Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 11.07.2011 20:49
Der var ingen vind der hvor kravenoh sad, han sad på et træ som var helt færdig og som nok aldrig vil blomste igen, han sad med hans knive i hånden og sleb dem sådan de kunne blive skarbe og klar til brug hvis det skulle blive nødvendigt.
det var langtid siden han rigtig havde været dette sted som han følte var det som mindede ham mest om det sted han voksede op, men alligevel kunne han besdst lide at være i nærheden af nemme offre.
det var jo ikke ligefrem det bedste sted at lede efter mennesker som kunne blive hans offer.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 11.07.2011 21:09
Det er sent på aftenen. Himlen er korngul og sorte fugle synger trist for den nedgående sol. Skoven bliver lidt dunklere, som mørket falder på og indhyller de livløse træer. Folk ville normalt ikke færdes på denne tid af dagen et så stille sted, men der var nogen som gjorde det af nød, hvis de skulle skynde sig hjem, og de blev ofte ofre for skikkelser, gemt i skoven, med onde hensigter. Andre befandt sig i skoven fordi de ikke mente, at der var noget at frygte. Der ikke var noget at frygte... det mente de ihvertfald. Det mente Damia også.
Damia dukkede op et stykke fra det træ Kravenoh benfandt sig i. Hun vred sig løs af træets bark indtil hun atter var et helt menneske, hvorpå hun sparng ned fra træet hun var dukket op i. Damia strækker sin elegante, slanke krop. Guldmønterne klirrer i den lille skindpose, som hun holder. Det var dagens rov og der var penge nok til to uger, som hun kunne leve for. Staklen hun røvede den fra havde ikke en chance, tænkte hun stolt af sig selv.
Om hendes overkrop er der svunget en azurblå kappe, der bliver holdt sammen af en sølvbroche med små hvide sten. Under kappen bærer Damia en simpel sort kjole, uden ærmer og foran går den ned i en dyb V udskæring. Den bare hud er prydet af en halskæde med en sort, sten vedhæng.
Damia er ikke helt klar over, hvor hun befinder sig, men her er stille. Forsigtigt stryger hun en finger over et sår på benet, som hun havde fået fra fyrens kniv. Hun knurrer irriteret, "han fik hvad han fortjente!,,

- Avatar og profil billede lavet af mig

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 11.07.2011 21:18
kravenoh stopper med det han nu var igang med et smil kunne ses på hans læber hvis man stod foran ham, det var ikke fordi kravenoh vidste det var damia der var til stede men mere fordi han kunne fornemme at der var nogen til stede og det gjord bare at han vidste at denne person skulle vide at han også var til stede, om det så var på den gode eller den dårlige måde det måtte tiden vise.
kravenoh forsvandt i en røg sku og dukkede op i en af de høje træ som gjord man havde overblik ud over stedet, han kigger rundt og for så øje med damia " hmm der er du" han forsvinder igen og dukker op ved et træ tætter på damia, han trækker en af hans knive og kaster den lige ned foran damia.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 11.07.2011 21:43
Damia bakker forskrækket tilbage da kniven rammer jorden få centimeter fra hendes fødder. Damia ser uroligt på kniven før hun lader blikket følge den retning, som den var blevet kastet. Et stykke foran hende ved et træ, hvis sorte grene strækker sig længselsfuldt op mod himlen, står en skummel skikkelse. Damia står stille og glor intens på den fremmede, som hun ikke først genkender. Jorden opsluger kniven og skyder skarpe rødder op fra jorden, der krydser hinanden, som en truende mur, der beskytter Damia mod yderligere angreb. I tilfælde af, at skikkelsen ville kaste flere knive og denne gang forsøge at ramme. Pludselig går det op for damia hvem personen er. Hun mærker sin vrede vokse og hendes sanselige læber strammede i en smal streg.
"Er der ikke snart en som ville kaste de knive tilbage og ramme dig, så denne verden kan blive fri for at have dig til at vade rundt og forstyrre. Jeg gjorde det gerne, men du når altid at krympe dig og så er der ikke meget ære ved at dræbe dig, Kravenoh,, snerrer hun hånligt af ham

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 11.07.2011 22:02
er smil kommer frem på hans læber ide hun ved hvem han er " hmm du burde også vide at den mur ikke kan holde mig fra dig " han forsvinder i en røgsky og dukker op lige bag damia " hej så mødes vi igen " ide han dukker op hurtigt bag hende trækker han en kniv og snitter hendes arm(?)
kravenoh vidste godt hvor sur hun kunne blive og vidste også hvilke evne hun havde så vil på ingen måde kunne overraske ham, men han undervuderet hende heller ikke på nogen måde.
" du ser jo ligefrem smuk ud idag " sagde han med et smil på læben
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 11.07.2011 22:24
Damia skriger da Kravenoh trækker klingen henover hendes hud og får det til at bløde. Hun vender sig hastigt om og knurrer arrigt af ham "Dit bæst!,, hun har blikket stift rettet mod Kravenoh og på trods af hans angreb flytter hun sig ikke, men står beslutsomt foran ham, for at imødekomme hans påtrængenhed. De havde haft nok møder til at vide, at de var lige beslutsomme og ihærdige i deres angreb såvel som forsvar, men det på samme tid tiltrak of irriterede Damia. Hun er vant til modstand, men det kommer alligevel bag på hende, når nogen forsøger at gøre modstand eller sætte sig op imod hende. Nogle gange følte hun sig usårlig, men sådan nogle dage som denne, dage med Kravenoh, føler hun sig ikke helt sikker. Hun stivner ved hans kommentar, men smiler "Nok se ikke røre... men det har du jo aldrig været god til Kravenoh,, hun ser trodsigt på ham, ventende. "Jeg råder dig til at forsvinde! Jeg ved det måske kommer som en overraskelse for dig, men jeg har intet at snakke med dig om, så kan du ikke bare forsvinde i en røgsky?,, Damia vifter ad ham med hånden og drejer om på hælene, så lokkerne danser om hendes hoved. Hun begynder at gå.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 11.07.2011 22:34
kravenoh bliver som sagt overrasket over hun ikke gad ham på den måde som han gad hende, " hvad du kan ikke bare smutte " han tager fat i hendes arm vender hende om imod ham " hører her du skal ikke bare vende ryggen til mig bare sådan der" han ser på hende og smiler " damia tænkt dig ligeom før du bare vender ryggen til mig og går din vej " smilte han selvsikkert og regnede med at hun blev, men hvis hun ikke gjord så vil ha sørg for at hun fik andre tanker.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 11.07.2011 22:51
Damias hjerte springer et slag over, da han griber om hendes arm og vender hende i mod sig. Hun forventede, at han ville slå hende og bliver derfor forbavset over hans ord og smilet på hans læber, som hun ikke helt kan tolke, og som bare ender med at gøre hende nervøs. "Kravenoh,, hun sukker og træder helt tæt på ham. Fingerspidserne glider kælende over hans kind og ned ad hans hals, hvorefter hun hviler hånden på hans brystkasse. Hun ligger munden over Kravenohs ører. "Det fedeste ved at være mig er, at jeg 'bare' kan gå min vej," Damia knipser og træder væk fra ham, "sådan her,, hun vender ryggen til ham og fryder sig over hendes overlegenhed. Ingen mand skulle fortælle hende, hvad hun kan og ikke kan gøre. Hun vil bare være fristet til at gøre det modsatte.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 11.07.2011 23:02
kravenoh nyder kort at hun rører ham, mens hendes ord gir ham mere lyst til at beholde hende her, han forsvinder og dukker op lige foran hende, han tager fat om halsen på hende " hører her jeg præver at være sød ved dig eller prøver at være venlig, også vil du bare væk, tsk " han hæver hende lidt over jorden så han står med hende i hans bare hånd.
" nå har du så ombestemt dig nu " han så hende direkte i øjne, og vidste at på en eller anden måde havde hun ham hvor hun vil ha ham.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 11.07.2011 23:10
Inden Damia overhovedet kan nå at røre sig, har Kravenoh grebet hende om halsen og løftet hende op, så hun lige netop ikke rører jorden. Damia gisper og ligger hænderne over hans hånd i et forsøg på at løsne grebet. "Giv slip!,, befaler hun, mens små støn forlader hendes læber som hun hiver efter vejret. Hun sparker hårdt ud efter ham og borer neglene ned i hans hænder. "Stop! Lad være!,,

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 11.07.2011 23:15
han holder stadigvæk fast om hende " de negle gør ikke ondt på mig " han går med hende i hans hånd og støder hende op af et træ han slipper grebet om hendes hals men presser hende stadigvæk op af træet hvor efter han kysser hende på munden.
kravenoh vidste at de handlinger han tog ikke vil falde i god jord hos damia, men kravenoh var allerede faldet for hende, hendes værdmåde var bare lige til at falde for og hun var lige den kvinde kravenoh vil ha hvis han skulle ha en kvinde.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 11.07.2011 23:34
Smerten prikker hende i ryggen, da han en smule voldsomt støder hende mod træet. Damia vrider sig som en ål, men hans greb er for stramt. De grønne funklende øjne slår gnister. Hvor vovede han. Hun forsøger at skubbe ham væk fra sig. Det galdt om at komme ud af hans greb, inden han gjorde noget som han ville fortryde... eller som hun ikke ville kunne håndtere.
Da han kysser hende gengælder hun heftigt hans kys og et kort øjeblik stopper hun med at gøre modstand, fortaber sig blot i kysset. Men så slipper hun kysset og knytter sin næve, som hun langer ud efter ham. "Din lede hund! Tror du bare, at du kan tage det du vil have?!,,

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 11.07.2011 23:47
ide hun gengælder kysset smiler han det han nu kan, men da hun så langer ud efter ham og rammer lige i hovdet træder han et skridt tilbage.
han ser op på hende og smiler " ja det har du nok ret i, kunne du lide det " han tør blodet væk fra læben, og ser så på blodet " hmm jeg bløder, flot" han havde normalt aldrig blød ved ansigtet sådan men denne ene gang skulle blive den sidste. han milede til hende " hvad så nu vil du ha mere eller hvad" sagde han med et lumsk smil på læben
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.07.2011 00:03
"Nej,, snerrer hun efter et øjeblik, og den overraskelse hun føler ved hans overgivelse, får hende næsten til at smile. Men det bliver undertrykt af lysten til at fare frem og slå ud efter ham. Hun skuler til ham. Sådan en dum fyr... Damia retter på sin kjole og vender blikket bort fra ham. Fingerspidserne glider henover arret ved hendes hals, medens hun tænker. Hun kunne ikke fortsætte sådan her. Sårene fortalte alt og daggerten ved hendes lår, skjult under kjolen, brændte mod hendes hud og fortalte blot, hvor farligt det er.
Damia siger ingenting i hvad der forekommer at være flere minutter, men sikkert blot er nogle sekunder.Derefter vender hun atter blikket mod Kravenoh. Det er ikke længere fyldt af had, men ser nysgerrigt hen på Kravenoh, som om det først er nu hun ser ham. "hm,, Forsigtigt går hun hen til ham med krydsede arme. "Hvad har du, som jeg godt kunne tænke mig?,, spørger hun sukkersødt og udfordrende.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.07.2011 00:11
overrasket blev han endnu en gang men han kunne mærke at han snart nok heller måtte sætte hende på plads inden han var snoet om hende lillefinger " hmm tja jeg kan giv dig lige hvad du vil ha og lige hvor du vil ha det henne " smilte han lumsk men stadig med et glimt i øjet.
kravenoh havde ikke rigtig nogen tanke i hovedet, det vil nok være hendes træk der vil påvirke hvordan hans træk vil blive.
" men nu har du din chance for at gør gengæld efter alle de gange hvor jeg har skadet dig " sagde han afventene
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.07.2011 00:21
Et bredt smil spreder sig på det kønne ansigt og øjnene funkler ved hans kommentar. "Og hvis jeg forlanger det på stedet?,, hun slår med tungen og blikket glider op og ned ad hans krop, som bedømmer hun ham med blikket. Hun kniber øjnene sammen og bryder så ud i en hånlig latter, hvorefter hun forsvinder i jorden. Pludselig griber hænder om hans ben og trækker ham dybere og dybere ned i jorden, så han vil stå i jorden til hoften(?)

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.07.2011 00:25
han smiler blot " ja dette er din chance for at gør hvad du vil, det betyder ikke noget for mig, du gør bare alle en tjenste" da han bliver suget ned i jorden gør han ingen modstand, og da han sidder så langt ned i jorden at det går til hans hofter venter han bare på at damia vil lave sit næste træk.
" jeg venter stadig kom nu " råber han, kravenoh havde aldrig været så rolig før som han var nu.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.07.2011 00:39
Damia dukker op af jorden. Hun sidder på knæ foran ham, hendes hånd trækker forsigtigt op i hendes kjole. Hun ser skjult hen på Kravenoh og kan ikke lade være med at smile. Hun griber fat om daggerten og løsner den fra skæftet, som er bundet rundt om hendes lår. Skødesløs svinger hun klingen igennem luften, mens hun ser vurderende på den og mærker dens vægt i hendes hånd. Som om hun havde glemt Kravenoh og først nu kommer i tanke om ham vender hun atter de grønne øjne mod ham. "Du har ret, jeg gør mange en tjeneste at gøre dig fortræd. Dine næste ofrer bliver skånet og færre ville dø og måske vil de synes landet blev lidt fredeligere...," Damia sukker og ler så, "men hvad sjovt vil der være ved det?,, Hun tager fat i hans hår og presser hans hoved bagover og blotter hans lange hals for sin daggerts skarpe klinge. "Jeg har ikke brug for dig!," pointerer hun, "du gør ikke gavn, har sikkert heller ikke noget sted at bo, intet sted at holde til og er sikkert bare en blandt de mange tyve og gemene mordere som vil gøre alt for penge,,

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.07.2011 00:45
ide han ser daggert vidste han hvad der skulle til at ske da hun hiver ham i håret og trækker hans hovede tilbage smiler han blot " hvorfor tøver du så som du gør hvorfor ikke bare for det afgjordt " han tog fat i hendes hår og træk en daggert og holde den op til hendes hals, osse slevom hans hovedet var trukket helt tilbage.
" nå nu er du nød til at gør et eller andet " han vidste godt at han ikke vil gøre hende noget men det vidste hun jo ikke, for hvis han vil skade hende mere kunne han jo bare forsvinde op i en røg sky dukke op bag hende og stikke hende men det gjord han ikke.
han afventede hende spændt på sin egen måde
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.07.2011 00:59
Først ser Damia vantro på ham med et overrasket blik. Hun stirrer på ham urørlig, indtil hans udfordrende ord rammer hende. Lyden af hans stemme er lige den glød som tøer hende op fra den frosne tilstand og får hende til at handle. Selv med en klinge ved struben ville fyren ikke vige. Ikke engang et glimt af tvivl plagede hans selvsikre ansigtsudtryk. Damia skubber sig selv tilbage og svinger daggerten gennem luften, så hvis han ikke parerede ville den snitte hans kind ned til hagen.
Damia kommer på benene og en gren fra en af træerne over dem greb om Kravenohs hals og stramte hårdt til. "Nu hvor jeg har din opmærksomhed, så håber jeg du lytter til mig for din egen skyld," grenen strammer sit greb, "Jeg vil ikke have nogen til at bestemme over mig! Du er ikke meget bedre end jeg, faktisk kan du ikke måle dig med mig, for hvis du var bedre end mig, hvorfor har du så ikke gjort mig noget endnu?,,

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1