Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 09.08.2011 18:19
Izilarna kom langsomt vaklende imod lyset der skinnede ud af værtshusets vinduer, under den lange gåtur var hun blevet mere og mere bleg, selvom man næsten skulle tro at det var umuligt, og hendes gang virkede efterhånden som noget man kun havde set bambi præstere. Flere gange havde hun overvejet at kapitulere og enten sætte sig ned uden at gå så meget som et skridt længere, eller kaste sig om halsen på Ulairi der trofast havde fulgt hende hele vejen.
Tanken om at forvandle sig, så hun kunne komme hurtigere frem havde også strejfet hende, men hun var udemærket klar over, at forvandlingen ville ødelægge hendes krop som hun havde det nu, og havde af samme årsag undladt det.
"Jeg håber det er her, jeg går ikke et skridt længere!" mumlede hun så, og sendte manden ved hendes side et sløvt blik, efterfulgt af et lille smil der viste, at hun prøvede at komme igennem det med en smule humor, hendes stemme var dog ligeledes blevet rallende og hæs for ikke mindst at nævne, at hun på de sidste kilometer var blevet unaturligt forpustet.
Kort flyttede hun hånden fra såret der endnu var bundet ind, det blødte stadig svagt og materie var begundt at samle sig i kanten af såret, dette nævnte hun dog ikke for Ulairi, han havde hørt rigeligt på hendes klynkeri

I am the Who, when you call; Who's there!
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Mørkelver/Bjergelver

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 09.08.2011 18:38
Úlairi svævede stille og roligt ved siden af Izilarna, lige til de kom frem til Værtshuset. Der kom hele ham frem igen, så man både kunne se ham tydeligt, men også røre ham.

Han åbnede døre og hjalp hende indenfor. Hvis du ikke vil gå et skridt længere, så må jeg vel bare bære dig. sagde han og tog fat i hende og løftede hende op i armene. Da de kom indenfor blev de mødt af Mik og Lulu, de to forældreløse som Adrian havde taget til sig. De så noget fortørnet på dem, men forstod med det samme hvad der skulle gøres.
Lulu løb op og gjorde et værelse klar til dem, mens Mik skaffede det der skulle bruges til at heale Izilarnas sår. Úlairi bar hende fortsat op ad trappen og hen til det lille værelse.

I værelset var der kun en seng, selvom at den var større en normalt. Vinduet var dækket til, fordi det var gået i stykker og skulle skiftes, der var godt gang i pejsen allerede og rummet var dejligt varmt.

Han lagde hende igen ned på sengen, så Lulu kunne få ordnet hendes sår.
Jeg går ned og snakker lidt med Adrian mens du bliver lappet sammen. sagde han kort og forlod rummet, så Lullu kunne få gjort sin gerning.

Det vil tage et par dage før hun er helt frisk igen, hr. Úlairi fortalte Lulu kort inden han havde fået lukket døren.

fulde navn er fundet ved hjælp fra silmarilion
Betyder: Mørke Ringånd-Fjernseer
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 10.08.2011 11:07
Izilarna skulle til at protestere da han løftede hende op, hun gav et spjæt fra sig da hun aldrig havde været så god til fysisk kontakt med folk hun ikke kendte, men en kvalmende bølge skyllede ind over hende, og fik hende til at slappe af i armene på den store halvelver, lige nu var det vigtigeste atfå såret tilset og renset.
De to unger der mødte dem så ud til at kende Ulairi, de reagerede i hvert fald som om at de havde set ham før, og vidste hvad der var tale om, dette skænkede Izilarna dog ikke mange tanker, før hun blev plantet i en varm seng.
De isblå øjne var plantet på Ulairi inden han forsvandt ud af rummet "Tak!" mumlede hun, og forsøgte at fremtvinge det mest taknemmelige smil hun kunne.
Lullu der tilsyneladende kendte sine lus på travet fik hurtigt trukket den korte kjole af Izilarna så hun kunne tilse såret, hendes ansigt så ikke just ud til at det var noget man bare syede sammen, og Mik kom omgående med en stor balje vand og noget baldrian the der fik Izilarna til at slappe fuldkommen af mens såret blev renset og syet

Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 10.08.2011 16:24
Úlairi havde snakket med Adrian i et par timer, så klokken var blevet mange og det var allerede blevet halvmørkt udenfor.

Da han kom op til værelset igen bankede han roligt på døren. Må man komme ind? spurgte han stille, for ikke at vække de andre der eventuelt sov på værelserne ved siden af. Med sig havde han en bakke med mad og drikke til dem begge, for der var vist ingen af dem der havde spist eller drukket i et par dage.

Selvom at han selv godt kunne gå et par dage uden mad, sørgede han som regel altid at have noget at drikke. Men som en støvsky havde han nærmest ingen behøv for noget.

Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 10.08.2011 16:36
Izilarna var faldet halvt om halvt i søvn efter at Lullu havde renset og indbundet hende, under hele sceancen havde Izilarna flere gange været ved at flå tøsen i småstykker, men Lullu havde været meget professionel og bare pænt bedt hende om at slappe af hver gang at hun havde flernet betændelse og behandlet infektionen yderligere. Nu lignede det bare en pæn hvid bandage der var viklet om maven, hvilket havde gemt såret godt af vejen.
"kom ind!" sagde Izilarna idet hun genkendte Ulairis stemme, og hun satte sig med en anelse besvær op i den lune seng. det hvide hår stod ukontrolleret ud til alle sider efter at hun havde sovet et par timer, men det var ikke rigtigt noget hun gjorde noget ved, hun havde en manke uden lige, så at holde den pæn var mere eller mindre umuligt.
"Det er nogle kløgtige venner du har hr. Ulairi!" sagde hun så med et skævt smil der blev lyst op af indstedets flammer "Jeg er ked af at jeg har været til så meget besvær!"

Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 11.08.2011 16:42
Úlairi så på Izilarna og smilede bredt, mest fordi hendes hår lignede en fuglerede.. Til en ørn. Men også fordi han var glad for at hun var kommet godt igennem det. Det er godt at se dig på højkant igen. sagde han hurtigt til hende, da han trådte ind af døren og lukkede den roligt efter sig.
Han stoppede kort op da hun snakkede til ham. Ja. sagde han blot kort. De kan deres kram. Han gik stille hen til senge, efter at have takket Lullu og guidet hende udenfor døren.
Den besvær du synes du har været gøre du selv op for. Og på hvilken måde du ønsker. sagde han med et halv sjofelt smil. Dog vil jeg håbe at du sørger for at lytte efter og lære noget alt det jeg har at fortælle dig. sagde han stille til hende. Han var godt klar over at hun nok ikke ville forlade sengen resten af dage, da hendes sår kun lige var blevet renset og syet. Hendes sår i ansigtet, derimod var næsten helet allerede, nogle havde godt nok lidt forbinding på, men det var ikke noget der ville give af eller tydelige mærker.

Han satte sig på senge kanten ved siden af hende og så studerende på hende. Han vidste ikke hvordan han skulle sige det, men sengen var ikke lige så bred som en seng til to personer, men alligevel var den bredere en en normal seng. Han overvejede om han blot skulle undgår det hele og ligge på gulvet og sove. Eller hvad.

Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 22.03.2012 12:35
Izilarna strøg hurtigt en hånd igennem det store ukontrollerede hår, det hjalp ikke det mindste og ville nok heller ikke gøre det før hun fik en ordentlig børste, men det var vel ligemeget hun skulle ikke stadses ud som en anden premiehest for Ulairi, han havde set hende i meget værre stand end hun var nu.
"Højkant er nok så meget sagt!"
Grinede hun så med et skævt smil og skævede kort ned til den hvide bandage, som meget praktisk også var viklet op om den fyldige barm, Lullu havde nok været forudseende og regnet ud, at Ulairi ville kigge op til hende efterfølgende.
I en kort bevægelse strøg hun sig over øjnene, det var ikke første gang hun havde været så ilde tilredt, men det havde nok været første gang at hun ikke selv havde været stand til at hente hjælp.
"Bare rolig, du skal nok få det igen!"
Smilede hun så og gav lidt plads til ham i sengen, den var stor til én person men ikke så prangende hvis man skulle ligge to i den.
"Jeg glæder mig allerede til at komme videre, jeg har et stykke tid ledt efter en med mere kontrol over evnen end mig selv, men det er ikke let at finde en læremester der ikke koster det hvide ud af øjnene!"
Sagde hun så og bed sig let i læben, inden hun skævede over til bakken som Ulairi havde haft med. Hun havde slet ingen appetit, men hun kunne godt mærke at hun hverken havde spist eller drukket et stykke tid

Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 22.03.2012 13:12
Ulairi så kort på hende og smilede. Da hu rykkede sig, så også lige kunne være der, lagde han sig ned ved siden af hende og slappede af i kroppen. Detbhavde været en hæstblæsende dag. Jeg glæder mig også til at komme videre. sagde han roligt.

Roligt rakte han over bordet og tog bakken med mad og drikke, og tog bakken over på sengen. Er du sikker på at du ikke vil have noget at spise? spurgte han hende roligt, mens han tog et stykke brød og begyndte stille a spise lidt af det.

Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 22.03.2012 14:43
Izilarna nikkede og tog forsigtigt et glas fra bakken og hældte lidt vand op til sig selv, med en kende besvær og en lille grimasse der indikerede, at selv den minimale handling gjorde ondt.
Roligt fugtede hun læberne og vendte så de kølige blå øjne imod ildstedet der buldrede i lokalet, de mange ildsteder i de forskellige rum i kroen varmede generelt bygningen godt op og gav selv den mest forfrosne gæst varmen.

Til hans tilbud om mad rystede hun bare på hovedet, og strøg så håret udover sengekanten, så ingen af dem kom til at lægge sig på det ved et uheld.
"Ellers tak, jeg tror ikke jeg kan klemme en bid ned, det må vente til i morgen!" Sagde hun så og trak dynen op over barmen, inden hun sendte ham et det lille smil og drak så lidt af vandet, det eneste hun kunne få ned ville nok være suppe, og det var nok ikke lige det menuen stod på.

Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 22.03.2012 20:02
Ulairi drejede hovedet og så på hende mens hun stille drak vandet. Da hun takkede nej til maden satte han bakken over på bordet igen. Jeg håber at du har det meget bedre i morgen. sagde han roligt og lagde sig om på siden og derved lå med ryggen mod hende, af hensyn til hendes værdighed.

Jeg vil gerne have dig trænet og klar hvis der skulle ske noget. sagde han roligt og klukkede kort, før han lagde sig til at sove.

Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 24.03.2012 19:43
Izilarna smilede kort til manden ved siden af hende, hun var glad for at han respekterede hendes rammer og ikke med det samme kastede sig over hende som en sulten hund. Havde det været tilfældet var han også røget ud af værelset hurtigere end han kunne registrere hvad der skete, såret eller ej, hun brød sig ikke om nærgående typer.

"Jeg er sikker på at det er bedre i morgen, jeg kan mærke at det har lettet allerede nu!" sagde hun så med et lille smil og lagde sig så selv ned på ryggen, hun kunne ikke ligge anderledes med såret og på trods af at hun var dopet på smertestillende urter gjorde det stadig ondt hvis hun bevægede sig for meget eller lå forkert.
Efter få minutter og med et stille suk sank hun hen i en dyb drømmeløs søvn, kiggede man umiddelbart på hende var det eneste der afslørede at hun ikke var død, den smugle hendes bryst hævede sig når hun trak vejret.

Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 24.03.2012 21:01
Den næste morgen skinnede forårs solen stærkt og varmt ind ad vinduet og fuglene sang lystigt udenfor. Ulairi vågnede langsomt men sikkert. Han kiggede kort rundt i lokalet og blev forvisset om at intet var ændret der. Han satte sig roligt op og prøvede at undgå at vække Izilarna, da han var sikker på at havde brug for søvnen.

Han satte sig på kanten af sengen, med ryggen mod hende. Han mente ikke selv at han havde drømt noget vildt, men da han vågnede havde han ingen syne på. Han kunne ikke lige tænke sig til en forklaring, men hvis Izilarna heller ikke havde dynen over sig, ville han ikke invadere.

Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 26.03.2012 23:37
Izilarna gav et lille suk fra sig og vendte sig en lille smugle da Ulairi satte sig op, dynen var gledet hent ned til hendes hofte, hvor man uden problemer kunne ane hofteknoglen og mavemuklerne der spillede under huden, bandagen dækkede dog taknemmeligt for barmen, hvilket heldigvis hjalp til, at aituationen ikke blev så akavet da hun slog øjnene op.

Hun gav svagt et lille støn fra sig som hun satte sig op i sengen, de smertestillende urter havde aftaget i løbet af natten, og såret dunkede under bandagen der trængte til at blive skiftet.
Generelt var Izilarna ikke blufærdig, overhovedet, dynen der endnu lige akkurat dækkede for hendes skød afslørede en del af den store dragetatovering hun havde på hele højre side af kroppen, hun så dog ikke ud til at skamme sig, tværtimod.
Med et lille smil skævede hun imod halvelveren "Godmorgen!" mumlede hun så, og roede op i det store hvide hår med et lille anstrengt smil

Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 27.03.2012 09:20
Ulairi sørgede for ikke at kigge på hende da hun vågnede og satte sig op. God morgen. Sovet godt? Det håber jeg for når Lullu har kigget på dig er det tid til at få dig trænet. sagde han roligt men kontant. Han rejste sig stille og gik hen til døren. Jeg vil gå ned og hente noget mad, samt få lullu til at komme op og se til dig. sagde han roligt, mens han var på vej ud af døren, uden at se sigg tilbage.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester, Mong, jack
Lige nu: 3 | I dag: 11