På tvillingernes værelse står der på sengebordet en grånet tegning i en træramme, som er tegnet af deres lillebror. De barnlige, naive streger står i en skærende kontrast til hvad der foregår i dette hus. Tegningen er ikke pæn, bare noget krimskrams, men Ilayara elsker at se på den, når hun nu ikke kan besøge deres familie så tit.
Døren kan ikke låses, og derfor kan folk komme og gå, som de vil. Det er ikke fordi, der er mange andre end pigerne selv, der kommer ind, men Ilayara har ingen tiltro til folkene her på stedet. Derfor gemmer hun de krystaller, som hun tjener (de, der ikke bliver sendt hjem og brugt på smukke klæder), i en lille stofpose, der er syet fast under hendes madras. Hver eneste gang hun har tjent penge, løfter hun madrassen op, sprætter snorene op med en lille kniv, putter de nye krystaller i, og syer omhyggeligt posen fast igen. Hun håber, at der en dag er penge nok til at hende og søsteren kan købe sig frie og aldrig vende tilbage. Hun ved ikke, om hendes søster kender til posen, men Ilayara prøver ikke at skjule det. Hun har altid sagt, at det i sidste ende må være hendes ansvar at få dem væk herfra.
Udover at skjule de opsparede krystaller for langfingrede personer, er Ilayara på ingen måde interesseret i, at bagmændene fra bordellet skal opsnappe hendes opsparing. Hun ved, at de ikke ligefrem har lyst til at se tvillingerne over alle bjerge.
Ilayara har netop afsluttet endnu en af disse sikkerhedsforanstaltninger. På bordet står der nogle tændte stearinlys, som hun netop har tændt for at få lidt mere varme til rummet. På hendes spinkle ben har hun tynde knæstrømper, og man kan lige se hofteholderen, der holder strømperne på plads. Resten kan man ikke se, for om sig har hun en flot kimonoagtig jakke i et skinnende stof i blå farver. Indenunder har hun en tynd, hvid top på og små trusser – intet andet. Det er påkrævet, at de står til rådighed hele tiden, og derfor klæder hun ikke om til noget mere passende tøj, selvom hun har det ganske koldt. Hun har sat sig i sin seng og har trukket et tykt tæppe omkring sig. Bag sin hovedpude finder hun en tynd, slidt bog frem samt en blyant, og hun slår op på den næste tomme side, selvom hun ikke ved, hvad hun skal skrive.
”Intet godt nyt,” ender hun så bare med at skrive med en usikker, næsten rystende håndskrift. Hun ser da op fra bogen, læner sig op af sengegærdet og ser hen mod døren. Hun håber, der ikke kommer flere kunder her til aften.