Marion kunne ikke lade være med at få et smørret smil på læben. Så ham der Mørkets Lord virkede
kedelig?. Hvis der var noget som hele Krystallandet frygtede, så var det da ham! Dog viste han sig ikke i gaderne, men alene hans magt for et års tid siden, sidder stadig i alle: dog tydeligvis ikke Kyo.
Marion lyttede. Kyoshiro måtte virkelig have været langt væk, hvis han virkelig ikke havde oplevet noget som helst om de mørke år.
Forbløffet betragtede hun sig, ikke helt sikker på om hun troede på hvad hun selv hørte komme ud fra Kyoshiros mund.
”Du har.. overhovedet ikke været præget af disse.. hændelser?” Mario slog kort ud med armene og lod dem så atter hænge slapt ned igen langs siderne. Hendes kropssprog kunne tydeligvis heller ikke tro det.
Hun trak let på skuldrene, og accepterede det i sidste ende: dog stadig chokeret.
”Okay! Jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte, men i al fald havde Mørkets Lord magten i omkring 3 år. Det var nok nogen af de længste 3 år jeg hidtil har oplevet i mit liv, og dog er jeg alligevel ikke så gammel som du.” Hun grinte lidt for sig selv, og synes tydeligvis det i sig selv var sjovt. Kyoshiro afventede vidst tydeligvis at hun havde tænkt sig at komme videre hvorpå hun rømmede sig, og fortsatte:
”Altså, det er ikke fordi jeg ved ret meget.. Jeg hører kun det som de snakker om rundt omkring på kroerne, ja, nu kommer jeg jo kun på en, så jeg skal selvfølgelig ikke kunne udtale mig om de andre, men mon ikke at det er det samme der..” Marion snakkede måske en anelse forvirrende, og alting gik nu også så stærkt. Hendes øjne himlede kort med øjnene under hendes runde-forklaring, som tydeligvis sværmede om dén ene ting. Hun fortsatte:
”Der bliver talt om, at det var nogen som til at starte med, havde allieret sig med Mørket og i sidste ende trodsede dem. Nu bliver der så talt om at de holder med lyset, men alligevel fælder de folk hist og her, koldblodige, så det passer heller ikke. Folk er bange for dem, og træder til side så snart de kan komme til det. De indvaderer somme tider byerne. Nogen gange sammen, andre gange hver for sig. Det er en bande..” Marion trak lidt på skuldrene. Hun undrede sig stadig over hvordan en bande kunne formå at komme ind bag Mørkets Lords mure. Umiddelbart lød det jo ikke som om at de var mange. De måtte have allieret sig på nogen form. Det kunne bare umuligt have været med hverken Mørkets- eller Lysets krigere, medmindre der var bedrageri i blandt.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.