Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 17.03.2012 20:33
Luxúria har været i gang hele dagen og normale væsner ville ha' været ved at være trætte, men Lux er ikk normal. Hun er en af Zaladin's dæmon engle. Hun kommer flyvende og lander på toppen af det højeste bjerg i Krystallandet. Fordi det er så højt, er det hele dækket af et tygt lag sne. Lux går næsten i et med omgivelserne, pga. hendes hvide tøj. Selv om hendes påklædning er let, så fryser hun stadig ikk. Hun har evnerne til at kontrolere vindene og holder derfor automatisk den kolde vind væk fra kroppen.
Egetligt ved hun ikk hvad hun skal på bjerget, men hun følte bare for at stoppe og smide sig i sneen. Derfor ligger hun sig i sneen og kigger op på den stjerneklare nattehimmel. Fuldmånen lyser hele himlen og og sneen gør det endnu nemmere at se omgivelserne.
Luxúria - Begærets Dæmon Engel.

Profil: | Bag skærmen:| Alle mine karaktere:| Kontakt:

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 17.03.2012 20:40
Achillius har ikke i langtid begivet sig op af i luften han havde holdt lav profil og mediteret sig til fred i sit sin.

oppe i luften flyve Achillius rundt og nyder kulden og vinden i hans ansigt, hans vinger nyder det på samme måde selvom hans vinger og ham er den samme person. han flyver højt oppe i luften og flyver mange gange forbi fuldmånden som spejler ham ned i snen.
han lander på toppe af bjerget få meter fra lux men han har ikke set hende da hun hun var meget hvid i det ligesom snen, og fordi han regnede ikke med at se mennesker der oppe.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 17.03.2012 20:57
Lux ser ham med det samme oppe på himlen, men bliver liggende i sneen. Hun kan godt mærke på ham, at han ikk har set hende og ved at han vil få et lettere chok, når hun rejser sig op.
Da hun endelig rejser sig op, glimter hendes tøj i måneskæret og er derfor umulig at undgå at se.
Lux kan huske at hun at set Achillius før, men hun kan ikk huske hvor. Hun kan tilgengæld mærke, at hun har kopiret hans evne før.
Hun retter lidt på tøjet og ser direkte på ham, med hendes sølv perle øjne.

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 17.03.2012 21:19
Achillius mærke en andens tilstedeværelse han ser sig omkring og da lux gør sig mere til syne ser han hende.
han står længere og kigger for der var noget der mente han havde set hende før men efter alt hans meditation har han prøvede at glemme det meste af det som han havde oplevet i sit lange liv men nu kom denne smukke pige frem i hans sind, han stod længe blot og kiggede på hende uden at sige noget eller gør noget
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 17.03.2012 21:29
Lux gør alt hun kan, for at huske ham. Men hver eneste dag ser hun så mange mennesker. Hun ligger hovedet lidt på skrå og ser undersøgende på ham, men stadig ikk. Det går hende lidt på, at hun kan mærke at hun har en forbindelse til ham, gennem hans is evne, men at hun ikk kan huske hvem han er.
Månelyset får hendes øjne til at genspejle og se ud som at om de lyser.
Det blæser lidt på bjerget og det kan ses i hans vinger, men Lux's vinger bliver ikk påvirket lige så kraftigt, fordi at hun dæmper vinden omkring sig selv.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 17.03.2012 21:38
Achillius ved nu at hun har lagt mærke til ham 100 procent, hendes øjne lyste så meget at han smilte lidt.
han betragtede hendes stå måde og hendes former som man kunne fornemme ved at kigge på hende, selvom han ikke huskede hende vidste han at han skulle holde øje med hende, for han kunne mærke at denne person ikke var sat på jorden for at gør venlige ting.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 17.03.2012 21:52
Hun træder et skridt tættere på ham og ser endnu mere undersøgende ud. Lux kan mærke på ham, at han har samme fornemmelse som hende, at de har set hinanden før.
"Hvem er De?"
Hendes stemme er lige så fræk og forførende som hendes udsene og man vil hurtigt kunne tro at hun gør det med vilje, men sådan er hendes stemme bare. Forførende.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 17.03.2012 21:56
han ser blot på hende og ligger mærke til den måde hun spurgte ham om noget på " hvem jeg er, hvad vil de gør for at huske mit navn "han smilte kort og gik et skridt tætter på hende " måske du bare skulle sige hvad dit formål er " han vidste slet ikke noget om denne person men han var nød til at vide
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 17.03.2012 22:13
Lux stopper med det samme han træder tættere på hende. Og ser undersøgende på ham. Efter som hun er utilpas med, hvorfor hun ikk kan huske ham, vil hun ikk lade ham komme for tæt på.
Men hun smiler skævt, dog charmerende, da han spørg hvad hun vil gøre for at huske ham og hendes smil bliver let ondt, men stadig charmerende, da han spørg hvad hendes formål med ham er.
"De kunne jo svare på mit spørgsmål!"
Hendes stemme er stadig fræk og forførende, men en smugle hård og afsløre på en måde at hun ikk er ren engel.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 17.03.2012 22:17
Han så på hende endnu engang " mit navn er Achillius søn af peleus, så nu må det være din tur " alt det som achillius troede om hende vidste sig at være sandt og i et kort øjeblik kom et flashback til ham og han huskede få ting han havde oplevet med hende ved vandfaldet.
" så spyt ud "
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 17.03.2012 22:34
Selv Lux kommer i tanke om hvem han er og kommer til at grine lidt.
"Nååårh ja.. Gudebarnet"
Hun sætter hænderne i siden og begynder at gå rundt om ham..
"Nu husker jeg Dem."
Hendes smil forbliver hånende og stadig frækt.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.03.2012 13:25
han så på hende da han ikke rigtig kunne huske hende" ja gudebarnet, vent nu lidt du kyssede mig ved vandfaldet. arhh."
han følte hende med blikket da han vidste at man ikke skulle lade hende af syne på nogen måde
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 19.03.2012 14:06
Da hun når en omgang rundt om ham, står hun atter foran ham. Hun stiller sig helt ind til ham, så han rigtigt kan mærke hendes former. Hendes højre hånd, ligger hun på kinden af ham og ser ham direkte i øjnene.
"Så du kan huske mig. Jeg er smiret"
Hun smiler ikk, men hendes fyldige røde læber er så tæt på hans, at de næsten strejfer hinanden.
Da hun står og trykker sig ind til ham, næsten rammer hans læber med sine og hendes forførende stemme, burde det give ham hjertebanken, selv hvis han ikk bryder sig om hende.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.03.2012 14:12
Achillius ser på hende og mærker skam hver ting hun gjorde men han vidste at denne kvinde ikke er sand i hendes væremåde.
han træder 1 skridt tilbage og ser på hende " ja jeg kan huske dig og jeg ved du kun vil gøre dette fordi du vil manipulere mig eller noget andet "
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 19.03.2012 14:17
Hun sænker blikket og får et lettere "trist" udtryk i ansigtet.
"Hvordan kan du dog tro det?"
Lux ligger hænderne på ryggen og drejer lidt flirtende frem og tilbage. Hendes øjne fanger atter hans og hendes smil bliver charmernde og indbydende.
Selv om vinden ikk er så kraftig omkring hende, så retter hun alligevel på håret, igen på en flirtende måde.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.03.2012 14:21
han ser på hende med et smil på læben " fordi jeg selv er sådan så jeg kender alle tricks, så mig vil du ikke kunne få fat i, så spild ikk din tid på at forsøge " siger han selvsikkert " så hvad med ikke bare sige hvad du vil "
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 19.03.2012 14:31
Hun kan ikk lade være med at smile til ham og træder igen ind til ham.
Måske er han selv lige som hende, men hun kender stadig triks som han ikk gør. Hun har levet i emnet i tusinder af år og slået flere ihjel ved hjælp af deres kærlighed og jalousi.
"Jeg elsker at du er så sikker på dig selv. Men hvem siger at jeg vil noget med dig, som du ikk allerede har regnet ud?"
Hun ligger hovedet på skrå og bidder sig i underlæben. I hver mundvig, kan man ane de spidse tænder, som er det eneste der afsløre at hun er en dæmon.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.03.2012 14:37
han træder endnu et skridt tilbage og smiler blot " du tror muligvis at du har mig hvor du vil men en ting af sikkert det nærmeste du kommer på at få et stykke af gude barnet det er at snakke ikke andet" han afventede lidt
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 19.03.2012 14:44
Lux stikker ham et skummelt, men forførende smil.
"Oh well! Så er der vel ikk andet for"
Hun trædder tilbage og sætter hænderne i siden og ligger hovedet på skrå.
"Men jeg kan se at din vinge har det bedre?"
Hun virker stadig som en sød pige, men hvis han virkelig kan huske hend, så ved han oss, at hun ikk er det.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.03.2012 14:48
han så tilfreds ud imens han baskede kort med hans vinger" tja det er okay som altid " han lagde mærke til hvordan hun prøvede at spille sød på overfor ham.
" drop nu bare skuespillet og find den rigtige dig frem "
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1