Alwyn reagerede ikke til noget af det han sagde. Når hun talte, og hun ville have svar, så lyttede hende. Men når hun talte, og var ligeglad, så talte hun bare. Ingen ord slap ind til hendes bevidsthed.
Hun vendte hovedet imod ham og betragtede ham lidt. Da han så ligepludselig begyndte at råbe af folk, smilte hun og lukkede øjnene. Så lo hun. Igen, en perlende latter. Hun lo, til en tåre trillede ned ad hendes kind. Den fjernede hun med en hurtig bevægelse med hånden, og slappede af igen.
"Aah. De er virkelig morsom, må jeg sige." mumlede hun, imens hun fik kontrol over sin latter. Hun lod en hånd glide igennem det lange hår.
"Sikke et temperament. Det er da sødt. Lidt ligesom mig selv." mumlede hun for sig selv og nikkede for at påpege, at hun havde ret. Hun lod tungen glide henover læberne og kom med et langt, udmattet suk.
Og da han så sammenlignede hende med en orm, så lo hun igen. Hun tørrede atter øjnene og rystede på hovedet.
"Øj øj øj. En orm. De går hårdt til den, hr. Taylor." påpegede hun og hævede et øjenbryn. "Pas på De ikke kommer til skade." mumlede hun og sparkede lidt til en sten på jorden.
Hun skænkede ikke det faktum, at hun nok burde præsentere sig selv, en tanke. Hun rynkede næsen og strakte armene over hovedet.
"Men jada, jeg er meget hjælpsom. Jeg hjælper da blandt andet min herre. Ro og orden." hun skar en grimasse og blinkede til ham, "
Vores ro og orden, naturligvis. Og så skal jeg holde gaden fri for mennesker som dig. Mennesker der irriterer mig." hun smilte ganske roligt og trak på skuldrene.