Manden var en bjørn af størrelse, men samtidig meget atletisk bygget. Det gav ham et lettere ærefrygtindgydende udseende. En mand der både var stærk og hurtig, var en dødeligt farlig mand. Og Rafixul var dødeligt farlig, det vidste han udmærket godt selv også.
Nu var han her igen, og da han trådte frem på pladsen var det til en hujen fra mange af de andre trænende. De kunne stadig huske ham, selvom han havde ændret sig en del. Dengang havde han lignet en hulemand, kæmpelangt skæg og hår ud over det hele. Han havde givet sig selv et nyt pift. Og så brugte han ikke så meget rustning længere. Faktisk foretrak han at slås med bar overkrop. Han gik direkte hen til én af trænerne.
"Hey! Jeg hørte, I ikke havde så meget publikum på længere! Hvad med, at du smider mig ind i en kamp her senere?"
Spurgte han meget direkte. Manden forklarede ham, at der faktisk skulle have været en kamp om et kvarter, men at en af modstanderne havde meldt sig syg og de egentlig var godt på vej til at aflyse det hele. Men det kunne jo være, at den anden modstander gerne ville acceptere Rafixul som indtræder. Dette fik den store mand til at le buldrende.
"Fint med mig! Sig til ham, jeg er klar! Jeg har længe ventet på, at kunne slås med én modstander i stedet for fire på én gang!"
Pralede han højlydt, mens han svang sin store daneøkse i én hånd. Den var næsten et stykke legetøj for en mand med hans styrke.
"Faktisk er det en kvinde, men du vil nok ikke se den store forskel,"
Jokede arrangøren, til hvilket Rafixul lo endnu mere, men på ingen måder hånende.
"Så vil jeg glæde mig endnu mere!"