Dragonflower 04.03.2015 11:25
Williams ord nåde Morgana, men havde ikke ligefrem den ønskede effekt. Tværtimod.
"IGEN påstår du jeg ikke efterlod noget, når jeg lige har fortalt dig at det gjorde jeg faktisk! Jeg skrev og skrev, og hørte INTET fra dig!" hun plantede en anklagende finger på hans brystkasse og tvang ham bagud til hans ryg mødte muren. Hans rolige håndtering pissede hende grænseløst af. Hvor vovede han bare at stå der og lade som om alting var som det burde? Som om det her var HENDES skyld! Som om...
Det slog Morgana som en lyn fra en klar himmel
"Du tror jeg lyver, gør du ikke.." det var ikke rigtig et spørgsmål så meget som en konstatering. Hun stirrede vantro på ham. Han havde selvfølgelig ret, men det stoppede ikke Morgana i at føle sig forrådt alligevel.
En ubehagelig fornemmelse krøb indover Morgana i takt med hendes kontrol over situationen forsvandt. Men hun nægtede at se sig slået. Morgana løftede hånden for at slå ham igen, men sænkede den igen, hendes blik hårdt, koldt og beregnende.
Åhhh nej, hun ville få ham til at FORGUDE sig, om han ville det eller ej!
Ud af det blå sprang Morgana på ham. Hun greb hans ansigt mellem sine hænder, pressede sin krop ind mod hans og op mod muren så han ikke kunne stikke af, tvang hans læber til at møde hendes og lod magien tage over.
Der var intet subtilt eller diskret over det, ingen kandiserede ord eller lette kærtegn til at skjule magiens indvirkning. Dette var ren magi, og den eksploderede ud af hvert et lille punkt hvor hendes krop mødte hans, rå og uhæmmet.
Ubudt kom en tanke til hende, fra et sted dybt nede som Morgana troede hun havde låst af for længst.
Hvad har jeg gang i?!
((Morgana bryder selv væk hvis ikke Will gør noget drastisk, men synes det var vigtigt lige at få Wills reaktion med ingen, så der ikke skete for meget på en gang))