt.
Han så undersøgende på hende igen. Meget smuk, det måtte han indrømme, men han valgte at prøve at skubbe den slags til side lige nu.

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 02.01.2017 14:51
Ella var meget mistroisk over for manden, men det lykkedes hende at se på ham med blot en svag undring i øjende, han virkede som om han i hvertfald prøvede at følge protokol, om det så var for at få hende til at føle sig falsk tryg det vidste hun ikke, og hun var som atid usikker på hans intentioner, men hvis han gerne ville havde hendes tillid var det sikrest for hende selv at lade ham tro han havde fået den. da han ragte hånden frem tog hun den derfor og rejste sig på mens hun sagde.
" det okay, beklager jeg skreg, de forskreggede mig"
sagde hun med sød stemme. det gav mening at hun var blevet forskrekket af en der kom styrtende ind hvis hun havde været faldt i sævn som det lignede. Ella slog sin hætte tilbage mens hun så ind i hans øjne uden at give slip på hånden. da hætten faldt afslørede den hendes fulde skønhed men også de spidse elver ører.
" Ellenora"
sagde hun genert og kiggede ned på deres hænder , hvilket hun slap med et genert smil, som om hun først der havde opdaget at hun stadig holdt den, alle mænd ville så vidt Ella havde oplevet gerne tro at de kunne tryllebinde hende, og en glad mand var en mindre farlig mand.
Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.01.2017 15:11
Da kvinden slog sin hætte ned begyndte Luko at samle informationer med det samme. Han kunne se at hun var en elver, idet hætten havde gemt et par spidse ører fra dagens lys, eller manglen deraf.
Han fik nu også mulighed for at betragte hendes smukke ansigtstræk, uden hætten i vejen, hvilket han gjorde så diskret som muligt. Hans ønske var jo ikke at gøre hende utilpas, thi han ønskede bare lidt hjælp med at komme ud af byen. Hendes navn var kønt, og ikke et han havde hørt før.
"Ellenora siger du? Det er rart at møde dig."
Han bemærkede hendes generte smil og kunne ikke lade vær med at smile over det. Det var lidt sødt, syntes han.
"Tror du du kan hjælpe mig med at komme ud af byen? Uset?"

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 02.01.2017 15:21
Ella kiggede på manden hendes træk havde tydeligvis virket som hun gerne ville have det til go hun forsatte med at smile til ham. Hun havde godt nok hørt en masse frygtlige ting om sortelvere men han virkede ikke værrer end andre mænd.
" i lige måde..... tror jeg"
sagde hun, han var jo ikke helt dumpet ind i hende på normalvis og hun vidste stadig ikke hvor dette møde ville føre hen. da han talte om at komme ud af byen uset rykede hun let på brynende, hun kendte ham ikke, vidste ikke hvorfor han løb, var somsådan ikke specielt intereseret i at hjælpe en fremmed mand, hvor hun ikke en gang var sikker på hun kunne få noget ud af kendskabet, men indtil viedere var hendes ønske om at være i sikkerhed, og derfor ikke skræmme en fremmed mand støre, men hun lod lidt af usikkerheden skinne igennem da dette ville være den helt normale reaktion
"hvad løber du fra ?"
spurgte hun og så ned som om hun var bange eller genert for at spørger
Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 03.01.2017 10:17
Luko sukkede og kløede sig i nakken. Det var ikke altid det nemmeste at fortælle folk om, især ikke når der allerede var en tendens til at folk ikke troede på ham.
"Øhhhmm... Ser du... Det er egentlig bare nogle vagter der fik den gale ide."
Luko lænede sig imod muren tæt på, og så pludselig enormt træt ud.
Det var jo ikke hans mening at skabe påstyr og da sket ikke i en tid som denne her hvor folk alligevel var mistroiske. Men nu om dage så var du åbenbart en trussel hvis du stadig gik med hætte.
Dumme paranoide vagter.
"Jeg tror jeg forskrækkede en af dem og nu leger de heksejagt."

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 08.01.2017 19:48
" det lyder frustrende"
sagde hun og kiggede på ham, han virkede træt, og han virkede ikke om nogen umildbar trusel, og hun tvivlede på at han ville stoppe hende hvis hun prøvede at løbe sin vej nu, men som alt andet kunne hun lige så godt prøve at vende dette møde til hendes fordel, selvom hun ikke vidste hvordan endnu
" Jeg ved desvære ikke hvordan jeg skulle hjælpe dig"
sagde hun og fik det til at lyde en smule medlidende, og sendte ham et af hendes halvt varme, halvt flirtende smil, mens hun genert så ned.
Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 09.01.2017 07:03
Luko nikkede og kløede sig selv i nakken.
Han kunne godt de hvordan det måske ikke var ligeså åbenlyst for hende som det var for ham, men det kunne han vel bare forklare hende.
Han skiftede sin vægt fra den ene fod til den anden. Et sted ikke så langt derfra kunne han høre en byvagt der løb igennem gaderne.
"Alt jeg har brug for er at du følges med mig til byporten. Jeg kender vagterne;"
Han holdt en pause og rettede sig op.
"De leder efter én, de kommer ikke efter to."

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 25.01.2017 12:54
Ella lignede at hun tænkte sig om og rynkede kort sin pande, alt sammen for at få hende til at virke mere uskykdig end hun var. En lille tur til byporten var måske ikke lige det hun havde tænkt sig her midt om natten, hvor hun prøvede at sove men det var på den anden side ikke så besværligt. Hun kiggede ind i hans øjne.
"Okay så lad os komme igang " 
sagde hun beslutsomt og hankede op i sin pose, den havde hun ikke tænkt sig at efterlade.
Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 31.01.2017 16:42
Luko nikkede med et taknemmeligt udtryk i sine gyldne øjne. Han skubbede sig fra væggen og smilede skævt til den venligt udseende unge pige.
"Så syntes jeg at vi skal komme afsted." han begyndte langsomt at gå, han forventede at hun fulgte med. Byen var flot om natten, men med alt dette mørke kunne det ikke ses helt tydeligt. Dette gjorde Luko lettere trist, eftersom han kun kom her for at se noget andet end skovens nøgne, triste stammer.
Der gik lidt tid med stilhed og Luko så på pigen med interesse.
"Så, hvor kommer en som dig fra?" spurgte han høfligt. "Hvis det er tilladt at spørge, selvfølgelig."

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 02.02.2017 22:04
Ella fulgte roligt med manden Luko i et tempo der ikke virkede som om de havee travlt af nogen art. I en indskydelse tog Ella hans arm og sendte ham et forlegent blik. Ella var ikke den forlegne type men det virkede bedre på mænd end at være for selvsikker.
"så er vi mindre opsigtsvækkende"
sagde hun forklarende, hun bqr stadig på sin sæk, og det ville nok være endnu  mere normalt hvis han bar den, men din til hun vidste om han ville tage armem til sig beholdt hun den selv.
hun smilede til hans spørgsmål det var ikke  ange  hun havde mødt der betænkte sig på om detvar noget der vedkom dem, så det gav ham et par pludser i hendes bog.
" jeg er fra en mindre by øst herfra der hedder Lazura, hvis de kender den, og dem ?"
Spurgte hun sødt

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 01.09.2017 22:33
Afsluttet/død.

Lad os tage en ny én <3