SiriGrip

SiriGrip

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 183 cm

Ik'iss 08.06.2011 18:22
Siri Grip havde fundet sig til rette på sit lejede værelse. Bondemanden og hans kone var flinke mennesker, selvom de ikke havde mange brikker, at flytte rundt med. Det gjorde dem blot mere elskværdige. Særligt konen - med hendes runde æblekinder og godt polstrede bagdel – gav en lysten til at kramme hende. Manden led af ølvom, som så mange andre mænd i hans alder, dog var hans overskæg ikke videre charmerende. Han havde udviklet en evne til altid, at have madrester siddende i det. Hun havde spurgt dem, om de manglede arbejdskraft i markerne. De havde høfligt svaret, at de ville overveje hendes tilbud, men hun var ikke et øjeblik i tvivl om, at de ikke havde økonomisk mulighed for, at ansætte endnu en medarbejder. Hun måtte søge til en storbonde. Han ville have mere jord og flere penge til lønomkostninger.

Siri havde stillet sin rygsæk af hjemme i værelset og havde bevæget sig udenfor, for at betragte landskabet. Solen havde skinnet fra en blå himmel i flere uger lige indtil hun flyttede fra Paradisskoven. Var det et tegn eller kunne solen ikke bryder igennem skyggerne her? Hendes tankespil var ufatteligt. Hun kunne oparbejde de mest utrolige historier i sit eget hoved til tider. Som hun gik mellem markrækkerne bildte hun sig selv ind, at Mørkets Lord havde magt over vejret: At han fik solen til at forsvinde bag tykke skygger. Ærligt talt vidste hun ikke om det kunne være sandt.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.06.2011 19:05
Alexander kom galloperende imod gården i fuld fart, hesten skød sig frem, hurtigere og hurtigere, Alexanders øjne lyste rødt og han var rasende, han var blevet sendt ud for at rette op på skaden, en inkvisator havde formået at lade en fange undslippe fra en afhøring. Det var denne mand Alexander nu i fuld fart jagtede, han sprang hurtigt af hesten uden overhovedet at binde den fast eller noget, han vidste den ville blive stående indtil han kom. Han bankede hårdt på døren og blev hurtigt utilmodig, han bankede igen endnu hårdere og kaldte på hvem end der boede derinde.
"Åben døren øjeblikkeligt! Dette er en inkvisator!"
Sagde Alexander med tydelig vrede i sin stemme, han havde ikke tid til at vente på at en gammel idiot kunne lette sin fede røv og få åbnet op for ham, bare tanken om at en inkvisator havde skjusket provokerede ham grænseløst, og han ønskede virkelig at denne idiot blev straffet kraftigt.

En ældre mand åbnede døren, og frøs i selv samme sekund han så inkvisationens uniform, Alexander rømmede sig kraftigt af ham, hvilket lod til at tvinge ham ud af hans trance.
"Har de set nogen mistænkelige menneske indenfor de sidste 48 timer?"
Sagde Alexander, hårdt, og manden gik helt i chok, han vidste ikke hvad han skulle gøre og stammede kraftigere end Alexander nogensinde havde hørt for, dog formåede Alexander nogenlunde at forstå hvad han sagde.
"En kvinde, her"
var det eneste Alexander fik fat i, men det var rigeligt, han skubbede manden hårdt til side og bevægede sig op til det rum han havde peget ud.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
SiriGrip

SiriGrip

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 183 cm

Ik'iss 08.06.2011 19:36
Siri Grip vandrede af sted i sin egen verden. Hun forsøgte, at skubbe de bange anelser væk. Alt virkede som en advarsel. Vinden nærmest hviskede til hende: ”Du skulle ikke være kommet til dette sted. Tag tilbage, tilbage til Paradisskoven. Dette sted er ikke noget for dig.” For hende lød det som om græsset gav vinden ret: ”Forsvind så hurtigt du kan.” Trætoppene brummede ligeledes lavmælt: ”Du kan ikke klare dig alene. Du skulle have blevet i dine trygge rammer.” Hele naturen og vejret talte til hende – i hendes fantasi – uden at hun kunne forsvare sig selv. Hun kunne ikke forklare, at det var nødvendigt for hende, at hun oplevede verdenen på godt og ondt. Hun kunne ikke fortsætte det isolerede liv, før hun vidste hvad hun gik glip af. Græsset var blot grønnere på den anden side for Siri. Hun var overbevist om, at hun ville blive tosset, hvis hun ikke mødte alle verdens herligheder. Hun var klar til, at indtage alt det nye med et strålende smil og åbne arme. Hvorfor modtog hun ikke samme velkomst?

Den ene tanke overtog den anden og bevidste at hun ikke havde haft magen kontakt med andre menneskelige væsner. Hun havde behov for, at føre en samtale med et andet individ. Hun blev mindet om sit møde med Úlairi. Han havde været et yderst behageligt selskab og hun kom helt til at ønske, at han igen ville dukke op ud af det blå, blot for at underholde hende. Hun standsede for at lade blikket glide over himlen. Mon han gemte sig oppe blandt de grå skygger?

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.06.2011 20:32
Til Alexanders overraskelse var værelset tomt, han marcherede vredt ned til manden som undskyldte gang på gang, og fortalte at han havde ment at hun boede der, men at han ikke vidste hvor hun var nu, Alexander fnyste af ham og skubbede ham hårdt til side idet han bevægede sig ud af døren, han overvejede et øjeblik at skade manden, han kunne forklare det som en straf for at have spildt en inkvisators tid ved ikke at fortælle sandheden med det samme, men så kunne han jo lige så godt brænde hele gården ned, og det var alt for meget arbejde, disse mennesker var ikke hans tid værd, han sprang hurtigt op på sin hest.
Alexander lukkede begge øjne i, hans afmærkninger lyste kraftigt op, idet han lod sit øje gøre arbejdet, hele det nærliggende område blev scannet, således at intet menneske kunne undslippe, og efter blot et par sekunder vidste han hvor han skulle hen, Alexander var dog så vred at han ikke havde analyseret det ordentligt, hvis han havde brugt blot et par sekunder mere havde han vidst at han nu var på vej hen imod en på ingen måde kunne have noget med hans mål at gøre, men han havde alt for travlt.
Der gik ikke lang tid inden han ankom til stedet, han sprang ned fra sin hest og bevægede sig i fuld fart hen imod hans mål, begge hans arme blev dækket af hans røde antistof som hurtigt størknede og havde nu en spids form, således at det lignede at han havde armene fra en gotisk rustning på, en blodrød gotisk rustning.
Han var et stykke væk fra kvinden og løb stadig i fuld fart imod hende.
"vend dem langsomt om imod mig, en hurtig bevægelse og jeg dræber dem"
Råbte han hårdt og var klar på hvad end der kunne ske. Hans blodrøde øjne hvilede 100% på hende og intet andet.
SiriGrip

SiriGrip

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 183 cm

Ik'iss 08.06.2011 21:24
"Vend Dem langsomt om imod mig - en hurtig bevægelse og jeg dræber Dem."

Siri stivnede ved råbet. Ingen tankevirksomhed foregik i hendes sind, blot at hun intet forstod. Hun havde jo intet gjort. Hvordan kunne han dræbe hende for, at gå langs marken? Hun vidste ikke hvad hun skulle stille op med sig selv andet end at følge hans ordre. Stemmen virkede frygtindgydende. Hun var sikker på, at stemmen kun kunne tilhøre et forfærdeligt væsen. En krydsning mellem en vampyr, varulv og dæmon med klør og hugtænder. Monsteret, der tonede frem for hendes nethinde, skræmte hende fra hvid og sans. Hun kunne knapt nok bevæge sig af skræk for hvad der kom imod hende. Nogen hurtige bevægelser var der ikke fare for på daværende tidspunkt. Hun kunne høre dens skridt komme nærmere, da hun langsommere end en skildpadde vendte sig mod det, der ønskede at dræbe hende. Hun forventede en sort vanskabning, der var skabt fra jordens indre. Hendes blik mødte dog noget andet: Et par røde øjne gennemborede hende med en sådan vrede hun aldrig før havde mødt. Hans hvide hår blev blæst tilbage, mens et par røde spyd havde direkte retning mod hendes mave. Spyddene var en rustning, der var lagt ud over væsenets hænder – hvis skabningen havde hænder?

”Jeg har intet gjort!” Skreg hun skingret med hænderne op over hovedet. Hun tuer ikke røre sig ud af flækken. Hun var sikker på, at det var slut nu med mindre han sænkede farten indenfor få meter. Hvordan skulle hun kunne forsvare sig? En skide healer som hende. Det er svært at heale, hvis man dør inden. Hun ville ikke forsøge sig med en besværgelse: De var så uforudsigelige. De kunne nemt gøre det hele meget værre og selvforsvar var ikke en mulighed med de spyd på hans arme. Det var slut. Og hun havde intet gjort. Ikke noget hun vidste af, i hvert fald. Panikken spredte sig og fik tårerne til at prikke bag hendes øjenlåg. Hun kunne ikke ønske hvornår hun sidst havde følt sig så svag, at hun intet andet kunne gøre end at græde.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.06.2011 21:53
Alexander frøs midt i sin bevægelse idet han så hvad det var hun talte til, han burde have set det med det samme, hun var en elver, og selvom der havde været tale om en kvindelig kompan til ham han jagtede var det stensikkert at de begge to var mennesker. Alexander lod antistoffet omkring hans arme suge ind i hans hånd igen, da det alt sammen var væk lukkede han øjet i et sekund og det var nu ikke længere rødt men derimod helt isblåt, meget varme og smukke øjne faktisk, han kløede sig et par gange i baghovedet inden han smilte lidt akavet til hende, det var tydeligt at han ikke var helt komfortabel med denne situation, specielt fordi Alexander havde et svagt sind når det kom til smukke kvinder, hvis hun havde været grim havde han bare råbt yderligere af hende og forsvundet, men eftersom hende var en smuk pige så følte han sig nødsaget til at forklare sine handlinger.
"Undskyld frøken det beklager jeg virkelig dybt, jeg vil dem intet ondt, jeg forvekslede dem med en anden, jeg har den sidste dag jagtet efter en forbruder ser de. Men nu hvor jeg ser dem tæt på er de jo tydeligt at de ingen forbryder er, jeg beklager meget at have skræmt en skønhed som dem"
Sagde Alexander og smilede med sit karismatiske smil, et ufatteligt varmt og stort smil med lukkede øjne.
SiriGrip

SiriGrip

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 183 cm

Ik'iss 08.06.2011 22:30
Monsteret standsede pludseligt, som om han var løbet ind i en væg. Som hendes ord havde oparbejdet en mur omkring hende, som var ubrydelig for ham. Håret faldt ned som lange totter omkring det ansigt som hun ikke havde bemærket før. Kun det et par ildrøde øjne midt i alt det hvide. Nu vidste sig et smil i den før så fjendtlige mimik. Skabning var som forvandlet ved et trylleslag. Uhyret var blevet til et menneske – med hænder. Spyddene var forsvundet ud i den bare luft. Nu var et par velskabte hænder placeret for enden af hans arme og vreden var nu erstattet med charme og undskyldninger. Hendes egen angst var under kontrol og lurede nu kun under overfladen som en forstrækkelse. Tårerne så aldrig dagens lys, men fugtede nu hendes chokoladebrune dådyrøjne, der gnistrede af arrigskab. Chokket havde forvandlet hende til en krudttønde og lod hendes røde hår flamme op. Man kunne ikke være rødhåret uden temperament. ”Hvad bilder du dig ind?” Siri pustede sig op – så godt det er muligt for en pige med kurver uden kun at skyde brystet frem. Det var ikke et truende syn og langt fra så frygtindgydende som hun selv forestille sig det indvendigt. Hans ord havde dog en positiv virkning på den hysteriske rødtop: Smiger var hendes absolutte svaghed. Men hvem kunne stå for, at blive kaldt en skønhed? Ikke Siri Grip. Hun trådte tilbage – nu mere beroliget – og vendte mut siden til. Hun var en anelse pinlig over sit udbrud efter hans særdeles fine undskyldning, så hun så helst at undgå øjenkontrakt.
Hun lagde armene over kors og vendte blikket mod jorden, for at studere sine egne fødder. ”Jeg har aldrig før blevet truet med, at blive slået ihjel, hvis jeg bevægede mig.” Kom det lavmælt fra hende. Hun kunne ikke tillade sig, at lade vær med at besvare hans undskyldning. Hun var bare blevet så forfærdelig forskrækket. Næsten forsikret om, at hun skulle dø. ”Men jeg er glad for, at jeg ikke var den forbryder du søgte.” Et forsigtigt smil tonede frem på hendes læber. Dog stadig forskrækket.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.06.2011 22:44
Alexander tog et forskrækket skridt tilbage, det var meget meget langt tid siden at nogen havde talt sådan til ham, med en sådan glød, det var faktisk lettere interessant, han havde altid meget bedre kunne li piger der var liv i, i stedet for de nikke dukker som de adelige piger var.
Alexanders ansigt udtryk var helt paf i et par sekunder men han rystede det af sig og kiggede igen på hende med sit charmerende smil, han kløede sig lidt i baghovedet, det havde altid været en god måde at vise ydmyghed på havde han lært, det fik ham til at se forvirret ud, helt menneskelig faktisk, og det var faktisk blevet en vane for ham at gøre i sådanne situationer, det hjalp heller ikke at han kunne se at hun havde været tæt på at græde, det gav ham faktisk en oprindelig dårlig samvittighed, en ting Alexander meget sjældent følte.
"Frøken jeg er forfærdelig ked af det, jeg var vred da det var af de mænd der arbejder under mig som var skyld i at denne forbryder slap fri, og jeg tænkte mig ikke om, jeg forstår slet ikke hvordan jeg kunne forveksle en smuk blomst som dem for at være en forbryder. Mit navn er Alexander Schwartz"
sagde han og bukkede ekstra lavt for at virkelig vise at han mente hvert et ord han sagde til hende
"Frøken jeg har det forfærdeligt dårligt, jeg håber der er noget jeg kan gøre for at gøre det godt igen? De boede hos en familie ikke? Jeg ved at et stykke herfra er der en fin lille kro, vil de ikke lade mig byde dem på en middag? Det ville være det mindste jeg kunne gøre"
SiriGrip

SiriGrip

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 183 cm

Ik'iss 08.06.2011 23:41
Det var vanskeligt for Siri, at glemme det ildsprudende udyr, der var faret imod hende for få øjeblikke siden. Som forvandlet stod nu ganske nydelig mand foran hende. Ganske vidst en anelse bleg, men de isblå øjne var fængende. Næsten magisk tiltrækkende, der blot gjorde dem mere uvirkelige. Hans mere barnlige kløren i baghovedet irriterede hende dog. Det fik ham til at se uskyldig ud, hvilket hun udmærket vidste, at han ikke var. Han havde været klar til, at slå hende ihjel, hvis hun havde forsøgt at flygte. Hans forbryder måtte være en kvinde, siden han havde forvekslet hende med hans offer. ”Enten forvekslede De mig med en mandlige forbryder eller også behandler De ikke deres kvindelige forbrydere nær så pænt som De nu behandler mig?” Det var umuligt, at vurderer om hun var drillende eller fornærmet over hans tydelige forvandling. Dette skyldes formentligt, at det var en blanding, som resulterede i et meget særpræget tonefald. Mere mystisk end hvad hun normalt forsøgte sig med, sikret fordi hun endnu var nervøs efter det verbale overfald af fyren, der nu præsenterede sig som Alexander. Hvordan kunne man ændre sin adfærd så radikalt på så få sekunder? Det var hende en gåde. ”Hvilken forbrydelse kan være så forfærdeligt, at et så voldsomt angreb er nødvendigt?” Spurgte hun med blikket rettet mod hans indtil han høfligt bukkede for hende. Det vidnede om maner, hvilket bestemt var et plus i Siris bog. Han var mere veltalende end forventet som var et bevis på, at han var fra en højere stand. Alexander nævnte også, at han havde underordnede. Dette indebær status, men hvad var han? Glat som en ål var hendes første tanke, da tilbuddet om middag på en finere kro kom over hans læber. Muligheden var dog også, at han blot var ridderlig. Hun kunne ikke lade vær med, at tvivle efter at have set de gennemborende røde øjne. Det havde været et skræmmende syn, der næsten havde gjort hende fysisk utilpas.
”Jeg ved ikke om det er passende. Jeg ønsker ikke, at forpligte mig til noget.” Hun holdte af, at spille en anelse kostbar, men i dette tilfælde var hun oprigtig bange for, at han forventede noget af hende. At han troede hun var noget andet end det hun i virkeligheden var. Hun ønskede ikke, at skylde ham noget og ville ikke virke svag ved, at han skulle betale middagen. Hun kunne sagtens forsørge sig selv. Det kunne han ikke komme og så tvivl om. Hendes tanker havde igen gjort krav på hendes opmærksomhed, så hun helt havde glemt, at præsentere sig. Med lettere rødlige kinder nejede hun let for den fremmede. ”Mit navn er Siri Grip.”

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 09.06.2011 00:36
Alexander kunne ikke lade være med at grine lidt af hendes lettere spydige kommentar, igen vidste hun at hun havde ben i næsen så at sige, en kvalitet alt for få kvinder har ny om dage, ihvertfald hvis man spurgte Alexander, i hans øjne var der intet der slog en stærk kvinde som turde sige sin ærlige mening.
"Tro mig jeg forvekslede dem aldeles ikke for at være en mand, det ville være aldeles umuligt, og nej jeg behandler ikke kvindelige forbrydere anderledes end jeg ville behandle en mandlig, slet ikke ved seriøse forbrydelser som denne"
Alexander rømmede sig lidt, han burde ikke fortælle hende det, men så igen hun var elver det var sjældent at de havde noget specielt med andre end deres egen race at gøre, og hun virkede ikke som typen der ville gå hen og fortælle om det, specielt ikke efter at Alexander havde jaget sådan en skræk i hende.
"Kvinden hjalp en mand ud som dræbte en mørkets ridder, de er begge yderst farlige og skadede 2 fange vogtere under deres flugt forsøg, så jeg havde bestemt ikke tænkt mig at give nogen af dem et forsøg til at angribe mig, selvom de ikke ville lykkedes dem lige meget hvad, jeg er stærkere end man lige tror"
sagde han med et lille venligt blink i øjet, som i du skal ikke bekymre dig om mig. Ikke fordi han forventede hun ville gøre det, men hun virkede bare som et særdeles godt menneske, det var bare sådan en mavefornemmelse han havde.
"Frøken jeg er forfærdelig ked af det hvis de troede jeg insinuerede sådan noget, det var aldeles ikke sådan ment. Jeg lover dem at den eneste grund til at jeg inviterede dem ud var som undskyldning for min særdeles uhøflige adfærd tidligere, det er tydeligt at jeg jagede dem et skræk i livet. Jeg lover dem min eneste intention er at byde dem på en middag. Desuden ville jeg være yderst beæret over at få lov til at invitere en skønhed som dem til middag, jeg kunne bestemt forestille mig værre selvskab end dem"
Sagde han og lad blidt sin hånd høre hendes kind ( ? )
SiriGrip

SiriGrip

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 183 cm

Ik'iss 09.06.2011 01:10
Siri Grip kunne ikke lade være med, at smile en anelse tilfredst i hendes stille sind. Hun brød sig ikke om, at gå for at være en mand. Hun mente selv, at hver en tomme af hende var yderst kvindelig og dette havde hun ikke lyst til at lave om på. Hendes kvindelige kurver gjorde hende dog nervøs for hans hensigter. Det var uhøfligt, at tænke sådan om et fremmed menneske, men hendes far havde nævnt for hende, at ikke alle var så rene i sjælen som hende selv. Hun skammede sig over sine tanker og var lykkelig over, at han ikke var tankelæser. Han var forduftet på inden tid, hvis han vidste hvor mistroisk hun i virkeligheden var over for udyret ved navn Alexander.

I første omgang syntes hun, at han havde overreageret en smule. Var det en stor forbrydelse, at hjælpe en morder ud? Hun havde jo ikke slået et andet menneske ihjel. Hun kunne være forblindet af kærlighed til denne mand de havde spærret inde. Måske følte hun, at hun ikke kunne leve uden hans berigelse af hendes liv. At han var hendes solstråle i denne mørke tid. Eventyret kraklerede dog straks ved hans videre forklaringer. Parret lød blot brutale. Hun blev næsten skuffet over, at hendes fantasifulde eventyr ikke var en realitet, men blot endnu et tankespind hun havde opfundet. Hans ”du-skal-ikke-bekymre-dig-om-mig”-blik virkede ikke som han sikkert havde forventet eller håbet. Ærlig talt, mente hun, at han trængte til en forskrækkelse som han havde givet hende. Men forventede at disse forbrydere hellere ville flygte end lægge sig ud med Alexander. Den valgmulighed ville hun i hvert fald selv fortrække. ”Men siden De forfølger forbryderne i stedet for Deres underordnede, hvad er De så? General? Officer?” Hun løftede det ene øjenbryn i en afventende position med et charmerende drag om læben. Hun ville gerne vide hvem og hvad hun tilbragte sin tid med før hun takkede ja til hans tilbud om middag.
”De skal blot vide, at jeg sagtens selv kan betale for mit måltid. Men jeg tager imod Deres tilbud. En middag ville i øvrigt være på sin plads på dette tidspunkt og så er det vel ikke, at foragte godt selskab samtidig.” Hendes håndflade fik lov til at strejfe hendes kind, før hun vendte sig en smule væk med et drilsk blik. Var han nu sikker på, at han ikke håbede på noget? Han skulle ikke tro hun var et nemt bytte, for Siri Grip var alt andet end det. Men denne smiger var nu sød musik i hendes øre.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 09.06.2011 01:22
Alexander sukkede lidt, han brød sig ikke om at fortælle sin stilling for kvinder, specielt ikke denne type kvinder, de adelige kvinder åd det råt selv samme sekund de fik at vide han var inkvisator, de vidste det betød magt, men de almindelige menneske, eller pøblen som nogen kaldte dem havde et helt andet syn på inkvisatorer, de hadede dem, afskuede dem mere end noget andet i verden, han kunne dog håbe på at denne elver ikke kendte ret meget til hvad det indebar at være inkvisator.
"Frøken jeg er inkvisator, og en højt rangeret en af slagsen, jeg tager kun ordre direkte fra den øverste inkvisator, ud over det så styrer jeg det selv, faktisk er dette slet ikke en mission, jeg bryder mig dog bare ikke om tanken om at et par mordere er på fri fod, ej heller at de er et bevis på at man kan slippe af sted med kriminalitet"
Sagde Alexander på en måde som nærmest fik ham til at virke som en af de gode, en der bekymrede sig for folkets sikkerhed, det var da heller ikke helt løgn, selvom han egentlig var ligeglad hvem af pøblen de slog ihjel brød han sig bare kort og godt ikke om krimenelle, uhæderlige svin var det eneste han havde at sige om dem.
"Frøken jeg ber dem, jeg er ikke et sekund i tvivl om at de er i stand til at betale selv, men jeg vil dog anmode dem om at lade mig betale, ellers ville jeg ikke føle at jeg har gjort det kort igen efter at have behandlet dem så ringe, desuden ville jeg nyde at betale for en kvinde så smuk som dem, de er som en smuk blomst der er skudt op i en have der længe har savnet en kærlig hånd, et frisk ansigt i en ellers grim verden hvis jeg må sige det"
Sagde han og kiggede hende direkte i øjnene.
SiriGrip

SiriGrip

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 183 cm

Ik'iss 09.06.2011 01:44
Siri æd hvert et ord råt. Hun var endda opmærksom på det og alligevel kunne hun ikke modstå denne smiger, som om han havde læst hende som en åben bog. Hun håbede oprigtigt, at det ikke var skuespil, men hans natur at agere sådan i nærheden af kvinder. Andre ville muligvis være snæversynet og indbildske hvad angik deres egen charme og skønhed, og derved tro at et hankøn som Alexander kun opførte sig på denne mødes i hendes selskab. Hun var dog ikke i tvivl om, at andre kvinder havde fået lov til at opleve denne charme og det gjorde hende intet. Hun var ikke indblandet på den måde følelsesmæssig, som andre kvinder kunne blive ved første blik. Hun fik ikke ejerfornemmelser for hver en flot fyr hendes øje bemærkede i landskabet.
Men ordet ”inkvisator” genkendte hun ikke. Han benævnte det selv som en høj status, men hun ønskede ikke, at omtale emnet videre, da dette kunne afløser hendes uvidenhed. Det ville være et stort svaghedstegn som ikke skulle røbes. Hans heltemodige udtalelser gik dog ikke i spænd med det skrækindjagende væsen han udviklede sig til, når vreden fik frit løb, derfor rynkede hun brynene, men sagde intet. Det kunne være sandt. Der kunne være smurt tykt på. Hun havde ikke lyst til at bore i det.

”Jeg vil have lov til, at vurderer stedet før jeg godtaget dette tilbud.” Hun brød sig ikke om, at takke ja, hvis stedet var finere end hvor hun normalt befandt sig til dagens måltider. Hun ville føle hun stod i gæld til ham, hvis middagen blev for dyr. Denne situation ville hun ikke sætte sig selv i. I stedet gjorde Siri sit bedste for ikke, at smelte som is imellem hans hænder. Hun ønskede, at fremstå selvstændig og uafhængig, hvilket han vanskeliggjorde med hans flotte ord. Hver af hans sammenligninger mellem hende og blomster fik det til, at krible rastløs i hendes fingerspidser. Igen fik hun en ubehagelig følelse af, at han læste hende: Hun elskede naturen som intet andet og mente at den største skønhed fandtes her. En sammenligning mellem hende og naturen var derfor en stor kompliment for naturbarnet Siri. Det brændte igen hedt i hendes kinder, da hun trådte et skridt frem. ”Skal vi se at komme af sted? Det virker til at ligge Dem stærkt på sinde, at give denne middag.” Hendes krop var springfuld af energi, der var vokset for hver sætning han udtalte. Andet menneskeligt selskab var berigende og stimulerende for hendes sjæl, hvilket resulterede i en spontanitet der ofte kom over hende, når nysgerrigheden fangede hende i sit jerngreb.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 09.06.2011 02:02
Alexander smilede til hende endnu engang og bukkede kort.
"Frøken det forstår jeg da bestemt godt, det eneste sted jeg kender som er tæt på er en kro af en rimelig kvalitet, det er ihvertfald det vi må give os til takke med, jeg ville dog ønske at der var en særdeles fin restaurant jeg kunne invitere dem på, jeg regner selv med at overnatte på kroen"
Sagde han smilende og piftede derpå højlydt, hans hest kom travende hen til dem og vendte pænt siden til, Alexander klappede den et par gange på halsen, og aede den lidt på mulen inden han stak sin hånd ned i en lille taske der sad på hans hofte og fandt et æble som han fodrede til hesten, han kendte mange der nærmest bankede deres hest for at få den til at adlyde, en teknik Alexander aldrig selv havde fundet særlig god, han foretrak nu engang at skabe tillid mellem ham selv og dyret, i sidste ende fik han bare selv mere ud af det, hvilket egentligt var det eneste der talte, at hesten så ikke led overlast var en mindre bonus.
"Frøken vil de side på hesten? så går jeg ved siden af, der er kun et par enkelte kilometer til kroen"
Sagde han roligt og holdt fast i hestens tøjler, ikke fordi den kunne finde på at lave nogen numrer, men blot for at vise hende at han skam havde kontrol over kræet.
"Jeg håber ikke de har noget imod jeg spørge, men hvad laver en smuk kvinde som dem dog her ude helt alene? Det er altså ikke sikkert, ikke alle mænd er lige galante og jeg vil da ikke benægte at deres udseende er særdeles fristende"
SiriGrip

SiriGrip

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 183 cm

Ik'iss 09.06.2011 02:33
En skønhed af en hest nærmede sig med lette skridt, da Alexander udtalte et pift. Skabningen havde stået ubemærket hen under deres samtale, men havde lydigt holdt sig i nærheden. Den var opdraget, det herskede der ingen tvivl om og et øjeblik syntes Siri, at kunne bemærke en form for gensynsglæde mellem Alexander og det sorte vidunder. Glæden voksede særligt hos hingsten, da et æble blev fisket op af tasken. Æblet lå kun få sekunder på hans udstrakte hånd, før det var tygget godt og grundigt. Tilbage stod en veltilfreds hest og en rødhåret skovelver med et saligt smil. Der fandtes få mennesker – særligt mænd – der behandlede dyr ordentligt. Dyr var et mål ved jagt eller blot et transportmiddel, der skulle føre sin herre fra A til B. Hvorledes dyret havde det undervejs var ikke noget der bekymrede de fleste. Al Siris hårdt oparbejdede modstandskraft smeltede med ét. På hvilke områder kunne hun have overfor dette væsen, der forstod naturens skønhed og tilmed behandlede dyr ordentligt? Det næste var vel, at han fortalte, at han var vegetar. Hvis det skete ville hun kun kunne bryde ud i latter.

Hun placerede sin fod i stigebøjlen og hoppede problemløst op hesten, hvor hun satte sig i damesadel. Hun red normalt ikke sådan, men ønskede at fremstå kvindeligt og vise et kendskab til heste og ridning. Hendes teknik vidnede om rutine. Hun lod sine klaverfingre kærtegne hingstens sorte hals. ”Er De sikker på, at De ønsker at gå så langt? Det er intet problem at være to.” Hun var yderst forsigtig med sit spørgsmål, da hun ikke ønskede, at det skulle misforstås. Ligesom hun ikke havde forstået hvorfor hun skulle vide, at han overnattede på kroen. I hvilken meningen var det nødvendigt, at hun havde denne oplysning? Igen blev hun nervøs for hans intentioner. Men hun var vant til at sidde flere på en hesteryg, da hendes familie ikke havde det luksus, at have flere heste. Heste var dyre ved køb og i drift, derfor havde familien kun få, hvilket endte med, at man måtte deles om pladsen.
Siri vendte genert blikket væk ved næste kompliment. Han mente altså, at hendes udseende var fristende. Hvilken kvinde nyder ikke præcis disse ord? ”Jeg har lejet et værelse i nærheden.” Forklarede hun. ”Jeg trængte blot til frisk luft.” Hun ville fortælle om sin kærlighed til naturen og sit ønske om, at finde et arbejde, men hun vidste ikke hvordan det skulle forklares så det lød rigtigt. Hans isblå øjne forvirrede hende og satte flere tanker i gang end hvad godt var.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 09.06.2011 02:50
Alexander nikkede roligt til hende og begyndte at bevæge sig fremad imod kroen, og uden så meget som at trække i tøjlerne fulgte hesten efter Alexander, fra tid til anden klappe han den også et par gange på halsen eller lod sin hånd ae dens mule blidt.
"Frøken jeg vil jo nødigt komme for stærkt an på dem, vil ikke have de tror jeg har nogen skumle intentioner med mit tilbud, desuden er det trodsalt ikke så langt og jeg er vant til at bevæge mig mange mil om dagen"
Sagde han og satte tempoet lidt op, hesten lagde dog hurtigt mærke til det og tøjlerne nåede kun lige at blive strammet op idet hesten ændrede sit tempo så den fulgte med sin herre.
"Åh gud du overnatte da ikke hos det par vel? Det kan jeg nærmest ikke tillade, det er jo som at sætte en blomst i skyggen, de burde altså overveje at overnatte på kroen, deres værelse er en del finere end hos den familie"
Sagde han og lød faktisk oprigtigt bekymret, og det var faktisk slet ikke så skummelt endda, han vidste selv at han ikke ville bryde sig om at overnatte sådan et sted medmindre det var højst nødvendigt, Alexander holdte af kvalitet, han var ikke afhængig af det, og han kunne sagtens overnatte på jorden når det krævede det, men hvis der var mulighed for det ville han altid have den bedst tænkelige kvalitet han kunne få.
"Nogen gange har vi alle sammen brug for en gang frisk luft, pga mit arbejde er det sjældent jeg faktisk kan nyde den friske luft, så når jeg har chancen plejer jeg at bruge min fritid ude i naturen."
SiriGrip

SiriGrip

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 183 cm

Ik'iss 09.06.2011 03:07
Udyret med de røde øjne var forsvundet som dug fra solen. Siri ville ikke spørge ind til det på trods af, at hendes tanker konstant cirklede omkring de røde øjne og den forsvundne rustning. Tankerne cirklede som en grip om sit bytte i ørkenen. Sammenligning fik et smil frem på hendes læber: Var slægten Grip i virkeligheden et navn, der var kommet frem, fordi familien tænkte mere end hvad man behøvede? Om det var sandt eller om navnet stadig havde sin inspiration fra fuglens næb, så tænkte hun mere over tingene end hun behøvede. Til tider ville hun gerne være fri, men hendes tankevirksomhed imødekom aldrig dette ønske. Den ignorerede det ganske enkelt.
”Jeg ønskede blot ikke, at udnytte din venlighed. Og tro mig – jeg kan fylde ufattelig lidt på en hesteryg, hvis det er nødigt.” Svarede hun lattermildt tilbage på hans galante valg. Det var ikke løgn hvad hun sagde, for hun krævede ikke magen plads og hingsten virkede så robust, at hun ikke forventede, at den ville skabe problemer. Alexander valgte dog, at blive på jorden. Hun kunne ikke forklare sig grunden, men hun følte et stik af skuffelse ved hans ord. Han var næsten så ridderligt, at det blev kedeligt. Om hun mente hvert et ord eller om det blot var såret stolthed, var ikke til at sige. Men Siri havde været i et øjeblik følt sig uimodståelig, hvilket han kort efter pillede af hende igen.

Tanken blev skubbet til side, for at varetage en ny. ”Hos det par” havde han sagt. Hvordan kunne han kende til parret hun havde lejet et værelse hos? Igen rynkede hun øjenbrynene, da hun var uviden om hans besøg på hendes værelse, før han fandt hende. ”Hvorledes kan De kende til mine boligmuligheder?” Smilet var forsvundet for en stund, for i stedet at koncentrere sig om hans kommende svar. Hun havde også ønsket, at bo på kroen, men hun havde ikke kunne tillade sig det rent økonomisk. Hun havde ikke sparet nok penge op hjemmefra til, at hun havde denne valgmulighed. Hun måtte tage til takke med bondens værelse, selvom hun ikke nævnte dette for Alexander. Dårlig økonomi var et svaghedstegn. Dette kunne ikke komme for hans øre, han der var af en højere stand end hende selv. Hun ønskede, at lade ham blive i troen om, at de var ligeværdige. Hvis han altså overhovedet havde denne forestilling? Hun tvivlede.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 09.06.2011 03:42
Alexander kunne ikke lade være med at grine, enten havde hun dårlig samvittighed over at han gik eller også ønskede hun rent faktisk bare at sidde tæt på ham oppe på hesten, dog ville Alexander holde den stil han havde startet med at gøre, nemlig den galante, det svære ved dette var dog at han kunne risikere at virke uinteresseret i hende, men det ville Alexander ikke risikere.
"Frøken Siri, tro mig jeg ville nyde at sidde på hesten med dig, og de kunne umuligt udnytte min venlighed, jeg har virkeligt intet imod at gå, og jeg vil være sikker på at de ikke tror at jeg har nogen skumle bagtanker. Det eneste jeg ønsker er en hyggeligt middag med en uhyre skøn kvinde som jeg har behandlet uhøfligt"
Sagde han og smilede endnu engang på hende, faktisk smilede han konstant til hende, og fra tid til anden fangede hans hendes blik i sit eget, hun havde smukke øjne, det vidste han fra det øjeblik hun havde vendt sig om i starten af deres møde, men nu hvor han virkelig studerede dem måtte han indrømme at de var pænere end han først havde regnet med.
"Siri er de klar over at de har nogle af de smukkeste øjne jeg længe har set"
Sagde han med en varme i stemmen der nærmest sprøjtede med ærlighed, dog vidste han nu at han havde talt over sig, det havde været meget lettere ikke at nævne paret, specielt fordi han ikke havde behandlet manden sønderligt godt, dette gav en helt ny problemstilling, han var nød til at prøve at overtale hende til at lade ham betale for et værelse her, hun ville nævne hans navn, og manden ville fortælle om Alexanders noget hårdhåndede behangling af manden.
"Som jeg sagde tidligere jagede jeg 2 forbrydere, så det er klart at det første sted jeg ville søge ville være denne kro, og derefter gårdene, og der gik ikke 2 sekunder inden manden straks fortalte mig om dem, jeg skyndte mig derpå op på deres værelse, hvilket jeg selvfølgelig frygteligt beklager, men lige på daværende tidspunkt var det nødvendigt. jeg brugte derpå en af mine evner til at opspore digt og red så ud til dig i den tro at de var en forbryder, så jeg havde faktisk ikke set dem før de vendte dem om imod mig"

Alexander og Siri ankom nu til kroen, Alexander gik straks hen til den lille staldknægt og stak et par mønter i hånden på ham og derpå tøjlerne.
"Den hest har kostet mere end alt hvad dig og din familie ejer, jeg ville blive yderst glad hvis du passede ekstra godt på den, forstået"
hviskede han i drengens øre, som nikkede meget kraftigt for at vise at han forstod den skjulte trudsel i ordren, selvom Alexander havde sagt det på en nærmest sukkersød måde og med et smil på læben som i denne situation faktisk bare var skræmmende. Alexander bevæge sig dog derpå over til siden af hesten og stak hånden op til Siri for at hjælpe hende ned på jorden igen.
"De skal endelig ikke holde dem tilbage derinde, dette sted er ikke ret dyr, så de bestiller bare hvad end hjertet ønsker, det ville gøre mig trist hvis de ikke tog imod mit tilbud fuldt ud"
SiriGrip

SiriGrip

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 183 cm

Ik'iss 09.06.2011 11:57
Et smil var konstant over hans læber. Siri forholdt sig mere neutral, idet hun ønskede svar på sit spørgsmål. Hun brød sig bestemt ikke om, at han opsøgt bonden og tilmed havde været på hendes værelse. Hun havde pakket sine ejendele ud og hængt sit tøj i skabet. Ville hun nu vende tilbage til et endevendt værelse på grund af hans misforståelse? Tanken gjorde hende skidt tilpas. Hans sukkersøde kompliment gled blot af uden at havde den virkning, som Alexander formentlige håbede. ”Det er vidst en gammel klassiker.” Besvarede hun kort uden at være direkte afvisende eller venlig imødekommende. Billige scoretricks virkede ikke på hende. Denne overbevisning havde hun i hvert fald selv.
Hans forklaring, af hvorfor han kendte til bonden og hendes værelse, fik hende til at spidse øre. Hun studerede hver en detalje i hans mimik, for at sikre sig, at han talte sandt. Umiddelbart så dette ud til at være tilfældet. Hvad ville han også vinde ved at lyve? ”Skal jeg derfor forvente, at vende tilbage til et kaos af et værelse, hvor alt hvad jeg ejer er spredt ud over hver en tomme?” Hun betragtede hans blik uden at blive svag i knækkene over hans isblå øjne. Hans charme var ubeklagelig, men man skulle passe på. Hun kendte realt ikke til andet end hans navn. Hvert minut hun mindede sig selv om, at tage sig i agt for hans smiger. Hun vidste, at hun havde en svaghed for det og det skulle han ikke uden videre forsøge, at udnytte til hans egen fordel.

De ankom til kroen med Siri siddende på hesten og Alexander på jorden. Stemningen imellem dem var igen blevet akavet og hun kunne forestille sig, at han fortrød, at han havde nævnte bonden. Et øjeblik blev derfor ikke vekslet et ord imellem dem: De var begge fordybet i deres egne tanker. Hun interesserede sig særligt for hvad han tænkte på. Igen var hendes magiske evner ikke tilstrækkelige og sjældent særlig nytte. Det var aldrig skidt, at være skabt med healende egenskaber, men det var nødvendigt. Hun havde ikke brugt sine evner i flere uger, hvis ikke måneder. Hun ville sikkert glemme hvordan man gjorde, nu hvor hun ikke havde sine slavepiskende forældre til at øve hendes evne. Hun bedte om undskyld til sin Gud, for de mindre pæne ord om de, der havde bragt hende til verden. Det var i god mening, at de krævede meget af hende – alligevel kendte de ikke til hendes anden magiske evne. Igen holdte hun det hemmeligt. Igen vidste hun ikke præcis hvorfor hun valgte, at holde det skjult. Den mest fornuftige forklaring til hemmeligheden om ”de varme hænder” ville være, at hun ikke ønskede at skabe misundelse i sin generation. Den bedste forklaring til hemmeligheden om hendes anden magiske evne ville være, at hun var bange for den. Hun kunne mærke, at hun ikke kunne kontrollere den og hun var bange for mulighederne ved evnen, da den virkede enorm magtfuld, når hendes temperament løb af med hende, så hun begyndte sine besværgelser. Hun var en lille heks, hvor en djævel kunne fare i hende uden at hun kunne standse det. Englen med de sorte vinger, som hun havde døbt sig selv efter opdagelse af hendes evne til at mane. Hun kunne få lyst til, at gøre de mest forfærdelige ting, når besværgelserne kom over hendes læber. Hendes sjæl gemte på noget, som hun ikke selv var i stand til at kontrollere i modsætning til hendes ydre som næsten bestod af en overjordisk skønhed. Sagnet om de første skovelvere fortalte ligeledes om en sjælden skønhed mellem kvinderne og fantastiske evner blandt mændene. De kvindelige skovelvere forførte deres mænd, hvad enten de var af samme race eller ej, med dans. Når tågen lagde sig som et tykt lag hen over jorden dansede elverpigerne. Deres forførende dans tiltrak hver en mandlig sjæl i nærheden og fik dem til at danse sammen med elverne. Som sirener, der får sømænd til at sejle mod klipperne, tvinger elverpigerne deres nærmest hypnotiserede mænd til at falde døde om af ren og skær væskemangel på grund af den fortryllende dans. Om legenden er det pure opspind eller sandheden om skovelverne var der ingen der vidste. Hverken Siri Grip eller de ældre i hendes slægt, men det var en fortælling som de holdte af at videregive til næste generation og nu en fortælling der fandt sted i Siris hoved. Endnu engang var hun forsvundet væk i egen fantasi, mens Alexander talte med stalddrengen. Hun havde haft travlt med, at vurderer hendes egen danseteknik og havde derfor ikke hørt Alexanders skjulte trussel til den forsigtige dreng. Drengen var ganske forhutlet, men var pænt klædt på. Det var sikkert et krav, for at han kunne arbejde i kroens stald. Hun smilte medfølende til den lille skabning, der straks var klar ved hestens tøjle, da Alexander stillede sig ved hestens side, for at hjælpe hende ned. Han krævede igen hendes opmærksomhed ved, at række hånden frem som hjælp. Hvis hun havde været iført kjole, så havde hånden været nødvendig, så skørtet ikke gled op. Dog var Siri iført bukser denne dag. Ikke at hun var tilfreds med dette valg i mandligt selskab og på en finere kro, men det var der ikke noget at gøre ved. Hun holdt kun ganske let i hans hånd, da hun gled ned langs hestens sadel, derefter blev hendes hænder placeret på hingstens stærke hals. ”Tak for rideturen.” Hviskede hun smilende til skønheden, før hun vendte sig mod Alexander. Hun nikkede en anelse lattermildt til ham. ”Jeg skal gøre mit bedste.” Det var kun få ord, da hun var spændt på hvordan aftenen ville forløbe. Om hun ville finde ud af mere om ham?

// Det var så lige 950 ord! O.O

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 09.06.2011 15:40
Alexander var ikke helt sikker på om hun var blevet direkte irreteret over hans kompliment, eller om den bare ikke havde været særlig god, men det gjorde ham ikke synderligt meget, hvis han ville have en pige han bare kunne forføre på et par minutter ville han tage en af de adelige dukker som blot ønskede magt og penge, 2 ting Alexander bestemt besad, men en kvinde som spillede kostbar, og var lidt svært at få, ja se det var interessant.
Alexander blev helt forbavset, som så udviklede sig videre til irritation, hvorfor i alverden sprang hun til den konklusion at han havde endevendt hendes værelse, han havde jo ikke rørt en eneste af hendes egendele så værelset stod præcis som det havde gjort inden han kom.
"Frøken at de kunne tro det, jeg har intet rørt på dit værelse, den slags teknikker har jeg slet ikke brug for, mine øjne misser intet, så da jeg så de ikke var her scannede jeg skam blot hele området"
Sagde han lidt hårdt for at vise hende at han faktisk var blevet en kendelse såret af hendes påstand, Alexander var mange ting og var igennem tiden blevet kaldt mange ting, Ond, modbydelig, forfærdelig, en sand dæmon, men han var aldeles ikke en snager, det var langt under hans niveau, desuden behøvede han det jo slet ikke med disse øjne som så alt hvad han ønskede.

Alexander hjalp lige så stille Siri ned på jorden igen, efter hun havde takket hesten for sin hjælp, en ting Alexander bestemt ikke så ned på som andre adelige, der mente man slet ikke talte til sin hest, samme type som bankede den hver gang den gjorde det forkert, heste var trods alt ikke dumme, og ikke at gøre brug af deres udmærket intellekt ville betyde at man ikke fik det maksimale ud af den, ergo spildte penge. Alexander Selv klappede derpå hesten og gav den et æble mere inden staldknægten trak den med sig, eller den trak den nærmest kun lige i starten da hesten så selv fulgte trop, den kendte sjakgongen fra før, og vidste derfor at den bare skulle følge efter den lille staldknægt.
Alexander stod nu overfor Siri og gav hende alt opmærksomheden, de stod ikke ret langt fra hinanden og Alexander tog et lille skridt hen imod hende, han lod blidt sin hånd sætte noget af hendes hår bag øret og smilede derpå stort til hende og kiggede hende direkte i øjnene. Hans hånd gled blidt ned over hendes kind inden han lod den falde tilbage på sin plads.
"Frøken jeg kunne kigge i dine øjne hele aftenen"
Sagde Alexander med en stærk varme i sin stemme, han holdte ikke skjul på at han var interesseret i hende, det ville trodsalt ikke hjælpe noget Siri var en stærk kvinde ud fra hvad Alexander havde lært om hende indtil videre, og han var sikker på at hun var udmærket klar over hvad hun ville have, hun virkede som typen der gerne vil spille lidt kostbar og forfølges af fyrene, og så hjalp det ikke noget at lege at man var for bange for at tale til hende.
"Fantastisk, jamen bør vi så ikke gå indenfor og få noget at spise?"
sagde Alexander og vendte sig om i retning af kroen, og kiggede sig selv over skulderen hen til hende og smilede kraftigt.
"Kommer de?"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12