Jeg er ikke sent på den! Jeg er ikke sent på den!

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 07.11.2016 19:42
Det var efterhånden begyndt at blive eftermiddag og de fleste sælgere på markedspladsen var begyndt at pille deres boder ned og tage dagens fortjeneste hjem for at tælle op. Det var den tid på dagen hvor markedets handel blev udskiftet med nattens undeholdning og kunster fra gøglere og dansere fra alle krystallandets sigøjnere. 
Og alligevel lå Lyuba begravet i tæpper puder og skin inde i hendes telt der var sat op i forbindelse med hendes moders. Det gav ikke meget privatliv, men det gav hende i det mindste en chance for at klæde om eller have.. besøg uden at moderens blik skulle våge over hende. "lyuba... lyuba! Lyuba! jeg gider ikke råbe en gang mere!" Moderens dybe men gennemtrængende stemme fik endelig sigøjner datteren til at rør på sig og udgive en utilfreds lyd fra sig. "Jeg tager med de små ud, dit hår må du selv tage dig af idag. Skynd dig! Inden de andre begynder uden dig!" blev der kommanderet inden telt indganen blev givet slip på. 
De andre uden.. hende... Lyuba satte sig med et sæt op og lyttede. Der var for stille til at de andre stadig var der. De kunne da ikke starte aftenens optræden uden hende vel? Hun fløj næsten ud af sengen og hoppede rundt med tøj vrangen ud af imens hun flettede sit ustyrlige hår.
Neagu

Neagu

Tyv, Gøgler, eventyrs rejsende.

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 07.11.2016 19:55
Det havde været en lang tur, fra Azurien til hovedstaden. Især når det var så fandens varmt! Men igen, skulle der mere til, for at ødelægge hans humør og desuden havde en ældre herre givet ham lov til at lægge i det tømme kærre. Så teknisk set, havde den vel ikke være så lang, nu når han tænkte over det. Det havde været et godt stykke tid siden, at han havde været her for at besøge sin familie. Og siden at tørken havde stået på så længe, at hans skib nu var fanget i floden ved deres gamle landsby, måtte han jo finde noget andet han kunne tage sig til. Så som at generer sin søster, det var jo altid godt tidsfordriv.
På ryggen var hans oppakning, en lut hang i venstre side på tasken, en ny ting som han havde lært at spille på. Så mange ting man dog kunne nå, når der ikke længere var mulighed for eventyrrejser. Så som at lære nye smukke kvinder at kende, han blinkede til to piger der gik forbi ham og gav dem et charmerende smil. Men han formåede dog at holde sig fra, at stoppe op hvis han skulle nå teltene inden at gøglerne gik i gang med aftens show.
Han nåede hen til pladsen, lige som en meget velkendt figur næsten faldt ud teltet.

,,Du ved, Lypii, hvis du nu gad at stå op, så ville tingene også kunne nås..’’ han hævede et skeptisk øjenbryn, da han så hvordan hun var på klædt og hendes hår så ud. Han smed tasken fra sig ,,Eller er det noget nyt at tøjet vender på vrangen?’’ 
Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 07.11.2016 20:08
Med en hårtot stikkende ned i ansigtet og en endnu større en viklet om fingrene kikkede Lyuba fortumlet op på ingen mindre end sin storebror. Forvirret et øjeblik om hvordan hun skulle reagere fik hun et skæv smil over ansigtet inden hun rakte tunge og trådte det skridt tilbage igen ind i teltet hvor hun gav sig til at vendte hende kostumes farverige top omkring. Det gennemsigtige silke slør hun til daglig havde om hovedet bandt hun håret op der havde efterhånden får en variation at små fletninger bundet i sig. Inden hun vendte om smed hun tre kæder om halsen og et hav af armbånd om sine håndled som skulle udgøre dagens instrument.

Hun slog igen teltens indgang til siden og smed en kæde over sin brors hals som hun trak ham afsted med. "Jeg har jo lært af den bedste" grinte hun imens hun stadig rettede lidt på hendes nederdel som sad skævt og gav lyd fra sig for hver skridt hun tog med de mange træ perler der var syet ind i stoffet. "Og syntes du ikke efterhånden jeg er ved at være for gammel til at blive kaldt Lypii?" grinte hun inden hun slap kæden omkring hendes brors hals. 
Neagu

Neagu

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 07.11.2016 20:28
Hans grinende ansigt overtog hurtigt det skeptiske, han var hellere ikke en for at holde disse folder særlig længe. Smilet var nu meget mere klædeligt, og havde også en bedre effekt på damerne, apropos, som hans tanker glæd der hen, var der atter en af det kvindelige køn der fangede hans opmærksomhed. Men før han nåede at gøre ret meget ved det, var der pludselig en kæde omkring hans hals og søsteren stemme der anklaget ham for at det var ham som havde lært hende dette.
Hans bedste og mest dramatiske, nu har jeg da aldrig, ansigtsudtryk udformede sig, mens han blev trukket afsted. ,,Mig? En syvsover?! Nu har jeg da aldrig!’’ men når det så var sagt, så havde hun ganske vist ret. Han havde selv været en af dem som der aldrig rigtig kom til tiden. Med mindre der selvfølgelig, var potentiel skat på spil. Ja så skulle man nok se ham, komme i klæderne til den rigtige tid.

Da kæden blev sluppet, lagde han armen omkring søsteren som han nu stadig var et hoved højere end. ,,Du er aldrig for gammel til at blive kaldt det, i mine øjne. Nu skal du forstå, at jeg som broder har visse, pinlige der skal opretholdes. Så Lypii er bare en af tingene du må affinde dig i!’’ da de gik forbi tasken han havde smidt, greb han dog om hans lut. ,,Nå klar til aftens forestilling?’’   
Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 07.11.2016 20:43
Lyuba kunne ikke holde latteren tilbage du har kunne mærke Neagus arm omkring sig. Den sidste knude blev bundet om hendes liv så det ikke ville ende i et mere vulgært show end visse mennesker mente det allerede var og hun lagde så hænderne for brystet imens hun fulgte det raske tempo hen til den scene der efterhånden var blevet sat op. "Åh kære broder" svarede hun han i deres velkendte melodramatiske jargon. "Hvornår har jeg nogensinde skuffet Dem i at gøre det jeg er bedst til?" afsluttede hun.
Et par stykker af de unge gøglere havde allerede sat gang i musikken og inviterede diverse kvinder og mænd op for at danse inden den egentlig forestilling ville begynde. Lyubas opmærksomhed blev revet fra sin bror da en af de unge mænd tog hendes hånd og hun lod sig rive ud af Neagus greb. "Eder må have mig undskyldt da en af mange kræver mit selvskab" pralede hun i samme tonelege men kunne næsten ikke holde masken da hun pustede et kys fra sin hånd tilbage til sin yndlings person her i verden.
Neagu

Neagu

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 07.11.2016 20:52
Han havde nu savnet hende, det var der ingen tvivl om, men det blev blot forstærket da han gik sammen med hende. Ingen som hun, kunne få verden til at se lidt bedre ud.
Med et smil på læben, lod han hende snakke som de gik hen til pladsen, hvor showet skulle holdes. Og det var nu, han for alvor følte sig hjemme igen. Selvom han havde lagt meget af gøgler livet på hylden, ved at blive en vaske ægte eventyrrejsende. Var der bare et eller andet som sammenværet, musikken og dansen der livede op så snart man trådte ind i dette folkefærd. Det var da klar, at folk kom og så disse forestillinger og lod sig blive revet med.
Han slap hendes hånd, lagde hånden hen over brystkassen for at bukke og viftede lidt med den anden hånd. Da han rejste sig op igen, så han smilende til, mens søsteren blev svunget rundt med af en ung knægt.

Her blev han stående, før han fandt sig en plads hvor han kunne slå benene op og bare nyde hvad der foregik rundt omkring ham.
Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 07.11.2016 21:08
Fra den ene hånd til den næste gik det rundt i ring indtil solen lod sine sidste stråler vise sig og fakler og lanterner blev det der lyst pladsen op. Hvilket også blev tegnet til at forestillingen ville begynde. Flere forskellige optrædender af kunster akrobatik dans og det som blev kaldt falsk magi blev fremført som nattens underholdning. Det var først en time inde at Lyuba sammen med to andre kvinder gik på scenen.
Hun havde en kvinde på hver arm i selv samme kostume bare med andre farve kombationer og hun eskorterede dem som var de trofær koner hun netop havde vundet. Da musikken startede kunne man hurtigt se sig ud fra trin og bevægelser at hun havde den mandlige førring i dansen. Det skiftede dog fra hende til den næste kvinde der overdrog sin rolle til Lyuba så hun dansede mere feminint og lod hofterne og resten af kroppen føres ad den nye 'mand'. 
Sådan gik dansen fremad som en form for kamp om hvem der skulle føre an. Lyuba endte med at være i en kvindelig rolle ved at blive svinget akrobatisk rundt om og over nakken på den højeste kvinde og blev båret ned ad scenen således. 

Neagu

Neagu

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 07.11.2016 21:31
Som skyggerne blev lange, og til sidst lyset fra solen blev erstattet med fakler, tog aftenens forestilling fart. Hans fod vrikkede vilkårligt med på musikken der blev spillet, og jo længere tid han sad der, jo mere levede han sig ind i showet. Men ak, han kunne ikke deltage denne gang, så måtte han jo bare nøjes med at bruge øjnene. Han trak en pibe frem, og begyndte nænsom at stoppe den, og efter noget tid sad han og nød røgen som blev hævet ned i hans lunger. Da han begyndte at lave røg ringe, og andre sjove ting, var han hurtig genstand for opmærksomhed fra de små børn især.

Her sad han så og følte sig vældig godt tilpas, og endelig kom søsterens opførsel til aftenens mange begivenheder. Ganske interessant, og han glemte fuldstændig at han havde siddet og lavet andre ting, næsten få minutter inde. Han blev dog hævet tilbage til virkeligheden, da en lille ung pige pludselig hæv i hans ærme og med store øjne forklarede hun ikke kunne se. Piben blev lagt væk, han kunne nu aldrig sige nej til det andet køn, lige meget hvilken størrelse de befandt sig i. Så Neagu rejste sig op i sin fulde højde, fik den grinene pige op skuldrene og stillede sig således hun bedre kunne se. Hvilket resulterede i, at hun sad og dansede frem og tilbage, på hans bredde skuldre. 
Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 07.11.2016 21:43
Med elegante ben bevægelser og masser af latter blandt de tre kvinder blev Lyuba placeret på jorden igen. På hendes bare fødder vadede hun hen over pladsen hvilket var lidt af en bedrift i sig selv. Flere gane blev hun stoppet af børn, kvinder og mænd. Fra tid til anden blev hun endda nødt til at vrisse en spydig trussel af sig til dem der ikke forstod det første nej. 
Da hun endelig var ved at nærme sig hvor hun sidst havde set Neagu mødte et velkendt syn hende. Muligvis havde den lille pige charmeret sig ind på hendes bror, men Lyuba kunne ikke holde sig fra at smile og bare betragte det et øjeblik inden hun nærmede sig. "Er der slet ingen ende på dit gentlemandskab?" indledte hun da hun stod ved hans side og udvekslede blik med ekstratiske pige der stadig hoppede lidt med til rytmen fra trommerne. 
Neagu

Neagu

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 07.11.2016 22:11
Han havde slet ikke lagt mærke til at søsteren havde valgt at bevæge sig hans vej, han havde mistet hende lidt i mængden da hendes egen forestilling var slut. Så nu stod bare blot med pigen, og nød musikken der stadig blev spillet. Og der stod hun så, og pludselig talte til ham. Han kiggede ned og smilede stort, hvordan kunne han sige nej? ,,Du kender mig, altid til tjeneste, især når kvinder har brug for hjælp’’ han gav sin søster et charmerende smil og et blink med øjet, inden hans øjne vente sig op imod yndlingen der sad på hans skuldre. ,,Vi skal hjælpe dem som er lavere end os selv, ikke Olivia?’’ pigen grinede stort og nikkede ivrigt til ham, det næste der skete fik hende dog til at hvine i glæde. Neagu løftede hende op i sine arme, og da han havde fået lidt bedre styr på den lille rebelske krop, kastede han hende højt op i luften og greb hende igen.

Han satte hende på jorden, hvorefter hun pilede grinene væk. ,,Det er ikke så mange år siden, at jeg gjorde det med dig’’ grinede han, og puffede hende i siden med sin albue.
Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 07.11.2016 22:28
Lyuba havde set til med sit lille tilfredse smil imens lille Olivia nok havde fået sig en ny drømfor livet. En drøm son Neagu delt ud til næsten alle og enhver hunkøn han kom i nærheden af. Det var først da Lyuba blev skubbet til at hun reagerede på hvad hende bror sagde til hende. "Hvad mener du med ikke så mange. Har rejserne taget din tidsfornemmelse fra dig?" grinte hun imens hun prøvede at prikke tilbage til ham med sin albue. Hendes modangreb havde aldrig virket på ham da han altid havde været mindst et hoved stører end hende selv. Hvilket hurtigt betød hun tabte alle former for slåskampe de nogensinde havde været i.
Da hun gav op med albuehævnen trak hun håret løs og bandt det i en enkelt fletning ned ad ryggen, sløret blev placeret oven på hendes hoved hvor det var meningen det skulle være. "Det vil ikke undre mig hvis en hvis Olivia kontakter dig om en ti års tid" kommenterede hun så imens hun lagde armene over kors. "Sammen med resten af flokken" sagde hun og nikkede hen imod fire piger, ikke meget ældre end pigen der netop havde løbet fra dem, som hurtigt kikkede den anden vej og fniste hysterisk de de lagde mærke til at de var blevet opdaget i at stirre på Neagu.
Neagu

Neagu

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 08.11.2016 08:59
Han lagde en hånd hen over hjertet, og slog øjnene op imod den mørke nattehimmel. Selvom nat typisk var en lovning på, at temperaturen ville falde, var det desværre ikke længere tilfældet i dagens krystalland, ja det var jo lige meget hvor man tog hen i denne verden, så blev man ramt af tørkeplagen.
At du kan sige så – så onde ting imod dit eget kød og blød’’ fastslog han dramatisk, og vente endelig øjnene tilbage til sin søster. ”Står du her og siger at du virkelig allerede er blevet tyve? Og jeg er,’’ et meget falsk gisp forlod hans læber og hans øjne blev store, ”I virkeligheden – syvogtyve!?’’ omtrent nu ville han havde lagt sig ned i jorden, som en der havde opgivet alt på livet, at være syvogtyve kunne ingen lykke være.

Men igen kom søsteren til undsætning, og påpeget de skønne små piger der kiggede på ham. Han smilede stort til dem, og et lille vink blev også sendt afsted. Hans arm blev lagt omkring søsteren, og han trak hende lidt tættere ind til sig. ”Du ved jeg kun har øje for en kvinde i hele verden, som jeg vil gøre til den lykkeligste der er” han sendte hende det bedste smil, han kunne fremmønstre. ”Så fortæl gamle storebror her, nogle heldige mænd i dit liv? Eller køre vi stadig på kærren der dræber alle hjerter på vejen?’’
Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 08.11.2016 09:12
En form for 'hurgh' lyd forlod Lyuba da hun blev trukket ind til sin bror "ak ja man vil vel altid sammenligne sin kommende hustru med sin moar" sagde hun dramatisk selv om hun nu nok kunne gætte sig til at han ikke snakkede om deres pyldrende moder. I en barnlig protest lagde hun en hånd i ansigtet på Neagu og en på hans skulder og maste sig selv væk fra ham. "Og jada masser af hankønsvæsener dåne over min skønhed. Jeg blænder jo folk til højre og venstre. Men hvis du bliver ved med da køre dig op af mig ender det jo med at jeg tiltrækker mig selv en hustru istedet" spillede hun med sin herskabs frue stemme imens hun sprællede som et egern i fangeskab. 

At drille igen med at deres mor var så overbeskyttende og så rigeligt imellem fingrene til Neagus kvinde galskab var en af Lyubas yndlings emner at hive op. Det undrede hende faktisk lidt at de ikke havde set noget til hende endnu da hun plejede at være den første der fandt ud af at hendes lille Njaguh var tilbage i mors favn. 
Neagu

Neagu

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 08.11.2016 09:42
Et tænkende udtryk forekom i Neagus ansigt, krusning i mundvigen, de pjuskede øjenbryn der knyttede sig sammen, og hånden der tilhørte den fire arm blev lagt hen over hans hage. ”Sin mor siger? Men er det mon trods ikke min søster jeg har i armene?” men før han fik et svar, blev han i stedet mødt af hendes hånd imod sit ansigt. ”Ikke ansigtet, nåde! Alt andet end ansigtet!” Han slap hende halvt, i håb om at det ville gøre hun fjernede sin hånd, men så heldig skulle han vel ikke have lov til at være.
Han gjorde store øjne, da hun begyndte at snakke om en hustru og et katte agtigt grin formede sig hen over hans læber. ”Siger du jeg har god indflydelse på sig?’’ dette forudsagde dog at han greb hende om hoften og svang hende rundt, før han satte hende ned igen. Han nåede dog kun en halv omgang, før at en kvinde gik forbi, denne gang mere i den rigtige alder, og ganske genkendelig havde han ikke set hende et sted før? Han slap søsteren da hun sprællede som en lille gris, der ikke ville have klippet sin hale. Og bøjede sig næsten ærbødigt for den smukke kvinde, han greb hendes hånd og plantede et kys på den, og rejste sig atter rank op i ryg ”Cecilia længe siden” kvinden tydeligvis overrasket over, at han overhoved kunne huske hendes navn, fik den flotteste røde farve i kinderne. ”Men du må have mig undskyldt dog, familien må komme i første række denne dejlige aften, men jeg vil se frem til at møde dem igen” endnu et kys på håndryggen, inden han vente sig rundt smilende til sin søster.

Nå, er det muligt at finde mad i denne by, eller er det lige så tørlagt som resten af landet?
Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 09.11.2016 16:50
Lyuba lagde armene over kors og hævede øjebrynene imens hun så hendes broder charmere kvinde nummer 3467 hvis ikke mere i hans liv. Det var noget hun var vant til, men det var også noget hun havde lært fra. At kunne se igennem et charmerende smil var ikke let, dog får man noget øvelse med en bror på Neagu.
Med en utålmodigt trampende fod smilte hun kækt af sin bror og nikkede langsomt. "Der er altid mad til den højtelskede rejsende" sagde hun imens hun vendte om for at finde Lovkach teltene igen. Det var blevet alt alt for dyrt at købe mad på roer eller andre steder så Lyuba og Samira lavede mad selv mere end nogensinde.
Neagu

Neagu

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 09.11.2016 16:55
Han lagde armen rundt omkring hendes skulder, og smilede undskyldende til hende. Selvfølgelig skulle dagen ikke handler om de kvinder, han kunne score, men selvfølgelig at han endelig var vendt hjem til sin højt elskede lillesøster.
"Det lyder rigtig dejligt" sagde han glædeligt og knugede hende lidt tættere på, han havde så meget han gerne ville fortælle hende. Og så meget han gerne ville høre om, hvad der var sket i hendes liv siden han sidst havde været i hovedstaden. Og en ting måtte jo tage sin højeste ret, og der måtte han jo indrømme at hun alligevel vandt, og med stort endda.

"Så du har min uundgåelige opmærksomhed for resten af aftenen, så fortæl mig kære søster" han kyssede hende på hoved, og nussede skulderen lidt "hvad er der sket af spændende ting, siden jeg så dig sidst?"
Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 09.11.2016 17:18
Der ikke en jordisk chance for at Lyuba kunne være sur eller fornærmet på sin bror i mere end et par minutter så hendes brede smil fandt hurtigt vejen igen til hendes øjne imens hun trak afsted med ham.
Om der var sket noget imens han var væk? "Du tager spøg på mig ikke?" spurgte hun og rakte hænderne frem for sig. "Hvis vi ser bort fra hungersnøden og manglen på vand i det hele taget er magien så godt som forsvundet!" Hun lød næsten så overdramatisk som deres moder når de havde lavet ugerninger. "Den eneste positive ting ved vores navn er blevet revet fra os" sagde hun og vendte så ansigtet lidt væk. "Og mor har talt med mig med hensyn til en mulig mand jeg skalgiftes med" mumlede hun hvorefter hun hostede som om hun havde fået et eller andet galt i halsen.
Neagu

Neagu

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 09.11.2016 20:58
Han rystede leende på hoved af hende, det var da også en måde at sige på, at det virkelig ikke kunne gå værre. Men man var jo også nød til at se positivt på tingene, som at han havde fået en hel gade til at bryde ud i dans, bare ved at spille lidt musik for dem. Det var en gave de havde, det kunne skabe lidt magi i løbet af en aften, få folk til at glemme de hårde stræbasser der forekom dem i øjeblikket. 
"Hvad har dog gjort dig så tvær? Der er vel stadig ting at være positive over, ikke alt behøver at være skidt, bare fordi man er i en skidt situation" nej virkelig så kunne han ikke se hvor slemt det kunne være, men så igen han havde jo også været andre steder, oplevet andre ting. Så han skulle da ikke komme her og gøre sig klog på, hvor slemt det kunne have været i hovedstaden. Selvfølgelig havde de mange plager bragt nyheder med sig, men ind til videre var deres familie da kommet igennem det med skind på næsen. 
"Og mor har fundet dig en forlovede, nej hvor deeejli.........." han stoppede dem begge op og kiggede med store kuglerunde øjne på hende, hun havde hvad!? Ja okay selvfølgelig, han skulle da ikke begynde at snakke om, at han følte han ikke skulle inddrages i disse samtaler. Men det sidste brev han havde fået, og det var ikke mere end et par uger gammel, havde INTET været nævnt om noget bryllup, hvad nu hvis han ikke var kommet tilbage i tide!? 
"Undskyld..." sagde han næsten grinene, som troede han ikke på det. "Du skal - giftes!?"
Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 09.11.2016 21:13
"shhhHHHH" tyssede Lyuba på ham og holdt ham nærmest for munden. "Det er ikke besluttet endnu, klap hesten" sagde hun bestemt og trak hænderne til sig igen. Det kunne da ikke komme så meget bag på ham siden hun var langt over de 17 år de fleste nomader plejede at blive gift eller givet væk til højre og venstre. Deres mor havde nok bare været meget kræsen for hvem der var god nok til hendes lille topas. 
Teltets indgang blev trukket til side og Lyuba trampede næsten ind til hvor det lille midlertidige køkken var blevet sat op. "Der var været nogle problemer for tiden med en stor gruppe gøglere fra Balzera. Og de ældre har derfor forslået en ægtepagt" sagde hun imens hun satte sig og begyndte at pille det yderste af et løg. "Desuden er det bedre at jeg bliver givet væk nu end at jeg ender med at blive en gammel kone ingen gider have fat i. Og så ville det hvile på dine skuldre at føre slægten videre" fortsatte hun i sin overdramatiske Samira stemme hvortil hun pegede på Neagu med den lille kniv hun brugte ved den sidste sætning.
Neagu

Neagu

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 09.11.2016 21:18
Han fulgte efter hende, efter hun havde fjernet hånden, som var blevet brugt til at lukke munden på ham. Det kunne de da ikke mene, selvom han vidste hvordan det hele fungerede, selvom han var den håbløse romantiker, der selvfølgelig også håbede på at en dag kunne han slog sig ned med en kone og få børn. Så var det bare ikke sådan det var, men at hans egen søster, skulle tvinges ud i et ægteskab med en knægt, som han ikke en gang havde mødt. Bare fordi at det skulle lægge en stridighed med nogle andre, hvad fanden var det her nu for noget!? Havde det været fordi at hun havde forelsket sig, hvis manden havde friet til hende, havde det været en helt anden i historie.

Han kiggede næsten sørgmodigt på hende, og den glade og kække storebror hun kendte var hurtigt forsvundet. ”jeg er ked af jeg har været så meget væk på det sidste” fik han endelig frem og lagde armene over kors ”Jeg er især ked af, jeg ikke har været her, mens alt dette har stået på” han havde jo tænkt sig at tage hende med den her gang, forklare hendes mor at det var bedre sådan, at hun kunne se noget af verden inden det var for sent. Men han kunne tydelig se, at det allerede var der de var, nemlig, for sent.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Fnuggie
Lige nu: 1 | I dag: 2