Mellem skygger og tåge

Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Automatisk begynder både Tit og Gabrielle at bevæge sig langsommere. Den dystre atmosfære fra sumpen opsluger dem alle, og de befinder sig i tågen. Tigeren stopper op i udkanten og nægter at gå et skridt længere - delvist fordi Gabrielle før har forbudt ham at gå derud. Sumpen er uforudsigelig. Han kigger bare lige frem og lægger sig ned i skyggen af en stor, vissen busk.
Allerede her er jorden begyndt at blive blød. Gabrielle tænker lidt før hun let som en leg klatrer op i det nærmeste træ og kigger ud over sumpen. Men tågen er alt for tæt og hun kan ingenting se. Enten er tyven der et sted, eller også har vedkommende af uransaglige årsager krydset stedet i sin flugt. Den første årsag virker mest naturlig, fordi det er de færreste der vælger at gå langt nok ud til rent faktisk at komme om på den anden side. Og de der prøver når ikke langt. "Hmm..."
Endnu engang gør hun sig fuldstændigt lydløs, men lader sig forblive synlig lidt endnu, i tilfælde af at George har tænkt sig at følge efter. Forsigtigt træder hun ud i sumpen. Hun kender de fleste af de få sikre veje igennem. Imens hun går lytter hun efter andre levende væsner i nærheden. Efter flere minutters søgen høres en lavmælt snorken et sted til venstre for hende, og hun sætter i retning af lyden.
Under et træ ligger en skikkelse og sover. Det er svært at se meget, men vedkommende har bestemt Georges jakke på. Gabrielle stiller sig bag et træ og for første gang vender hun sig om og ser om George er fulgt efter.

Profil~ Og mange tak til Christina for mit nye avatar<3
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 17.08.2011 19:26
Han står i udkanten lidt bag Tit og pruster som en de af form til at løbe så langt. Han ser uroligt efter hende, da hun kravler op i træet, og han går et skridt frem og strækker en arm ud mod hende.
"Gabrielle nej!" udbryder han. "Gabrielle, det er ikke værd at sætte din sikkerhed overstyr for." Men hun er allerede på vej, og han kæmper for at få små slyngplanter til at komme op for at støtte og sikre hendes gang. Han er klar til at lade planterne gribe hende hvert øjeblik, hvis hun skulle falde, og han bider sig nervøst i læben, mens frygt fylder hendes hjerte. Bare der ikke sker hende noget.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Det tager ikke Gabrielle mange sekunder at finde ud af, han ikke er fulgt efter. Han og Tit er ikke forfærdeligt langt bagud, men tågen gør det umuligt at se dem. Hun trækker let på skuldrene og vender sig tilbage mod sit nyudsete offer.
Nu gør hun sig usynlig før hun bevæger sig længere frem, mens hun hele tiden er opmærksom på hvor hun sætter sine fødder. Da hun kommer helt tæt på kan hun se at det er en mandlig elver der stjålet jakken, muligvis fordi han havde brug for varmen. Og han havde jo ikke kunne se hvem den tilhørte.
"Den jakke tilhører vidst ikke dig." Gabrielle hvisker i den fremmedes øre, og han vågner med et sæt.
"Hvad!? Nej! Den.. den lå der! Ingen i nærheden!" Hans stemme er høj og skinger, og må bestemt kunne høres helt hen til de andre.
"Jeg synes, du skal give den tilbage." Gabrielle hvisker fortsat med en sukkersød stemme.
"Hvem der?" råber han endnu højere mens han klamrer jakken til sig og ser sig forvildet omkring.
"Nu." Den ene af Gabrielles dolke hviler mod den fremmedes hals og den søde tone er forsvundet.
Langsomt og forsigtigt begynder han at tage jakken af, påpasselig med ikke at skøre sig på bladet som Gabrielle sørger for forbliver ved hans hals så han ikke finder på numre. Med rystende hænder rækker han den til hende. Hun tjekker hverken for skræmmer eller om indholdet i lommerne stadig er der før hun sætter tilbage mod de andre, registrer kun at den er godt beskidt. Lommeuret havde han ikke på sig, så hvis ikke det stadig er i jakken er det sandsynligvis forsvundet i sumpen.
Gabrielle gør sig synlig igen idet hun når tilbage og rækker jakken mod George med et usikkert smil. Hun aner ikke om uret stadig er der.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 17.08.2011 20:49
Med den ene hånd griber han jakken, med den anden trækker han hende tæt ind i sin favn efter hurtigt at have tjekket efter om hun var okay.
"Milde himmel, kvinde, du skræmte nær livet af mig!" udbrød han, hans stemme let rystende. Først da han har holdt hende tæt et lille minut, vender han opmærksomheden mod jakken. Silkestoffet er ødelagt, men han lader som ingenting og går i lommen efter sit ur. Det er der heldigvis stadig, og han ånder lettet op, før han tjekker den anden, hvor en lille bunke beskidte pengesedler ligger foldet om sig selv. Han lægger uret i vestens lomme og ser så på Gabrielle igen.
"Fandt du tyven, eller lå den der bare?" spurgte han let tøvende af frygt for, hun måske i vrede havde slået nogen ihjel.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

"Det var altså ingenting," siger hun med et småfornærmet udtryk, men krammer sig alligevel tæt ind til ham og lader sig i et øjeblik opsluge af hans armes tryghed. Det rolige smil glider hurtigt tilbage på hendes ansigt mens hun indånder hans duft. Men det var nu rigtigt nok. Turen ud i sumpen var barnemad i forhold til hvad hun ellers havde prøvet. Det vidste han selvfølgelig ikke, og hun gjorde op med sig selv at det behøvede han heller ikke med mindre han valgte at spørge.
"Jeg fandt ham sovende opad et træ," svarede hun kort. Hun vidste ikke at han var bange for hun havde slået ham ihjel.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 17.08.2011 20:59
"Kæreste," sagde han en smule leende. "Det er bare en jakke. Jeg har tre dusin mage til hjemme i mit skab ..." Han sagde intet om, hvad lommeuret betød for ham, men den beskyttende måde, han havde gemt det væk i vesten vidnede om stærke følelser forbundet til det.
"Og hvis staklen er interesseret i jakken, skal det såmænd ikke genere mig nu, da den er ødelagt alligevel ..." Han smiler undskyldende. "Jeg ved, Gabrielle, du laver langt farligere ting, men at bevæge sig ud i sumpen for et stykke stof... Og risikere at komme galt af sted." Han strøg hende over håret og dernæst over kinden. "Jeg vil ikke se dig komme i klemme på grund af noget så overfladisk ..."
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle himlede med øjnene. "Du overreagerer. Desuden tror jeg ikke på at det ur er så betydningsløst som du får det hele til at lyde." Hun pegede mod den lomme han havde gemt det i, for hun havde sagtens bemærket hvordan han havde taget det. "Jeg kan da godt give ham jakken tilbage, hvis det skulle være? Men jeg tror nu, han flygtede." Hun sendte ham et skævt smil. Det var mest sagt i sjov, for at få ham til at bløde lidt op. Hun kunne så godt lide at høre ham grine.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 17.08.2011 21:12
Så hun havde i det mindste ladet skurken slippe. Han sukkede let og tvang et smil frem, før han trak uret frem for at vise det til hende. Han flippede klappen op og viste hende billedet af en smuk ung kvinde med leende, milde øjne og et prægtigt honninggyldent hår vundet op i en høj frisure. Hun var iført en sart lille chiffonkjole med elegante blonder over en fyldig barm. Hans øjne blev bløde, da han så på hende, og smilet blev ægte igen.
"Derfor betyder det så meget for mig," sagde han stilfærdigt.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle så længe på billedet. Kvinden der på var meget, meget smuk, syntes hun. "Så skal du slet ikke brokke dig over at jeg 'satte livet på spil'." Hun lavede citationstegn om den sidste del af sætningen for at understrege at hun ikke selv mente det var så slemt. "Hvem er det?" Hendes stemme var lige så stille som hans.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 17.08.2011 21:35
"Det er min mor. Uret var en bryllupsgave fra hende til min far, og det er et af de sidste minder, jeg har om hende ... Men jeg havde hellere mistet det end set dig komme til skade på grund af det." Han ser op på hende, den samme varme og hengivenhed i hans blik, en kærlighed dybere end man skulle tro muligt på så kort tid, og han lægger hånden på hendes kind. "Det er en ting, Gabrielle, og en ting kan aldrig blive så vigtig for mig som et menneske - og slet ikke når det menneske er dig."
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielles kinder blev dybrøde. Hun havde ikke troet hun kunne føle så stærkt for en hun havde kendt i mindre end 24 timer, og at det var gengældt gjorde det kun endnu mere overvældende. Hun tog hans hånd i sin, løftede den til sin mund, og kyssede hans håndflade. "Jeg ved godt det er svært, men du er nødt til at vænne dig til det." Hendes stemme var bedende og undskyldende på samme tid. "Mit job er ofte langt mere farligt end at hende en jakke i en sump. Men jeg kan forsikre dig om at jeg aldrig gør noget hvis jeg er i tvivl om det vil lykkes, og jeg kender den sump så godt som man kan. Men hvis det gør det bedre, så lover jeg at jeg vil passe endnu bedre på for din skyld." Hun kiggede ham dybt i øjnene mens hun snakkede.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 17.08.2011 21:50
Han løfter hendes arm op i luften, drejer hende rundt om sig og ind i sin favn, mens han gemmer uret væk, og snart står hun igen i hans favn.
"Jeg har set mange omkomme i sumpen her ... Jeg var selv nær død, da jeg uforsigtigt marvherede ind i et ukendt område, men hvis du virkelig kender området, så var du ikke i så stor fare som mit hjerte frygtede ... Og jeg ved, dit job indebærer en risiko, men det er også noget andet end min jakke, lille missy. Men nok om det for nu; du er i god behold, og jeg kan slappe af." Han lader som om, han skal til at kysse hendes mund, men drejer så i sidste øjeblik hovedet og fangede hendes hals i stedet, hvor en række små kys vandrede op ad den til hendes øre.
"Som du nok har bemærket er jeg tosset med dig, Gabrielle," hviskede han.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Mine jobs er for penge, ikke noget der er mere værd end et vigtigt minde. Men hun lod det blive ved tanken; han havde hentydet til at de havde snakket nok om det. Hun vidste bare at hun selv havde gjort hvad som helst for at få det tilbage hvis hun havde mistet et billede af sin far. Problemet var bare, at sådan et ejede hun ikke - allermest af sikkerhedsmæssige årsager.
Inden de smertende tanker nåede at overtage blev hun snydt for et kys, og mærkede hans læber mod halsen i stedet. "Så er det jo heldigt at 'lille miss Gabrielle' også er vild med dig."

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 17.08.2011 22:11
Han møder hendes blik med en ild i øjnene, der nærmer sig skamløs, som han stirrer på hende med sit skæve smil.
"Det er jeg glad for, min kære," siger han stille, "Gladere end du kan forestille dig." Uden at give hende noget varsel, griber han fat om ryggen på hende og under hendes ben, der forsvinder under hende, da han tager hende i sin favn. "Og lad os så komme lidt væk fra dette faretruende sted!"
Han bærer hende tæt til sit ryst hele vejen til udkanten af sumpområdet, hvor det meste af selve sumpen er forsvundet til fordel for noget græs. Først her knæler han ned med hende og sætter sig stadig med hende i sine arme, på sit skød, så de stikkende strå ikke skal genere hendes bare hud. Deres hoveder er næsten lige ud for hinanden nu, hendes en lille smule højere, og han ser op på hende med et forgudende blik, før han kysser hendes kraveben.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Det blik han sender hende er et af dem der giver hende sommerfugle i maven. Eller rettere: det meste af den tid de har spenderet sammen har hun haft sommerfugle i maven, det er bare som om de liver mere op når han kigger sådan på hende.
"Uh!" Hun var ikke lige forberedt på at blive løftet op på den måde, og hun griner mens hun holder fast rundt om ham, med armene om hans nakke. Imens han bærer hende af sted kysser hun ham på halsen og kinderne.
Hun lægger mærke til, hvordan luften bliver mere klar jo længere de bevæger sig væk fra sumpen, og pludseligt er på græs igen. Den næsten skarpe grænse mellem græs og dødt jord.
"Haha, nu er jeg højere end dig," nåede hun lige at bemærke inden han begyndte at kysse på hende. Hun strammede sit greb om ham og nød det.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 17.08.2011 22:32
"Du nyder, jeg ser op til dig?" spørger han indimellem sine kys. Han lader læberne bevæge sig over hendes hals, hendes hage og ned over hendes kraveben. Langsomt længere ned ad skulderen, indtil han lod næsetippen følge kanten af hendes top indtil han er få centimeter fra hendes bryst; her løfter han hovedet og fanger hendes mund.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

"Det er altid rart med noget forandring," griner hun. Hun kan ikke meget andet end at nyde hans læber mod hendes hud, indtil han når hendes mund. Han bløde læber og søde tunge. Hendes ukontrollerbare hjertebanken. Hun gengælder lidenskabeligt hans kys, og har svært ved at give slip på smagen.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 17.08.2011 22:54
Han lader hænderne glide ned over hendes ryg ned til hoften, hvor den ene glider rundt på siden af hende, mens den anden glider op og ned ad hendes ryg. Han er så fristet til at lade den ene løbe op og lægge sig om hendes bryst, og det kræver al hans styrke ikke at gøre det. Han ønsker at mærke hende, at føle hende mere intimt, og han gør ubevidst kysset endnu dybere, endnu mere lidenskabeligt.
"Åh Gabrielle," sukker han dybt og trækker hende endnu tættere ind til sig, mens hånden bag hendes ryg glider op i hendes nakke, som han masserer blidt.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle er fuldstændigt fortabt i kysset og hans varme indtil og kan ikke komme tættere på ham end hun er, selvom hun nok så gerne ville. Hun rykker hovedet og begynder at kysse ham i hele ansigtet og ned at halsen, alle de steder hun kan nå.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 17.08.2011 23:24
Han svarer ivrigt på regnen af kys med et dybt let skælvende suk, og havde han ikke før haft lyst til hende, blev en ild nærmest pinefuld i sin kraft sendt til hans lænder. Han vil have hende mere end han nogensinde har villet have nogen, men han bestræber sig på at gøre det ærefulde og ikke lægge hende ned i en blomsterseng og elske med hende lige dér.
"Åh Gud, Gabrielle," stønnede han svagt, "J-jeg vil virkelig gerne have dig." Han fanger hendes mund igen med et greb om hendes nakke og driller og opmuntrer med sin tunge.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12