Mellem de tykke træer.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 18.09.2008 20:06
Spike kom gående med bestemte skridt. Han havde haft endnu et mareridt, men kunne kun huske enkelte ting. Skoven, drengen, mørket, blod og en underlig ting han ikke vidste hvad var.
Han stoppede op midt mellem træerne, der langsomt forsvandt ud i mørket. Træernes toppe var ligeledes forsvundet op i mørket, og en foruroligende stilhed fik det til at føltes som en kæmpe hal, med kæmpe massive støtter af træ.
Efter at havde gået en tid, faldt han på knæ, da minderne vendte tilbage til ham, hovedsageligt fra sin drøm. En let brise rørte på sig, og blade blæste op i øjenhøjde, ganske kort fra hans hoved. Hans hætte var oppe, og et blad lage sig på hans hoved, for kort efter at flyve videre, mens en stille tåre løb ned af hans kind. Blandt vindens tomme pusten kunne han fornemme den friske børnelatter, der langsomt forsvandt for hans hørelse. Hans minder vækkede følelser, som han havde haft begravet dybt i sit sind, og flere tåre sluttede sig til den første, der langsomt gled ned af hans kinder, uden at han sagde en lyd.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 18.09.2008 20:14
Alwyn var usynlig. Hun var forfulgt ham. Hun havde set ham forsvinde ud af huset, helt tilfældigt havde hun bemærket det. Hun havde valgt at følge efter ham. Hun var nød til at sikre sig at .... Ja hun vidste det ikke helt, hun havde bare på fornemmelse at hun var nød til at passe på ham, han virkede så skrøbelig.
Hun betragtede ham. Hun stod bag et træ bag ham. Hun lænede sig op af træet, lænet væk fra ham. Hun så op i luften og lyttede til hans gråd. Mørket opslugte ham. Hun mærkede en underlig fornemmelse i kroppen. Hun fik lyst til at komme frem fra sit skjul, kaste sig om halsen på ham, og trøste ham. Hvad kunne være så slemt, at det kunne få Spike i gråd?
Hun bed sig i læben og mærkede den isnende kolde natteluft imod huden. Hun havde ladet kappen blive hjemme, da hængslerne ville afsløre hende. Hun havde kun sin brune lædder top-trøje og så ellers blot det røde tøj.

( 2 sek xD spise. )

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 18.09.2008 20:26
Spike følte sig svagelig og sårbar. Hans hud var også en smule blegere end den plejede, ikke meget dog. Måske var han syg? Måske følte han sig bare syg? Som han sad der på knæ, ansigtet vendt mod de usynlige træ toppe. Langsomt vendte minderne tilbage, om eventyr og glæde, alle varme og behagelige. Han bed sig selv i underlæben for at holde en højlydt hulken tilbage, med en stort klump i halsen, der gjorde hans vejrtrækning besværlig. Han trak tungt, dirrende vejrtrækning. Tårene strømmede fortsat ned af hans kinder, men det lykkedes ham at holde en gråd tilbage.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 18.09.2008 20:47
Alwyn trådte frem fra træet, dog stadig usynlig. Hun stod lidt og betragtede ham, før hun satte sig på hug ved hans side. Hun blev langsomt synlig. Hun lagde armen om ham og satte sin pande imod hans skulder, imens armen lå over hans ryg og aede hans anden skulder. "Spike..." hviskede hun og bed sig i læben. Hun forsøgte at finde hans hånd, og tage den i sin. Hun følte sig overvældet af hans sorg, til trods for at han tydeligvis bravt forsøgte at skjule. Hun mærkede hvordan hun selv blev grebet af hans gråd, som trak hun hans sorg ud af ham, og ind i sig selv.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 18.09.2008 20:54
Lader hovedet falde ned, og blikket synke til jorden foran ham. Det salte vand samler sig på hans hage, og faldt ned på de tørre blade. Han blev selvfølgelig overrasket over at Alwyn kom, og da han var for trist til at tænke videre på hvorfor hun var efter ham, lod han hende trøste ham, og følte en flint af varme dybt inde i sin kolde ensomhed. Det var godt at havde hende der.
Han turde ikke tale, da han var bange for at hans stemme ville ryste, eller være usikker, og han var stadig ikke meget for at sætte sine følelser på så åbent display.
Flere glade minder strømmede ind over ham, hvilket bare virkede som en rambuk mod den smule glæde han havde. Den holdt dog bravt stand, hvilket langsomt fik hans tåre til at tørre ind på hans kinder, og resten af hans hud.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 18.09.2008 21:04
Alwyn betragtede ham roligt. Hun holdt ham forsat ind til sig. Hun tørrede de sidste af hans tårer væk, med en blid bevægelse, med den frie hånd. "Spike.. Slap af.. Jeg er her.. Jeg er her altid..." hviskede hun og lod sin anden hånd ae ham beroligende. "Fortæl mig hvad der er sket..." bad hun, næsten ynkeligt. Hun satte sig ligesom ham på knæ, og det gik op for hende hvor meget lavere hun var end sin ven. Hun smilte for sig selv, men i mørket var det nok ikke så tydeligt. Hun sitrede kort af kulde, men bed det i sig. Hun betragtede Spike. Hun var tæt nok på at kunne se ham. Hun bemærkede at hans ansigt var lidt mat i farven. Hun lod en finger glide henover hans kind. Hun betragtede ham roligt.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 18.09.2008 21:11
Han løftede blikket for atter at kigge ud mod de endeløse rækker af træer. Han følte sig meget sårbar, og ønskede ikke at diskutere med hende. Derfor modsatte han ikke hendes forsøg på at hjælpe ham, eller måske ville hun bare vide mere om ham. Han tænkte ikke over det.
"Det er min barndom," sagde han med en stille bævende stemme, "jeg plejede at komme her for at leje med.. Min bedste ven." Han gik ud fra at det var hans bedste ven, men han kunne ikke være sikker. Tager en dyb indånding, men fortsætter ikke, da flere minder kom til ham.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 18.09.2008 21:17
Alwyn var tavs og betragtede ham roligt. Selvfølgelig talte han i datid, da hans barndom var datid, men alligevel betød det vel noget mere... Hans tvivlen omkring de sidste to ord bekræftede hende dels.
Hun slog blikket ned og tænkte det lidt igennem. Hun læner sig ind til ham så hun sidder lidt op af ham. Hun slipper hans skulder og tager hånden til sig. Hun ser tåget frem for sig. "Det gør mig ondt, Spike," hviskede hun tonløst. Hun lagde hænderne på sit skød og pillede lidt ved et strå, som hun havde hevet op af jorden.
Hun lænte sig derefter væk fra ham og rykkede sig lidt væk fra ham. Han var nok ikke ligefrem glad for hendes påtrængethed, så hun måtte behærske sig.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 18.09.2008 21:21
Tager en dyb indånding, hvilket gav ham kontrol over sin stemme. Hans triste udtryk blev erstattet af et hårdt ydre, og en tilsvarende hård stemme. Hans vejrtrækning var fast og hurtig. Alwyns afstand havde til dels hjulpet ham til at anse minderne lige på, og acceptere dem. Det var hvad der gav ham den hårde facade.
"Jeg dræbte ham."
Han havde brug for at sige det.
Han kunne mærke ensomheden trænge på igen, men denne gang lod han den opsluge ham, efterladende et tomt rum inde i ham, hvor han kunne tænke og gøre som han ville, fri for følelser som tvivl eller medlidenhed.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 18.09.2008 21:27
"Det ved jeg." svarede hun spidst og betragtede ham. Hun rejste sig og bakkede lidt væk fra ham, med blikket stift på ham. Hun stirrede på ham, med en blanding af foragt, frygt og medynk. Den dreng, han skiftede heletiden sig selv ud. Han var som en mænd med 100 masker, og man så aldrig hans ansigt, kun den han forsøgte at være. En person der ikke mente at man var god nok. Det hadede hun. Det var som at sige, at normalitet var ufint. At man skal have falskhed i livet.
Hun stirrede på ham med et hårdt blik. Hun forstod ham ikke. Men lige nu havde han vel ikke brug for hendes irritation. Hun slappede af i kroppen, og lod det sitre ned af ryggen. "Du angrer vel... Eller er det blot det faktum, at nu ved du, og derfor presser tårene på?" Hun missede med øjnene efter den bidske kommentar.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 18.09.2008 21:37
Han rejste sig langsomt, satte en fod på jorden af gangen og skubbede sig op. Hendes kommentar fik et eller andet til at kappe i hans hjerne. Før kom hun for at trøste ham, og nu holdt hun kold afstand. Hun ville ikke hjælpe ham, kunne ikke hjælpe ham. Hun var bare ude på at skade ham, ligesom alle de andre. Alle var efter ham, ingen kunne stoles, hver en skygge, hvert et træ. Den slags tanker fløj rundt i hovedet, vækket af sorte minder hvirvlende om en endnu mørkere kerne af desperation. Stemmer lød i hans hoved, var han ved at blive tosset? Det kunne han da ikke, var ikke hans skyld. De gjorde det, det var dem der snakkede til ham, dem der ledte ham ud i problemer, dem der havde fået ham ud i dem til at starte med. Ingen kunne stoles.
Han svarede ikke på hendes kommentar, men sagde i stedet, hårdt som stål.
"Jeg har brug for noget tid alene, lad være med at følge efter mig." Med de ord begyndte han at gå mod skovens uendelige mørke. Han var dog ikke nået langt væk endnu, og burde stadig være synlig i mørket.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 18.09.2008 21:42
Hun blev overrasket over hans reaktion og betragtede ham som han stod der foran hende, før han gik derfra.
"Sp-Spike! Vent! Und-Undskyld..." sagde hun lettere forvirret. "Du... Du er bare så svær at blive klog på! Du VIL ikke hjælpes! Du VIL ikke være alene. Tror du ikke jeg kender dig? Jeg kendte dig før DU kendte dig!" sagde hun vredt efter ham. "Hvis du gerne vil hjælpes så vis det dog! Hvorfor prøver du heletiden at stå på egne ben? Alle har brug for hjælp en gang imellem. Du ... Du ... Du vil jo ikke lade mig komme tæt på. Det er somom hver gang jeg kommer hen til dig, kommer der en barriere op foran..." sagde hun hæst og stod blot og så ham forsvinde. Hun stod helt målløs tilbage, og lod sig synke sammen på jorden. Hun satte sig på knæ og stirrede ned i jorden. Hendes hovede var tomt. Hun gad ikke tænke på det. Hun ville ikke kunne svare på de spørgsmål der fór rundt i hovedet, så hvorfor spilde energi på at tænke dem?

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 18.09.2008 21:51
Stopper op da hun er færdig med at råbe. Vender sig mod hende, med et arrigt udtryk i ansigtet.
"Har det aldrig slået dig, at det ikke er mig, der er noget galt med!? Du KAN ikke hjælpe mig, DU vil ikke være alene, og DU." Holder en kort smertefuld pause, før han fortsætter, højt nok til at hun, og alle andre indenfor en stor radius måtte kunne høre ham. "kender mig ikke!"
Tager nogle hurtige indåndinger før han fortsætter arrigt.
"Det ikke mig der er noget galt med! Jeg har flere gange prøvet at åbne mig op, men du trækker dig tilbage!" Trækker vejret i hastige tag, på kanten af et sammenbrud. "Jeg går nu, og du skal ikke regne med at se mig igen!"
Med de ord vender han sig om igen, og fortsætter sin afmarch, dog stadig inden for høre vide.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 18.09.2008 22:02
Hun så op da han svarede på hendes råben. Han arrighed kom ikke bag på hende. Hun stirrede på hans silhouet i mørket. Hun bed sig i læben og slog blikket ned. Hun knugede øjnene sammen. Da han var færdig med sit råberi kvalte hun en gråd. Hun var vant til at slå sorg ihjel, så det var intet problem for hende at få sine følelser under kontrol.
"Jamen i så fald - Undskyld at jeg ikke er lige så perfekt som dig." sagde hun i et middelhøjt lyd niveau. Hen priste sig selv med, at hun i det mindste ikke havde slået sin bedste ven ihjel. At hun ikke blot kastede sig over uskyldige mennesker, og forsøgte at kvæle dem i bobler af noget metallisk tyktflydende vand. I det mindste var hun ikke en snylter der boede og ødelagde andres hus, gratis. I det mindste... Argh! Hun slog begge hænder ned i jorden med ikke blot sin egen kraft, men også et sting af ulvens.
Hun bed sig hårdt i læben og knugede øjnene sammen.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 18.09.2008 22:07
Kunne ikke høre hvad hun sagde, da han efterhånden var ret langt væk, og hun ikke snakkede synderligt højt. Man kunne stadig høre lyden af hans støvler, der pressede de visne blade under sin krops vægt. Arrighed og selvretfærdighed boblede rundt i ham, og han kunne ikke forstå hvad der var med hende.

(undskyld kortheden ^^')
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 18.09.2008 22:17
( Nya går vel nok )

Alwyn så efter ham. Hun kunne høre ham svagt i skoven. Hun blev bare siddende. Hun var ligeglad nu. Han var sikkert også syg i hovedet. Fordommene kom op i hovedet. Det var hvad der skete, når der var noget hun ikke forstod. Fordomme.
Han ville sikkert slå hende ihjel hvis han så hende igen. Gøre arbejdet færdig. Ødelægge hendes hus. Smadre alt. Hvad betød det egentlig? Det var bare ting. Hun havde i realiteten intet. Kun Venus, men hun så ikke sin veninde mere. Hun så ingen. Hun havde ofret al sin tid på at hjælpe Spike. Hun havde været oppe den halve nat, lært ham at lave mad, genopvækket hans kampsports evner, fortalt ham om sig selv. Det slog hende pludselig at han da vidst aldrig havde takket?
Hun var ligeglad. Det var fortid og ikke nutid. Nutid havde hun ikke mere af. Hun var også ligeglad. Tanken om at hun var ligeglad pumpede i tindingen.
"DET VAR SÅ LIDT, DIN UTAKNEMLIGE SINDSFORVIRREDE KNÆGT!" skreg hun af sine lungers fulde kraft, efter at have rejst sig op.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 18.09.2008 22:26
Som han gik begyndte ensomhedens fred og beskyttelse langsomt at dampe af. Han satte langsomt farten ned for så til sidst at stoppe, kiggende på fødderne foran sig. Hendes ord havde fået ham til at tænke.
Han kunne ikke få sig selv til at fortsætte, men kunne heller ikke vende om. Derfor stod han bare stille og trak været i arrige stød. Hvad vidste hun om ham? Hvorfor kunne han ikke bare gå? Faktisk var han mest sur på sig selv, for ikke bare at fortsætte og forsvinde. Synke ud af andres liv. De skulle nok klare sig uden ham, som de havde gjort hele hans liv. Ingen havde brug for ham, ingen behøvede ham. Alle var ligeglade. De tanker han nu tænkte udviklede sig omkring det samme hul han havde skabt i sit indre, der nu var begyndt at suge alting i sig. Som et sort hul.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 18.09.2008 22:33
Hun mærkede pludselig nogle dryp i håret og på næsen. Hun så op og betragtede regnen der pludselig begyndte. Det passede fint med hende. Det skjulte de salte tårer der var begyndt at glide ned af hendes fine glatte kinder. Hun hulkede med ansigtet imod regnen.
For første gang i lang tid havde hun følt sig nyttig og betydningsfuld, endelig var der brug for hende. Endelig kunne hun hjælpe nogen, der betød noget. Men sådan skulle det ikke være. Men kunne hun forvente andet? Drengen havde mistet sit liv, og skulle genfinde det. Hvis han ville gøre det selv, måtte det være hans egen vej. Han begik den samme fejl igen. Hvis man ikke lærer af fortiden, så genoplever man den, og Spike havde ikke lært. Han ville være alene og sådan ville han ende.
Det ville hun også.
Hun holdt vejret og slog blikket ned. Hun bed tænderne sammen og forsøgte at stoppe sin hulken. Det der irriterede hende mest var, at hun ikke hadede Spike, men mest af alt sig selv, fordi hun ikke kunne hade ham. Hvor ironisk.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 18.09.2008 22:43
Efter et langt stykke tid vendte han om og gik med hastige skridt over mod Alwyn igen. Regnen skulle skjule lyden af hans skridt, og han fortsatte helt over til hende. Hvis de skulle skilles nu og aldrig ses igen, kunne de i det mindste gøre det på god fod. Det hun havde råbt om at han var utaknemlig havde fået ham til at tænke, og han havde aldrig sagt tak. Han tog den ene af Alwyns hænder, da hun nok alligevel havde opdaget ham for længe siden.
"Tak," sagde han forsigtigt, i det håb at hun ville lade ham tale ud, før hun lod sin rasen gå ud over ham. "Du ved godt jeg ikke hader dig, ikke?"

(Frys eller afslut? Gør det i dit næste indlæg, jeg vil gerne i seng så hurtigt som muligt.)
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 18.09.2008 22:56
Det gibbede i hende da han rørte hende og hun åbnede øjnene og stirrede stift på ham. Hun lavede en hurtig bevægelse med armen og slog hans hånd væk fra sig. "Løgnene. Hvor fint. Nu er du jo ved at finde dig selv igen," vrissede hun og vendte ryggen til ham og tog nogle skridt væk. "Hold dig fra mig. Når du finder en der er god nok til at hjælpe dig med din hukommelse, så håber jeg du får et godt liv." hvislede hun og så ind i skoven. "Jeg er ligeglad med hvad du gør med dig selv. Hvor du bor. Om det er på mit gods eller i et hul i jorden. Jeg er ligeglad." hvislede hun. Hun vidste hvor hun ville tage hen. Ikke hjem. Hun ville væk fra ham. Hun takkede at hun stod med ryggen til ham. Hendes kinder var lyserøde af gråd. Hendes stemme dirrede svagt, men ikke det store. Hun rørte sig ikke.

( Så frys da O___O medmindre du vil væk med ham så smut )

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1